1st Deloitte Open House powered by CollegeLink

Η Deloitte διοργάνωσε την Τετάρτη 10 Μαϊου το Deloitte Open House, σε συνεργασία με την CollegeLink. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η εταιρεία άνοιξε για πρώτη φορά τις πόρτες στα κεντρικά της γραφεία στην Αθήνα όπου πάνω από 100 τελειόφοιτοι, αλλά και έμπειροι επαγγελματίες από Business, Financial & Tech background ήρθαν για να ενημερωθούν για το τι περιλαμβάνει μια καριέρα ως Audit, Business Strategy & Tech Consultant.

Το experience των συμμετεχόντων του φετινού Deloitte Open House, εκτός των άλλων, περιλάμβανε καλωσόρισμα από τον CEO της Deloitte Greece, Δημήτρη Κουτσόπουλο, εισαγωγική τοποθέτηση από την Ειρήνη Παναγιωτακοπούλου, Chief HR Officer της Deloitte, 60+ Speed Interviews με Recruiters της Deloitte καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, παρουσίαση από την HR ομάδα της Deloitte πάνω σε επικοινωνιακές και κοινωνικές δεξιότητες απαραίτητες για κάθε σύγχρονο εργαζόμενο, διαδραστικά sessions – προσομοιώσεις της εμπειρίας του να εργάζεσαι σε μια πολυεθνική συμβουλευτική εταιρεία ως Audit, Business Strategy & Tech Consultant, agile open meetup όπου οι συμμετέχοντες κατανόησαν το γιατί και το πώς μια corporate εταιρεία επιλέγει agile διαχείριση των έργων της και τον τρόπο με τον οποίο αυτή η προσέγγιση εξελίσσει τους εργαζομένους.

Tέλος, η εκδήλωση περιελάμβανε networking & drinks μεταξύ των συμμετεχόντων και των επαγγελματιών της Deloitte για δημιουργία νέων connections. Να σημειωθεί ότι η CollegeLink αποτελεί recruiting πλατφόρμα με εξειδίκευση σε entry & mid-level job positions και internships στους τομείς της τεχνολογίας, της μηχανικής και του Business.

Συνεργασία Ομίλου Fourlis και HR Psychology – Today

Ένα πρόγραμμα μηνιαίων ατομικών συναντήσεων με εξειδικευμένους ψυχολόγους προσφέρει στους ανθρώπους του ο Όμιλος Fourlis, σε συνεργασία με την HR Psychology – Today, μέσω της υπηρεσίας Onsite.

Συγκεκριμένα, μέσω του εν λόγω προγράμματος, οι εργαζόμενοι του Ομίλου μπορούν να κανονίζουν τη συνάντησή τους με το εξειδικευμένο προσωπικό της HR Psychology – Today, προκειμένου να λάβουν εξατομικευμένες συμβουλές για οποιαδήποτε θέματα τους απασχολούν, προσωπικά, οικογενειακά, επαγγελματικά.

Το πρόγραμμα αυτό έρχεται να συμπληρώσει την ήδη υπάρχουσα συνεργασία μεταξύ των δύο εταίρων, καθώς, από το 2020, η HR Psychology -Today παρέχει στον Όμιλο Fourlis υπηρεσία 24ωρης τηλεφωνικής γραμμής ψυχολογικής υποστήριξης για τους εργαζόμενους και τις οικογένειές τους.

Επισημαίνεται, τέλος, πως οι παραπάνω δράσεις εντάσσονται στο πρόγραμμα ΕΥ ΖΗΝ που υλοποιεί ο Όμιλος από το 2010, με στόχο την προαγωγή της υγείας και της ευεξίας των εργαζομένων του.

Συνεργασία Hemmersbach και Salescode με τη Biosafety

Μία διήμερη εκπαίδευση για τους ανθρώπους τους διοργάνωσαν, την Τρίτη 30 και την Τετάρτη 31 Μαΐου, η Hemmersbach και η Salescode, σε συνεργασία με τη Biosafety.

Συγκεκριμένα, 30 εργαζόμενοι των δύο εταιρειών συμμετείχαν σε δύο τετράωρα σεμινάρια, τα οποία αφορούσαν στη πυρασφάλεια, στην προστασία από σεισμό, αλλά και στις πρώτες βοήθειες.

