Εurobank: Νέο πρόγραμμα υποστήριξης ψυχικής υγείας για τους εργαζομένους

Mε επιστολή της προς τους εργαζόμενους της Eurobank, η Νατάσσα Πασχάλη, Γενική Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της τράπεζας ενημερώνει για την εφαρμογή και υλοποίηση ενός νέου πλαισίου υποστήριξης της ψυχικής υγείας των εργαζομένων, με την επωνυμία myPROSPERITY. Το πρόγραμμα αναπτύσσεται σε 4 άξονες για τους οποίους η Ν. Πασχάλη επισημαίνει ότι φιλοδοξεί να υποστηρίξουν τους εργαζόμενους να αποκτήσουν νέες συνήθειες που θα τους βοηθήσουν να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση (For my body), να αναπτύξουν νέες προσωπικές δεξιότητες που θα ενδυναμώσουν τη συναισθηματική τους αντοχή (For my soul), να νιώσουν ισχυροί, καθώς και να ενισχύσουν τους δεσμούς τους με τον κοινωνικό τους περίγυρο, την προσφορά στο σύνολο (For my community). Τέλος να αισθανθούν μεγαλύτερη ασφάλεια όσον αφορά στη διαχείριση του οικονομικού τους μέλλοντος (For my future). Η Ν.Πασχάλη ανέφερε ενδεικτικά την τηλεφωνική γραμμή συμβουλευτικής υποστήριξης, την οποία ενίσχυσε η τράπεζα τους προηγούμενους μήνες, όπου εξειδικευμένοι σύμβουλοι καθοδηγούν και υποστηρίζουν τους εργαζόμενους στην καλύτερη διαχείριση του στρες και στην εναρμόνιση προσωπικής και εργασιακής ζωής, εθελοντικές πρωτοβουλίες με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, καθώς και δράσεις αθλητισμού με συμμετοχή σε σημαντικούς αγώνες όπως ο Ημι-μαραθώνιος και ο Μαραθώνιος.

Η υλοποίηση του προγράμματος προβλέπει επίσης διαδικτυακές συναντήσεις οι οποίες θα γίνονται εν ώρα εργασίας για τους επόμενους μήνες καθώς και νέες δραστηριότητες που θα ανακοινωθούν στο επόμενο διάστημα. Πέρα από αυτά, η Eurobank παρουσίασε σε στελέχη εταιρειών από όλον τον κόσμο την υλοποίηση, λειτουργικότητα και εμπειρία χρήσης και εφαρμογής της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας (Time Tracking).

Σύμφωνα με την Ν. Πασχάλη, η πρόθεση της Eurobank ήταν να «παντρέψει» την ανάγκη για απόλυτη συμμόρφωση στο νόμο, με όση περισσότερη ευελιξία μπορούσε να δοθεί στους ανθρώπους της. Τέτοια ευελιξία παρέχουν ενέργειες όπως η εφαρμογή ευέλικτης ώρας προσέλευσης κατά 45 λεπτά, η οποία συνυπολογίζεται αυτόματα από το σύστημα στην ώρα αποχώρησης για τον χρήστη, καθώς και η υιοθέτηση, ένα χρόνο τώρα, του υβριδικού μοντέλου εργασίας, από τον Οργανισμό, με 2 ή 3 μέρες τηλεργασία την εβδομάδα.

Η συγκεκριμένη υποδομή εξασφαλίζει μία αυτόματη, συνεχή ροή και ανταλλαγή δεδομένων με το πληροφοριακό σύστημα Εργάνη, μέσα από περίπου 131.000 μοναδικές, ψηφιακές ροές κάθε μήνα, ενώ διαχειρίζεται περίπου 5.000 ψηφιακά «clock in-out» την ημέρα, 21.000 αιτήματα τηλεργασίας τον μήνα και 227.000 αιτήματα αδειών το χρόνο, από περίπου 6.500 εργαζόμενους, σε 500 τοποθεσίες σε όλη την Ελλάδα.

efood: Στην υψηλότερη κλίμακα ικανοποίησης από το 81% των διανομέων της

Στις πρώτες θέσεις πανευρωπαϊκά, βάσει του βαθμού αξιολόγησης από την έρευνα ικανοποίησης των διανομέων του, αναδεικνύεται η efood. Ειδικότερα, για την περίοδο Μαρτίου – Μαΐου 2023, το 81% των διανομέων του efood κατέγραψε την υψηλότερη κλίμακα ικανοποίησης (7-10/10), με την ελευθερία και την ευελιξία (28%), τη συνέπεια πληρωμών και τις συνολικές αποδοχές (36%), αλλά και τη συνολική συνεργασία με τους καταναλωτές, τα εστιατόρια και τη λειτουργία της πλατφόρμας (25%) να αποτελούν τους βασικούς παράγοντες θετικής αξιολόγησης της συνεργασίας τους με την εταιρεία.

Παράλληλα, οι διανομείς αξιολογούν τη συνεργασία τους με το efood συνολικά θετικά, με αντίστοιχα ποσοστά σε όλα τα μοντέλα συνεργασίας, ενώ 2 στους 3 διανομείς προτείνουν το efood ως τον ιδανικό εργοδότη διανομέων.

