Συνεργασία Costa Navarino και Evalion-SHL Greece & Cyprus

Σε μία νέα συνεργασία με την Evalion-SHL Greece & Cyprus προχωρά η Costa Navarino, θέλοντας να βελτιώσει τις διαδικασίες επιλογής και ανάπτυξης του ανθρωπίνου δυναμικού των ξενοδοχείων της, να ενδυναμώσει τη διαφορετικότητα κα τη συμπερίληψη στις επιλογές της, καθώς και να βελτιστοποιήσει τη διαδικασία του Leadership Development και Succession Planning.

Ειδικότερα, μέσω της εν λόγω συνεργασίας, η Costa Navarinο είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τα εργαλεία ψυχομετρικών τεστ και τεστ ικανοτήτων, αλλά και τη πλατφόρμα για Talent Acquisition και Talent Management που προσφέρει η Evalion-SHL Greece & Cyprus.

Παράλληλα, τα στελέχη της ομάδας του HR είχαν την ευκαιρία να πιστοποιηθούν στη χρήση μεθοδολογιών, όπως το ερωτηματολόγιο προσωπικότητας OPQ και τα Verify Cognitive Ability Tests, μέσω ενός τριήμερο προγράμματος.

«Η αποτελεσματική στελέχωση και η προσωποποιημένη εκπαίδευση και ανάπτυξη των στελεχών μας, είναι ο κύριος στόχος μας. Η συνεργασία μας με την Evalion-SHL Greece & Cyprus και την εξαιρετική ομάδα της, θα μας βοηθήσει να τον πετύχουμε» ανέφερε χαρακτηριστικά εκπρόσωπος της Costa Navarino στο Workforce.

ΙΝΣΕΤΕ ΓΣΕΕ: Αναζητά ανάδοχο συμβουλευτικής κατάρτισης σε ψηφιακές δεξιότητες

Το Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ προχώρησε στην προκήρυξη διαγωνισμού αναζητώντας ανάδοχο συμβουλευτική εταιρεία για την παροχή υπηρεσιών εξατομικευμένης συμβουλευτικής και κατάρτισης 6.250 εργαζομένων σε ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων που αφορούν ειδικότητες και επαγγέλματα στους τομείς δραστηριότητας της Γαλάζιας Οικονομίας, με στόχο την προσαρμογή τους στις νέες αναπτυξιακές απαιτήσεις, τη βελτίωση της απασχολησιμότητάς τους και τη διατήρησή τους στην αγορά εργασίας.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 6.468.750 ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Αντικείμενο του έργου είναι η κατάρτιση και ενίσχυση των προσόντων των ωφελουμένων σε όλες τις περιφέρειες της Ελλάδας. Οι σχετικές υπηρεσίες που θα παρασχεθούν περιλαμβάνουν ενέργειες συμβουλευτικής (έξι συνεδρίες) και ενέργειες κατάρτισης διάρκειας 150 ωρών.

Η διάρκεια της σύμβασης είναι 5 μήνες. Αιτήσεις συμμετοχής γίνονται δεκτές μέχρι τις 8 Ιουνίου, στις 6 το απόγευμα, ενώ η αποσφράγιση των προσφορών θα γίνει στις 14 Ιουνίου, στις 11 το πρωί. (Πληροφορίες στο www.inegsee.gr και στο τηλέφωνο 2103327760).

Convert Group: Οι 13 παροχές που την ανέδειξαν στα Best Workplaces 2023

Η Convert Group αναδείχθηκε ανάμεσα στις 30 εταιρείες με τα καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα στην Ελλάδα για το 2023 από το Great Place to Work® International Institute, κατακτώντας την 7η θέση στην Κατηγορία Επιχειρήσεων με 50 έως 250 άτομα προσωπικό.

