Συνεργασία Epsilon Net και HR Psychology Today

Μία νέα συνεργασία ξεκίνησαν, αυτό το μήνα, η Epsilon Net και η HR Psychology Today, με στόχο την εξειδικευμένη παροχή υπηρεσιών ψυχικής υγείας προς τους εργαζόμενους και την ενίσχυση της ψυχικής και της συναισθηματικής τους ευεξίας.

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της εν λόγω συνεργασίας, τόσο οι εργαζόμενοι της Epsilon Net, όσο και οι Α’ βαθμού συγγενείς τους, μπορούν να επικοινωνούν στην 24ωρη Γραμμή Ψυχολογικής Υποστήριξης για οποιοδήποτε προσωπικό, οικογενειακό ή επαγγελματικό ζήτημα τους απασχολεί, μιλώντας με εξειδικευμένους ψυχολόγους.

skg.education: Εκστρατεία «SpeakUp» ενάντια στις διάφορες μορφές παρενόχλησης

Tην εκστρατεία «SpeakUp» παρουσιάζει η skg.education, με στόχο τη δημιουργία μιας κουλτούρας που αγκαλιάζει τον σεβασμό, την αξιοπρέπεια και την ισότητα στους χώρους εργασίας.

Ειδικότερα, η εν λόγω εκστρατεία επιδιώκει να ενδυναμώσει τους εργαζόμενους, τους εργοδότες και την ευρύτερη κοινότητα, προκειμένου να υψώσουν τη φωνή τους ενάντια σε διάφορες μορφές παρενόχλησης στον χώρο εργασίας, συμπεριλαμβανομένης της λεκτικής, της σεξουαλικής, του εκφοβισμού, των διακρίσεων και της ψυχολογικής παρενόχλησης.

Στο πλαίσιο της εν λόγω εκστρατείας, η skg.education προσφέρει δωρεάν βιωματικά εργαστήρια, online συνεδρίες για θέματα καριέρας, πρακτικά συστήματα υποστήριξης και συμβουλευτική σταδιοδρομίας για όσους έχουν βιώσει παρενόχληση, καθώς και δημιουργία σελίδας αφιερωμένης σε προσωπικές ιστορίες, αλλά και περιεχομένου για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Περισσότερες πληροφορίες για την εκστρατεία φιλοξενούνται στη σχετική σελίδα που έχει δημιουργηθεί.

Έρευνα Krataion Consulting: Περιθώρια βελτίωσης ως προς το employee experience

Σχετικά ικανοποιημένος με τον ρόλο και το αντικείμενο εργασίας του παρουσιάζεται ο 1 στους 3 εργαζόμενους, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Krataion Consulting, το τελευταίο τρίμηνο του 2023, σε 600 εργαζόμενους όλων των ηλικιακών γκρουπ σε όλη την Ελλάδα και σε όλο το εύρος των επιχειρήσεων. Ωστόσο, από την έρευνα προκύπτουν περιθώρια βελτίωσης της εμπειρίας των εργαζομένων.

Ειδικότερα, το 66% των ερωτηθέντων δήλωσε πως χρειάζεται να είναι πιο ξεκάθαροι οι ρόλοι και η οργάνωση μέσα στην εταιρεία, ενώ το 71% ότι δεν έχει την αυτονομία για να φέρει εις πέρας την εργασία του. Παράλληλα, ο 1 στους 2 εργαζόμενους είναι σχετικά ικανοποιημένος από το feedback που λαμβάνει από τον μάνατζέρ του και μόνο το 29% νιώθει άνετα να δώσει ο ίδιος feedback στον προϊστάμενό του.

Ταυτόχρονα, μόλις το 20% νιώθει ότι έχει ευκαιρίες για ανάπτυξη στην εταιρεία του, ενώ μόνο το 18% νιώθει ότι δίνονται ίσες ευκαιρίες. Επιπρόσθετα, το 55% νιώθει πολύ ή κάπως ικανοποιημένο από την ισορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, με το 80% των εργαζομένων να μην είναι ικανοποιημένο από τις απολαβές και μόλις το 42% να αναφέρει ότι αναγνωρίζεται το έργο που παράγει. Τέλος, μόνο το 16% των συμμετεχόντων πιστεύει ότι η εταιρεία του επενδύει στην εταιρική κουλτούρα.

kariera.gr: Έρευνα για τις συμπεριφορές και συνήθειες όσων αναζητούν εργασία

Τα insights του kariera.gr στην ελληνική αγορά εργασίας συνεχίζονται, αυτή τη φορά ρίχνοντας φως στις συνήθεις συμπεριφορές όσων αναζητούν εργασία. Μετά τη δημοσίευση των “θέλω” των job seekers, το kariera δημοσιεύει τις τάσεις στις συνήθειες, όπως προέκυψαν μέσα από 14.000+ απαντήσεις στο LinkedIn, ανθρώπων που αναζητούν εργασία στην Ελλάδα.

Μεταξύ αυτών οι συμμετέχοντες απάντησαν σε ερωτήματα όπως πόσες σελίδες βιογραφικό έχουν, αν δίνουν σημασία στα reviews των πιθανών εργοδοτών τους, αν χρησιμοποιούν το ChatGPT, αλλά και πώς αυξάνουν τα προσόντα τους. Πιο συγκεκριμένα, στην ερώτηση αν χρησιμοποιούν το ChatGPT για τη δουλειά τους, 36% λέει πως του είναι χρήσιμο, 35% πως θα το κάνει στο μέλλον, 14% πως το κάνει στα κρυφά και 16% πως «δεν το χωνεύει» (1360 απαντήσεις). Ερωτώμενοι αν κοιτούν τα reviews των εργοδοτών πριν αποδεχθούν μια θέση, το 59% των 1958 απαντήσεων ήταν “πάντα”, το 32% απάντησε “κάποιες φορές”, ενώ μόνο το 5% είπε ποτέ.

Τέλος, το 4% είπε πως έχει άλλη πηγή πληροφόρησης. Σχετικά με το πώς αναπτύσσει νέες δεξιότητες για την καριέρα του ένας υποψήφιος/εργαζόμενος, 1.481 απαντούν ως εξής: το 43% προτιμούν online courses, το 27% με workshops/σεμινάρια, το 26% με εκπαίδευση on-the-job και το 3% ανέφερε κάτι άλλο. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν και οι απαντήσεις στο ερώτημα πόσες σελίδες είναι ένα βιογραφικό. Από τους 3.929 που απάντησαν στο poll του kariera.gr στο LinkedIn, το 47% απαντά πως βάζει 2 σελίδες, 42% αυστηρά μία, ενώ το 11% λέει περισσότερες από 2.

Μάλιστα, καταρρίπτοντας τα στερεότυπα, το 74% (από 2.273 απαντήσεις) αναφέρει πως δεν στέλνει cover letter, ενώ μόλις το 26% ανέφερε πως στέλνει συνοδευτική επιστολή με το βιογραφικό του. Aντίστοιχα κινούνται και αναφορικά με την αποστολή ευχαριστηρίου email μετά από συνέντευξη: Το 62% των 2.054 απαντήσεων ανέφερε πως δεν στέλνει. Τέλος, στην ερώτηση αν «θα ανέθετες όσα περισσότερα tasks μπορούσες σε ΑΙ για να μειώσεις το φόρτο εργασίας σου», από τα 1.745 άτομα, 46% απάντησαν ότι το σκέφτονται, 33% ότι το κάνουν ήδη και μόλις 21% είπε πως δεν θέλει και δεν τα εμπιστεύεται.