GEP: Webinar Πρώτων Βοηθειών για τον ενήλικα και το παιδί

Η GEP, ηγέτιδα εταιρία Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία και πιστοποιημένη ως course center του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Αναζωογόνησης (ERC) στην Ελλάδα, συνεχίζει τις δράσεις ευαισθητοποίησης και στο πλαίσιο της παγκόσμιας ημέρας ΥΑΕ, ανακοινώνει τη διοργάνωση δωρεάν webinar Πρώτων Βοηθειών για τον ενήλικα και το παιδί, την Πέμπτη 9 Μαΐου.
Με την πάροδο των χρόνων, έως και τριπλάσια ποσοστά επιτυχίας έχουν καταγραφεί σε έρευνες οι οποίες αφορούν στην παροχή πρώτων βοηθειών προκειμένου να σωθεί μια ανθρώπινη ζωή, ενώ επίσης ο αριθμός των πολιτών που σπεύδει να εκπαιδευτεί ολοένα και αυξάνεται. Καθημερινά περιστατικά, όπως τραυματισμοί, αποτελούν μια κατάσταση με την οποία ερχόμαστε αντιμέτωποι αρκετά συχνά.

H εκπαίδευση στις Πρώτες Βοήθειες αποτελεί ένα ουσιαστικό βήμα για την εγκαθίδρυση κι εμπέδωση εταιρικής κουλτούρας πρώτων βοηθειών σε κάθε επιχείρηση και μία πράξη συνείδησης, ενσυναίσθησης και συνεισφοράς για την κοινωνία μας.

Γιατί να το παρακολουθήσεις
Το webinar ευαισθητοποίησης της GEP «Πρώτες Βοήθειες για τον ενήλικα και το παιδί» θα σου προσφέρει όλες τις απαραίτητες γνώσεις, ώστε να είσαι σε θέση να προσφέρεις την κατάλληλη βασική φροντίδα σε ένα άτομο που το έχει ανάγκη, είτε πρόκειται για ενήλικα, είτε για παιδί.

Οι γνώσεις που θα αποκομίσει ο συμμετέχων, αποτελεί το πρώτο επίπεδο φροντίδας για ένα άτομο που αντιμετωπίζει μια επείγουσα κατάσταση υγείας, τόσο στο χώρο εργασίας, όσο και στο σπίτι και χώρους στους οποίους καθημερινά κινούμαστε.

Πού απευθύνεται
Σε οποιονδήποτε επιθυμεί να γνωρίζει τις βασικές αρχές των πρώτων βοηθειών, προκειμένου να τις προσφέρει με ασφάλεια και αποτελεσματικά για κάθε έκτακτο περιστατικό υγείας.
Το webinar θα καλύψει τις παρακάτω ενότητες

  • Εισαγωγή στις Πρώτες Βοήθειες
  • Βασική Υποστήριξη ζωής στον Ενήλικα
  • Ασφαλής χρήση Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδιστή
  • Βασική Υποστήριξη Ζωής στο Παιδί
  • Θέση ανάνηψης
  • Αντιμετώπιση πνιγμονής

Cegeka: Στόχος 100 εργαζόμενοι στο νέο γραφείο της στην Αθήνα

Η Cegeka, διεθνής όμιλος παροχής υπηρεσιών Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ICT) με έδρα το Βέλγιο, ανακοίνωσε το άνοιγμα του νεότερου γραφείου της στην Αθήνα. Το νέο γραφείο λειτουργεί επί του παρόντος ως η βάση για τους 50 εργαζόμενους του Global Delivery Center της Cegeka, που έχει στόχο να διπλασιάσει το ανθρώπινο δυναμικό του σε 100 άτομα έως το τέλος του έτους.

«Αυτή η στρατηγική κίνηση για επέκταση της ομάδας εξυπηρέτησης των πελατών μας στην Ελλάδα ήταν μια στοχευμένη απόφαση, βασισμένη στην παρουσία εξειδικευμένων επαγγελματιών πληροφορικής, στις κοινές πολιτιστικές αναφορές και στο επιχειρηματικό πνεύμα, που συνυπάρχουν στη χώρα», δήλωσε ο Tom De Vos, Executive Vice President Global Delivery της Cegeka.

