Deloitte: Νέος HR Manager ο Γιάννης Παπαντωνίου

Στη θέση του HR Manager της Deloitte προήχθη από τον τρέχοντα μήνα ο Γιάννης Παπαντωνίου, ο οποίος μέχρι πρότινος κατείχε τη θέση του HR Assistant Manager.

Ο Γ. Παπαντωνίου είναι απόφοιτος του ΕΚΠΑ και κάτοχος MSc στο HR Management & Services από το ΤΕΙ Πειραιά, ενώ στην επαγγελματική του πορεία έχει, μεταξύ άλλων, διατελέσει HR Generalist στην FDL Group και HR Officer στην Aspida.

Qualco: Εκπαίδευση των εργαζομένων της ως «Brand Ambassadors»

Ένα νέο πρόγραμμα εκπαίδευσης, με τίτλο «Brand Ambassadors», ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2023 ο όμιλος Qualco. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα, διάρκειας 1 ώρας, το οποίο σχεδιάστηκε για να εξοπλίσει τους εργαζόμενους με τις δεξιότητες που απαιτούνται για να γίνουν #Qambassadors, δηλαδή Brand Ambassadors του ομίλου. Το μηνιαίο αυτό πρόγραμμα είναι προσαρμοσμένο τόσο για αρχάριους όσο και για πιο έμπειρους χρήστες των social media και πραγματοποιείται από τη Νία Φιλογιάννη, Employer Branding Specialist του ομίλου, είτε στα Ελληνικά είτε στα Αγγλικά σε open sessions.

Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν στρατηγικές και βέλτιστες πρακτικές των social media, ούτως ώστε να συμβάλουν με τη δική τους μοναδική φωνή και άποψη στην προώθηση του brand. Συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι εξοικειώνονται με τα κοινωνικά δίκτυα και μαθαίνουν πώς να δημιουργούν ελκυστικό περιεχόμενο, να αξιοποιούν τη δύναμη της αφήγησης και να ενσαρκώνουν την ουσία του brand και των αξίων του ομίλου. Ταυτόχρονα, μέσα από παραδείγματα και βέλτιστες πρακτικές, παίρνουν την απαραίτητη γνώση ώστε να ενδυναμώσουν τη διαδικασία αυτή, προωθώντας την κουλτούρα και το διεθνές κλίμα του οργανισμού.

Interviewing skills training
Παράλληλα, σε εξέλιξη βρίσκεται και το πρόγραμμα εκπαίδευσης «Interviewing Skills», το οποίο ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2022 από την ομάδα του Talent Acquisition and Employer Branding του ομίλου Qualco. To εν λόγω πρόγραμμα, διάρκειας τριών ωρών, είναι προσβάσιμο σε όλους τους εργαζόμενους που συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής υποψηφίων και αποβλέπει στην ενίσχυση των δεξιοτήτων τους και στην κατανόηση βέλτιστων πρακτικών. Επιδίωξη του ομίλου είναι να δημιουργήσει μια πρωτοποριακή προσέγγιση στη διαδικασία επιλογής υποψηφίων, προετοιμάζοντας κατάλληλα τους νέους Team Leaders και επαγγελματίες που συμμετέχουν για πρώτη φορά, ώστε να διεξάγουν μια επιτυχημένη συνέντευξη.

Στο επίκεντρο της εκπαίδευσης βρίσκεται η εξάλειψη των προκαταλήψεων και η προώθηση μιας πολυπολιτισμικής κουλτούρας, αντανακλώντας τη διεθνή φύση του οργανισμού. Επιπρόσθετα, το σεμινάριο περιλαμβάνει δραστηριότητες διαδραστικού ρόλου (role play), στις οποίες οι εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εξοικειωθούν στην πράξη με τις βέλτιστες πρακτικές και να κατανοήσουν ποια στοιχεία πρέπει να ακολουθούνται κατά τη διάρκεια των συνεντεύξεων.

Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στις αξίες του ομίλου Qualco, την ισότιμη μεταχείριση και στο πώς όλοι μαζί θα συμβάλουν σε μια όμορφη και ξεχωριστή εμπειρία για τους υποψηφίους. Επισημαίνεται, τέλος, πως και τα δυο αυτά προγράμματα είναι ongoing, προκειμένου να διασφαλιστεί πως όλοι οι ενδιαφερόμενοι, παλιοί και νέοι εργαζόμενοι, μπορούν να τα παρακολουθήσουν, ενώ υλοποιούνται μέσω Teams αλλά και από κοντά στα γραφεία του οργανισμού.

Ολοκληρώθηκε το καινοτόμο έργο AppInterN του Erasmus+

Με τη δημιουργία της καινοτόμου ηλεκτρονικής πλατφόρμας AppInterN, ολοκληρώθηκε το έργο «Apprenticeship Inter-network: Bringing together VET institutions and enterprises through a Network of Career Hubs» («Δια-Δίκτυο Μαθητείας: Προσέγγιση Φορέων/ Ιδρυμάτων ΕΕΚ και επιχειρήσεων, μέσω ενός δικτύου κόμβων σταδιοδρομίας»), που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+, με στόχο την προώθηση της μαθητείας ως τρόπου ενίσχυσης της απασχολησιμότητας των νέων στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 268.854 ευρώ και διάρκειας 36 μηνών, είναι αποτέλεσμα της σύμπραξης των εξής ευρωπαϊκών φορέων:

  • Από την Ελλάδα: η ΔΥΠΑ, ως επικεφαλής εταίρος, ο δήμος Αμαρουσίου, η Στέγη της Ελληνικής Βιομηχανίας (ΣΕΒ) και το Ινστιτούτο Μικρών Επιχειρήσεων / ΙΜΕ της ΓΣΕΒΕΕ.
  • Από την Ιταλία: ο δήμος Ρώμης (Roma Capitale) και το Πανεπιστήμιο Unitelma Sapienza.
  • Από την Ισπανία: η PIMEC, συνομοσπονδία εργοδοτών μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων και αυτοαπασχολουμένων της Καταλονίας και από το Βέλγιο, ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Επαγγελματικής Κατάρτισης (EVTA).
  • Στο έργο συμμετείχαν, επίσης, ως «συνεργαζόμενοι εταίροι», η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), η Εθνική Ένωση Δήμων Ιταλίας (ANCI) και o δήμος της Πόλης L’ Hospitalet de Llobregat της Καταλονίας.

Στη νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα AppInterN (Apprenticeship Inter-Network) φιλοξενούνται τρία εθνικά Career Hubs (ελληνικό, ιταλικό και ισπανικό), με στόχο την ενίσχυση της διασύνδεσης μεταξύ της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και της αγοράς εργασίας, καθώς και την άμεση και έγκυρη ενημέρωση και την ανταλλαγή καλών πρακτικών, πληροφοριών και γνώσεων σχετικά με τη μάθηση στον χώρο εργασίας. Μία ακόμη καινοτομία αποτελεί ο νέος θεσμός των Business Ambassadors.

Πρόκειται για έμπειρους και αναγνωρισμένους επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, οι οποίοι θα προσφέρουν πληροφόρηση στους μαθητές, σπουδαστές και αποφοίτους των σχολών, σχετικά με τις τρέχουσες ανάγκες της αγοράς εργασίας, καθώς και τις προοπτικές απασχόλησης και επιχειρηματικής δραστηριότητας στην ειδικότητα που επέλεξαν. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ΔΥΠΑ, σε συνεργασία με τους εθνικούς εταίρους του έργου, προγραμματίζει σειρά ενημερωτικών ημερίδων, προκειμένου να ενημερώσει τους εργοδότες και τις επιχειρήσεις για τις δυνατότητες που τους παρέχονται, μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής AppInterN.