Talent Acquisition Conference: Επιστρέφει στις 14 Μαίου

Υπάρχει κάτι πιο σημαντικό για τους οργανισμούς από τους ανθρώπους τους; Με δεδομένο ότι η απάντηση μόνο θετική μπορεί να είναι, η απόκτηση του πλέον κατάλληλου εργαζόμενου αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις με τις οποίες έρχονται αντιμέτωπα τα στελέχη του HR.

Την Τρίτη 14 Μαΐου 2024, στο Αμφιθέατρο OTEAcademy, στο πλαίσιο του Talent Acquisition conference, θα παρουσιαστούν οι πλέον επίκαιρες απόψεις, εμπειρίες και πρακτικές ιδέες που αφορούν σημαντικά θέματα, όπως το recruitment, το sourcing, την εργοδοτική φήμη, το executive search, τη διακράτηση, την προσέγγιση των ταλέντων κ.ά., αλλά και πώς όλα αυτά διαμορφώνονται σε σχέση με τις ιδιαίτερες ανάγκες τoυ κάθε οργανισμού.

Οι 7 keynote διεθνείς ομιλητές, μέσα από διαδραστικές παρουσιάσεις, θα διαπραγματευτούν θέματα όπως: Employer & Personal Branding, Neurosience in sourcing, candidate experience, diversity & equality κ.ά.. Ωστόσο, από τη θεματολογία του συνεδρίου δεν λείπει και η ελληνική πραγματικότητα του talent acquisition, μέσα από ένα πάνελ συζήτησης με τη συμμετοχή στελεχών που δραστηριοποιούνται στον ελλαδικό χώρο. Μπορείτε να γνωρίσετε τους ομιλητές εδώ και να δείτε την draft agenda εδώ.

ΠΕΙΦΑΣΥΝ: Αριστείο στην Sanofi για την καμπάνια «ALL WELL»

Το 1ο Αριστείο στην Κατηγορία «Καλύτερη Δράση και Πρωτοβουλία Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού» παρέδωσε στην Sanofi ο Γενικός Διευθυντής του Ομίλου ΠΕΙΦΑΣΥΝ, Θανάσης Μουχτής, για την καμπάνια «ALL WELL», κατά τη διάρκεια του 14ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού management της ΕΕΦαΜ.

«Ο ΠΕΙΦΑΣΥΝ καθημερινά στηρίζει και ενισχύει κάθε πρωτοβουλία που αποσκοπεί στην εξέλιξη και ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού μέσα από καινοτόμες και ανθρωποκεντρικές διαδικασίες. Συγχαρητήρια σε όλες τις εταιρίες που συμμετείχαν και διακρίθηκαν» αναφέρει χαρακτηριστικά η σχετική ανάρτηση.

Επισημαίνεται ότι η καμπάνια ALL WELL της Sanofi αφορά σε μία σειρά πρωτοβουλιών και προνομίων που παρέχει παγκοσμίως η εταιρεία στους ανθρώπους της, με στόχο το wellbeing τους. Μεταξύ άλλων, η εν λόγω πρωτοβουλία περιλαμβάνει υπηρεσίες υγείας, προγράμματα wellness, Employee Assistance Program, υποστήριξη των παιδιών των εργαζομένων, γονική άδεια ανεξαρτήτως φύλου, αλλά και το πρόγραμμα Cancer & Work: Acting Together, το οποίο αφορά στην υποστήριξη των εργαζομένων με καρκίνο και κρίσιμες ασθένειες.

Οικονομικό Επιμελητήριο: Συνάντηση εργασίας με την Υπουργό Εργασίας

Συνάντηση εργασίας με το Προεδρείο του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΟΕΕ), είχε η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Δόμνα Μιχαηλίδου.