«Η ίδρυση του δικού μας γραφείου υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας στην Ελλάδα και την πίστη μας στο μέλλον της. Προσδοκούμε με ανυπομονησία να ενισχύσουμε περαιτέρω τη συνεργασία μας με το ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό της χώρας και στοχεύουμε να αυξήσουμε την ομάδα μας στα 100 άτομα έως το τέλος του έτους, με τη φιλοδοξία να δημιουργήσουμε μια ελληνική ομάδα 300 ειδικών πληροφορικής, με εξειδίκευση στο υβριδικό cloud, την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, τον ψηφιακό χώρο εργασίας, την παρατηρησιμότητα, τη μηχανική λογισμικού κ.λπ., έως το 2026». Σύμφωνα με πληροφορίες, το επόμενο στάδιο επέκτασης της εταιρείας στην Ελλάδα περιλαμβάνει τη δημιουργία και δεύτερου γραφείου στη Θεσσαλονίκη.

9o Family Business Forum: Εμπιστοσύνη, γνώση, αγάπη και θέληση, τα κλειδιά της επιτυχίας

Με κεντρικό μήνυμα «Ισχυρό αύριο – Δυνατά θεμέλια» ολοκληρώθηκε το 9o Family Business Forum της KPMG, στις 23 Απριλίου, στο Electra Palace Athens, με τη συμμετοχή 200 και πλέον στελεχών, οι οποίοι παρακολούθησαν θέματα που αφορούν στον ρόλο των μη οικογενειακών στελεχών στις οικογενειακές επιχειρήσεις, τη διακυβέρνηση, τη μακροβιότητά τους και την επιτυχία τους. Με τίτλο παρουσίασης “Strategic Strabism: Balancing Short and Long Term Perspectives in Multicrisis Scenarios” μίλησε για πρώτη φορά σε ελληνικό κοινό ο keynote speaker του συνεδρίου, Salvatore Tomaselli, Expert in Family Business Governance and Strategy, Professor of Business Administration and Family Business, University of Palermo.

Στην παρουσίασή του ανέλυσε τα εργαλεία που δίνουν τη δυνατότητα στις οικογενειακές επιχειρήσεις να διαχειριστούν τις τρέχουσες και μελλοντικές προκλήσεις. Όπως είπε ο «Στρατηγικός Στραβισμός» ορίζει την κρίσιμη σημασία της εστίασης σε μια επιχειρησιακή πρόκληση, ενώ την ίδια ώρα εξετάζεται και το μέλλον εντός και εκτός του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Απευθυνόμενος στα στελέχη των οικογενειακών επιχειρήσεων μίλησε επίσης για τις κινητήριες δυνάμεις, για τις κρίσιμες αβεβαιότητες, τα πιθανά σενάρια και τη σημαντικότητα της ανάλυσης απειλών και ευκαιριών.

Τέλος, έκλεισε την ομιλία του με τέσσερις λέξεις- συμβουλές προς τις οικογενειακές επιχειρήσεις: «Εμπιστοσύνη, γνώση, αγάπη, θέληση». Από τις καλές στιγμές του συνεδρίου ήταν και η ζωντανή σύνδεση από τις ΗΠΑ της Isabel C. Botero, Ph.D., Assistant Professor, George E. and Mary Lee Fischer Chair in Family Entrepreneurship, College of Business – University of Louisville, η οποία απεύθυνε ομιλία με τίτλο “Engaging a competent next generation”, εστιάζοντας στο το πώς μπορούν να ασχοληθούν ενεργά οι νέες γενεές στην επιχείρηση και να αναπτύξουν τα προσόντα τους μέσα από την έρευνα και την εμπειρία ετών που έχει επί του θέματος μέσω της διάδρασής της με οικογένειες που επιχειρούν. Μοιράστηκε τα τέσσερα βασικά πράγματα που έμαθε μέσα από την εμπειρία της για την προετοιμασία της επόμενης γενιάς. Το πρώτο είναι ότι πρέπει να κερδίσουν τη νομιμότητα (legitimacy) από πολλές πλευρές, να μάθουν για τη διαφοροποίηση και το πως να είναι αυθεντικά ο εαυτός τους, να δουλεύουν στους τομείς ανάπτυξης ικανοτήτων για την επόμενη γενιά και τέλος πως να σκέφτονται την επαναδιαπραγμάτευση του ρόλου που έχουν.

