Goldair Handling: Αύξηση 22% του ανθρώπινου δυναμικού της το 2022

Τον 4ο Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης για τα έτη 2021-2022 παρουσίασε η Goldair Handling. Σύμφωνα με αυτόν, η εταιρεία το 2022 παρουσίασε αύξηση του ανθρώπινου δυναμικού της κατά 22%, απασχολώντας 3.871 εργαζόμενους, εκ των οποίων οι 2.276 βρίσκονται στην Αθήνα, ενώ το 2021 και το 2022, πραγματοποιήθηκαν 3.307 εκπαιδευτικά προγράμματα, τα οποία αντιστοιχούν σε 188.896 εκπαιδευτικές ώρες.

Αναφορικά με τη θεματολογία των εκπαιδεύσεων για το 2022, το 25% αφορούσε στην αντίδραση σε έκτακτες περιπτώσεις, το 21% στον χειρισμό επικίνδυνων ή ύποπτων αντικειμένων, το 16% στην εξοικείωση με τον εξοπλισμό, το 12% στις πρώτες βοήθειες και το 11% στην εξυπηρέτηση πελατών, ενώ ένα 4% σχετιζόταν με τη περιβαλλοντική συνείδηση. Επιπλέον, ο απολογισμός αναφέρεται και στην αναγνώριση, αλλά και στα προνόμια που προσφέρει η εταιρεία στους ανθρώπους της.

Έτσι, όπως επισημαίνεται, το 2022, 449 εργαζόμενοι έλαβαν ευχαριστήριο μήνυμα από τον CEO, ενώ 139 παρέλαβαν ένα αναμνηστικό για τα 10 συνεχή έτη παρουσίας τους στην εταιρεία. Ως προς τα προνόμια, η Goldair Handling προσφέρει, μεταξύ άλλων, κάρτες απεριορίστων διαδρομών για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ιδιωτικό πρόγραμμα υγείας για τους εργαζόμενους και τις οικογένειές τους, καθώς και την κάλυψη των εξόδων μετακίνησης αλλά και σίτισης.

Επιπρόσθετα, στον απολογισμό τονίζεται η σημασία που δίνει η Goldair Handling στον τομέα της Υγείας και της Ασφάλειας στην Εργασία, έχοντας υλοποιήσει 701 σχετικά σεμινάρια, ήτοι 2.997 εκπαιδευτικές ώρες, στα οποία εκπαιδεύτηκαν συνολικά 4.163 εργαζόμενοι. Τέλος, ο 4ος Απολογισμός Βιώσιμης Ανάπτυξης περιγράφει και τις δράσεις ΕΚΕ της εταιρείας, η οποία το 2022 πραγματοποίησε 36 δράσεις ΕΚΕ, οργάνωσε 5 εθελοντικές αιμοδοσίες και γιόρτασε συνολικά 33 Παγκόσμιες Ημέρες, μέσω σχετικών δράσεων.

Infinitum: Νέα HR Manager η Γεωργία Μαρίνα Καυκή

Καθήκοντα HR Manager στην Infinitum ανέλαβε η Γεωργία Μαρίνα Καυκή, η οποία μέχρι πρότινος εργαζόταν ως Talent Acquisition Senior Professional στην Netcompany-Intrasoft. Η Γ.Μ.

Καυκή είναι κάτοχος MBA από το University of Winchester, η επαγγελματική της πορεία είναι στον χώρο της πληροφορικής, ενώ, μεταξύ άλλων, έχει διατελέσει IT Recruiter & HR Professional στην εταιρεία Encode, σήμερα Obrela Security.

Amgen Hellas: Νέος Country Lead o Danny Donkers

Καθήκοντα Country Lead στην Amgen Hellas αναλαμβάνει από σήμερα, 1 Σεπτεμβρίου, ο Danny Donkers, ο οποίος μέχρι πρότινος διατελούσε καθήκοντα Country Director στην Amgen Νοτίου Αφρικής.

