Public Group: Προαγωγές για πάνω από το 10% των εργαζομένων του το 2022

Τις πρωτοβουλίες του για την ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού του ανακοίνωσε το Public Group. Τα απολογιστικά στοιχεία προέκυψαν έπειτα από σχετική έρευνα ανάμεσα στους εργαζομένους του, η οποία σημείωσε σημαντική αύξηση συμμετοχής, κατά 46%, αγγίζοντας τα ευρωπαϊκά πρότυπα για τον κλάδο, σύμφωνα με τη Willis Towers Watson. Αυτές είναι οι εξής:

Εξέλιξη: To Group προχώρησε το 2022 σε προαγωγές στο 10% του δυναμικού του, πρόσφερε περισσότερες από 15.000 ώρες εξατομικευμένων εκπαιδεύσεων, ενώ μέσω LinkedIn, δίνει πρόσβαση σε πάνω από 13.000 μαθήματα σε καινοτόμα εργαλεία εκπαίδευσης και εκμάθησης. Αντίστοιχα, μέσω του Public Digital Academy, διοργάνωσε στο 50% των ανθρώπων του διατμηματικά μηνιαία εξειδικευμένα sessions σχετικά με τις νέες ψηφιακές τεχνολογίες. Παράλληλα υλοποίησε το εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης Ηγεσίας σε συνεργασία με τη BrainUp, το οποίο εστίασε στην ανάπτυξη διοικητικών δεξιοτήτων για τους εργαζομένους σε θέσεις ευθύνης του Public Group, με έμφαση στο Omni Retail. Τέλος, σε σύνολο 2.500 εργαζομένων του στην Ελλάδα, το 51% είναι γυναίκες, ενώ το 32% κατέχει ηγετικές θέσεις.

Επιβράβευση: Το Group προχώρησε στην παροχή ενός ολοκληρωμένου και συμπεριληπτικού σχήματος bonus, συνολικής αξίας 2,5 εκατ. ευρώ, αλλά και σε ειδικές παροχές όπως ένα εκπτωτικό σχήμα με όφελος 9% για αγορές σε supermarkets. Ειδικά για τους εργαζόμενους του δικτύου με βασικό διάστημα παραμονής στον οργανισμό, παρείχε δωρεάν ιατροφαρμακευτική και νοσοκομειακή περίθαλψη, ενώ προσέφερε υποτροφίες για μεταπτυχιακή εκπαίδευση εργαζομένων.

Προσέλκυση νέων ταλέντων: Με τη δημιουργία του in-house hub καινοτομίας Public ΝΕΧΤ, το Public Group ανέπτυξε ομάδα από 86 εξειδικευμένους tech experts και software developers που διευρύνεται διαρκώς, με απώτερο στόχο να φτάσει τους 100. Η συγκεκριμένη ομάδα ανέπτυξε επιτυχημένα έργα με πιο χαρακτηριστικό την εφαρμογή της υπηρεσίας ηλεκτρονικής τιμολόγησης που υλοποιήθηκε στα Public και διακρίθηκε στα Cloud Computing Awards 2022. Μέσα στο 2022 ξεκίνησε το Public NEXT Graduate Program, για προπτυχιακούς ή μεταπτυχιακούς φοιτητές με ενδιαφέρον για τις ψηφιακές τεχνολογίες και προσφέρει 12 μήνες πλήρους εξοικείωσης με τις νέες τεχνολογίες.

Διαμόρφωση θετικού περιβάλλοντος συνεργασίας: Το 2022 το Public Group υλοποίησε δράσεις, μεταξύ των οποίων η δημιουργία εταιρικής σελίδας για τους εργαζομένους στο Facebook, η δημιουργία ομάδας ποδοσφαίρου, η συμμετοχή στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, η διοργάνωση δράσεων εθελοντικής αιμοδοσίας, η προετοιμασία γευμάτων για ευάλωτες κοινωνικές ομάδες σε συνεργασία με την κοινωνική κουζίνα «Ο Άλλος Άνθρωπος», η επιβράβευση των παιδιών των εργαζομένων που εισήχθηκαν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με οικιακές συσκευές κ.α.