Η εταιρεία αναδείχθηκε το 2021 ως το 4ο καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ευρώπη στην κατηγορία των μικρομεσαίων εταιρειών από τον ίδιο οργανισμό και ανάμεσα στις 1.000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ευρώπη, από τον Economist και την Statista. Στη σχετική της ανακοίνωση, η Convert Group καταγράφει μερικές από τις πρακτικές και πολιτικές της, που οδήγησαν στην διάκριση αυτή:

  1. 20% περισσότερη κανονική άδεια απ’ ότι ορίζει ο νόμος, συν επιπρόσθετες άδειες (γενέθλια, rest days, φοιτητικές άδειες μετ’ αποδοχών, εθελοντισμός, κ.ά.).
  2. Ευέλικτο ωράριο εργασίας και δυνατότητα εργασίας από το σπίτι (Δυνατότητα εργασίας για δύο μήνες το χρόνο από οποιοδήποτε μέρος του κ
  3. Early Fridays την περίοδο του καλοκαιριού με την εταιρεία να κλείνει στις 2μμ.
  4. Δωρεάν μεσημεριανό γεύμα και φρούτα, σνακς και καφές στο γραφείο, σε καθημερινή βάση.
  5. Πολιτική ελάχιστου μικτού μισθού 1.000 Ευρώ (28% υψηλότερος από το εθνικό όριο).
  6. Οικονομική ενίσχυση γάμου, γέννησης, αποφοίτησης ή απώλειας μέλους οικογένειας.
  7. Ιδιωτική ασφάλιση για όλους τους εργαζομένους και 50% επιδότηση ασφάλισης εξαρτώμενων μελών με κάλυψη σε Ελλάδα και εξωτερικό.
  8. Παροχές για τη διασφάλιση της ψυχικής και σωματικής υγείας των εργαζομένων, όπως η Γραμμή Υποστήριξης Εργαζομένων 24/7, οι συνεδρίες Συμβουλευτικής Υποστήριξης, η εκπόνηση Μελετών Ψυχοκοινωνικού Κινδύνου και η Συμβουλευτική Καθοδήγηση Διευθυντικών Στελεχών, Mαθήματα Pilates, κ.α.
  9. Εργασιακό Περιβάλλον με δυνατότητα υποδοχής παιδιών και κατοικιδίων στο γραφείο.
  10. Training Budget σε όλους τους εργαζομένους, με 4.900 ώρες εκπαίδευσης από τον Νοέμβρη του 2021 και κατά μέσο όρο 76 ώρες εκπαίδευσης ανά εργαζόμενο. Το 27% αφορά εκπαιδεύσεις στις οποίες συμμετείχε όλη η ομάδα, ενώ το 73% είναι trainings που αφορούν εξατομικευμένες ανάγκες. H επιλογή των θεμάτων των ομαδικών εκπαιδεύσεων, γίνεται κάθε χρονιά από τους ίδιους τους εργαζόμενους, μέσα από μια θεματολογία που προτείνει το HR και η διοικητική ομάδα.
  11. Εβδομαδιαίες, μηνιαίες και τριμηνιαίες συναντήσεις με τη συμμετοχή του συνόλου του προσωπικού για την εξασφάλιση πλήρους διαφάνειας σχετικά με τη στρατηγική, τις προκλήσεις, τα οικονομικά της εταιρείας και διαδικασία υποβολής ανώνυμων ή επώνυμων  ερωτήσεων προς τον CEO, στις οποίες καλείται να απαντήσει.
  12. Διαφανείς διαδικασίες αξιολόγησης απόδοσης εργαζομένων, αλλά και 360 αξιολόγηση του προσωπικού σε όλα τα ιεραρχικά επίπεδα, καθώς και αξιολόγηση των εσωτερικών διαδικασιών και πρωτοβουλιών.
  13. Φιλανθρωπικές ενέργειες όπου οι εργαζόμενοι προσφέρουν μέρος του εργάσιμου χρόνου τους σε σκοπούς και οργανισμούς που οι ίδιοι επιλέγουν, με στόχο την προσφορά στο κοινωνικό σύνολο.

