Συνεργασία Qualco και Premium Wellness

Την έναρξη του τρίτου κύκλου του προγράμματος «Stretching @ Your Desk» ανακοίνωσε ο Όμιλος Qualco.

Στο πλαίσιο του εν λόγω προγράμματος, το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με την Premium Wellness, ένας εξειδικευμένος συνεργάτης της Premium Wellness επισκέπτεται σε εβδομαδιαία βάση τα γραφεία του Ομίλου και καθοδηγεί τους εργαζόμενους προκειμένου να πραγματοποιήσουν ειδικές ασκήσεις stretching.

Στόχος είναι η προαγωγή μίας σωστής στάσης σώματος, η αποφυγή τραυματισμών και η βελτίωση του συνολικού wellbeing των ανθρώπων της Qualco.

Συνεργασία PetCity και ΙΕΚ ΣΒΙΕ

Σε μία νέα συνεργασία προχωρούν τα Pet City και το ΙΕΚ ΣΒΙΕ, επιδιώκοντας να θέσουν νέα πρότυπα στον τομέα της φροντίδας και της περιποίησης των ζώων και συνδέοντας έμπρακτα την εκπαίδευση με την αγορά εργασίας. Ειδικότερα, η εν λόγω συνεργασία έχει ως αντικείμενο τη συνδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Βοηθός Κτηνιάτρου & Φροντιστής Ζώων Συντροφιάς» και του εκπαιδευτικού προγράμματος Pet Grooming.

Έτσι, τα Pet City ενσωματώνουν καινοτόμες πρακτικές και υπηρεσίες στα καταστήματά τους, ενώ ταυτόχρονα δίνεται η ευκαιρία στους απόφοιτους του ΙΕΚ ΣΒΙΕ να ασκηθούν σε πραγματικά περιστατικά και να εργαστούν σε ένα αναπτυσσόμενο περιβάλλον.

Επισημαίνεται ότι τα Pet City έχουν ήδη προχωρήσει στη δημιουργία σημείων με υπηρεσίες grooming και κτηνιατρείων και μέχρι το τέλος του 2024 θα έχουν φτάσει τα 40 σημεία συνολικά. Παράλληλα, έχουν ήδη τεθεί σε λειτουργία 2 εκπαιδευτικά κέντρα εντός των καταστημάτων, τα οποία θα υποδεχτούν από τον Απρίλιο τους σπουδαστές του ΙΕΚ ΣΒΙΕ, ενώ σύντομα θα λειτουργήσουν άλλα 2. Τέλος, για να καλυφθούν οι ανάγκες των υπηρεσιών Grooming και των Κτηνιατρείων δημιουργούνται σε πρώτο χρόνο 100 νέες θέσεις εργασίας.

Satori Analytics: Νέα Senior Talent Acquisition Specialist η Παρασκευή Νίκα

Καθήκοντα Senior Talent Acquisition Specialist στην Satori Analytics ανέλαβε από τον τρέχοντα μήνα η Παρασκευή Νίκα, η οποία μέχρι πρότινος η Talent Acquisition Associate Manager στην Dialectica.

Η Π. Νίκα είναι απόφοιτη του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και κάτοχος Master στο HR Management από το ΟΠΑ, ενώ στην επαγγελματική της πορεία έχει, μεταξύ άλλων, διατελέσει Talent Sourcer στην Randstad Hellas.

