InGroup: Νέα υπηρεσία μετάκλησης προσωπικού από χώρες εκτός Ε.Ε.

H InGroup προχωρεί στη δημιουργία μιας νέας υπηρεσίας μετάκλησης προσωπικού από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία όπως αναφέρεται στη σχετική της ανακοίνωση, διευκολύνει τη διαδικασία στελέχωσης των επιχειρήσεων στους τομείς που δεν επαρκεί το εγχώριο εργατικό δυναμικό. Η υπηρεσία αυτή καλύπτει ένα ευρύ φάσμα τομέων όπως  κατασκευές,  logistics,  εστίαση,  βιομηχανία,  πληροφορική, αγροτο- κτηνοτροφικό τομέα,  ενέργεια, τουρισμό και θέσεις υψηλής εξειδίκευσης.

«Η έλλειψη εργατικού δυναμικού έχει αναδειχθεί ως μια κρίσιμη πρόκληση που αντιμετωπίζουν πολλές εταιρείες, η οποία παρεμποδίζει την παραγωγικότητα και τις προοπτικές ανάπτυξής τους. Δημιουργείται κατά συνέπεια επιτακτική ανάγκη επίλυσης ζητημάτων, όπως η έλλειψη ειδικευμένου προσωπικού, οι παρατεταμένες διαδικασίες πρόσληψης και τα γραφειοκρατικά εμπόδια που σχετίζονται με την έκδοση θεωρήσεων εισόδου και αδειών παραμονής για επιλογή εργατικού δυναμικού από τρίτες χώρες» αναφέρει μεταξύ άλλων η σχετική ανακοίνωση.

Οι υπηρεσίες μετάκλησης προσωπικού της InGroup ξεκινούν από τη διαδικασία  εύρεσης του βέλτιστου υποψηφίου μέχρι και την εγκατάστασή του στην Ελλάδα. Η εταιρεία παρέχει ένα πλήρες πλάνο συμβουλευτικής, συμπεριλαμβανομένων υποστηρικτικών υπηρεσιών για τη διεκπεραίωση όλων των υποθέσεων που σχετίζονται με  δημόσιους φορείς και φορολογικές αρχές.

Συνεργασία ΙΠΕ και Hellas EAP

Τη συνεργασία του με την Hellas EAP ανακοίνωσε το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ), με αφορμή την επερχόμενη Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας στις 8 Μαρτίου.

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της εν λόγω συνεργασίας, παρέχεται δωρεάν στα Μέλη του ΙΠΕ και την άμεση οικογένειά τους, 24ωρη Τηλεφωνική Γραμμή Εξειδικευμένης Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Support & Wellbeing line), ανώνυμα, απόρρητα και απεριόριστα, για 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα και 365 ημέρες τον χρόνο.

Στόχος είναι η αποτελεσματικότερη διαχείριση των προκλήσεων της καθημερινότητας, διατηρώντας υψηλό επίπεδο ψυχοσωματικής υγείας και ευεξίας.

ΔΕΗ: Νέα Employer Branding Strategist η Μαριλού Μπαλάσκα

Καθήκοντα Employer Branding Strategist στην ΔΕΗ ανέλαβε από τον τρέχοντα μήνα η Μαριλού Μπαλάσκα, η οποία μέχρι πρότινος ήταν Employer Branding Content Executive στην Kaizen Gaming.

H M. Μπαλάσκα είναι απόφοιτη του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του ΕΚΠΑ, ενώ στην επαγγελματική της πορεία έχει, μεταξύ άλλων, διατελέσει Employer Branding & HR Communications Specialist στην Wind Hellas και Talent Acquisition & Employer Branding Coordinator στην Πλαίσιο.