Όπως επισημαίνει η ίδια η εταιρεία, παρέχει στους διανομείς όλες τις προβλεπόμενες από τη νομοθεσία παροχές καθώς και παροχές που εκτείνονται πέρα και πάνω από τις συμβατικές υποχρεώσεις, όπως εξοπλισμό συνολικού κόστους 400€ ανά διανομέα, εξατομικευμένη εκπαίδευση μέσα από ειδική πλατφόρμα, καθώς και προνόμια, όπως αποκλειστικές εκπτώσεις σε τηλεφωνία και εκπτώσεις σε συνεργασία με περισσότερα από 200 συνεργαζόμενα καταστήματα.

Σημειώνεται, τέλος, ότι η εταιρεία καταγράφει έναν αριθμό αιτήσεων για εργασία, οι οποίες ξεπερνούν τις 7.000 κατά το τελευταίο έτος, διατηρώντας έναν μέσο όρο που αγγίζει τις 1.500 αιτήσεις ανά μήνα.

Isomat: Υλοποίησε το 1ο «Train the Trainers»

Ένα πρόγραμμα εσωτερικών εκπαιδεύσεων, με τίτλο «Train the Trainers», υλοποίησε για πρώτη φορά η Isomat, το οποίο αφορά στην ολοκληρωμένη εκπαίδευση των μηχανικών της από τα τμήματα Τεχνικής Υποστήριξης των θυγατρικών της στο εξωτερικό, με στόχο να μπορούν και αυτοί να διατελέσουν τον ρόλο του εκπαιδευτή σε σεμινάρια και τεχνικές εκπαιδεύσεις στο εξωτερικό.

Αναλυτικότερα, το εν λόγω πρόγραμμα, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στον Άγιο Αθανάσιο Θεσσαλονίκης, περιλάμβανε δύο κύκλους θεωρητικών εκπαιδεύσεων από το τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης, οι οποίοι έλαβαν χώρα τον Απρίλιο και τον Μάιο, και έναν τρίτο κύκλο τεχνικών εκπαιδεύσεων από το τμήμα Τεχνικών Εφαρμογών και Εκπαιδεύσεων, το οποίο πραγματοποιήθηκε μέσα στον Ιούνιο.

Η δομή των workshops σχεδιάστηκε με τη συνεργασία του τμήματος HR, του τμήματος Τεχνικής Υποστήριξης και του τμήματος Τεχνικών Εφαρμογών & Εκπαιδεύσεων της Isomat, σύμφωνα με τις εξειδικευμένες ανάγκες των εκπαιδευόμενων. Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα αφορά τόσο στην ανάπτυξη επικοινωνιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων των εργαζομένων, όσο και στην πρακτική εφαρμογή των προϊοντικών λύσεων της εταιρείας, με την πλήρη ανάδειξη των ιδιοτήτων τους απέναντι στις σύγχρονες κατασκευαστικές ανάγκες.

«Η Isomat, θέτοντας ως έναν από τους βασικούς της στόχους την άρτια εκπαίδευση των εργαζομένων της, ως μέρος της διαχρονικής της επένδυσης στο ανθρώπινο δυναμικό της, καθιερώνει το πρόγραμμα “Train the Trainers” σε ετήσια βάση, συνεχίζοντας τη διοργάνωση επιπλέον εκπαιδευτικών workshop για νέα προϊόντα και επιμέρους ενημερώσεις, με απώτερο σκοπό την πιο ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών της σε διεθνές επίπεδο» αναφέρει χαρακτηριστικά η σχετική ανακοίνωση.

Νικ. Ι. Θεοχαράκης: Μνημόνιο με ΔΥΠΑ

Mνημόνιο συνεργασίας υπέγραψαν ο Διοικητής της ΔΥΠΑ, Σπύρος Πρωτοψάλτης και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της «Νικ. I. Θεοχαράκης Α.Ε.» Παναγιώτης Θεοχαράκης, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «1ο Open Day, Επαγγελματική-Τεχνική Εκπαίδευση» της ΔΥΠΑ, παρουσία του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Άδωνι Γεωργιάδη.

Σκοπός του μνημονίου είναι η συνεργασία σε θέματα αναμόρφωσης και επικαιροποίηση των προγραμμάτων σπουδών των σχετικών ειδικοτήτων στον κλάδο του αυτοκινήτου, που παρέχονται από τις Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑΣ) Μαθητείας της ΔΥΠΑ, ώστε να ευθυγραμμιστούν με τις σύγχρονες απαιτήσεις του κλάδου, καθώς επίσης και η ανταλλαγή τεχνογνωσίας με σκοπό τον εκσυγχρονισμό των εργαστηρίων των ΕΠΑΣ.

Επίσης, η ΔΥΠΑ με τη συνεργασία της «Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.», θα αναπτύξει ολοκληρωμένες στρατηγικές επικοινωνίας, για την ενημέρωση των νέων σχετικά με τα προγράμματα μαθητείας που παρέχουν οι ΕΠΑΣ και τις επαγγελματικές ευκαιρίες των μαθητών μετά την αποφοίτησή τους στον κλάδο του αυτοκινήτου.

Cosmos Sport: Δημιούργησε Break Rooms στα Logistic Centers της

Break Rooms στα Logistic Centers της σε Αθήνα, Ηράκλειο και Κύπρο δημιούργησε η Cosmos Sport, έχοντας ως προτεραιότητα το wellbeing των ανθρώπων της.

Τα εν λόγω break rooms περιλαμβάνουν χώρο γυμναστηρίου, καρέκλες μασάζ, ping pong, ποδοσφαιράκι και άλλα παιχνίδια.