Pierce: Pierce Summer Camp & Pierce Leadership Academy

Από τις 17 Ιουνίου θα ξεκινήσουν τα Pierce Summer Camp & Pierce Leadership Academy, τα δύο θερινά προγράμματα του Pierce. Ειδικότερα, τo Summer Camp θα διεξαχθεί από τις 17 Ιουνίου έως τις 19 Ιουλίου και απευθύνεται σε παιδιά και εφήβους, από 6 έως 13 ετών, ενώ προσφέρει ένα ισορροπημένο αθλητικό, εκπαιδευτικό και εικαστικό πρόγραμμα, με στόχο την καλλιέργεια και την ανάδειξη των δεξιοτήτων.

Το Leadership Academy αποτελεί ένα διεθνές, εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το οποίο απευθύνεται σε μαθητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ηλικίας από 13 έως 17 ετών, και θα διεξαχθεί από τις 17 Ιουνίου έως τις 5 Ιουλίου.

To εν λόγω πρόγραμμα είναι αφιερωμένο στην ηγεσία και περιλαμβάνει 5 θεματικές ενότητες, ενώ έχει σκοπό να κεντρίσει την πνευματική περιέργεια των μαθητών, φέρνοντάς τους σε επαφή με θεμελιώδεις έννοιες και εργαλεία ηγεσίας, καθώς και να καλλιεργήσει τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για κάθε μελλοντικό ηγέτη.

Π. Τσακλόγλου: Προληπτική επανακατάρτιση εργαζομένων εν όψει Τεχνητής Νοημοσύνης

«Κατηγορητικά δεν τίθεται θέμα επέκτασης ή γενίκευσης του μέτρου της εξαήμερης εργασίας. Αφορά ορισμένες επιχειρήσεις, κυρίως συνεχούς ροής, οι οποίες σε έκτακτες περιπτώσεις μπορεί να έχουν σε συγκεκριμένες περιόδους μεγαλύτερη ανάγκη για απασχόληση και μιας έκτης ημέρας την εβδομάδα και φυσικά θα ελέγχεται αυστηρά η εφαρμογή του μέτρου».

Αυτό δήλωσε ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Πάνος Τσακλόγλου στα Παραπολιτικά FM 90.1 και στην εκπομπή “Στον αέρα” με τη Νίκη Λυμπεράκη. Όπως τόνισε ο Π. Τσακλόγλου, σύμφωνα με τη νομοθεσία, ανά τριετία εξετάζεται που βρίσκεται το προσδόκιμο της επιβίωσης στην ηλικία των 65 ετών και αναλόγως γίνονται οι όποιες προσαρμογές στα όρια συνταξιοδότησης.

«Η αντίστοιχη εξέταση έγινε πέρυσι και διαπιστώσαμε ότι στην αντίστοιχη περίοδο αναφοράς δεν υπήρξε καμία αύξηση, οπότε μέχρι το 2027 κατηγορηματικά δεν πρόκειται να γίνει καμία αλλαγή στα όρια συνταξιοδότησης» κατέληξε. Απαντώντας εξάλλου σε ερώτηση για το τί θα γίνει με τους ανθρώπους που ίσως μείνουν χωρίς δουλειά λόγω Τεχνητής Νοημοσύνης, ο Υφυπουργός ανέφερε τα εξής: «Πάρα πολλά από τα προγράμματα τα οποία έχει αυτή τη στιγμή η ΔΥΠΑ, καθώς και πόροι τους οποίους διαθέτουμε μέσω ΕΣΠΑ ή Ταμείου Ανάκαμψης κατευθύνονται προληπτικά στα αντίστοιχα πεδία, δηλαδή στην κατάρτιση ή επανακατάρτιση εργαζομένων οι οποίοι μπορεί να χάσουν τη δουλειά τους ακριβώς λόγω της μεταβολής της τεχνολογίας».

