Λάμψα: Χρηματική επιβράβευση 1,3 εκατ. ευρώ για όλους τους εργαζόμενους

Σε έκτακτη χρηματική επιβράβευση συνολικού ύψους 1,3 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία θα καταβληθεί σε όλους τους εργαζόμενους των Ξενοδοχείων Μεγάλη Βρεταννία, King George και Athens Capital, προχωρά, για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Εταιρεία Ελληνικών Ξενοδοχείων Λάμψα.

Ειδικότερα, η εταιρεία ανακοίνωσε τη χορηγία πρόσθετης καθαρής μετά από φόρους και κρατήσεις αμοιβής ύψους 1.000€ για όλους τους εργαζόμενους των τριών κεντρικών ξενοδοχείων της Αθήνας ανεξαιρέτως, στηρίζοντας έμπρακτα και ταυτόχρονα επιβραβεύοντας τις αδιάλειπτες προσπάθειες που καταβάλλουν καθημερινά και υπό την πίεση της υψηλής τουριστικής περιόδου, προκειμένου να διασφαλίσουν την άριστη ποιότητα των υπηρεσιών φιλοξενίας και επαγγελματισμού.

Σημειώνεται, τέλος, ότι η εταιρεία αναγνωρίστηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά ως ένας εκ των πλέον ελκυστικών εργοδοτών της Ελλάδας, βάσει των στοιχείων της πρόσφατης έρευνας Employer Brand της Randstad.

Adecco: Μειωμένη δυναμική στην αναζήτηση εργασίας για τους νέους

Δυσκολεύει η διαδικασία εύρεσης εργασίας για τους νέους υποψηφίους ανά τον κόσμο, όπως φαίνεται από τα συμπεράσματα της νέας έρευνας #CtheFuture 4.0 του Ομίλου, στην οποία έλαβαν μέρος 2.541 άτομα από περισσότερες από 40 χώρες.

Όπως αναφέρει η έρευνα, σχεδόν οι μισοί συμμετέχοντες  (45%) σε αυτή δήλωσαν ότι δεν μπορούν εύκολα να βρουν εργασία, ενώ μόνο το 16% δήλωσε ότι μπορεί σχετικά εύκολα. Τα ευρήματα αυτά έρχονται σε αντίθεση με τα περσινά αποτελέσματα όπου η αναζήτηση εργασίας ήταν σχετικά ευκολότερη και οι εργοδότες προχωρούσαν σε προσλήψεις σε μεγαλύτερη κλίμακα.

«Αυτή η μεταστροφή του κλίματος στην αγορά εργασίας σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής μαζικών προσλήψεων σε παγκόσμιο επίπεδο που διήρκησε τα τελευταία χρόνια και αναγκάζει τους εργοδότες να αναπροσαρμόσουν τη στρατηγική τους λόγω του φόβου της ύφεσης» αναφέρει σε σχετικό του σχόλιο ο Όμιλος Adecco.

WFA: Πρώτα αποτελέσματα της Global DEI Census 2023

Κάποια βασικά στοιχεία της παγκόσμιας έρευνας Global DEI Census 2023 έδωσε στη δημοσιότητα η WFA, τα οποία βασίζονται σε σχεδόν 13.000 συμμετοχές από 91 χώρες , με τη χώρα μας να βρίσκεται στην 5η θέση σε απόλυτο αριθμό συμμετοχών. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα, 1 στα 7 στελέχη στον κλάδο του marketing και της επικοινωνίας εξακολουθεί να δηλώνει ότι θα εγκατέλειπε τον κλάδο λόγω της έλλειψης διαφορετικότητας και συμπερίληψης, με το 72% να αναγνωρίζει ότι καταβάλλονται προσπάθειες, ενώ 1 στους 2 εργαζόμενους εξηγεί ότι έχει υπάρξει βελτίωση, με σημαντικές όμως διαφοροποιήσεις ανά χώρα.

Εντούτοις, δεν έχουν σημειωθεί ουσιαστικές αλλαγές όσον αφορά στην ισότιμη ένταξη, με τον δείκτη συμπερίληψης της Kantar (Kantar’s inclusion index) να μειώνεται φέτος στο 63%, ενώ οι μορφές διακρίσεων που καταγράφονται περισσότερο εξακολουθούν να αφορούν την ηλικία, το φύλο και την οικογενειακή κατάσταση. Παράλληλα, οι γυναίκες, τα μέλη της LGBQ+ κοινότητας, τα άτομα που ανήκουν σε εθνικές μειονότητες και τα άτομα με αναπηρία εξακολουθούν να βιώνουν χειρότερες εμπειρίες στον εργασιακό τους χώρο, με το υψηλότερο ποσοστό να αφορά τα άτομα με αναπηρία, ενώ οι γυναίκες και τα άτομα που ανήκουν σε εθνικές μειονότητες αισθάνονται ότι υποεκπροσωπούνται σε ανώτερες θέσεις.

Τέλος, η ψυχική υγεία αναδεικνύεται σε ένα σημαντικό θέμα, με το 42% να δηλώνει ότι αισθάνεται άγχος και πίεση στη δουλειά, ενώ επισημαίνεται ότι απαιτούνται μεγάλη προσπάθεια και σημαντικές αλλαγές για να μπορέσει ο κλάδος να διατηρήσει τα ταλέντα που χρειάζεται. Τα αναλυτικά αποτελέσματα, καθώς και συγκριτικές αναφορές μεταξύ των ελληνικών, ευρωπαϊκών και διεθνών ευρημάτων, αναμένονται τον Ιούλιο.

Linkage Greece: Συνεχίζει τη διενέργεια της Purposeful Leadership Academy

Τη διενέργεια της Purposeful Leadership Academy συνεχίζει η Linkage, με κεντρικό στόχο τη διερεύνηση νέων τρόπων σκέψης, την προσωπική ανάπτυξη και την ανάδειξη των Purposeful Leaders.

Πιο πρόσφατα, η Linkage συνεργάστηκε με την Metro,της οποίας ο Προϊστάμενος Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού, Γιώργος Γεωργούλας, ανέφερε: «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που ολοκληρώνεται με επιτυχία ένα πρόγραμμα που οραματιζόμασταν στη Metro εδώ και 3 χρόνια. Οι Περιφερειακοί μας Διευθυντές παρακολούθησαν όλοι μία ενιαία εκπαίδευση, πάνω σε καινούργιες τεχνικές Ηγεσίας, προσαρμοσμένες στο retail, που μπορούν από την επόμενη ημέρα να εφαρμόσουν στην καθημερινότητά τους. Ευχαριστούμε πολύ την ομάδα της Linkage, η οποία υποστήριξε την άρτια υλοποίηση της «Ακαδημίας Ηγεσίας Metro» και είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσουμε να σχεδιάζουμε ανάλογα προγράμματα για τα στελέχη των My market και των Metro Cash & Carry».