Mε επιστολή της προς τους εργαζόμενους της Eurobank, η Νατάσσα Πασχάλη, Γενική Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της τράπεζας ενημερώνει για την εφαρμογή και υλοποίηση ενός νέου πλαισίου υποστήριξης της ψυχικής υγείας των εργαζομένων, με την επωνυμία myPROSPERITY. Το πρόγραμμα αναπτύσσεται σε 4 άξονες για τους οποίους η Ν. Πασχάλη επισημαίνει ότι φιλοδοξεί να υποστηρίξουν τους εργαζόμενους να αποκτήσουν νέες συνήθειες που θα τους βοηθήσουν να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση (For my body), να αναπτύξουν νέες προσωπικές δεξιότητες που θα ενδυναμώσουν τη συναισθηματική τους αντοχή (For my soul), να νιώσουν ισχυροί, καθώς και να ενισχύσουν τους δεσμούς τους με τον κοινωνικό τους περίγυρο, την προσφορά στο σύνολο (For my community). Τέλος να αισθανθούν μεγαλύτερη ασφάλεια όσον αφορά στη διαχείριση του οικονομικού τους μέλλοντος (For my future). Η Ν.Πασχάλη ανέφερε ενδεικτικά την τηλεφωνική γραμμή συμβουλευτικής υποστήριξης, την οποία ενίσχυσε η τράπεζα τους προηγούμενους μήνες, όπου εξειδικευμένοι σύμβουλοι καθοδηγούν και υποστηρίζουν τους εργαζόμενους στην καλύτερη διαχείριση του στρες και στην εναρμόνιση προσωπικής και εργασιακής ζωής, εθελοντικές πρωτοβουλίες με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, καθώς και δράσεις αθλητισμού με συμμετοχή σε σημαντικούς αγώνες όπως ο Ημι-μαραθώνιος και ο Μαραθώνιος.
Η υλοποίηση του προγράμματος προβλέπει επίσης διαδικτυακές συναντήσεις οι οποίες θα γίνονται εν ώρα εργασίας για τους επόμενους μήνες καθώς και νέες δραστηριότητες που θα ανακοινωθούν στο επόμενο διάστημα. Πέρα από αυτά, η Eurobank παρουσίασε σε στελέχη εταιρειών από όλον τον κόσμο την υλοποίηση, λειτουργικότητα και εμπειρία χρήσης και εφαρμογής της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας (Time Tracking).
Σύμφωνα με την Ν. Πασχάλη, η πρόθεση της Eurobank ήταν να «παντρέψει» την ανάγκη για απόλυτη συμμόρφωση στο νόμο, με όση περισσότερη ευελιξία μπορούσε να δοθεί στους ανθρώπους της. Τέτοια ευελιξία παρέχουν ενέργειες όπως η εφαρμογή ευέλικτης ώρας προσέλευσης κατά 45 λεπτά, η οποία συνυπολογίζεται αυτόματα από το σύστημα στην ώρα αποχώρησης για τον χρήστη, καθώς και η υιοθέτηση, ένα χρόνο τώρα, του υβριδικού μοντέλου εργασίας, από τον Οργανισμό, με 2 ή 3 μέρες τηλεργασία την εβδομάδα.
Η συγκεκριμένη υποδομή εξασφαλίζει μία αυτόματη, συνεχή ροή και ανταλλαγή δεδομένων με το πληροφοριακό σύστημα Εργάνη, μέσα από περίπου 131.000 μοναδικές, ψηφιακές ροές κάθε μήνα, ενώ διαχειρίζεται περίπου 5.000 ψηφιακά «clock in-out» την ημέρα, 21.000 αιτήματα τηλεργασίας τον μήνα και 227.000 αιτήματα αδειών το χρόνο, από περίπου 6.500 εργαζόμενους, σε 500 τοποθεσίες σε όλη την Ελλάδα.