Ο D. Donkers είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Maastricht στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία και κάτοχος MSc από το Πανεπιστήμιο NCOI στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, ενώ διαθέτει πολυετή εμπειρία στον φαρμακευτικό κλάδο, έχοντας δραστηριοποιηθεί σε ποικίλους τοπικούς και περιφερειακούς ρόλους μάρκετινγκ και πωλήσεων σε διαφορετικούς θεραπευτικούς τομείς. Εντάχθηκε στην Amgen Ολλανδίας τον Φεβρουάριο του 2019 και ηγήθηκε στον τομέα της Ογκολογίας, ενώ αργότερα ανέλαβε επικεφαλής του τμήματος Καρδιαγγειακών, Οστικών Παθήσεων και Φλεγμονωδών Νοσημάτων στην Ελβετία.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που αναλαμβάνω τα νέα μου καθήκοντα στην Amgen Hellas. Στόχος μου είναι να συμβάλλω στη συνέχιση της επιτυχημένης πορείας της εταιρείας και στην ανέλιξή της, με σταθερή αφοσίωση στην προαγωγή της καινοτομίας και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών» δήλωσε σχετικά ο ίδιος. Σημειώνεται ότι τη θέση του Country Lead για την Amgen Ελλάδος και Κύπρου κατείχε έως και τον Δεκέμβριο του 2022 ο Γιώργος Τουσίμης, ο οποίος τον Ιανουάριο ανέλαβε τη θέση του Γενικού Διευθυντή της Amgen Αυστρίας.

Αccor: «Επιστρέφουν» τα επαγγελματικά ταξίδια

H Αccor διοργάνωσε συνάντηση του advisory board Masters of Travel, που συγκέντρωσε ηγέτες του κλάδου από την τεχνολογία, τη νομική επιστήμη, την ενέργεια, τη μηχανική και τη φαρμακευτική βιομηχανία στις Βρυξέλλες, οι οποίοι συζήτησαν για την εξέλιξη των επαγγελματικών ταξιδιών και των εταιρικών συναντήσεων μετά την πανδημία. Στο πλαίσιο της συνάντησης αυτής, η Accor έδωσε στη δημοσιότητα και τα συμπεράσματα της νέας έκθεσής της «Business of Travel».

Η έρευνα της Accor διαπίστωσε ότι οι δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια μειώθηκαν μόλις 24% από το 2019 και αναμένεται να επιστρέψουν στα προ πανδημίας επίπεδα έως το 2024 (Deloitte). Η πρόσφατη παγκόσμια έρευνα της Accor για τα επαγγελματικά ταξίδια ευθυγραμμίζεται με αυτήν την επιστροφή στις δαπάνες πριν από την πανδημία, καθώς το 57% των ερωτηθέντων αναμένει αύξηση του προϋπολογισμού για ταξίδια το 2024 έναντι των δαπανών του 2023. Οι ίδιες εταιρείες τοποθετούν την “εμπειρία ταξιδιώτη” ως το δεύτερο πιο κρίσιμο στοιχείο για το 2024, μετά την εξοικονόμηση κόστους. Και το 46% των ερωτηθέντων επιβεβαίωσαν ότι δεν ήταν πιθανό να περιορίσουν τα επαγγελματικά ταξίδια για το υπόλοιπο του έτους.

Αναμφισβήτητη η αξία της προσωπικής επικοινωνίας
Η αξία της επικοινωνίας πρόσωπο με πρόσωπο είναι αναμφισβήτητη, αναφέρει η ίδια μελέτη, με τους επαγγελματίες να υπολογίζουν 25% περισσότερα έσοδα όταν συναντώνται εκ του σύνεγγυς. «Η καθαρή κερδοφορία δεν είναι η μόνη εξίσωση όταν οι εργαζόμενοι χρειάζονται αλληλεπίδραση με συναδέλφους και συνεργάτες για την ψυχική τους υγεία και την επαγγελματική τους ικανοποίηση. Κάθε ταξίδι αξιολογείται προσεκτικά σε όρους ROI και ROE – απόδοση επένδυσης και, ολοένα και περισσότερο, απόδοση της προσδοκίας» αναφέρει η εταιρεία.

Οι νεότεροι εργαζόμενοι είναι πιο πιθανό να συνδυάσουν business & pleasure μέσω ανάμεικτων “bleisure” ταξιδιών, αλλά η τάση είναι ολοένα και πιο διαδεδομένη σε όλα τα δημογραφικά στοιχεία, συνεχίζει η έρευνα. Το 67% των πελατών που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της Accor παρέτεινε τα επαγγελματικά του ταξίδια το 2022. Οι αντιπρόσωποι του Masters of Travel τέλος, ανέφεραν ότι τα προγράμματα αφοσίωσης παίζουν σημαντικό ρόλο στο να προσελκύουν τους εργαζόμενους να ταξιδέψουν και για επαγγελματικούς λόγους, με τους νεότερους ταξιδιώτες να αναζητούν βιωματικές ανταμοιβές όπως συναυλίες, ποτά, ακόμη και ενοικίαση ποδηλάτων.