GEP: Ο Λ. Μερκούρίου αναλαμβάνει Chief Financial Officer

Η GEP ανακοίνωσε ότι ο Λευτέρης Μερκουρίου εντάσσεται στη διοικητική ομάδα της εταιρείας, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Chief Financial Officer, με στόχο να συμβάλλει στην υλοποίηση της στρατηγικής και την περαιτέρω ανάπτυξή της GEP.

Ο Λευτέρης Μερκουρίου κατέχει βαθιά γνώση της χρηματοοικονομικής και της λογιστικής επιστήμης, διαθέτοντας 15ετή εμπειρία στο χώρο των οικονομικών υπηρεσιών. Έχει εργαστεί σε πολυεθνικούς οργανισμούς, όπως ΕΥ, Deloitte, MetLife, ενώ τα τελευταία 8 χρόνια κατείχε διάφορες θέσεις ευθύνης στην πρώην MetLife, με πιο πρόσφατη αυτή του Οικονομικού Διευθυντή. Είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Πειραιά, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Χρηματοοικονομική και Τραπεζική Διοικητική και μέλος του ACCA.

Ο Γιώργος Λαμπρινός, Πρόεδρος και CEO της GEP καλωσορίζοντας τον Λ. Μερκουρίου στην εταιρεία, τόνισε μεταξύ άλλων ότι η νέα συνεργασία θα εξελίξει το αναπτυξιακό πλάνο της εταιρείας και θα ενισχύσει τον πρωταγωνιστικό ρόλο της στον κλάδο της υγείας και της ασφάλειας στην εργασία.

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Πρόγραμμα για την ενίσχυση των γυναικών του κλάδου της εστίασης

Στη δημιουργία ενός προγράμματος που απευθύνεται σε γυναίκες επιχειρηματίες του κλάδου της εστίασης, με στόχο την ενδυνάμωση της γυναικείας επιχειρηματικότητας και την ενίσχυση της συμμετοχής τους στο οικονομικό γίγνεσθαι, προχωρά η Αθηναϊκή Ζυθοποιία.

Η εν λόγω πρωτοβουλία θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με το EIT Food του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Καινοτομίας και Τεχνολογίας (EIT). Ειδικότερα, οι γυναίκες που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα αυτό, θα έχουν τη δυνατότητα να ενισχύσουν τις δεξιότητες και τις γνώσεις τους σε επιχειρηματικούς και τεχνικούς τομείς, να εκπαιδευτούν ως προς τη βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών διαδικασιών και να επεκτείνουν το δίκτυο συνεργασιών τους.

Καθ’ όλη τη διάρκεια, οι δικαιούχοι θα λάβουν εξατομικευμένη καθοδήγηση και θα παρακολουθήσουν webinars από εμπειρογνώμονες και ειδικούς του κλάδου, ενώ ταυτόχρονα θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε εκδηλώσεις με ενδιαφερόμενους φορείς και μέλη του οικοσυστήματος.

Συνεργασία Μπάρμπα Στάθη με PwC

Η Μπάρμπα Στάθης με στόχο την ενημέρωση των προμηθευτών της πάνω σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης, τα οποία επηρεάζουν το σύνολο της  προμηθευτικής αλυσίδας, διοργάνωσε το πρώτο ψηφιακό εκπαιδευτικό σεμινάριο για συνεργαζόμενους προμηθευτές με τίτλο «Ευαισθητοποίηση προμηθευτών σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης» σε συνεργασία με την PwC. Η σχετική ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρει τα εξής:

«Η Μπάρμπα Στάθης συνεχίζει να επενδύει στους ανθρώπους της, δημιουργώντας μακροχρόνιες συνεργασίες με στόχο την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και διατήρηση σχέσεων αμοιβαίου οφέλους. Από την πλευρά της, η PwC συμμετέχει ενεργά στην προσπάθεια μετασχηματισμού των ελληνικών επιχειρήσεων εστιάζοντας στη βιωσιμότητα και τον εκσυγχρονισμό».