Intracom Telecom: Νέα HR Director η Ρένια Κρεμαλή

Καθήκοντα HR Director στην Intracom Telecom αναλαμβάνει από σήμερα, Δευτέρα 9 Οκτωβρίου, η Ρένια Κρεμαλή, η οποία μέχρι πρότινος ήταν HR Director, Greece, Bulgaria & Romania στον Όμιλο Επιχειρήσεων Σαρακάκη. Η Ρ. Κρεμαλή είναι απόφοιτη του ΕΜΠ, ενώ στην επαγγελματική της πορεία έχει, μεταξύ άλλων, διατελέσει HR Business Partner στην Toyota Hellas και HR & Marketing Manager στην Alfa Alfa Energy.

Publicis: Επιστροφή στο γραφείο για όλους τους εργαζομένους της

Στο γραφείο θα πρέπει να επιστρέψουν όλοι οι εργαζόμενοι της Publicis παγκοσμίως, από την 1η Ιανουαρίου 2024. Ειδικότερα, όπως επισημαίνει σε ρεπορτάζ του το Campaign, ο Chairman και CEO της Publicis Groupe, Arthur Sadoun, ανέλυσε σε βίντεο που μοιράστηκε με τους εργαζομένους, τις απαιτήσεις της νέας πολιτικής, ενώ προανήγγειλε ότι το δίκτυο έχει καταβάλει προσπάθειες για να διατηρήσει «το καλύτερο για το in-person και remote working» από την έναρξη της πανδημίας.

«Αλλά, σχεδόν τρία χρόνια αργότερα, πρέπει να παραδεχτούμε ότι ένα δυσανάλογο μέρος της εξ αποστάσεως εργασίας οδηγεί στην πραγματικότητα σε απομόνωση, λιγότερη συνεργασία, μερικές φορές καχεκτική δημιουργικότητα, λιγότερη καινοτομία και μειωμένη παραγωγικότητα» επισήμανε χαρακτηριστικά στο βίντεο ο Α. Sadoun. H νέα πολιτική προβλέπει από όλους τους εργαζόμενους παγκοσμίως να βρίσκονται στο γραφείο – είτε της Publicis, είτε των πελατών τους -για τουλάχιστον τρεις ημέρες την εβδομάδα, ενώ σε κανέναν δεν θα επιτρέπεται να εργάζεται εξ αποστάσεως για περισσότερες από μία συνεχόμενες ημέρες. Επίσης, όλοι θα πρέπει να βρίσκονται αυτοπροσώπως τις Δευτέρες για να «διασφαλίσουμε ότι [όλοι] ξεκινούν την εβδομάδα μαζί», ανέφερε ο Α. Sadoun στο βίντεο.

Οι διευκρινήσεις που δόθηκαν σε σχετικό roundtable
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Workforce, σε σχετικό roundtable που διεξήχθη μία μέρα μετά τη δημοσιοποίηση του συγκεκριμένου βίντεο, διευκρινίστηκε ότι αυτή η πολιτική αποτελεί έναν μέσο όρο τον οποίο επιθυμεί να εφαρμόσει ο Όμιλος και όχι μία απόλυτη γραμμή, «σεβόμενος πάντα την ανθρώπινη πλευρά και τις τυχόν εξαιρέσεις που μπορεί να προκύπτουν από τις ανάγκες των εκάστοτε εργαζομένων».

Παράλληλα, κατέστη σαφές ότι δεν θα αλλαχθεί το καθεστώς όσων ατόμων προσελήφθησαν με συμβάσεις που προβλέπουν την απασχόληση μέσω τηλεργασίας, ενώ για την εφαρμογή της συγκεκριμένης πολιτικής πρέπει να ληφθεί υπόψιν και το ζήτημα της χωροταξίας. Σημειώνεται, τέλος, ότι σε πολλές χώρες του ομίλου, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, εφαρμόζεται ήδη από το πέρας της πανδημίας ένα υβριδικό μοντέλο, που προβλέπει τρεις ημέρες στο γραφείο και δύο εξ αποστάσεως, χωρίς να ισχύει η υποχρεωτική παρουσία τις Δευτέρες στο γραφείο. Παράλληλα, δεν επιτρέπεται η εξ αποστάσεως εργασίας για παραπάνω από μία συνεχόμενη ημέρα.

