Συνεργασία Lavipharm και Premium Wellness

Σε μία νέα συνεργασία προχώρησαν η Lavipharm και η Premium Wellness, διοργανώνοντας ένα Wellness Challenge, διάρκειας 12 εβδομάδων, για τους εργαζόμενους όλων των τμημάτων της εταιρείας.

Ειδικότερα, η ολιστική αυτή εμπειρία περιλάμβανε ένα αναλυτικό πρόγραμμα γυμναστικής, σε συνδυασμό με ένα εξατομικευμένο διατροφικό πλάνο για κάθε εργαζόμενο, το οποίο είχε ως στόχο να βοηθήσει ουσιαστικά τους συμμετέχοντες να αλλάξουν τις συνήθειές τους, πετυχαίνοντας βελτιωμένη ευεξία και υιοθετώντας έναν νέο, πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

Παράλληλα, με την ολοκλήρωση του εν λόγω προγράμματος, η Lavipharm επιβράβευσε τους κορυφαίους εργαζόμενους, προκειμένου να δώσει ένα ζωντανό παράδειγμα προς μίμηση για τους υπόλοιπους ανθρώπους της.

HR: Δημιουργείται ο πρώτος επιστημονικός φορέας Ελλήνων πανεπιστημιακών

To διήμερο 11 & 12 Μαΐου στο Athens University of Economics and Business (OΠΑ) πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση γνωριμίας των Ελλήνων πανεπιστημιακών καθηγητών που εργάζονται και ερευνούν στον τομέα της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού, της Οργανωτικής Συμπεριφοράς και της Εργασίας/Οργανωτικής Ψυχολογίας με τη συμμετοχή άνω των 30 επιστημόνων από εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας.

Την οργάνωση της συνάντησης είχαν αναλάβει ο Καθηγητής Ιωάννης Νικολάου και η Καθηγήτρια Μαρία Βακόλα από το ΟΠΑ μαζί με τον Αναπληρωτή Καθηγητή Παναγιώτη Γκορεζή από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και την καθηγήτρια Βικτωρία Μπέλλου από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Στόχος της συνάντησης, πέραν της γνωριμίας και της ανταλλαγής απόψεων σχετικά με τα επιστημονικά αντικείμενα που θεραπεύουν οι συμμετέχοντες, ήταν η δημιουργία του πρώτου επιστημονικού φορέα Ελλήνων πανεπιστημιακών και ερευνητών που απασχολούνται και ερευνούν στους επιστημονικούς τομείς της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού, της Οργανωσιακής Συμπεριφοράς και της Εργασιακής/Οργανωσιακής Ψυχολογίας.

Metro: Αναλαμβάνει το κόστος εξωσωματικής για 3 ζευγάρια με τουλάχιστον έναν εργαζόμενό της

Με αφορμή τις Παγκόσμιες Ημέρες της Μητέρας στις 14 Μαΐου και του Πατέρα στις 18 Ιουνίου, η Metro σχεδίασε και υλοποιεί μία κίνηση με μεγάλη σημασία και με υψηλό συμβολισμό, υποστηρίζοντας το σωματείο Βe-Live.

Μέσω του φορέα, ο οποίος προσφέρει την ελπίδα για οικογένεια σε υπογόνιμα ζευγάρια που προσπαθούν να κάνουν παιδί μέσω εξωσωματικής γονιμοποίησης, η Metro αναλαμβάνει πλήρως το κόστος της συγκεκριμένης θεραπείας, για 3 εργαζομένους της, που θα επιλεχθούν και θα ενταχθούν στο πρόγραμμα.

«Στη Metro, η έμπρακτη στήριξη του πυλώνα οικογένεια και παιδί αποτελεί βασική προτεραιότητα της Εταιρικής Υπευθυνότητας, ενώ παράλληλα με στοχευμένες δράσεις ενδυναμώνει ουσιαστικά και με συνέπεια τους ανθρώπους της», αναφέρει η εταιρεία σε σχετική της ανακοίνωση. Τα τρία ζευγάρια θα επιλεχθούν με βάση ιατρικά, οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια που έχει ορίσει η Be-Live, μέσα από μία διάφανη και αξιόπιστη διαδικασία.