ΠΜΣ στη ΔΑΔ ΟΠΑ: Γιόρτασε τα 20 χρόνια από την ίδρυσή του

Εκδήλωση με τίτλο «20 HRόνια μπροστά» διοργάνωσε, την Παρασκευή 1 Μαρτίου, στο Ωδείο Αθηνών, το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με αφορμή την επέτειο συμπλήρωσης 20 ετών από την ίδρυσή του. 570 προσκεκλημένοι, οι Πρυτανικές Αρχές του ΟΠΑ, διδακτικό και διοικητικό προσωπικό του Πανεπιστημίου, απόφοιτοι και απόφοιτες, φοιτητές και φοιτήτριες και στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που υπηρετούν το πεδίο του HR, έδωσαν το «παρών» για να γιορτάσουν τα 20 χρόνια επιτυχούς λειτουργίας και συνεχούς ανάπτυξης του Προγράμματος, με οικοδεσπότες τον Archaeostoryteller, Δρ. Θεόδωρο Παπακώστα και την Διευθύντρια του Προγράμματος, Καθηγήτρια Μαρία Βακόλα.

Αναλυτικότερα, ο Archaeostoryteller πάντρεψε αρμονικά την αρχαιολογία και τη ΔΑΔ και μοιράστηκε με το κοινό ιστορίες από την αρχαιότητα, προλογίζοντας εύστοχα τις ενότητες της εκδήλωσης, ενώ η Μ. Βακόλα καλωσόρισε το κοινό και υπενθύμισε τις διακρίσεις του Προγράμματος, όπως την πρόσφατη αξιολόγηση ως 8ο στη Δ. Ευρώπη, στην κατηγορία “Human Resources Management” στη λίστα των TOP 60 2022/2023 Eduniversal Best Masters Ranking, αλλά και την εμπιστοσύνη των επιχειρήσεων.

Όπως τόνισε, η πυξίδα του Προγράμματος είναι «η ευημερία του Ανθρώπου». «Η ίδρυση του Προγράμματος πιστοποίησε τη διαχρονική δέσμευση του Πανεπιστημίου μας να αφουγκράζεται τις ανάγκες τις κοινωνίας και της αγοράς και να καινοτομεί προσφέροντας στην εκπαίδευση, στην έρευνα, στην οικονομία και στη χώρα» ανέφερε, μεταξύ άλλων, στον χαιρετισμό του ο Πρύτανης του ΟΠΑ, Καθηγητής Δημήτρης Μπουραντώνης, ενώ στη συνέχεια προβλήθηκε ένα επετειακό video. Ακολούθησε αναδρομή στην ιστορία του ΠΜΣ και η συζήτηση για το μέλλον της ΔΑΔ, με συμμετέχοντες τους ιδρυτές του Προγράμματος, την Ομότιμη Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή και τον Καθηγητή Δημήτρη Μπουραντά, τον τέως Διευθυντή, Καθηγητή Ιωάννη Νικολάου, και την Διευθύντρια Καθηγήτρια Μαρία Βακόλα.

Επιπρόσθετα, η Μαρία Σαββάκη, Payroll Area Lead SCE, Mondelez International και Πρόεδρος του Συλλόγου Αποφοίτων HR Society, υπογράμμισε τον κομβικό ρόλο του Συλλόγου, που εκπροσωπεί 1.800 απόφοιτους, για τη δημιουργία μίας ενεργούς κοινότητας και τη στενή σχέση με το Πρόγραμμα, ενώ στην επόμενη ενότητα, στο βήμα ανέβηκαν σημαντικά στελέχη στο πεδίο της ΔΑΔ, αναδεικνύοντας την αξία  των σπουδών στο HR και το καίριο ρόλο της ΔΑΔ στις επιχειρήσεις. Τέλος, πραγματοποιήθηκε συζήτηση μεταξύ του Archaeostoryteller και της Μ. Βακόλα για το HR στην αρχαιότητα, ενώ την εκδήλωση «έντυσε» μουσικά η μπάντα χάλκινων και ξύλινων πνευστών και κρουστών «Αγία Φανφάρα».

Edenred: Λάνσαρε τη νέα Spendeo® GO

Τη νέα Spendeo® GO λάνσαρε η Edenred. Μέσω αυτής της νέας λύσης, οι επιχειρήσεις μπορούν να διαχειρίζονται εύκολα και γρήγορα τα έξοδα μετακίνησης των εργαζομένων τους, ανεξάρτητα από τον τρόπο ανεφοδιασμού του κάθε οχήματος, καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον εφοδιασμό των συμβατικών, ηλεκτρικών ή και υβριδικών οχημάτων.