Υπ. Τουρισμού: Πρόγραμμα μετεκπαίδευσης εργαζομένων στον Τουρισμό

Aνοίγει η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για μετεκπαίδευση στους τουριστικούς κλάδους καθώς με απόφαση της Υφυπουργού Τουρισμού Έλενας Ράπτη, αρμόδιας για την Τουριστική Εκπαίδευση, ξεκινά την Τετάρτη 11 Οκτωβρίου, η υποβολή των αιτήσεων για την εισαγωγή 590 εργαζομένων και πρόσκαιρα ανέργων των τουριστικών κλάδων, στα Τμήματα Μετεκπαίδευσης του Υπουργείου Τουρισμού, για την εκπαιδευτική περίοδο 2023-2024.

Σχολιάζοντας την απόφαση αυτή, η Υφυπουργός Τουρισμού ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής: «Προσφέρουμε σεμινάρια δια ζώσης εκπαίδευσης σε 590 εργαζόμενους/ες στον τουρισμό, σε 10 διαφορετικές πόλεις της Ελλάδας, προκειμένου να αναβαθμίσουν τις δεξιότητες τους και να επαυξήσουν τις εργασιακές ευκαιρίες και τις μισθολογικές απολαβές που δικαιούνται με την αποφοίτησή τους.

Επιπλέον, ξεκινάμε από το τέλος του 2023, με το μεγαλύτερο επιδοτούμενο πρόγραμμα κατάρτισης του Υπουργείου Τουρισμού, για εργαζόμενους/ες και πρόσκαιρα ανέργους τουριστικών κλάδων με τουλάχιστον 18.000 ωφελούμενους/ες, που θα λάβουν 1.250 ευρώ αποζημίωση συμμετοχής. Για τον σκοπό αυτό αξιοποιήσαμε πόρους ύψους 45 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης και προσφέρουμε προγράμματα κατάρτισης σε 7 ειδικότητες με εξ αποστάσεως ασύγχρονη εκπαίδευση και πιστοποίηση».

Και η Έλενα Ράπτη κατέληξε «Η αναβάθμιση δεξιοτήτων των εργαζομένων στον Τουρισμό, με τη μετεκπαίδευση που παρέχει το Υπουργείο Τουρισμού είναι κεφαλαιώδους σημασίας για την αναβάθμιση της ποιότητας του ίδιου του τουριστικού μας προϊόντος. Η τουριστική εκπαίδευση αποτελεί για εμάς έναν κρίσιμο τομέα για την προοπτική ανάπτυξης του τουρισμού στην Ελλάδα. Σ’ αυτήν στηρίζεται η μακρόχρονη τουριστική διαδρομή μας και η παγκόσμια αναγνώρισης της δυναμικής της. Και, φυσικά, παραμένει διαχρονικά ο βασικός μοχλός υλοποίησης του στρατηγικού σχεδιασμού του Υπουργείου Τουρισμού για τη βιωσιμότητα του τουριστικού προϊόντος της χώρας».

Avin: Εργαζόμενοι της εταιρείας σε πρατήρια καυσίμων σε ρόλο εξυπηρέτησης πελατών

Στη φετινή Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών συμμετέχει η Avin, με μία σειρά από δράσεις που έχουν ως στόχο την αναγνώριση της σημαντικότητας της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών, αλλά και τη συνεχή βελτίωσή της.

Κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας, στελέχη της εταιρείας θα βρεθούν στις πλατφόρμες των πρατηρίων και θα αναλάβουν ρόλο εξυπηρέτησης πελατών, αποκτώντας καλύτερη εικόνα και ακούγοντας από κοντά τις ανάγκες των καταναλωτών. Ταυτόχρονα, την εβδομάδα αυτή θα βραβευτούν οι εργαζόμενοι με τις καλύτερες επιδόσεις το 2022 στην εξυπηρέτηση, ως αποτέλεσμα των θετικών σχολίων των πελατών.

Τέλος, καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, θα «τρέχει» διαδικτυακή έρευνα για την ικανοποίηση των πελατών της Avin, με τους συμμετέχοντες να κερδίζουν πόντους «Avin Κερδίζω», ενώ σε επιλεγμένα πρατήρια της εταιρείας θα δίνονται συμβολικά δώρα σχετικά με την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Επισημαίνεται ότι η φετινή Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών διεξάγεται από τις 2 έως τις 8 Οκτωβρίου, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).