Βασικό κριτήριο ένταξης ενός ζευγαριού στο πρόγραμμα είναι ένας από τους δύο συζύγους να ανήκει στο ανθρώπινο δυναμικό της Metro, ενώ συμμετοχή μπορεί να δηλώσει κάθε εργαζόμενος/εργαζόμενη, από όλη την Ελλάδα.

ΕΥ Ελλάδος: Πρωτοβουλίες για τον Ευρωπαϊκό Μήνα Διαφορετικότητας 2023

Η ΕΥ Ελλάδος γιορτάζει τον Ευρωπαϊκό Μήνα Διαφορετικότητας 2023 και σε σχετικό της ενημερωτικό σημείωμα καταγράφει τις τελευταίες πρωτοβουλίες της προς αυτή την κατεύθυνση. Τον Μάιο του 2022 υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για ελληνικές επιχειρήσεις, ενώ τον Οκτώβριο του 2022 και τον Μάρτιο του 2023, οργάνωσε συνολικά τρία virtual breakfasts για γυναίκες. Παράλληλα 168 εργαζόμενοι της ΕΥ συμμετείχαν, τον Οκτώβριο του 2022, στο Race for the Cure, τρέχοντας εθελοντικά στον ετήσιο αγώνα ενάντια στον καρκίνο του μαστού.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, η EY παγκοσμίως, ακολουθεί τη μεθοδολογία D&I Culture Change Continuum, «που θέτει τα βήματα, τόσο για τον οργανισμό, όσο και για κάθε εργαζόμενο, ώστε να επέλθει η πραγματική αλλαγή». Η μέτρηση της προόδου σε θέματα συμπερίληψης, γίνεται τα τελευταία χρόνια με τον δείκτη Global D&I Tracker. Εξάλλου, με σύνθημα “It’s yours to build”, η ΕΥ έχει παρουσιάσει ένα ανανεωμένο Employee Value Proposition, παροτρύνοντας τους ανθρώπους της, καθώς και τους υποψήφιους εργαζομένους της, να «δημιουργήσουν» οι ίδιοι την ιδανική εργασιακή εμπειρία – από την εκπαίδευση, την ανάπτυξη, την καριέρα, την καθημερινότητά τους στη δουλειά, ακόμη και το πακέτο παροχών τους.

«Εκστρατεία κατά της Ασυνείδητης Μεροληψίας»
Παράλληλα, δημιούργησε τα “EY Circles” – ομάδες συζήτησης (focus groups) – υπό την καθοδήγηση 80 senior leaders, που έχουν ήδη εκπαιδευτεί κατάλληλα, τα οποία επιδιώκουν να εξασφαλίσουν τη συμμετοχή και την υπευθυνότητα που αναλογεί στον καθένα για να βελτιώσει τον ρόλο του σε μία καλύτερη καθημερινότητα και να συμβάλει στον σκοπό της ΕΥ για τη δημιουργία ενός καλύτερου εργασιακού κόσμου.

Εξάλλου, το πρόγραμμα ΕΥ “Neurodiversity Champions” ενθαρρύνει τους εργαζόμενους με νεύρο-αναπτυξιακές διαφορές, να μοιραστούν την προσωπική τους ιστορία με την κατάλληλη υποστήριξη και προστασία και στον κατάλληλο χρόνο. Τέλος, η ΕΥ Ελλάδος, θα υλοποιήσει σειρά πρωτοβουλιών και δράσεων όπως την «Εκστρατεία κατά της Ασυνείδητης Μεροληψίας» (Unconscious Biases Campaign), με στόχο να ευαισθητοποιήσει περίπου 220 στελέχη της εταιρείας που πραγματοποιούν συνεντεύξεις πρόσληψης με υποψηφίους ώστε να αναγνωριστούν, να αντιμετωπιστούν και να καταρριφθούν τα ενδεχόμενα υποσυνείδητα στερεότυπα και προκαταλήψεις.

Η εκστρατεία βασίζεται στο χιούμορ, χρησιμοποιώντας σκετς, stand up events και εκπαιδεύσεις δεξιοτήτων συνέντευξης, με τη συνεργασία της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης Mexoxo.