Women@Work από την Deloitte

Τους παράγοντες που επηρεάζουν τη σταδιοδρομία των γυναικών διερευνά η έκθεση Women@Work: A Global Outlook, με δείγμα 5.000 γυναίκες από 10 χώρες, την οποία εκπόνησε, για 4η συνεχόμενη χρονιά, η Deloitte. Σύμφωνα με αυτήν, οι μισές γυναίκες δηλώνουν ότι τα επίπεδα άγχους τους είναι υψηλότερα από ό,τι ήταν πριν από ένα χρόνο, ενώ η ψυχική υγεία αποτελεί μάλιστα την τρίτη κορυφαία ανησυχία για τις γυναίκες παγκοσμίως (48%), μετά την οικονομική τους ασφάλεια (51%) και τα δικαιώματά τους (50%). Επιπρόσθετα, αν και οι μισές από τις γυναίκες που συνήθως εργάζονται τις προβλεπόμενες από τη σύμβασή τους ώρες, περιγράφουν την ψυχική τους υγεία ως καλή, το ποσοστό αυτό μειώνεται στο 23% για όσες εργάζονται τακτικά περισσότερες ώρες, ενώ μόνο το 37% των γυναικών δηλώνει ότι αισθάνεται σε θέση να αποσυνδεθεί από την εργασία του. Εντούτοις, περισσότερες από τις μισές γυναίκες λένε ότι δεν τους προσφέρεται επαρκής υποστήριξη για την ψυχική υγεία από τους εργοδότες, ενώ τα δύο τρίτα δεν αισθάνονται άνετα να μιλήσουν για την ψυχική τους υγεία στον χώρο εργασίας.

Η μεγαλύτερη ευθύνη για το νοικοκυριό επηρεάζει την καριέρα
Επιπλέον, το 50% των γυναικών που ζει με σύντροφο και έχει παιδιά δηλώνει ότι αναλαμβάνει τη μεγαλύτερη ευθύνη για τη φροντίδα των παιδιών, με μόνο το 12% να δηλώνει ότι αυτή η ευθύνη πέφτει στον σύντροφό τους. Την ίδια στιγμή, περισσότερες από δύο στις πέντε γυναίκες φέρουν τη μεγαλύτερη ευθύνη για την καθαριότητα και τις άλλες οικιακές εργασίες, ενώ οι γυναίκες που αναλαμβάνουν το μεγαλύτερο μερίδιο των ευθυνών του νοικοκυριού έχουν πολύ λιγότερες πιθανότητες να δηλώσουν ότι έχουν καλή ψυχική υγεία από εκείνες που δεν το κάνουν, με μόλις το 27% να υποστηρίζει ότι μπορεί να επικεντρωθεί στην καριέρα τους.

Ανησυχία για την ασφάλεια και εργασία παρά τον σωματικό πόνο
Η έρευνα ακόμα αποκαλύπτει ότι σχεδόν οι μισές γυναίκες ανησυχούν για την ασφάλειά τους όταν βρίσκονται στην εργασία τους ή όταν ταξιδεύουν προς ή για αυτή, αφού μία στις 10 από αυτές έχει δεχθεί παρενόχληση κατά τη διάρκεια της μετακίνησης προς τη δουλειά ή ενός επαγγελματικού ταξιδιού και σχεδόν μία στις 10 έχει υποστεί παρενόχληση από συνάδελφο. Συνολικά, το 31% των ερωτηθέντων έχει βιώσει μικροεπιθέσεις, το 4% σεξουαλική παρενόχληση και το 8% άλλους τύπους παρενόχλησης στην εργασία του κατά τους τελευταίους 12 μήνες. Παράλληλα, η ανησυχία αυτή είναι εντονότερη για τις γυναίκες με ορατή αναπηρία (66%) και τις διαφυλικές γυναίκες (64%), με το 40% των γυναικών που ανήκει σε εθνοτική μειονότητα στη χώρα καταγωγής τους, το 45% των γυναικών με αναπηρία και περισσότερες από τις μισές LGBT+ γυναίκες να έχουν βιώσει μικροεπιθέσεις στην εργασία τους.