Η Υπουργός, με τον Πρόεδρο του ΟΕΕ Κωνσταντίνο Κόλλια και τα Μέλη του Προεδρείου, συζήτησαν διεξοδικά για τα ζητήματα που αφορούν στους κλάδους της οικονομίας, της φορολογίας, της επιχειρηματικότητας και άπτονται αρμοδιοτήτων του Υπουργείου Εργασίας.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη συνέχεια λειτουργίας της ομάδας εργασίας, η οποία θα συνεχίσει να ενημερώνει σε τακτική βάση για όλα όσα απασχολούν την αγορά ώστε να επιλύονται άμεσα.

Επιπλέον, στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν η εφαρμογής της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, η πρόσβαση των φοροτεχνικών στον ΕΦΚΑ χωρίς να απαιτείται ραντεβού αλλά και η έκδοση ΚΥΑ για την ασθένεια λογιστών – φοροτεχνικών.

Krataion Consulting: Νέα υπηρεσία Employee Experience Health Check

Τη νέα της υπηρεσία Employee Experience Health Check συστήνει η Krataion Consulting.

Η υπηρεσία περιλαμβάνει οnline ερωτηματολόγιο, σειρά από συνεντεύξεις, αλλά και συναντήσεις προκειμένου να συλλεχθούν δεδομένα ως προς τον τρόπο λειτουργίας των ομάδων.

Στο τέλος της διαδικασίας, παρουσιάζεται η ανάλυση των στοιχείων, αναδεικνύοντας πιθανά blind spots, ενώ παραθέτονται πρακτικά επόμενα βήματα για τη βελτίωση της εμπειρίας και της απόδοσης των εργαζομένων.

ΣΒΕ: Μελέτη για την ανάπτυξη δεξιοτήτων ανθρώπινου δυναμικού στη βιομηχανία

Τη νέα του μελέτη για την επαγγελματική εκπαίδευση, κατάρτιση και ανάπτυξη των δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού στην ελληνική βιομηχανία, παρουσίασε ο ΣΒΕ, προτείνοντας μια σειρά μέτρων ώστε να καλυφθεί το κενό μεταξύ των αναγκών που έχουν οι βιομηχανίες και με την αγορά εργασίας.

Τα μέτρα αυτά εστιάζουν στην ανάπτυξη προγραμμάτων συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης που θα αφορούν εξειδικευμένες τεχνικές ειδικότητες της βιομηχανίας και θα προωθηθούν την πρακτική άσκηση σε βιομηχανικές επιχειρήσεις, αλλά και στη δημιουργία εθνικού κέντρου έρευνας για την ΕΕΚ σε πανεπιστημιακό επίπεδο και με την ενεργό συμβολή των κοινωνικών εταίρων.

Επιπρόσθετα, σημειώνεται η σύσταση μηχανισμού καταγραφής και αξιολόγησης των γνώσεων και δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού που βρίσκεται εκτός απασχόλησης, με εστίαση σε ειδικές ομάδες/ευάλωτες ομάδες, καθώς και η υλοποίηση πλατφόρμας για την καταγραφή των αναγκών των εταιρειών σε προσωπικό, ειδικότητες, δεξιότητες κ.ά, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα διασύνδεσης με το ανθρώπινο δυναμικό που βρίσκεται εκτός απασχόλησης, αλλά και οι αρμόδιοι φορείς να έχουν την κατάλληλη πληροφορία για τον σχεδιασμό κατάλληλων προγραμμάτων.

«Το κρισιμότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η ελληνική βιομηχανία σήμερα εντοπίζεται στο ανθρώπινο δυναμικό. Μας λείπουν εργαζόμενοι, σχεδόν σε κάθε ειδικότητα, ιδίως στις σύγχρονες τεχνολογίες» τόνισε μεταξύ άλλων η Λουκία Σαράντη, Πρόεδρος του ΣΒΕ, επισημαίνοντας ότι «μας λείπει και η δυνατότητα να βοηθάμε το ανθρώπινο δυναμικό μας να γίνεται όλο και πιο εναρμονισμένο με τις σύγχρονες απαιτήσεις. Το reskilling και το upskilling είναι αναγκαία. Είναι ευνόητο ότι αυτά τα ζητήματα σχετίζονται άμεσα με την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση -εκκινούν θα έλεγα από αυτήν». Η μελέτη εκπονήθηκε από το Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της Deloitte σε συνεργασία με το ΙΝΣΒΕ (Ινστιτούτο του ΣΒΕ).