Σημειώνεται, τέλος, πως, μετά το πέρας της εν λόγω εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες έλαβαν και σχετικές βεβαιώσεις παρακολούθησης.

PwC: Μέτριες οι επιδόσεις των οικογενειακών επιχειρήσεων στο χτίσιμο εμπιστοσύνης με τους εργαζόμενους

Η εμπιστοσύνη ήταν -και παραμένει- ένα βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των οικογενειακών επιχειρήσεων. Σύμφωνα με τη νέα, 11η έκθεση της PwC, με τίτλο “Global Family Business Survey 2023, Tranform to Build Trust”, οι οικογενειακές επιχειρήσεις κατανοούν τη σημασία της εξασφάλισης της εμπιστοσύνης των εργαζομένων, με τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων να απαντά ότι κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο.

Εντούτοις, μετά από πιο προσεκτικό έλεγχο προκύπτει ότι αυτή η πεποίθηση δεν συνδυάζεται με δράση στους τρεις παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται περισσότερο η εμπιστοσύνη των εργαζομένων και συγκεκριμένα:

  1. Σκοπός και αξίες: Μολονότι πρόκειται για ένα πεδίο στο οποίο παραδοσιακά οι οικογενειακές επιχειρήσεις υπερέχουν (74% δήλωσε ότι έχει σαφή εταιρικό σκοπό), το μήνυμα δεν έχει διαδοθεί ευρέως στους εργαζόμενους.
  2. Υπευθυνότητα: Η δημιουργία διαδικασιών συμμετοχικότητας, οι οποίες επιτρέπουν στους υπαλλήλους να μιλούν για τις ανησυχίες τους, συμβάλει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης. Από τους ιδιοκτήτες οικογενειακών επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα, το 42% δήλωσε ότι επιτρέπει στους υπαλλήλους να αμφισβητήσουν τις αποφάσεις της διοίκησης. Αυτό σημαίνει ότι το 58% δεν το κάνει. Άρα και εδώ υπάρχουν σημαντικά περιθώρια βελτίωσης.
  3. Διαφορετικότητα, ισότητα και συμπερίληψη: Αυτός είναι ένας τομέας στον οποίο οι οικογενειακές επιχειρήσεις καταγράφουν επιδόσεις πολύ κάτω του μετρίου. Από τους ιδιοκτήτες οικογενειακών επιχειρήσεων που ερωτήθηκαν:
  • Μόνο το 18% δήλωσε ότι έχει μια συγκεκριμένη πολιτική για τη Διαφορετικότητα, την Ισότητα και τη Συμπερίληψη
  • Μόνο το 26% απάντησε ότι έχει αναλάβει σαφή δέσμευση ότι προωθεί τη Διαφορετικότητα, την Ισότητα και τη Συμπερίληψη
  • Μόνο το 24% σημείωσε ότι έχει άτομο/ομάδα υπεύθυνη για τη Διαφορετικότητα, την Ισότητα και τη Συμπερίληψη

Σύμφωνα με την έρευνα, η αύξηση της εμπιστοσύνης μεταξύ των εργαζομένων τους αποτελεί τη δεύτερη βασική προτεραιότητα (σε ποσοστό 50% των ερωτηθέντων) για τις ελληνικές οικογενειακές επιχειρήσεις τα επόμενα 2 χρόνια, μετά την εισαγωγή νέων προϊόντων και υπηρεσιών (65%). Ωστόσο, αποτυγχάνουν να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά τον σκοπό και τις αξίες τους στους υπαλλήλους τους, ενώ ταυτόχρονα δεν επαρκούν οι ενέργειές τους για να αυξήσουν αυτή την εμπιστοσύνη.

Παραδέχονται ότι -επί του παρόντος- δεν εστιάζουν αρκετά και δεν διαθέτουν την απαιτούμενη ενέργεια, επενδύσεις και πόρους για την προσέλκυση και τη διατήρηση ταλέντων. Δεν αποτελεί συνεπώς έκπληξη το γεγονός ότι μόνο το 24% και το 38% των ελληνικών οικογενειακών επιχειρήσεων αντίστοιχα διαθέτουν άτομο ή ομάδα υπεύθυνη για τη Διαφορετικότητα, την Ισότητα και τη Συμπερίληψη και τα κριτήρια ESG.