--> 

Four Seasons: Σειρά πρωτοβουλιών για τους εργαζομένους της

Σε μία σειρά πρωτοβουλιών προέβη το Four Seasons Astir Palace Hotel, με αφορμή την Ημέρα της Γης στις 22 Απριλίου. Συγκεκριμένα, η εταιρεία προσέφερε ένα ειδικό γεύμα για τους εργαζομένους της, το οποίο ήταν «Meat-free» και περιλάμβανε πληθώρα επιλογών από το Salad Bar, αλλά και παραδοσιακή πίτα, μπριάμ και σούπα από καρότο. Παράλληλα, η εταιρεία προχώρησε στη δωρεά των πλεοναζόντων τροφίμων στη συνεργαζόμενη ΜΚΟ «Μπορούμε», ενώ φρόντισε το Σάββατο 22 Απριλίου, από τις 12:00-15:00 να σβήσει τα φώτα στα κεντρικά της γραφεία, συμβάλλοντας στη μείωση της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας. Οι εν λόγω πρωτοβουλίες οργανώθηκαν από τη CSR Team της εταιρείας και έτυχαν θερμής υποδοχής από τους εργαζόμενους.

Συνεργασία με την Bookstream
Επιπρόσθετα, η Four Seasons Hotels & Resorts γιόρτασε, την Κυριακή 23 Απριλίου, την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου, υπενθυμίζοντας στο ανθρώπινο δυναμικό της το πρόγραμμα δανειστικής βιβλιοθήκης που διαθέτει. Ειδικότερα, το ξενοδοχείο έχει δημιουργήσει εδώ και λίγο καιρό μία βιβλιοθήκη στο «Staffeneio» της, δηλαδή στον χώρο που γευματίζει το προσωπικό, το οποίο και επέλεξε το συγκεκριμένο όνομα, ενώ σε συνεργασία και με την Bookstream, προσφέρει στους ανθρώπους της τη δυνατότητα να επιλέγουν από μία μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών και φυσικών βιβλίων, τα οποία διανέμονται σε εβδομαδιαία βάση στις εγκαταστάσεις της εταιρείας.

Συνεργασία με Fitness Meals και Skechers
Επιπλέον, έχοντας ως στόχο το Wellness των εργαζομένων, το Four Seasons Astir Palace Hotel συνεργάζεται με την Fitness Meals, φέρνοντας τα μέλη της ομάδας του πιο κοντά σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Μέσω της εν λόγω συνεργασίας, όλοι οι εργαζόμενοι μπορούν να εγγραφούν με το εταιρικό τους mail στη σχετική πλατφόρμα της Fitness Meals και να απολαύσουν 25% έκπτωση στις παραγγελίες τους. Έτσι, μπορούν να επιλέξουν είτε ένα εβδομαδιαίο είτε ένα μηνιαίο συνδρομητικό πλάνο και να έχουν πρόσβαση σε φρεσκομαγειρεμένα και υγιεινά γεύματα, διαλέγοντας οι ίδιοι το μενού που επιθυμούν. Τέλος, μετά από προτροπή των ίδιων των ανθρώπων της, η Four Seasons συνεργάζεται με την εταιρεία Skechers, προσφέροντας έκπτωση από 10-20% στα προϊόντα της εταιρείας παπουτσιών.

Συνεργασία projectyou με TUV Hellas

H projectyou σε συνεργασία με την TUV Hellas (TÜV Nord Group), διοργανώνουν σειρά σεμιναρίων που έχουν ως στόχο την προσωπική και την επαγγελματική εξέλιξη στελεχών, επαγγελματιών και νέων επιχειρηματιών.

Στόχος των σεμιναρίων είναι η ανάπτυξη και βελτίωση των ήπιων δεξιοτήτων (soft skills). Mεταξύ των σεμιναρίων είναι τα εξής: Αποτελεσματική Επικοινωνία και Επιτυχείς Παρουσιάσεις, Τα Οικονομικά των Επιχειρήσεων για μη Οικονομικούς, Πώς να αναπτύσσετε Νέες Επιχειρηματικές και Επαγγελματικές Δραστηριότητες (Business Development), Επιχειρηματική Σκέψη και Δράση για Στελέχη, 40+ Τεχνικές Για Επίλυση Προβλημάτων και Αποτελεσματική Λήψη Αποφάσεων κ.α.