Χρ. Γούλας, ΓΣΕΕ: Υπάρχει δίπολο μεταξύ των εργαζομένων

Ο Χρήστος Γούλας, Γενικός Διευθυντής, Labour Institute της ΓΣΕΕ έκανε λόγο για ένα δίπολο μεταξύ των εργαζομένων. Από τη μία οι υπερεκπαιδευμένοι, που κυνηγούν συνεχώς τα προσόντα και από την άλλη οι υποεκπαιδευμένοι, οι οποίοι διαθέτουν χαμηλά προσόντα κι είναι επί της ουσίας αποκλεισμένοι από τα προγράμματα κατάρτισης.

Υποστήριξε ότι οι εργαζόμενοι αντιλαμβάνονται ότι χρειάζεται να επενδύσουν στον εαυτό τους, απαιτούν όμως να υπάρχουν δημόσιοι φορείς δια βίου μάθησης και να αλλάξει η κουλτούρα των επιχειρήσεων, που θα πρέπει να φροντίζουν να καταρτίσουν και να επιμορφώσουν τους εργαζομένους τους.

Συμπλήρωσε ότι η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα σε ώρες εργασίας στον ιδιωτικό τομέα, με χαμηλές αμοιβές και έλλειψη κινήτρων για τη συμμετοχή των εργαζομένων σε προγράμματα κατάρτισης.

KPMG: Ολοκληρώθηκαν τα δωρεάν επιμορφωτικά σεμινάρια AdvantAge Days

Η KPMG σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας (ΣΔΑΔΕ) και με την υποστήριξη του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, ολοκλήρωσαν τα δωρεάν επιμορφωτικά σεμινάρια AdvantAge Days την Παρασκευή 1η Μαρτίου, στο Alba Graduate Business School.

Το εκπαιδευτικό ολοήμερο πρόγραμμα διεξάγεται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας κοινωνικής υπευθυνότητας “AdvantAge” με στόχο την ενίσχυση και αναβάθμιση δεξιοτήτων των άνω των 50 ετών επαγγελματιών και την πάταξη του ηλικιακού ρατσισμού. Στόχος της πρωτοβουλίας AdvantAge είναι να ευαισθητοποιήσει την επιχειρηματική κοινότητα και την κοινωνία ευρύτερα στο θέμα της ηλικιακής διάκρισης (ageism) στο χώρο της εργασίας, καθώς και να πραγματοποιήσει δράσεις για την έμπρακτη καταπολέμηση του φαινομένου, με επίκεντρο στην παρούσα φάση τις ώριμες ηλικιακά ομάδες.

Στα εκπαιδευτικά σεμινάρια συμμετείχαν εθελοντικά επαγγελματίες εκπαιδευτές, ενώ αυτά περιλάμβαναν τις ακόλουθες θεματικές: σωστή χρήση της επαγγελματικής πλατφόρμας LinkedIn, σπουδαιότητα της αυτοπροβολής στην προσωπική και επαγγελματική ζωή, και τρόποι ενίσχυσης της αυτοπεποίθησης, συμβουλευτική σταδιοδρομίας (Career Counseling) και στρατηγική αναζήτησης εργασίας, διαδικασία προετοιμασίας για τη συνέντευξη, εισαγωγή στις ψηφιακές δεξιότητες και στη ψηφιακή επικοινωνία, δημιουργία βιογραφικού σημειώματος και συνοδευτικής επιστολής, τεχνικές για επαγγελματική δικτύωση.

Σύμφωνα με την KPMG, η πρωτοβουλία αυτή το προσεχές διάστημα θα πραγματοποιήσει δράσεις με περισσότερες θεματικές ώστε να καλύψει κι άλλες ανάγκες ενίσχυσης και αναβάθμισης επαγγελματικών δεξιοτήτων.

Accenture: Νέες υποτροφίες “Accenture Scholarships – Marios Limnios”

Στην παροχή τριών υποτροφιών για τα μεταπτυχιακά προγράμματα MSc in International Business and Management και MSc in Finance του Alba Graduate Business School, The American College of Greece, προχωράει η Accenture. Με την προσφορά της αυτή, η Accenture τιμά τη μνήμη του Μάριου Λημνιού, ανώτατου στελέχους της εταιρείας, ενώ παράλληλα στηρίζει έμπρακτα την αριστεία στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.

