Optima bank: 1000 ευρώ το μήνα ανά γέννηση στις οικογένειες των εργαζομένων της

Η Optima bank προχωρεί σε μια σημαντική πρωτοβουλία για τη στήριξη της υπογεννητικότητας στη χώρα μας, αλλά και για την πρακτική υποστήριξη των στελεχών της. Συγκεκριμένα από την 1η Ιανουαρίου 2024, για κάθε οικογένεια που αποκτά ένα νέο μέλος, ο/η εργαζόμενος/η της τράπεζας θα λαμβάνει επιπλέον του μισθού του/της, ποσό 1.000 ευρώ το μήνα για χρονικό διάστημα 12 μηνών.

«Με όλες τις σχετικές μελέτες να παρουσιάζουν, στο καλύτερο σενάριο, τον πληθυσμό της χώρας μας διαρκώς μειούμενο έως το 2050, με αυξημένο τον μέσο όρο ηλικίας και μειωμένο τον οικονομικά ενεργό πληθυσμό μας, η Optima bank δεν θα μπορούσε να μείνει αμέτοχη απέναντι σε μια μεγάλη εθνική πρόκληση και ένα μείζον θέμα που αφορά άμεσα το μέλλον και την προοπτική της πατρίδας μας. Η κίνηση αυτή της Optima bank, αποτελεί μία αναγνώριση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι νέες οικογένειες και μία πρωτοβουλία ευθύνης απέναντι σε ένα κοινό μας πολυπαραγοντικό εθνικό κοινωνικό πρόβλημα» αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση της τράπεζας.

Ο πρόεδρος της Optima bank Γεώργιος Τανισκίδης σημείωσε σχετικά: «Με την πρωτοβουλία αυτή της τράπεζάς μας, πρωτίστως αναγνωρίζουμε και αναλαμβάνουμε δράση σε ένα από τα κρισιμότερα προβλήματα της χώρας μας, την υπογεννητικότητα. Ένα πρόβλημα που χρήζει άμεσης αντιμετώπισης σε πολλά επίπεδα μέσα από έναν ευρύτερο σχεδιασμό δράσεων. Παράλληλα, έχει άμεση εφαρμογή στις οικογένειες των εργαζομένων μας, αποτυπώνοντας τη διαρκή και διαχρονική μας αφοσίωση στη στήριξή τους. Στην Optima bank, πιστεύουμε πως το δημογραφικό αποτελεί μακράν τον πιο σοβαρό κίνδυνο για την πατρίδα μας και πρέπει όλοι να ευαισθητοποιηθούμε προς αυτή την κατεύθυνση».

ΑΒ Βασιλόπουλος: Υποδέχτηκε 40 νέες και νέους στο πλαίσιο Business Day

Ένα Business Day διοργάνωσε, σε συνεργασία με το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας, η AB Βασιλόπουλος, φιλοξενώντας 40 νέες και νέους στις εγκαταστάσεις της.

Ειδικότερα, η εν λόγω πρωτοβουλία περιλάμβανε ξενάγηση, διαδραστικά παιχνίδια και ενδιαφέρουσες συζητήσεις στα κεντρικά γραφεία, στις κεντρικές αποθήκες και στο κατάστημα της εταιρείας στο Μαρούσι, με τους επισκέπτες να έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά τους τομείς εξειδίκευσης, την εταιρική κουλτούρα άλλα και τις δράσεις και πρωτοβουλίες των ανθρώπων της ΑΒ Βασιλόπουλος.

«Η επαφή και σύνδεσή μας με τα νέα ταλέντα αποτελεί πηγή έμπνευσης για εμάς και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε κάθε μία και κάθε έναν από τους συμμετέχοντες που μοιράστηκαν μαζί μας τους προβληματισμούς, τις φιλοδοξίες και τις ιδέες τους» αναφέρει χαρακτηριστικά η σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.