Hν. Βασίλειο: Το 58% των εργαζομένων δεν νιώθει παραγωγικό

Τις ιδανικές συνθήκες εργασίας εξετάζει μία νέα έρευνα της Currys, με δείγμα πάνω από 1000 εργαζόμενους γραφείου στο Ηνωμένο Βασίλειο. Σύμφωνα με αυτήν, το 58% των εργαζομένων εκφράζει δυσαρέσκεια για τα επίπεδα παραγωγικότητάς του.

Η έρευνα μάλιστα αναφέρει μία σειρά από παράγοντες που συντελούν στα μειωμένα επίπεδα συγκέντρωσης, με την κορυφή στη λίστα να καταλαμβάνουν οι ομιλητικοί συνάδελφοι (23%). Στη δεύτερη θέση κατατάχθηκαν τα προβλήματα σύνδεσης με το ίντερνετ(22%), ενώ ακολουθούν τα κινητά τηλέφωνα (21%), τα πολλά mail (20%), τα πολλά meetings (19%) και οι πολλές κλήσεις (18%).

Επιπρόσθετα, βάσει της έρευνας, το 38% των συμμετεχόντων εκφράζει την προτίμησή του στην υβριδική εργασία, με ένα 27% να υποστηρίζει την εξ αποστάσεως εργασία και το 20% να επιλέγει το γραφείο ως το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον.

Τέλος, ως προς τον ιδανικό εργασιακό χώρο για την αύξηση της παραγωγικότητας, το 31% των εργαζομένων εξήρε τη σημασία της ησυχίας, με το 27% να επιλέγει το τακτοποιημένο γραφείο, το 25% τον φυσικό φωτισμό και το 23% τον καθαρό αέρα, ενώ το ίδιο ποσοστό (23%) σημειώνει και την καλή παρέα/καλούς συναδέλφους.

Υπ. Εργασίας: Έμφαση σε σχεδιασμό Ενεργητικών Πολιτικών Απασχόλησης και Επανακατάρτισης

«Ο εξορθολογισμός του μη μισθολογικού κόστους με περαιτέρω μείωση του κατά μια μονάδα αποτελεί δέσμευσή μας» είπε η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Δόμνα Μιχαηλίδου, κατά την τοποθέτησή της στην τακτική συνεδρίαση του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριου Ελλάδος (ΕΒΕΑ). «Θέλουμε να κάνουμε πιο ελκυστική τη μισθωτή εργασία, παρέχοντας τη δυνατότητα στους εργοδότες να δίνουν τους καλύτερους δυνατούς μισθούς», είπε η Υπουργός και συμπλήρωσε πως κάθε μία ποσοστιαία μονάδα μείωσης αντιστοιχεί σε περίπου 400 εκατ. ευρώ μείωση εσόδων για τον ΕΦΚΑ, η οποία επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό. Εκτενής ήταν η αναφορά της στην εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας και στα οφέλη αυτής τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για την υγιή επιχειρηματικότητα.

«Η καθολική εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας στο σύνολο της οικονομικής δραστηριότητας, δεν επιδέχεται καμία έκπτωση» είπε σημειώνοντας πως το Υπουργείο λαμβάνει πάντα υπόψιν του τις προτάσεις φορέων, όπως το ΕΒΕΑ. Στο πλαίσιο αυτό η πλήρης εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας στις επιχειρήσεις που υπάγονται στους κλάδους της βιομηχανίας και λιανεμπορίου ξεκινά την 1η Ιουλίου του 2024. «Πλέον οι κλάδοι αυτοί έχουν τον απαιτούμενο χρόνο για να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις του σύνθετου αυτού και πολυεπίπεδου έργου και να προβούν στις απαιτούμενες ενέργειες ώστε να συγχρονιστούν με το νέο πληροφοριακό σύστημα Εργάνη ΙΙ που θα λειτουργήσει από την 1η Ιουλίου» είπε η Υπουργός Εργασίας, η οποία σημείωσε ότι «θα διασφαλιστούν πλήρως τα δικαιώματα των εργαζομένων καθώς θα είναι δυνατή και η απολογιστική καταχώρηση στο σύστημα τυχόν τροποποιήσεων ωραρίου και των υπερωριών».