Οι γυναίκες εργάζονται παρά τον σωματικό πόνο
Επίσης, η έρευνα δείχνει ότι το 40% περίπου των γυναικών που αντιμετωπίζει υψηλά επίπεδα πόνου ή δυσφορίας κατά την εμμηνόπαυση εργάζεται παρά τα συμπτώματα, ενώ οι γυναίκες δηλώνουν ότι δεν αισθάνονται άνετα να συζητήσουν τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης με τον προϊστάμενό τους (14%), ίσως επειδή το 16% επισημαίνει ότι η αναφορά της εμμηνόπαυσης ως αιτία για τη λήψη άδειας από την εργασία έχει επηρεάσει αρνητικά την καριέρα του.

Η αρνητική επιρροή της επιστροφής στο γραφείο
Κατά την έρευνα, σημειώθηκε βελτίωση ως προς την εμπειρία των γυναικών αναφορικά με την υβριδική εργασία. Ωστόσο, περίπου 3 στις 10 γυναίκες εξακολουθούν να βιώνουν αποκλεισμό από συμμετοχή σε συναντήσεις, έλλειψη προβλεψιμότητας του τρόπου εργασίας τους και έλλειψη ευελιξίας, ενώ πάνω από το 40% αναφέρει ότι ο εργοδότης τους εφάρμοσε πρόσφατα υποχρεωτική επιστροφή στο γραφείο. Το γεγονός αυτό όμως είχε σημαντικές επιπτώσεις, αφού λίγο περισσότερο από το ένα τρίτο ζήτησε μείωση του ωράριό του, το 30% αναγκάστηκε να μετακινηθεί, το 26% ανέφερε ότι η ψυχική του υγεία επηρεάστηκε αρνητικά και το 20% ότι η παραγωγικότητά του μειώθηκε. Επιπρόσθετα, η έλλειψη ευέλικτων ωρών εργασίας είναι μεταξύ των κυριότερων λόγων για τους οποίους οι γυναίκες άλλαξαν εργοδότη τον τελευταίο χρόνο (15%). Ακόμα, το 95% δε πιστεύει ότι το να ζητήσει ή να επωφεληθεί από ευέλικτες ευκαιρίες εργασίας θα επηρεάσει αρνητικά τις πιθανότητες προαγωγής του και το 93% δεν εκτιμά ότι ο φόρτος εργασίας του θα προσαρμοζόταν αν μετακινούνταν σε ευέλικτο καθεστώς εργασία.

Κλειδί η εταιρική κουλτούρα για την εξέλιξη των γυναικών Τέλος, η φετινή έρευνα διαπίστωσε ότι το ένα τέταρτο των γυναικών δεν θέλει να εξελιχθεί σε ανώτερη ηγετική θέση στον οργανισμό του, κυρίως γιατί νιώθει να το αποτρέπει η εταιρική κουλτούρα. Ωστόσο, σε οργανισμούς που είναι γνωστοί ως «ηγέτες αναφορικά με την ισότητα των φύλων», το 92% των γυναικών θέλει να εξελιχθεί σε ανώτερη ηγετική θέση. Οι γυναίκες σε αυτές τις εταιρείες μάλιστα, αναφέρουν υψηλότερα επίπεδα αφοσίωσης προς τον εργοδότη τους και παραγωγικότητας, αισθάνονται πιο ασφαλείς, μιλούν πιο άνετα για την ψυχική τους υγεία και νιώθουν ότι μπορούν να εργάζονται ευέλικτα, χωρίς αυτό να βλάπτει την καριέρα τους.