Επιπλέον, η Edenred, σε συνεργασία με την ΔΕΗ blue, προσφέρουν στους δικαιούχους της κάρτας Spendeo® τη δυνατότητα να φορτίζουν τα οχήματά τους αξιοποιώντας τα περισσότερα από 2.000 σημεία φόρτισης που διαθέτει το δίκτυο της ΔΕΗ blue, απολαμβάνοντας έκπτωση 4%.

Παράλληλα, οι χρήστες, μέσα από το DEI blue app μπορούν άμεσα και εύκολα να προχωρούν σε προ κράτηση θέσης για να φορτίζουν το όχημά τους και να οργανώνουν τα ταξίδια τους.

Υπ. Εργασίας: Nέες δράσεις για την κάλυψη του skills gap

«Επενδύοντας στις δεξιότητες των συμπολιτών μας, ανοίγουμε τον δρόμο για ένα βιώσιμο μέλλον ευημερίας, χωρίς αποκλεισμούς, για όλους τους Έλληνες. Για να ενισχύσουμε πραγματικά το εργατικό δυναμικό της Ελλάδας». Αυτό ανέφερε η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Δόμνα Μιχαηλίδου, κατά την ομιλία της στο Συνέδριο για το Ευρωπαϊκό Έτος Δεξιοτήτων με τίτλο «Η Ενδυνάμωση της Ελλάδας με Δεξιότητες για ένα Βιώσιμο Μέλλον», που διοργάνωσε η ΔΥΠΑ.

«Επενδύοντας στις δεξιότητες των συμπολιτών μας» είπε η Δόμνα Μιχαηλίδου, «μπορούμε να ανοίξουμε τον δρόμο για ένα βιώσιμο μέλλον ευημερίας, χωρίς αποκλεισμούς, για όλους τους Έλληνες. Για να ενισχύσουμε πραγματικά το εργατικό δυναμικό της Ελλάδας στη «Νέα Οικονομία», που περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα τομέων, από την τεχνητή νοημοσύνη έως τη βιωσιμότητα και την κυκλική οικονομία, πρέπει να δημιουργήσουμε ένα οικοσύστημα που προάγει την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα».

Αυτό περιλαμβάνει σύμφωνα με την Υπουργό δύο σημεία: την ενίσχυση ενός κλίματος που ενθαρρύνει την ανάληψη ρίσκου, την υποστήριξη των startups και τη διασφάλιση ισότιμης πρόσβασης σε ευκαιρίες για όλους. Η Δόμνα Μιχαηλίδου στην ομιλία της αναφέρθηκε στη συνεργασία του Υπουργείου Εργασίας, με τη ΔΥΠΑ και τους Κοινωνικούς Εταίρους για την υλοποίηση Ενεργητικών Πολιτικών Απασχόλησης και επανακατάρτισης για την κάλυψη του κενού δεξιοτήτων (skills gap) που υπάρχει στην αγορά εργασίας.

Ειδική αναφορά έκανε, η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, στα Ολοκληρωμένα Προγράμματα Απασχόλησης, που είναι προγράμματα τα οποία συνδυάζουν μια σειρά από παρεμβάσεις: Συμβουλευτική – Κατάρτιση – Απασχόληση ή/και Επιχειρηματικότητα. Αυτά τα προγράμματα εστιάζουν στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε ανέργου καθώς και στην εξατομικευμένη ενδυνάμωσή του, όπως είπε. Τέλος, η Δόμνα Μιχαηλίδου, προανήγγειλε ότι θα υλοποιηθούν δράσεις που θα ενισχύουν την επιχειρηματικότητα στις γυναίκες, δράσεις μικροχρηματοδότησης νέων επιχειρήσεων και επαγγελματικής εμπειρίας σε διάφορες ομάδες ανέργων.