Η LMW επεκτείνεται σε Πορτογαλία και Τσεχία

H LMW, όμιλος παροχής εξειδικευμένων υπηρεσιών HR με έδρα στην Αθήνα, ανακοίνωσε την επέκτασή της στην Τσεχία και την Πορτογαλία. Οι χώρες αυτές είναι οι πιο πρόσφατες προσθήκες στη γεωγραφική ανάπτυξη της LMW, έπειτα από την Κύπρο το 2021 και τη Μάλτα το 2022, «και αποτελούν μέρος της στρατηγικής τοποθέτησης της εταιρείας να υποστηρίξει επιχειρήσεις από όλο τον κόσμο να διευρύνουν τις λειτουργίες HR σε χώρες που δεν έχουν παρουσία, απρόσκοπτα και με ασφάλεια», όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.

Ειδικότερα, η LMW θα παρέχει στην Τσεχία και στην Πορτογαλία υπηρεσίες εύρεσης ανθρώπινου δυναμικού, μετεγκατάστασης εταιρειών και στελεχών, μισθοδοσίας, καθώς και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα ανθρώπινου δυναμικού, συμμόρφωσης, παροχών, αμοιβών, και μετανάστευσης. «Οι ψηφιακοί νομάδες έχουν διαμορφώσει τις συνθήκες ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να αναζητούν, να προσλαμβάνουν ή/και να μετακινούν εργαζόμενους σε χώρες εκτός της έδρας λειτουργίας τους», σχολίασε η Χριστίνα Βαντόλα, Ιδρύτρια και Διευθύνουσα Σύμβουλος της LMW.

Από την πλευρά του, ο Ales Sobotka, Sales Director και Country Manager στην LMW, δήλωσε πως «τόσο η Πορτογαλία όσο και η Τσεχία διαθέτουν εξαιρετικούς επαγγελματίες με υψηλές τεχνικές δεξιότητες και εργασιακή ηθική. Σύμφωνα με τη Eurostat, βρίσκονται στις πρώτες 10 χώρες της Ευρώπης σε επίπεδα ψηφιακής κατάρτισης ανάμεσα σε πτυχιούχους. Το γεγονός αυτό, μαζί με την πλούσια κουλτούρα, την ισορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και τους ανταγωνιστικούς μισθούς, καθιστά αυτές τις χώρες μια ελκυστική επιλογή για οργανισμούς που ψάχνουν να επεκτείνουν τη διεθνή παρουσία τους».

Τα 4 «κλειδιά» της Ευημερίας στο Εργασιακό περιβάλλον

Στις 20 Μαρτίου, για δωδέκατη φορά, γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Ευτυχίας που θέσπισαν τα Ηνωμένα Έθνη προκειμένου να αναγνωρίσουν τη σημασία της ευτυχίας για τις ζωές των ανθρώπων σε όλον τον κόσμο. Μία ημέρα που αποτελεί ευκαιρία για να σκεφτούμε, να μοιραστούμε και να δράσουμε, καθώς η καλή εργασιακή ζωή είναι θεμελιώδης πυλώνας της ευημερίας μας, με τεράστιο αντίκτυπο και πολλαπλά οφέλη, όπως αποδεικνύεται ερευνητικά εδώ και πάνω από δύο δεκαετίες.

Σύμφωνα με το Wellbeing Research Centre των University of Oxford και Harvard University, οι Top 100 «ευτυχισμένες» εταιρίες ξεπερνούν τους δείκτες S&P 500 και Dow Jones κατά 20% από το 2021. Παράλληλα, σύμφωνα με το World Economic Forum, οι οργανισμοί που υποστηρίζουν την υγεία και την ευημερία των εργαζομένων τους είναι 3.5 φορές περισσότερο δημιουργικοί και καινοτόμοι…