Η συμβολή του ΑΙ στο ανθρωποκεντρικό Customer Service

Με κεντρικό θέμα «Human Centricity 2.0: Serving with Empathy & Artificial Intelligence», το Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών έρχεται στις 6 Ιουνίου από την Boussias και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) για 19η συνεχόμενη χρονιά.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) τα τελευταία χρόνια έχει κάνει δυναμική είσοδο στην εξυπηρέτηση, παρέχοντας σύγχρονες λύσεις για την ικανοποίηση του πελάτη, αλλά και την ανάπτυξη της επιχείρησης. Στο συνέδριο θα παρουσιαστούν σχετικά case studies από εφαρμογές της ΤΝ, καθώς επίσης και πρακτικές των επιχειρήσεων που προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα της εποχής, όπως η κλιματική αλλαγή, η ανάγκη για βιώσιμη ανάπτυξη, οι πληθωριστικές πιέσεις, οι κοινωνικές αλλαγές και μεταρρυθμίσεις κ.ά. Το lineup των ομιλητών περιλαμβάνει διεθνείς και Έλληνες experts για μια πλούσια συνεδριακή μέρα σχετικά με τη σύγχρονη εξυπηρέτηση πελατών:

  • Blake Morgan, Customer Experience Futurist & Bestselling Author (live from L.A.)
  • Matias Undurraga Breitling, Enterprise Technologist στην Amazon Web Services (AWS)
  • Tanya Van Gastel, AI and tech trends specialist, άρθρα της φιλοξενούνται σε Forbes, Wall Street Journal, BBC και China Daily
  • Alex Searle, Ιδρυτής της Humble Mind, storytelling & communications specialist με συνεργασίες σε όλο τον κόσμο
  • Καθ. Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος, Γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
  • Πάνος Δημάκης, Συγγραφέας – Μεταφραστής, συγγραφέας του μυθιστορήματος «Δεκαεπτά κλωστές», γνωστός και ως «Γεράκι» από το τηλεοπτικό παιχνίδι «The Chase»
  • Σταύρος Καπερώνης, Επίκουρος Καθηγητής τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού στο Πάντειο Πανεπιστήμιο | UX/CX designer expert
  • Στέλλα Κάσδαγλη, συνιδρύτρια του Women on Top, του πιο έμπειρου οργανισμού στην Ελλάδα για την επαγγελματική ενδυνάμωση των γυναικών και την ισότητα στην εργασία
  • Ηλίας Μανούσος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kantar Ελλάδας
  • Γιώργος Ντατιανίδης, Customer Experience Director στην Pixelz, εταιρεία τεχνολογίας από τη Δανία
  • Ράνια Σεμερτζιάν, Communications consultant & Soft skills trainer
  • Κωνσταντίνος Στρούτζος, Hotel General Manager στο Avra Imperial Hotel και εμπνευστής του «Revenue UnCut», τo podcast της νέας γενιάς ξενοδόχων.

Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: https://www.customerserviceconference.gr/.

Ευρώπη Ασφαλιστική: Υποτροφίες σε 5 φοιτητές για το Deree

Tην ευκαιρία σε πέντε άριστους φοιτητές να σπουδάσουν στο Deree College δίνει ο Νίκος Μακρόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ευρώπη Ασφαλιστική, αναλαμβάνοντας τα δίδακτρά τους για τρία χρόνια.

Ο Ν. Μακρόπουλος μάλιστα, είχε την ευκαιρία, σε σχετική εκδήλωση στους χώρους του Αμερικάνικου Κολλεγίου Ελλάδος, να γνωρίσει από κοντά τους τρεις από τους πέντε σπουδαστές που υποστηρίζει οικονομικά ως δωρητής των υποτροφιών «John S. Bailey», μέσω του προγράμματος «Europa Insurance Co. Scholarships».