ΔΕΔΔΗΕ: Ιδρύει Επαγγελματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών

Ο ΔΕΔΔΗΕ προχώρησε στην ίδρυση Επαγγελματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών, με την επωνυμία «Σύγχρονα Hλεκτρικά Δίκτυα Διανομής- ΔΕΔΔΗΕ» σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, το πρόγραμμα αποσκοπεί στη στοχευμένη ειδίκευση στελεχών του ΔΕΔΔΗΕ και στην εμβάθυνση των γνώσεών τους, προσαρμοσμένων στις σύγχρονες απαιτήσεις της εποχής.

Η χρονική διάρκεια του προγράμματος, το οποίο οδηγεί στη λήψη αναγνωρισμένου Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών, ορίζεται σε 14 μήνες, ενώ περιλαμβάνει και εκπόνηση Διπλωματικής Εργασίας. Παράλληλα, απαιτεί τη φυσική παρουσία των συμμετεχόντων στα μαθήματα και εργαστήρια τα οποία θα διεξάγονται ανά 2 εβδομάδες τόσο στις εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, όσο και στις σύγχρονες σχολές του ΔΕΔΔΗΕ (Άνοιξη Αττικής & Φλώρινα).

Στον 1ο κύκλο υλοποίησης του Μεταπτυχιακού Προγράμματος (σε σύνολο 2 κύκλων) συμμετέχουν 40 στελέχη του ΔΕΔΔΗΕ. Παράλληλα, προκηρύσσονται στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Εταιρείας, 15 θέσεις, το μέγιστο, για Διπλωματούχους που δεν απασχολούνται στον ΔΕΔΔΗΕ. Τόσο το κόστος φοίτησης, όσο και τα έξοδα μετακίνησης- διαμονής χρηματοδοτούνται από τον ΔΕΔΔΗΕ για τις 10 από τις 15 θέσεις, ενώ το κόστος φοίτησης και τα έξοδα μετακίνησης των τελευταίων 5 θέσεων καλύπτονται από ίδιους πόρους αυτών.

27o HR Symposium KPMG: 45 HR Leaders αναδεικνύουν τις νέες τάσεις στην αγορά εργασίας

Tη διαρκώς αυξανόμενη σημασία του HR για τους οργανισμούς αναμένεται να αναδείξει το 27o HR Symposium της KPMG που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 13 Μαρτίου στο Athenaeum Intercontinental, παρουσιάζοντας καλές πρακτικές, παγκόσμιες τάσεις, καινοτομίες και νέες ιδέες που οδηγούν τις εξελίξεις στον κλάδο Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Το συνέδριο θα χαιρετίσει η Βιβή Χαραλαμπογιάννη, Υφυπουργός Εσωτερικών, ο Σωτήρης Σταματίου, Πρόεδρος ΔΣ, ΣΔΑΔΕ και η Ντόρα Οικονόμου, Διευθύντρια, Τομέας Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, ΣΕΒ.

Θα ακολουθήσουν οι παρουσιάσεις της Gina London, Ιδρύτριας και Διευθύνουσας Συμβούλου της εταιρείας Language of Leadership, η οποία έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα για να παρουσιάσει στο κοινό του συνεδρίου το «καυτό» θέμα “Fearless Collaboration: Nurturing Psychological Safety in the Workplace” και του David Timis, Global Communications & Public Affairs Manager του Generation, του μεγαλύτερου προγράμματος απασχόλησης παγκοσμίως, ο οποίος θα απαντήσει στην κρίσιμη ερώτηση πώς το AI θα επηρεάσει το μέλλον της εργασίας. Το συνέδριο εμπλουτίζεται με σημαντικά panels και ενδιαφέρουσες ομιλίες ανθρώπων του HR.