Ο Δρ. Κυριάκος Σαμπατακάκης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Accenture, δήλωσε σχετικά:

«Οι υποτροφίες “Accenture Scholarships – Marios Limnios” αποτελούν ελάχιστο φόρο τιμής στη μνήμη του αγαπημένου μας φίλου και συναδέλφου Μάριου Λημνιού, με την ελπίδα οι νέοι φοιτητές και φοιτήτριες να ακολουθήσουν τα βήματά του. Ο Μάριος με το ήθος, την οξυδέρκεια, την ευρυμάθεια και τη θετική του διάθεση ανελίχθηκε γρήγορα στην ιεραρχία της εταιρείας μας ενώ ως επικεφαλής του τομέα Strategy & Consulting κατόρθωσε να αναπτύξει έναν δυναμικό οργανισμό με μεγάλο αντίκτυπο στους πελάτες μας και την αγορά. Έχτισε σταδιακά μια ολόκληρη γενιά στελεχών μοιράζοντας απλόχερα γνώσεις, τρόπο σκέψης και συμπεριφοράς, εκφράζοντας την πεμπτουσία των αξιών που πρεσβεύουμε. Στο πλαίσιο αυτό, εμπιστευόμαστε στο Alba Graduate Business School του Αμερικάνικου Κολλεγίου Ελλάδος το δύσκολο έργο να μεταλαμπαδεύσει στους ηγέτες της επόμενης γενιάς το έξοχο παράδειγμα συνδυασμού γνώσης, αποτελεσματικότητας και σεμνότητας, που αντιπροσώπευε ο Μάριος». Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για την υποτροφία λήγει στις 30 Απριλίου.

ManpowerGroup: Νέα διάκριση από το Ethisphere

Ο όμιλος ManpowerGroup αναγνωρίστηκε για άλλη μια φορά ως μια από τις πιο ηθικές εταιρείες στον κόσμο από το Ethisphere, διεθνή οργανισμό για τον καθορισμό και την προώθηση των προτύπων των ηθικών επιχειρηματικών πρακτικών. Αυτή είναι η 15η φορά που ο όμιλος ManpowerGroup λαμβάνει τη διάκριση και η εταιρεία παραμένει η μόνη στον κλάδο της που αναγνωρίζεται για περισσότερο από μια δεκαετία για τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζει στην προώθηση θετικών αλλαγών σε κοινωνίες και κοινότητες σε όλο τον κόσμο.

«Η δυνατότητα των ανθρώπων να οικοδομήσουν την απασχολησιμότητα και την ευημερία τους μέσω της πρόσβασης σε ουσιαστική εργασία βρίσκεται στο επίκεντρο του σκοπού μας», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου ManpowerGroup, Jonas Prising. «Η αναγνώριση αυτή αποτελεί απόδειξη της αφοσίωσης των περισσότερων από 29.000 εργαζόμενους μας σε όλο τον κόσμο, οι οποίοι ‘αγκαλιάζουν’ τις δυνατότητες κάθε ατόμου να εκπληρώσει τις φιλοδοξίες σταδιοδρομίας του. Η βράβευσή μας αυτή μας παρακινεί να συνεχίσουμε να ανεβάζουμε τον πήχη – αξιοποιώντας την επιρροή μας για να προωθήσουμε την πρόοδο σε κοινωνικές προκλήσεις όπως το κλίμα και η ανισότητα και να διαμορφώσουμε ένα δίκαιο και βιώσιμο μέλλον εργασίας για όλους».

