Allianz Trade: Ολοκληρώθηκαν τα 2023 Talent Discussions

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν, το τριήμερο 26-28 Απριλίου, τα 2023 Talent Discussions της Allianz Trade στην Ελλάδα. Όπως εξηγεί στο Workforce η Ήβη Μελακοπίδη, Senior HR Manager, πρόκειται για ετήσιες συναντήσεις, οι οποίες πραγματοποιούνται σε κάθε χώρα που δραστηριοποιείται ο Όμιλος Allianz, με σκοπό τη δημιουργία ενός υγιούς pipeline ανθρώπων, το οποίο θα είναι σε θέση να καλύψει ηγετικές θέσεις στο μέλλον, τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.

Αναλυτικότερα, στη διάρκεια του εν λόγω τριημέρου, οι directors και οι middle managers των τμημάτων συζητούν με τα τοπικά και τα Regional HR στελέχη το πλάνο ανάπτυξης του κάθε μέλους της ομάδας, με στόχο την ανίχνευση ταλαντούχων εργαζομένων που έχουν τη δυνατότητα να εξελιχθούν περαιτέρω. Κατόπιν, αναλύονται οι ενέργειες που θα ακολουθήσουν για το χτίσιμο και την ανάπτυξή τους, μέσω στοχευμένων ατομικών πλάνων ανάπτυξης (personal development plans).

Αφού λάβουν χώρα οι συναντήσεις με κάθε director & middle manager ξεχωριστά, την τελευταία μέρα των Talent Discussions, οι directors συγκεντρώνονται και συζητούν σε roundtable. Εφόσον δεν υπάρχουν αντιρρήσεις, τα ονόματα των υποψηφίων συλλέγονται, με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα διεθνές pool υποψηφίων.

«Μέσω των εν λόγω συναντήσεων, διευκολύνεται το career planning, η εσωτερική κινητικότητα και η ανάπτυξη των εργαζομένων, ενώ διασφαλίζεται η συνέχεια της δραστηριότητας της Allianz και χτίζονται γερά θεμέλια για τη μετάβαση στο μέλλον» επισημαίνει χαρακτηριστικά η Η. Μελακοπίδη. Σημειώνεται, τέλος, ότι για την ολοκλήρωση της εν λόγω πρωτοβουλίας, βρέθηκαν στην Αθήνα οι Burcak Alptuna, HR Director MMEA, Maria Grazia Nannetti, Talent Manager MMEA και Tiziana Brocchieri, Head of Performance MMEA.

Deloitte: 70 νέες θέσεις εργασίας (hybrid working) στα Ιωάννινα

Τα νέα της γραφεία στην πόλη των Ιωαννίνων εγκαινίασε η Deloitte Ελλάδος. Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Επιστημονικό & Τεχνολογικό Πάρκο Ηπείρου, παρουσιάστηκαν τα σχέδια της εταιρείας για την υποστήριξη της ανάπτυξης της πόλης, την αξιοποίηση νέων αλλά και της επιχειρηματικότητας της Ηπείρου.

Πρόκειται για κίνηση που εντάσσεται στο πλαίσιο επέκτασης της παρουσίας της Deloitte σε όλη την Ελλάδα, με τον πέμπτο πια βασικό σταθμό να έχει έδρα τα Ιωάννινα, μετά από εκείνους σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Πάτρα.

«Μια στρατηγική επένδυση η οποία έχει ως αφετηρία την αναγνώριση των δυνατοτήτων της περιφέρειας και κυρίως των πόλεων που διαθέτουν πανεπιστημιακά ιδρύματα υψηλού επιπέδου, καθώς και νέα στελέχη με ταλέντο» αναφέρει η εταιρεία σε σχετική της ανακοίνωση. Η Deloitte σχεδιάζει στο επόμενο διάστημα να έχει δημιουργήσει περίπου 70 νέες θέσεις εργασίας (hybrid working) στην πόλη των Ιωαννίνων σε αντικείμενα που σχετίζονται με συμβουλευτικές υπηρεσίες σε τομείς της τεχνολογίας.

TÜV Austria Hellas: Το 76% των εργαζομένων της με ανώτατες και ανώτερες σπουδές

O τριπλασιασμός του αριθμού εργαζομένων της TÜV Austria Hellas και η εφαρμογή καλών πρακτικών που χρησιμοποιεί η εταιρεία για την συνεχή κατάρτισή τους ήταν η αφορμή της επίσκεψης στα γραφεία της του Υπουργού Εργασίας Κωστή Χατζηδάκη, ο οποίος μιλώντας στους εργαζομένους εξέφρασε την μεγάλη ικανοποίησή του για το εφαρμοζόμενο πλαίσιο της διαρκούς βελτίωσης του εργασιακού περιβάλλοντος της εταιρείας, των πολιτικών αμοιβών και επιβράβευσης που εφαρμόζει καθώς και την αλματώδη αύξησης του αριθμού των εργαζομένων της, την τελευταία διετία.