Golden Yachts: Συνεργασία με το BCA College

H Golden Yachts ανακοίνωσε ότι προχωρά σε συνεργασία με το BCA College για την εκπαίδευση των πληρωμάτων της. Όπως αναφέρει η εταιρεία, το BCA College διαμόρφωσε ένα custom-made πρόγραμμα για όλες τις επιμέρους δραστηριότητες ενός mega yacht είτε αφορούν τη διαχείρισή του είτε τις υπηρεσίες που προσφέρονται στους πελάτες.

Στο πρόγραμμα περιλαμβάνεται role playing με σενάρια αντιμετώπισης εκτάκτων γεγονότων και χειρισμού των υψηλών απαιτήσεων των πελατών, που στις θαλαμηγούς αυτού του επιπέδου είναι ο κανόνας.

Ο CEO του Ομίλου ΒCA, Χάρης Δασκαλάκης δήλωσε πως «η αναβάθμιση της χώρας μας στον παγκόσμιο χάρτη των τουριστικών υπηρεσιών γίνεται μέσα από τη διαμόρφωση προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνονται σε ανθρώπους που ζητούν πολλά και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν γι’ αυτά. Όταν ένα Mega Yacht νοικιάζεται ακόμη και για πάνω από ένα εκατ. ευρώ την εβδομάδα, είναι αυτονόητο πως όλα πρέπει να λειτουργούν στην εντέλεια, όπως φυσικά και ο ανθρώπινος παράγοντας. Χαιρόμαστε που συνεργαζόμαστε με μια πολύ απαιτητική εταιρεία, που απευθύνεται σε πολύ απαιτητικούς πελάτες».

DoValue – Cepal: Οι εργαζόμενοι δημιούργησαν την πρώτη Ομοσπονδία services

Στη δημιουργία της πρώτης Ομοσπονδίας services προχώρησαν οι εργαζόμενοι στην DoValue Greece και στην Cepal Hellas. Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, «η δραστηριοποίηση Εταιρειών Διαχείρισης Απαιτήσεων από δάνεια και πιστώσεις είναι μία πραγματικότητα, με ορίζοντα δεκαετιών αφού το ύψος διαχείρισης χαρτοφυλακίων ξεπερνά τα 110 δισ. ευρώ.

Οι αδειοδοτημένες από την Τράπεζα της Ελλάδος Εταιρείες Διαχείρισης (ΕΔΑΔΠ) που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας είναι σήμερα 26». Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, η πρώτη Ομοσπονδία Servicers στην Ελλάδα δημιουργήθηκε για τρεις λόγους. Πρώτα απ’ όλα διότι στον κλάδο απασχολούνται σήμερα χιλιάδες εργαζόμενοι και κατά δεύτερον επειδή η κινητικότητα είναι μεγάλη «και αυτό βοηθά στη διαμόρφωση ενός άναρχου τοπίου, όχι τόσο για τις τρεις συστημικές Εταιρείες του κλάδου αλλά κυρίως στις μικρότερες».

Τέλος, «γιατί η ανασφάλεια για τη βιωσιμότητα του νέου κλάδου, η συμπίεση μισθών και κυρίως οι πολιτικές αφαίρεσης εργασιακών δικαιωμάτων είναι τα κύρια σημεία που μας οδηγούν να λάβουμε τις δικές μας αποφάσεις και να δημιουργήσουμε ένα μεγάλο ανάχωμα που έχουν ανάγκη οι εργαζόμενοι στις εταιρείες (servicers)», καταλήγει η ανακοίνωση. Εντός 40 ημερών θα πραγματοποιηθούν παράλληλες Γενικές Συνελεύσεις των Συλλόγων για την έγκριση του Καταστατικού της νέας Ομοσπονδίας, την τροποποίηση των παλαιών Καταστατικών και τον διορισμό προσωρινής Διοίκησης.