Συνεργασία Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και ΑΜΚΕ «Με Άλλα Μάτια»

Μία νέα συνεργασία με την ΑΜΚΕ «Με Άλλα Μάτια» ξεκίνησε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με στόχο την εξασφάλιση των καλύτερων δυνατών συνθηκών εργασίας για τους ανθρώπους της.

Η εν λόγω πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο της DEI στρατηγικής της εταιρείας, αλλά και του πλάνου δράσης της για την επόμενη τριετία, ενώ αποσκοπεί στη δημιουργία ενός συμπεριληπτικού περιβάλλοντος εργασίας, όπου οι χώροι είναι προσβάσιμοι από όλες και όλους και κανείς/καμία δεν αποκλείεται από τη δυνατότητα πρόσβασης και απασχόλησης σε αυτούς.

Ειδικότερα, η ΑΜΚΕ «Με Άλλα Μάτια» και ο ιδρυτής της Βαγγέλης Αυγουλάς, θα αξιολογήσουν την προσβασιμότητα των εγκαταστάσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας (κτήρια, περιβάλλοντες χώροι, αποθήκες κ.ά), με τα αποτελέσματα και τις προτάσεις που θα προκύψουν να μεταφράζονται σε πλάνο δράσεων για τα επόμενα χρόνια. Σημειώνεται ότι η αρχή έγινε την Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου, με τις εγκαταστάσεις στο εργοστάσιο Πατρών της εταιρείας.

Athens #JobFestival 2024: Ξεπέρασαν τις 9.500 οι συναντήσεις εργασίας

Oλοκληρώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία το Athens #JobFestival 2024, στο οποίο συμμετείχαν 210 εταιρείες από όλους τους κλάδους δραστηριότητας πραγματοποιώντας 9.500 συναντήσεις εργασίας με τους παρευρισκόμενους που ξεπέρασαν τους 5.000 σε αριθμό επισκέψεων.

Το Athens #JobFestival 2024 διοργανώθηκε από το skywalker.gr, 9 και 10 Φεβρουαρίου στο Ζάππειο Μέγαρο, φέτος υπό την αιγίδα της περιφέρειας Αττικής, του δήμου Αθηναίων και του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών.

Oι παρευρισκόμενοι στο Athens #JobFestival 2024 είχαν μεταξύ άλλων τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε συνεντεύξεις για 3.800 θέσεις εργασίας, να παρακολουθήσουν workshops συνολικά 16 ωρών με θέματα σχετικά με την αναζήτηση εργασίας και την ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων, αλλά και να συμμετάσχουν σε 22 παράλληλες δράσεις.

Ην. Βασίλειο: Το 86% των υποψηφίων δεν εμφανίζεται για τη συνέντευξη

To 86% των υποψηφίων δεν εμφανίζεται για τη συνέντευξη, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα της Indeed στο Ηνωμένο Βασίλειο, με δείγμα 1.500 επιχειρήσεις και 1.500 εργαζόμενους, ενώ το 75% των εργαζομένων παραδέχεται ότι έκανε ghosting (δηλαδή σταμάτησε απότομα και χωρίς αιτία την επικοινωνία του) τον προηγούμενο χρόνο.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την έρευνα, οι Gen Ζ και οι Millenials είναι πιο πιθανό να κάνουν ghosting, με το 79% να σημειώνει ότι το έχει κάνει την προηγούμενη χρονιά, ωστόσο η έρευνα εντοπίζει διαφορές στάσεις των δύο γενιών ως προς το φαινόμενο. Έτσι, η Gen Z καταγράφει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, με το 93% να υποστηρίζει ότι δεν πήγε σε μία συνέντευξη και το 87% να μην εμφανίζεται την πρώτη ημέρα της δουλειάς, ενώ το 23% δεν έχει κανέναν ενδοιασμό να φύγει από την εργασία του χωρίς προειδοποίηση.

Επιπρόσθετα, το 56% των Gen Z σχεδιάζει και πάλι να καταφύγει στο Ghosting, ενώ ως προς τους λόγους που συμβαίνει αυτό, το 14% αναφέρει κακό employee experience και το 18% ότι έτσι νιώθει πως έχει τον έλεγχο της καριέρας του. Αντιθέτως, οι Millennials φαίνεται να έχουν ενοχές σχετικά με το ghosting, καταγράφοντας υψηλότερα επίπεδα άγχους μετά από αυτό (32%), ενώ ένα 64% ανησυχεί για τον αρνητικό αντίκτυπο που θα έχει το ghosting στις μελλοντικές του ευκαιρίες. Επίσης, το 24% των Millennials ανέφερε ότι επιστράτευσε το ghosting επειδή δεν ένιωθε άνετα να πει ότι δεν το ενδιέφερε ο ρόλος.

Ποιες λύσεις προτείνουν οι εργαζόμενοι
Παρότι οι νεότεροι ηλικιακά εργαζόμενοι φαίνεται να καταφεύγουν πιο συχνά στο ghosting, η εν λόγω έρευνα δείχνει ότι το 43% όλων των εργαζομένων σχεδιάζει να καταφύγει ξανά σε αυτή τη λύση. Το 31% των υποψηφίων μάλιστα τονίζει ότι είναι εντάξει να «εξαφανιστείς» πριν από τη συνέντευξη και το 28% ότι είναι αποδεκτό κατά το στάδιο της συνομιλίας με την ομάδα των προσλήψεων.

Πάντως, το 38% των υποψηφίων υποστηρίζει ότι είναι πιο πιθανό να κάνει ghosting με το να μην απαντά στα μηνύματα του recruiter ή του εργοδότη κατά τη διαδικασία της αίτησης. Ταυτόχρονα, το 20% των εργαζομένων επισημαίνει ότι οι επιχειρήσεις δεν ήταν συνεπής στην τηλεφωνική τους συνέντευξη και το 23% ότι παρότι δέχθηκε μια προφορική προσφορά, στη συνέχεια το ξέχασαν.

Επομένως, το 55% των υποψηφίων συμφωνεί ότι, από τι στιγμή που το κάνουν οι εταιρείες, έχει και το ίδιο το δικαίωμα να κάνει ghosting. Σε κάθε περίπτωση, το 89% των επιχειρήσεων θεωρεί το ghosting ως πρόβλημα, με το 55% να υπογραμμίζει ότι δυσκολεύει τις προσλήψεις και ότι αυξάνει το άγχος των ομάδων hiring, ενώ το 48% βλέπει αυξημένο burnout λόγω του φαινομένου. Τέλος, ως λύση για την αποτροπή του ghosting, οι εργαζόμενοι προτείνουν τις υψηλότερες αποδοχές (35%), τα καλύτερα προνόμια (30%) και μεγαλύτερη μισθολογική διαφάνεια (29%).