Αυτοί είναι κάποιοι από τους λόγους που σήμερα το 71% των οργανισμών πιστεύει ότι χρειάζεται να αυξήσει την επένδυση του στην ευημερία των εργαζομένων τους (HR News, UK).
Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Παρεμβάσεις σε 4 αλληλένδετα επίπεδα:

  • Ατομικό: Ανάπτυξη δεξιοτήτων ψυχικής & σωματικής ευημερίας και νοήματος στην εργασία
  • Ομαδικό: Καλλιέργεια σύνδεσης & εμπιστοσύνης
  • Ηγεσίας: Ανάπτυξη της δυνατότητας θετικής ενεργοποίησης
  • Οργανωσιακό: Εδραίωση πολιτικών, πρακτικών, εργαλείων και συμπεριφορών που υποστηρίζουν ένα κλίμα ευημερίας, μάθησης, δέσμευσης και απόδοσης.

Αυτή την Παγκόσμια Ημέρα Ευτυχίας, ας κάνουμε ένα ακόμα βήμα για ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον!

XM: 1η θέση στα Best Workplaces Κύπρου

Την πρώτη θέση ως Best Workplace Κύπρου στην κατηγορία των μεγάλων επιχειρήσεων κατέκτησε, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η XM, έπειτα από την αξιολόγηση του Great Place to Work.

«Η διάκριση της ΧΜ ως Best Workplace στην Κύπρο μας τιμά ιδιαίτερα. Στην XM, δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να κερδίζουμε την εμπιστοσύνη των εκλεκτών και αφοσιωμένων ανθρώπων μας. Αυτή η αναγνώριση δεν αντανακλά μόνο την επιτυχία μας στη δημιουργία και στη διατήρηση μιας συμπεριληπτικής, ευχάριστης και δίκαιης κουλτούρας, αλλά λειτουργεί επίσης ως φόρος τιμής σε κάθε XMer που ενσαρκώνει τις βασικές μας αξίες και συμβάλλει στη συνεχιζόμενη επιτυχία μας» δήλωσε, μεταξύ άλλων, η Μαρία Χατζηπαντελή, Group Chief People & Culture Officer της εταιρείας.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία απασχολεί περισσότερους από 1.200 εργαζόμενους σε Κύπρο, Ελλάδα, ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστραλία και ΗΑΕ.

ΣΕΒ-Alba: Νέο Πρόγραμμα Ηγεσίας ΜμΕ

Πρόγραμμα Ηγεσίας ΜμΕ διοργανώνουν, μέσω Zoom, ο ΣΕΒ και το Alba, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Μαζί στη Γνώση. Πρόκειται για ένα εντατικό πρόγραμμα ανάπτυξης ηγετικών δεξιοτήτων, που αποσκοπεί στο να ενδυναμώσει του ηγέτες και τους μάνατζερ των ΜμΕ με οργανωσιακές δεξιότητες που σχετίζονται με την ανάκαμψη, τη διοίκηση της αλλαγής και την ανάπτυξη.

Η διάρκεια του είναι 34 ώρες, με τις συναντήσεις να πραγματοποιούνται από τις 8 Απριλίου έως και τις 3 Ιουνίου, ενώ εισηγητές είναι οι Αλέκα Σκούρα, Teaching Fellow, Alba, Σύμβουλος διοίκησης ανθρωπίνων πόρων και στρατηγικής οργανωσιακής εκπαίδευσης, Πολύνα Ρούσσου, Τeaching Fellow, Alba, Business Consultant & Executive Trainer, a practicing Psychotherapist and Executive Coach, Έλφη Λαμπρούλη, Τeaching Fellow, Alba, Eκπαιδεύτρια Στελεχών – Eιδικός Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης, Δρ Έλενα Κολτσάκη, Affiliate Professor of Lawyer-Mediator, Alba, Δικηγόρος, Διδάκτωρ Νομικής, Διαπιστευμένη Διαμεσολαβήτρια & Εκπαιδεύτρια Διαμεσολαβητών και Δρ Γεώργιος Μπατσάκης, Associate Professor of International Business, Alba.