Η Κατερίνα Τσεβά, Διευθύντρια Ανθρωπίνου Δυναμικού της Convert Group δήλωσε σχετικά με τη διάκριση: “Οι απόψεις των ανθρώπων μας για το περιβάλλον εργασίας και τον τρόπο που συνεργαζόμαστε, αποτελούν για εμάς την αφετηρία για εφαρμογή νέων τρόπων συνεργασίας, για την προσφορά παροχών προσαρμοσμένες στις κοινωνικές, οικονομικές και προσωπικές συνθήκες που βιώνει καθένας μας ξεχωριστά. Αξιοποιώντας τις δεξιότητες κάθε Converter, χτίζουμε όλοι μαζί ένα ευέλικτο, σύγχρονο και δίκαιο περιβάλλον εργασίας, ίσων ευκαιριών, φέροντας καινοτομία στις εργασιακές σχέσεις”.

ΕΒΕΑ: Μόλις το 3% των επιχειρήσεων βρήκε προσωπικό με τις κατάλληλες δεξιότητες

Σχεδόν 9 στις 10 επιχειρήσεις διατήρησαν ή αύξησαν το προσωπικό τους το 2022, σύμφωνα με έρευνα του ΕΒΕΑ που δόθηκε χθες στη δημοσιότητα.

Σύμφωνα με αυτή, το 27,7% προέβη σε αύξηση του προσωπικού, το 59,7% διατήρησε σταθερό τον αριθμό των εργαζομένων, ενώ το 12,6% των επιχειρήσεων προέβη σε μείωση του προσωπικού. Αναφορικά με την ευκολία εύρεσης προσωπικού με τις κατάλληλες δεξιότητες, μόλις το 3% των επιχειρήσεων δήλωσε ότι βρήκε με ευκολία τις δεξιότητες που αναζητούσε, το 31,3% των επιχειρήσεων δήλωσε ότι η αναζήτηση δεν ήταν εύκολη, αλλά τελικά κατάφερε να καλύψει τις ανάγκες του, ενώ το 17,2% των επιχειρήσεων που ρωτήθηκαν ανέφερε ότι ο βαθμός δυσκολίας είναι τόσο μεγάλος, που δεν προβλέπει ότι θα μπορέσει να καλύψει σωστά τις ανάγκες του.

Μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας προσέλκυσης προσωπικού με τις δεξιότητες που θεωρούν κατάλληλες για τις κενές τους θέσεις αντιμετωπίζουν οι μικρότερες επιχειρήσεις, με τζίρο κάτω από 250.000 ευρώ, καθώς το 41,2% εξ αυτών προβλέπει ότι δεν θα μπορέσει να καλύψει τις ανάγκες του σε ανθρώπινο δυναμικό. Όσον αφορά στις αλλαγές που επέφερε η πανδημία στον τρόπο εργασίας, το 54% των επιχειρήσεων δήλωσαν ότι θα διατηρήσουν τις αλλαγές στον τρόπο εργασίας του προσωπικού τους και συγκεκριμένα την τηλεργασία σε ποσοστό 79,6%, και την εκ περιτροπής εργασία σε ποσοστό 24,1%.

Τέλος, αναφορικά με τη λήψη μέτρων που θα μπορούσαν να συμβάλουν στην ενίσχυση της δραστηριότητας τους, το 56,6% των επιχειρήσεων συμφωνεί με ενδεχόμενη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών, το 28,3% υποστηρίζει την επιδότηση εργασίας, το 23,3% των επιχειρήσεων θεωρεί ότι η Πολιτεία πρέπει να προωθήσει αλλαγές των προγραμμάτων σπουδών της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ώστε οι απόφοιτοι να αποκτήσουν στενότερη σχέση με την παραγωγή και την επιχειρηματικότητα, ενώ το 68,6% υποστηρίζει την άποψη ότι η αγορά εργασίας πρέπει να γίνει πιο ευέλικτη.