Κατά την σύντομη τοποθέτησή του, ο Υπουργός επισήμανε τη σπουδαιότητα της Δια βίου Μάθησης και της Πιστοποίησης των Επαγγελματικών Προσόντων  των εργαζομένων για την προσωπική τους εξέλιξη, αλλά και της Πιστοποίησης εν γένει, η οποία συμβάλλει στην επιτυχημένη πορεία κάθε επιχείρησης.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η TÜV Austria Hellas απαρτίζεται από εργαζομένους και στελέχη με σπουδές ανώτερης και ανώτατης βαθμίδας συμπεριλαμβανομένων των μεταπτυχιακών και διδακτορικών σπουδών σε ποσοστό 76%, ενώ, η αναλογία γυναικών προς άνδρες είναι 54% γυναίκες και 46% άνδρες.

Οι ανώτερες διοικητικές θέσεις ανήκουν σε γυναίκες κατά ποσοστό 35%, ενώ, η εταιρεία εφαρμόζει ολοκληρωμένη στρατηγική εταιρικής κοινωνικής ευθύνης με δεκάδες δράσεις ετησίως, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της κοινωνίας μας. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στο up-skilling και re-skilling με σύστημα αξιολόγησης των αναγκών εκπαίδευσης, αναλόγως της θέσης και των αρμοδιοτήτων των εργαζομένων της.

Tack TMI Greece: Αύξηση 20-25% το 2023 στα νέα εκπαιδευτικά προγράμματα

Την παρουσία της στη χώρα μας ενισχύει η Tack TMI, με ιστορία 110 ετών και δραστηριότητα σε 55 χώρες, βλέποντας ανάπτυξη και καλά εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό στην Ελλάδα. «Η Tack TMI Greece έρχεται να μεταφέρει το Global σε Local, δηλαδή να μεταφέρει τη γνώση του εξωτερικού στην ελληνική πραγματικότητα» εξήγησε ο Γιώργος Μπαμπαλιάρης, General Manager της Tack TMI Greece σε σχετική συνάντηση με τα media και τόνισε πώς στόχος είναι η εταιρεία να έχει τον ρόλο του καταλύτη, ούτως ώστε κάθε εργαζόμενος να κατανοήσει ότι πρέπει να αλλάξει.

«Είμαστε θιασώτες του shift και των μικρών βημάτων, ενώ πιστεύουμε στη δύναμη του ατόμου» υπογράμμισε ο Γ. Μπαμπαλιάρης και σημείωσε πως, βάσει της εμπειρίας του, μετά την πανδημία οι εργαζόμενοι επιθυμούν τη δια ζώσης εκπαίδευση και ότι η επαρχία, αλλά και το Δημόσιο, «διψούν» για εκπαιδευτικές ευκαιρίες. Τέλος, ο κ. Μπαμπαλιάρης ανέφερε ότι σήμερα η εταιρεία έχει σημαντικές συνεργασίες με επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται, μεταξύ άλλων, στους κλάδους του λιανεμπορίου, των υπηρεσιών, των ασφαλίσεων, της βιομηχανίας και του τουρισμού, καταγράφοντας μία αύξηση 20-25% το 2023 στα καινούργια εκπαιδευτικά προγράμματα, ενώ για το 2024 η εταιρεία σχεδιάζει να αναπτυχθεί και στις B2C υπηρεσίες.

Blended learning σε 5 πυλώνες
Η εκπαιδευτική ομάδα της Tack TMI Greece διαθέτει 25 χρόνια εμπειρίας και αναπτύσσει συστηματικά blended learning λύσεις, οι οποίες υλοποιούνται μέσω σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, on the job training, coaching, αλλά και παραδοσιακής εκπαίδευσης σε αίθουσα. Οι εκπαιδεύσεις αφορούν τόσο στους Γενικούς Διευθυντές και στο Middle Management, όσο και στους εργαζόμενους της πρώτης γραμμής, με τη θεματολογία τους να κινείται σε 5 πυλώνες: Customer & Employee Experience Management, Leadership & Management, Δεξιότητες αναφορικά με το Sales, Αλλαγή Κουλτούρας και Personal Management.