JTI: Νέα People & Culture Manager στην ΣΕΚΑΠ η Δήμητρα Μπένου

Καθήκοντα People & Culture Manager στο εργοστάσιο της JTI στην Ξάνθη (ΣΕΚΑΠ) ανέλαβε η Δήμητρα Μπένου.

Η Δ. Μπένου είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου International Human Resource Management και πτυχίου Ψυχολογίας από το Πανεπιστήμιο του Greenwich, ενώ διαθέτει 15ετή εμπειρία στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού, έχοντας εργαστεί ως HR Development & Project Manager στον Όμιλο Vivartia, ως Deputy HR Manager στην Aegean Airlines και Deputy HR Director στην Olympic Air.

Στο νέο της ρόλο, η Δήμητρα Μπένου θα διαχειριστεί όλες τις δραστηριότητες P&C του εργοστασίου, με σκοπό την επίτευξη βέλτιστων επιχειρησιακών στόχων, ενώ σε συνεργασία με την ομάδα P&C της JTI Hellas θα διασφαλίσει τη συνέπεια στην εφαρμογή των πρακτικών, των πολιτικών και των διαδικασιών της JTI στην Ελλάδα.

ΙΚΕΑ: 100 και πλέον νέες θέσεις εργασίας από νέα επένδυση στον Ασπρόπυργο

O Όμιλος Inter IKEA προχωρά σε συνεργασία με τον όμιλο Fοurlis στη δημιουργία ενός υπερσύγχρονου διεθνούς κέντρου διανομής προϊόντων, εμβαδού 50.000 τετραγωνικών μέτρων, το οποίο θα κατασκευαστεί στον Ασπρόπυργο.

Στο νέο διεθνές κέντρο διανομής θα δημιουργηθούν περίπου 100 μόνιμες θέσεις εργασίας, περιλαμβανομένων θέσεων υψηλής ειδίκευσης στα πεδία της μηχανογράφησης, της ανάλυσης δεδομένων, των logistics και της τεχνητής νοημοσύνης. Η νέα αυτή επένδυση παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια επίσκεψης του Προέδρου του Ομίλου Fourlis, Βασίλη Φουρλή και του Andrea Colzani, Category Distribution Manager του ομίλου Inter IKEA στο Μέγαρο Μαξίμου όπου είχαν συνάντηση με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.

Όπως είπε ο Πρωθυπουργός, σημαντικό κέρδος για την αγορά εργασίας στην Ελλάδα από τη συγκεκριμένη επένδυση είναι οι θέσεις εργασίας υψηλής ειδίκευσης γύρω από τα logistics. «Πιστεύω ότι έχουμε ήδη μια νεότερη γενιά Ελλήνων που αποφασίζουν να επιλέξουν αυτόν τον κλάδο για να σταδιοδρομήσουν, σε συνδυασμό με τεχνολογικές λύσεις αιχμής αυτό βεβαίως αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή καριέρας» ανέφερε χαρακτηριστικά.

PayPal: Προχωρεί σε περικοπές 2.500 θέσεων εργασίας

H PayPal αναμένεται να προχωρήσει σε περικοπή 2.500 θέσεων εργασίας, αριθμό που αντιστοιχεί στο 9% του παγκόσμιου ανθρώπινου δυναμικού της. Τη σχετική ενημέρωση έκανε προς τους εργαζομένους ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Άλεξ Κρις.

Την πληροφορία ανέφερε το CNBC επισημαίνοντας παράλληλα ότι οι περικοπές θα επηρεάσουν τόσο τους υπάρχοντες ρόλους όσο και τις λίστες θέσεων εργασίας για τις οποίες η PayPal είχε προγραμματίσει να προσλάβει και θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια του έτους. Οι εργαζόμενοι που επηρεάζονται θα ενημερωθούν μέχρι το τέλος της εβδομάδας.

«Σε ολόκληρο τον οργανισμό μας, πρέπει να δώσουμε περισσότερη εστίαση και αποτελεσματικότητα, να αναπτύξουμε αυτοματισμούς και να εδραιώσουμε την τεχνολογία μας για να μειώσουμε την πολυπλοκότητα και τις επικαλύψεις», αναφέρει στην επιστολή του ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, προσθέτοντας ότι το PayPal «θα συνεχίσει να επενδύει σε τομείς της επιχείρησης που πιστεύουμε ότι θα δημιουργία και επιτάχυνση της ανάπτυξης».

Σύμφωνα με το CNBC, το 2023 η εταιρεία απέλυσε περίπου 2.000 εργαζόμενους, περίπου το 7% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της. Από τον Μάρτιο του 2023, το PayPal είχε περίπου 29.000 εργαζόμενους, σύμφωνα με έκθεση της εταιρείας.

ΣΕΒ: Αυξάνεται ο βαθμός ικανοποίησης από τις υπηρεσίες της ΔΥΠΑ

Σημαντική αύξηση του ποσοστού των επιχειρήσεων που δηλώνει ικανοποιημένο από τις υπηρεσίες της ΔΥΠΑ σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, καταγράφεται στην ετήσια έρευνα γνώμης των επιχειρήσεων «Ο Σφυγμός του Επιχειρείν», που διενήργησε για το 2023, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ).

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, στην ενότητα όπου αποτυπώνεται ο βαθμός ικανοποίησης των επιχειρήσεων από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών από δημόσιους φορείς/υπηρεσίες, το ποσοστό επιχειρήσεων που αποτιμά ικανοποιητικές τις υπηρεσίες της ΔΥΠΑ, ανέρχεται στο 45%.

Το συγκεκριμένο ποσοστό εμφανίζεται ιδιαίτερα αυξημένο σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, όταν αντίστοιχα το 2022 ήταν στο 33,8%, το 2021 στο 25% και το 2020 στο 15,6%. Δηλαδή, μέσα σε μία τετραετία το ποσοστό ικανοποίησης σχεδόν τριπλασιάστηκε, καταγράφοντας αύξηση κατά 188%.

Η έρευνα που υλοποιήθηκε από τον ΣΕΒ, για έβδομη συνεχή χρονιά, εντοπίζει και αναλύει τα κρίσιμα ζητήματα που αφορούν στην καθημερινή λειτουργία, αλλά και στην αναπτυξιακή προοπτική των επιχειρήσεων.