Η αξιολόγηση των πιο ηθικών εταιρειών® στον κόσμο βασίζεται στο ιδιόκτητο Ethics Quotient® του Ethisphere, ένα εκτενές ερωτηματολόγιο που απαιτεί από τις εταιρείες να παρέχουν πάνω από 240 διαφορετικά σημεία απόδειξης σχετικά με την κουλτούρα δεοντολογίας τους, τις περιβαλλοντικές, κοινωνικές και διακυβερνητικές πρακτικές (ESG), το πρόγραμμα δεοντολογίας και συμμόρφωσης, την διαφορετικότητα, την ισότητα, την ένταξη και πρωτοβουλίες που υποστηρίζουν μια ισχυρή αλυσίδα αξίας.

IWG: Θετική η υβριδική εργασία για την επαγγελματική ανέλιξη των γυναικών

Στην  έκθεση της IWG για το 2024 με τίτλο “Προώθηση της Ισότητας: Γυναίκες στον Υβριδικό Χώρο Εργασίας”, η οποία βασίστηκε σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε περισσότερες από 1.000 γυναίκες που εργάζονται υβριδικά, διαπιστώθηκε ότι η ευελιξία που παρέχει η υιοθέτηση του υβριδικού μοντέλου εργασίας επέτρεψε σε περισσότερες από τις μισές (53%) να επιδιώξουν προαγωγές ή να υποβάλουν αίτηση για ανώτερες θέσεις, κάτι που ενθαρρύνει την προώθηση της ισότητας και αφορά σε περισσότερο από τρεις στις πέντε (61%) γυναίκες που ανήκουν σε κάποια μειονότητα.

Περίπου για τα τρία τέταρτα (73%) των γυναικών που ανήκουν σε κάποια μειονότητα, η υιοθέτηση του μοντέλου υβριδικής εργασίας άνοιξε νέες ευκαιρίες που δεν θα είχαν αλλιώς. Τα δύο τρίτα (67%) των γυναικών ανέφεραν ότι η υιοθέτηση του μοντέλου υβριδικής εργασίας, η οποία συνάδει με  αρκετούς από τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ, συμπεριλαμβανομένης της προώθησης της ισότητας σε ό,τι αφορά στα φύλα και στην υγεία, της καταπολέμησης των διακρίσεων και της οικονομικής ανάπτυξης, έχει βοηθήσει να επιτευχθεί ισορροπία στην επαγγελματική πορεία των εργαζομένων, ενώ το 70% πιστεύει ότι η υβριδική εργασία έχει καταστήσει τη δουλειά τους πιο συμπεριληπτική.

Τα δεδομένα καλύπτουν γυναίκες που ανήκουν σε τουλάχιστον μία μειονοτική ομάδα, μεταξύ των οποίων LGBTQIA+, ΑμεΑ ή εθνοτικές μειονότητες. Εννέα στις δέκα  γυναίκες που έχουν κινητική αναπηρία δήλωσαν σε ποσοστό 78% ότι το υβριδικό μοντέλο έχει καταστήσει την εργασία από το γραφείο πιο προσβάσιμη σε αυτές, ενώ το 61% συμφώνησε ότι έχει καταστήσει τη δουλειά τους πιο συμπεριληπτική.

Για την μεγάλη πλειοψηφία των γυναικών (89%), η υιοθέτηση του υβριδικού μοντέλου εργασίας έχει επίσης βοηθήσει στη δημιουργία μιας καλύτερης ισορροπίας μεταξύ των επαγγελματικών και των οικογενειακών υποχρεώσεων, καθώς τους δίνει την ευελιξία να εργάζονται σε απόσταση 15 λεπτών από το σπίτι τους, μέσω της δημιουργίας πόλεων με αποστάσεις 15 λεπτών μέσω των ευέλικτων χώρων εργασίας. Σε ό,τι αφορά εκείνες που υποφέρουν από ψυχική νόσο, τρεις στις δέκα  (27%) είδαν βελτίωση της ψυχικής τους υγείας ως αποτέλεσμα της υβριδικής εργασίας, με το 70% να συμφωνεί ότι αυτό το μοντέλο εργασίας είχε θετική επίδραση στην πορεία της καριέρας τους.