Οι αιτήσεις συμμετοχής πραγματοποιούνται μέχρι τις 3 Απριλίου.

Omnicliq: Πιστοποιήθηκε για 2η χρονιά ως Great Place to Work

Tην πιστοποίηση του Great Place to Work έλαβε, για 2η συνεχόμενη χρονιά, η Omnicliq Digital Agency. Όπως αναφέρει η εταιρεία σε σχετική της ανακοίνωση, η αναγνώριση αυτή έρχεται ως επιβεβαίωση της δέσμευσης της Omnicliq να δημιουργεί μια εταιρική κουλτούρα όπου ανθεί η δημιουργικότητα, η συνεργασία και η συνεχής μάθηση.

«Η ευημερία των εργαζομένων και η επαγγελματική τους εξέλιξη είναι βασικοί πυλώνες της εταιρείας. Σκοπός είναι να είναι χαρούμενοι, παθιασμένοι και περήφανοι για τη δουλειά τους» καταλήγει η συγκεκριμένη ανακοίνωση.

Σπ. Πρωτοψάλτης, ΔΥΠΑ: Νέες δράσεις κατάρτισης για 131.000 πολίτες

Μέχρι το 2025, 500.000 πολίτες θα έχουν πιστοποιηθεί σε ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες, δήλωσε ο διοικητής της ΔΥΠΑ, Σπύρος Πρωτοψάλτης, ο οποίος είναι και Εθνικός Συντονιστής του Ευρωπαϊκού Έτους Δεξιοτήτων. Όπως δήλωσε σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ήδη μέσα από τα προγράμματα της ΔΥΠΑ, 260.000 Έλληνες έχουν ολοκληρώσει προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης και έχουν λάβει πιστοποιήσεις, ενώ το επόμενο διάστημα έρχονται νέες δράσεις κατάρτισης για συνολικά 131.000 πολίτες.

Και συνέχισε: «Τα κονδύλια που θα διατεθούν αγγίζουν το 1 δισ. ευρώ μόνο για προγράμματα κατάρτισης και επανακατάρτισης, ενώ συνολικά το Ταμείο Ανάκαμψης θα διοχετεύσει στην Ελλάδα πόρους ύψους 3,5 δισ. ευρώ για την ανάπτυξη και την ενίσχυση των δεξιοτήτων, θέτοντας ως στόχο το 60% των ενηλίκων να μπει σε πρόγραμμα διά βίου μάθησης, μέχρι το 2030. Ειδικότερα, η πρώτη δράση θα ‘τρέξει’ εντός του επόμενου μήνα και θα αφορά στην κατάρτιση 25.000 ανέργων και εργαζομένων σε πανεπιστήμια, με αντικείμενο τις πράσινες δεξιότητες.

Τον Μάιο, θα ακολουθήσει η κατάρτιση 10.000 ανέργων και εργαζομένων, με επίκεντρο την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI training), καθώς και η κατάρτιση 1.000 ανέργων σε ψηφιακές δεξιότητες (advance digital skills), ενώ, μετά το τέλος της κατάρτισης, προβλέπεται η τοποθέτησή τους σε θέση εργασίας. Τον Ιούνιο θα ανοίξουν προγράμματα κατάρτισης 30.000 ανέργων σε ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες (digital and green certificates) και, από τον Σεπτέμβριο, θα υλοποιηθούν δράσεις επαγγελματικής κατάρτισης οδηγών για 10.000 ανέργους, αλλά και προσωπικού ασφαλείας για 5.500 ανέργους».

Ο Σ. Πρωτοψάλτης υπογράμμισε ότι παράλληλα η ΔΥΠΑ προχώρησε στην υλοποίηση δράσεων προς αυτή την κατεύθυνση, όπως είναι οι «Ημέρες Καριέρας», η νέα σειρά εκδηλώσεων συμβουλευτικών υπηρεσιών «Job Ready by DYPA» και τα «Open Days». Τόνισε επίσης ότι δίνεται έμφαση και σε προγράμματα και δράσεις που στόχο έχουν την ενίσχυση της καλλιέργειας δεξιοτήτων «νέας γενιάς».