ΟΠΑ: Συνεργασία με το School of Labor and Employment Relations Pennsylvania State University

Αd hoc εκπαιδευτικό πρόγραμμα πραγματοποιεί το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΔΑΔ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), σε συνεργασία με το School of Labor and Employment Relations του Pennsylvania State University (ΗΠΑ).

Στο πλαίσιο του προγράμματος, το οποίο συνδιοργάνωσαν η Διευθύντρια του ΠΜΣ στη ΔΑΔ ΟΠΑ, Καθηγήτρια Μαρία Βακόλα, και η Δρ. Δωροθέα Ρούμπη, LER Alumni Endowed Early Career Professor και Assistant Professor of Human Resource Management στο Penn State University, πραγματοποιήθηκαν ήδη διαδικτυακές διαλέξεις σχετικά με ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, όπως η κατανόηση κουλτούρας και των διαστάσεων της, η σύγκριση κουλτούρας της Ελλάδας και των ΗΠΑ, η σύγκριση των δύο χωρών ως προς τις πρακτικές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού, η διοίκηση διαφορετικότητας στις δύο χώρες, τα βασικά χαρακτηριστικά του εργατικού δικαίου και ο ρόλος των εργασιακών σχέσεων και των εργατικών συνδικάτων στις δύο χώρες.

Τις εν λόγω διαλέξεις πραγματοποιήθηκαν από τις προσκεκλημένες εισηγήτριες Δρ. Άντρη Γεωργιάδου (Associate Professor, Nottingham University Business School, Η.Β.) και Ειρήνη Ψύρρα (Vice President, Head of HR Strategy & Enablement, Office of the CHRO, Johnson & Johnson, ΗΠΑ), αλλά και τον προσκεκλημένο εισηγητή Δρ. Rakoon Piyanontalee (Assistant Research Professor, Center for International Human Resource Studies, Penn State University, ΗΠΑ), ενώ τη διάσταση του εργαζόμενου στις ΗΠΑ μετέφεραν και Έλληνες που εργάζονται εκεί στο πεδίο της ΔΑΔ. Επισημαίνεται, τέλος, ότι επόμενος σταθμός της συνεργασίας είναι η διήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη των φοιτητών του School of Labor and Employment Relations του Pennsylvania State University στην Ελλάδα, τον Μάιο.

Aegean Baltic Bank: Πασχαλινό Bazaar και στήριξη στα παιδιά του Χαμόγελου του Παιδιού

Πασχαλινό Φιλανθρωπικό Bazaar διοργάνωσε, για πρώτη φορά φέτος, η Aegean Baltic Bank, στα κεντρικά της γραφεία στο Μαρούσι, στο οποίο συμμετείχαν οι φορείς «Παιδικά Χωριά SOS» και «Αμυμώνη».

Οι παραπάνω οργανώσεις φιλοξενήθηκαν στο κτίριο της Τράπεζας, όπου οι εργαζόμενοι είχαν την ευκαιρία να κάνουν πασχαλινές αγορές για τα αγαπημένα τους πρόσωπα, όπως χειροποίητες λαμπάδες, πασχαλινά είδη και δώρα για μικρούς και μεγάλους.

Επισημαίνεται ότι η εν λόγω πρωτοβουλία ήρθε σε συνέχεια της πολυετούς στήριξης που παρέχει η Aegean Baltic Bank στο «Χαμόγελο του Παιδιού» και συγκεκριμένα στο Σπίτι της εν λόγω οργάνωσης στο Μαρούσι.

Πέρα από την τακτική κάλυψη ορισμένων εκ των βασικών αναγκών του Χαμόγελου, για ακόμα μία χρονιά, συγκεντρώθηκαν από τους εργαζόμενους της Τράπεζας πασχαλινά δώρα, σοκολατένια αυγά και τσουρέκια για τα παιδιά που φιλοξενούνται εκεί.