Η Δόμνα Μιχαηλίδου μίλησε και για την ανάγκη κατάρτισης του εργατικού δυναμικού της χώρας με τις απαραίτητες δεξιότητες. «Βασική προτεραιότητά μας είναι η υλοποίηση και ο σχεδιασμός Ενεργητικών Πολιτικών Απασχόλησης και Επανακατάρτισης. Έχουμε τα χρηματοδοτικά εργαλεία, και θα δώσουμε έμφαση στα ιδιαίτερα ατομικά χαρακτηριστικά των ανέργων και τον εργαζομένων που θα μπουν σε προγράμματα επανακατάρτισης, μέσω πιλοτικών δράσεων σε Δήμους» είπε. Και κατέληξε: «Η στενή συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών φορέων, των επιχειρήσεων, και των κρατικών οργανισμών και η διαρκής ανταλλαγή γνώσης και πρακτικών, είναι καθοριστική για την επίτευξη της επιθυμητής βελτίωσης του πλαισίου της επαγγελματικής κατάρτισης της χώρας με στόχο την περαιτέρω μείωση της ανεργίας και την αύξηση των αποδοχών των εργαζομένων».

Kariera.gr: Ολοκληρώθηκε η πρώτη Ημέρα Καριέρας Λιανικής

Με τη συμμετοχή 15 εταιρειών ολοκληρώθηκε, την Κυριακή 7 Απριλίου, στο Wyndham Grand Hotel Athens, η πρώτη Ημέρα Καριέρας Λιανικής του kariera.gr.

Η εν λόγω εκδήλωση αποτέλεσε μία ευκαιρία τόσο για νέους όσο και έμπειρους επαγγελματίες του κλάδου Λιανικής να εξερευνήσουν και να ενημερωθούν για ευκαιρίες εργασίας, προσφέροντας παράλληλα μια εμπειρία δικτύωσης.

Ειδικότερα, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να συνομιλήσουν απευθείας με εκπροσώπους κορυφαίων επιχειρήσεων του χώρου, να μάθουν για τις διαθέσιμες θέσεις –όπως Area/Regional/Store Manager, Πωλητής-τρια, Sales Advisor, Visual Merchandiser, Αποθηκάριος, Εξυπηρέτηση πελατών-ταμείο, και να περάσουν από σύντομες 1:1 συνεντεύξεις εργασίας.

Virtual Open Day από το ΠΜΣ στη ΔΑΔ του ΟΠΑ

Διαδικτυακή Ημέρα Ενημέρωσης διοργανώνει, την Πέμπτη 25 Απριλίου, από τις 18:30 έως τις 20:00, το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΠΜΣ στη ΔΑΔ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Επισημαίνεται ότι για τη συμμετοχή είναι απαραίτητη η προεγγραφή, ενώ η εκδήλωση θα βιντεοσκοπηθεί και θα αξιοποιηθεί στην ιστοσελίδα και στο κανάλι Youtube του Προγράμματος.

ΔΙΑΣ: Δενδροφύτευση σε συνεργασία με την We4all

Δράση δενδροφύτευσης διοργάνωσε η ΔΙΑΣ σε συνεργασία με την We4all.

Συγκεκριμένα, το Σάββατο 6 Απριλίου, εργαζόμενοι της εταιρείας και οι οικογένειές τους φύτευσαν πάνω από 100 δέντρα στο Ντράφι Αττικής. Παράλληλα, η ΔΙΑΣ έλαβε τη διάκριση Guardian για την προσφορά 200 δενδρυλλίων προς αναδάσωση πληγείσας έκτασης στη Β. Εύβοια.