Η projectyou έχει εξειδικευτεί στην εκπαίδευση στελεχών, επαγγελματιών και νέων επιχειρηματιών, σε θέματα επιχειρηματικότητας και αποτελεσματικής διοίκησης επιχειρήσεων. Ήδη εκπαιδεύει και συμβουλεύει υφιστάμενους και δυνητικούς επιχειρηματίες σε όλη την Ελλάδα, τόσο σε συνεργασία με Επιμελητήρια, Δήμους, και άλλους φορείς όσο και σε αυτοχρηματοδοτούμενα ανοικτά προγράμματα.

Συνεργασία Grecotel Hotel and Resorts και BCA College

Ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης στελεχών για το ανθρώπινο δυναμικό της Grecotel Hotel and Resorts ολοκλήρωσε πρόσφατα το BCA College. Στόχος του εν λόγω προγράμματος ήταν η κατάρτιση των εργαζομένων με τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις, προκειμένου να βελτιώσουν τις εργασιακές τους επιδόσεις, καθώς και τις δεξιότητες εξυπηρέτησης των πελατών.

Ειδικότερα, το πρόγραμμα κάλυπτε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, συμπεριλαμβανομένων των δεξιοτήτων επικοινωνίας, ηγεσίας, διαχείρισης ομάδας, εξυπηρέτησης πελατών και επιχειρηματικής εθιμοτυπίας, ενώ οι εκπαιδευτικές συνεδρίες είχαν σχεδιαστεί για να είναι διαδραστικές και ελκυστικές, με πρακτικές ασκήσεις και μελέτες περιπτώσεων, ούτως ώστε να βοηθήσουν τους εργαζόμενους να εφαρμόσουν τις έννοιες που έχουν μάθει στην εργασία τους.

Σημειώνεται, τέλος, ότι το εκπαιδευτικό πρόγραμμα τελούσε υπό τη διεύθυνση μιας ομάδας έμπειρων εκπαιδευτών από το BCA, η οποία χρησιμοποίησε μια ποικιλία μεθόδων διδασκαλίας, όπως διαλέξεις, ομαδικές συζητήσεις, παιχνίδια ρόλων και προσομοιώσεων, προκειμένου να διασφαλίσει πως οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν ολοκληρωμένη κατανόηση των θεμάτων που καλύπτονται.

Groupama Ασφαλιστική: Σεμινάρια Α’ Βοηθειών για τους εργαζομένους της

Η Groupama Ασφαλιστική υποστηρίζοντας την αξία της πρόληψης και της αλληλεγγύης, διοργάνωσε στις 22/3, 29/3, 30/3 και 20/4 μια σειρά από εκπαιδεύσεις στις Πρώτες Βοήθειες, στις εγκαταστάσεις της εταιρείας Mega Brokers, με την οποία διατηρεί πολυετή συνεργασία.

Οι εκπαιδεύσεις, που υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με την εταιρεία Biosafety, αποτελούν μέρος της διεθνούς πρωτοβουλίας “Life Savers” που έχει υιοθετήσει ο Όμιλος Groupama, με σκοπό την ευρύτερη ευαισθητοποίηση του κοινού στις τεχνικές διάσωσης. Τα τέσσερα σεμινάρια, διάρκειας 4 ωρών το καθένα, απευθύνονταν στους εργαζόμενους της Mega Brokers.

Σε κάθε σεμινάριο συμμετείχαν ομάδες που αποτελούνταν από 12 έως 14 άτομα, τα οποία είχαν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, ενώ στο τέλος έλαβαν επίσης σχετικό πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Το πρόγραμμα Life Savers του Ομίλου Groupama διεξάγεται από το 2022 σε όλες τις θυγατρικές του, για την εκμάθηση του ορθού τρόπου παροχής βοήθειας σε περιπτώσεις έκτακτων καταστάσεων, όπως είναι η δυσφορία, ο πνιγμός, η καρδιακή προσβολή, η αιμορραγία κ.α., με απώτερο στόχο την εκπαίδευση 1 εκατ. ατόμων στις πρώτες βοήθειες παγκοσμίως.