Σε προηγούμενη μελέτη της IWG είχε εντοπιστεί  ότι η υβριδική εργασία αποτελεί μια κρίσιμη στρατηγική για τους ηγέτες του ανθρώπινου δυναμικού, για να προσελκύσουν και να κρατήσουν τους ταλαντούχους εργαζόμενούς τους. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις γυναίκες εργαζόμενες, με το 40% να υποδεικνύει ότι η έλλειψη ευελιξίας για υβριδική εργασία ήταν καθοριστικός παράγοντας στο να εγκαταλείψουν την προηγούμενη θέση εργασίας τους.

Efood: 310 εθελοντές εργαζόμενοι σε 24 δράσεις ΕΚΕ το 2023

Σειρά πρωτοβουλιών ανέλαβε η efood σε επίπεδο εταιρικής υπευθυνότητας το 2023, οι οποίες αποτυπώθηκαν, για τρίτη συνεχή χρονιά, στον ετήσιο κοινωνικό απολογισμό του.

Ειδικότερα, η εταιρεία προσέφερε συνολικά το ποσό των 273.000 ευρώ σε οργανισμούς και φορείς, 126.000 γεύματα σε οικογένειες σε ανάγκη, συνεργάστηκε με περισσότερες από 10 οργανισμούς, στήριξε διαρκείς κοινωνικές ανάγκες και ενεργοποίησε τον μηχανισμό προσφοράς του κατά τη διάρκεια έκτακτων αναγκών, δημιουργώντας προγράμματα όπως «Προσφέρω Γεύματα» και «Fire Relief».

Επιπρόσθετα, 310 εθελοντές εργαζόμενοί του συμμετείχαν σε 24 δράσεις, διαθέτοντας συνολικά 733 εθελοντικές ώρες, ενώ  συνεργάστηκαν με τις οργανώσεις «Μπορούμε», «Equal Society», «Save Your Hood», Φιλοζωϊκό Σύλλογο Νέας Φιλαδέλφειας, Σύλλογο Εθελοντών Δασοπροστασίας Αφιδνών και ΜΚΟ Praksis.

Τέλος, η efood δημιούργησε το πρόγραμμα «Unstoppables», στηρίζοντας χορηγικά αθλητές που στοχεύουν να βρεθούν στους Ολυμπιακούς Αγώνες, αθλητές με αναπηρία και ερασιτεχνικά αθλητικά σωματεία.

Lancom: Πιστοποιήθηκε από το Great Place to Work

Για το εργασιακό της περιβάλλον πιστοποιήθηκε, για ακόμη μία χρονιά, η Lancom από τον οργανισμό Great Place to Work. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που πιστοποιηθήκαμε και φέτος για το εργασιακό μας περιβάλλον.

Ευχαριστούμε το προσωπικό μας, που με την αξιολόγησή του, επιβραβεύει τη διαρκή μας προσπάθεια να γινόμαστε καλύτεροι και να διατηρούμε ένα περιβάλλον εργασίας που προωθεί τον σεβασμό, την καινοτομία, την συνεργασία και την ανάπτυξη» δήλωσε ο Νίκος Ζαχαριάδης, Γενικός Διευθυντής της εταιρείας.

«Στη Lancom, οι άνθρωποί μας είναι το μεγαλύτερό μας πλεονέκτημα και είμαστε αφοσιωμένοι στο να τους παρέχουμε τους πόρους και την υποστήριξη που χρειάζονται, για να εξελίσσονται μαζί μας. Η εταιρική κουλτούρα μας στηρίζεται στην ελευθερία και τη δημιουργικότητα και δεν είναι τυχαίο που επιλέγουμε και μας επιλέγουν νέοι άνθρωποι με πάθος και όραμα για τη δουλειά τους. Πιστεύουμε σε αυτούς, πιστεύουμε στην καθαρή ματιά τους στο μέλλον και είμαστε δίπλα τους όπου και όπως μας χρειάζονται» κατέληξε ο ίδιος.