Συνεργασία Olay και Coursera

Σε μία νέα συνεργασία με το Coursera προχώρησε η Olay, προκειμένου να ξεκινήσει ένα νέο μάθημα, το «Introduction to Cosmetic Science and Ingredients». Στόχος είναι η προσέλκυση στην πλατφόρμα περισσότερων εκπαιδευόμενων, ειδικά γυναικών και μαύρων γυναίκων, και η εισαγωγή τους στον τομέα της επιστήμης των καλλυντικών.

Ειδικότερα, η νέα αυτή εξειδίκευση STEM είναι η πρώτη μιας σειράς, αντικατοπτρίζοντας τη δέσμευση της Olay να διπλασιάσει τον αριθμό των γυναικών στα STEM και να τριπλασιάσει τον αριθμό των μαύρων γυναικών στα STEM μέχρι το 2030. Για να ενισχύσει αυτή την προσπάθεια μάλιστα, η μάρκα της P&G θα προσφέρει 2 εκατ. δολάρια σε υποτροφίες σε διάστημα τριών ετών.

«Η Olay έχει δεσμευ-τεί να επηρεάσει θετικά τον αγωγό STEM και να υποστηρίξει όλες τις γυναίκες στο STEM. Γι’ αυτό είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με το Coursera για να καταστήσουμε την εκπαίδευση STEM προσιτή» ανέφερε, μεταξύ άλλων, η Rolanda Wilkerson, Senior Beauty Scientist της P&G.

(Πηγή: Cosmetics Business)

4ο Women In Digital Forum: Στο επίκεντρο η γυναικεία ηγεσία

Τη σημασία της γυναικείας ηγεσίας για την πρόοδο της οικονομίας και της κοινωνίας ανέδειξε το 4ο Women In Digital Forum, το οποίο πραγματοποιήθηκε, την Πέμπτη 7 Μαρτίου, στο «Wyndham Grand Athens».

Το συνέδριο άνοιξε με την ομιλία της Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Δόμνας Μιχαηλίδου, η οποία τόνισε τη σημασία της παρουσίας των γυναικών στην αγορά εργασίας και υπογράμμισε την ανάγκη για ίσες ευκαιρίες και ενδυνάμωση των γυναικών στον ψηφιακό τομέα.

Παράλληλα, τις εργασίες του συνεδρίου χαιρέτησαν οι Ζέφη Δημαδάμα, Γενική Γραμματέας Ισότητας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, Σοφία Κουνενάκη Εφραίμογλου, Πρόεδρος ΕΒΕΑ, Άντζελα Γκερέκου, Πρόεδρος ΕΟΤ, Γιώτα Παπαρίδου, Πρόεδρος ΣΕΠΕ, Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, Πρόεδρος Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), Βίβιαν Φατούρου, Συνεπικεφαλής Δικτύου Lean In Network Greece Athens, Μαριέττα Λαζανά, Managing Director, Girls In Tech Greece / Digital Analyst, Mc Kinsey & Company και Κατερίνα Γκαγκάκη, Σύμβουλος Επικοινωνίας Επιχειρήσεων.

Επιπρόσθετα, στο πλαίσιο του συνεδρίου έλαβαν χώρα ενδιαφέρουσες συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης με θέματα όπως Women in Technology Leadership, Bridging the Gender Gap in STEM, Work Balance και Navigating Career Transitions, ενώ διοργανώθηκαν workshops με πρακτικές συμβουλές και ασκήσεις για την ανάπτυξη δεξιοτήτων, την εξέλιξη της καριέρας και την ενδυνάμωση των γυναικών στον ψηφιακό κόσμο.