Όμιλος GEP: Πιστοποιημένο Σεμινάριο Βασικής Υποστήριξης Ζωής με Χρήση Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδιστή

Η GEP, ηγέτιδα εταιρεία Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία στην Ελλάδα, ανακοινώνει τη διοργάνωση του σεμιναρίου BLS-AED Provider στις 20 Ιουνίου 2024. H GEP, πιστοποιημένη ως Course Center του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Αναζωογόνησης (ERC) στην Ελλάδα, παρέχει πιστοποίηση σε πολίτες για τη Βασική Υποστήριξη Ζωής στον Ενήλικα και τη Χρήση Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδιστή (BLS-AED). Το σεμινάριο αποτελεί ένα ουσιαστικό βήμα για την εγκαθίδρυση κι εμπέδωση της εταιρικής κουλτούρας Πρώτων Βοηθειών σε κάθε ιδιώτη κι επιχείρηση.
Η εκπαίδευση στη Βασική Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση (BLS) και στον Αυτόματο Εξωτερικό Απινιδιστή (AED) αποτελεί το πρώτο επίπεδο φροντίδας για ένα άτομο που βρίσκεται σε καρδιακή ανακοπή, τόσο στο χώρο εργασίας, όσο και στο σπίτι και χώρους στους οποίους κινούμαστε καθημερινά.

Το εν λόγω σεμινάριο θα παρέχει όλη την ενδεδειγμένη κι απαραίτητη εκπαίδευση με πρακτικές και θεωρητικές τοποθετήσεις, επικεντρώνοντας στη διαδικασία εκμάθησης της υποστήριξης της κυκλοφορίας και της αναπνοής ενός συμβάντος καρδιακής ανακοπής, με χρήση απλών μεθόδων, μέχρι την άφιξη της εξειδικευμένης βοήθειας. Οι συμμετέχοντες θα εκπαιδευτούν και στην ορθή χρήση του Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδιστή προκειμένου να διασφαλίζεται η ασφαλής χορήγηση ηλεκτρικού ρεύματος στην απινίδωση, καθώς επίσης και στις βασικές αρχές της ανάνηψης, με προσομοιώσεις σεναρίων σε περιπτώσεις συμβάντων σε χώρο εργασίας -και όχι μόνο- καθώς και στην αντιμετώπιση περιπτώσεων πνιγμού και λιποθυμικού επεισοδίου.

Το σεμινάριο BLS-AED Provider, υπό τη διοργάνωση της GEP ως ERC Course Center, αποτελεί μια πολύτιμη ευκαιρία για τους επαγγελματίες και τους εργαζόμενους να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την πρόληψη και την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών υγείας. Μέσω αυτής της εκπαίδευσης, καλύπτεται και η νομική υπευθυνότητα, ενώ η εταιρική κουλτούρα Πρώτων Βοηθειών ενισχύεται και διαπνέει την οργανωτική δομή, δημιουργώντας ένα ασφαλές και προστατευτικό περιβάλλον για όλους τους εργαζόμενους. Οι συμμετέχοντες αποκτούν την απαραίτητη επάρκεια και αυτοπεποίθηση για να αντιμετωπίσουν καταστάσεις υγείας και να προσφέρουν πρώτες βοήθειες με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα σε κάθε περιβάλλον έκτακτης ανάγκης.

Famar: Πιστοποίηση για το Σύστημα Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία

Την Famar πιστοποίησε εκ νέου η Tüv Hellas (Tüv Nord), για τα πρότυπα ISO 45001:2018 και ISO 14001:2015. Mετά από σχετική επιθεώρηση στις δύο εγκαταστάσεις της Famar στον Αυλώνα, η Tüv Hellas (Tüv Nord) χορήγησε την πιστοποίηση ISO 45001:2018, που αφορά στο Σύστημα Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία, αλλά και την ISO 14001:2015, που επικεντρώνεται στο Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης.

Η απονομή των πιστοποιητικών πραγματοποιήθηκε σε ειδική εκδήλωση στο εργοστάσιο της Famar στον Αυλώνα, με τον Απόστολο Σαγιάκο, Γενικό Διευθυντή στην Ελλάδα, μεταξύ άλλων, να αναφέρει: «Η πρόσφατη πιστοποίησή μας από την Tüv Hellas (Tüv Nord), δεν αποτελεί μόνο μια αναγνώριση των τρεχουσών προσπαθειών μας, αλλά επιβεβαιώνει και τη δέσμευσή μας για μελλοντική βελ-τίωση.

Στο πλαίσιο αυτό, η Famar έχει αναλάβει τη δέσμευση να περιορίσει τις εκπομπές CO2 κατά 30% για το διάστημα 2025-2030, ενώ ταυτόχρονα έχει αναλάβει μια σειρά από επιπλέον πρωτοβουλίες έναντι των εργαζομένων αλλά και των προμηθευτών της, με γνώμονα την θωράκιση της ασφάλειας αλλά και της υγείας τους στην εργασία».

Talent Acquisition Conference: Στο επίκεντρο recruitment, sourcing, executive search και διακράτηση ταλέντων

Με τη συμμετοχή πάνω από 250 ατόμων ολοκληρώθηκε, χθες, Τρίτη 14 Μαΐου, στο Αμφιθέατρο ΟΤΕAcademy, το Talent Acquisition Conference, στο οποίο παρουσιάστηκαν οι πλέον επίκαιρες απόψεις, εμπειρίες και πρακτικές ιδέες που αφορούν σημαντικά θέματα, όπως το recruitment, το sourcing, την εργοδοτική φήμη, το executive search, τη διακράτηση, την προσέγγιση των ταλέντων κ.ά.

Αναλυτικότερα, στη σημασία των αποτελεσματικών στρατηγικών που στηρίζονται σε χαμηλό budget, αλλά προάγουν την αυθεντικότητα του οργανισμού και αντικατοπτρίζουν τις αξίες και την εταιρική κουλτούρα, επικεντρώθηκε η Sandra Fellman, Author, Talent Sourcer & Campaign Manager, Keynote Speaker, Consultant Recruiting Strategy, ενώ ο Gianluca Rosaria, #1 TOP HR Influencer Spain, Linkedin TOP VOICE, FORBES Successful Entrepreneurs, Co-Founder, Best Selling Author, μίλησε για τη δύναμη του Employer Brand και τα πλεονεκτήματά του για τους Recruiters, τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι «οι άνθρωποι συνδέονται με τους ανθρώπους περισσότερο από τα λογότυπα και τις επωνυμίες».

Η ατζέντα του συνεδρίου περιλάμβανε 5 ακόμα keynote διεθνείς ομιλητές, αλλά και δύο fireside chats. Στο πρώτο, ο Φώτης Ρήγας, Managing Director Recruitment Services, Kariera Group, εξήρε τη σπουδαιότητα της ενσυναίσθησης και το προσωπικό στίγμα των recruiters/TA Managers, το οποίο δεν μπορεί να αντικατασταθεί από την ΑΙ. «Ενας άνθρωπος διαλέγει τον άνθρωπο. Η ευθύνη μας είναι να κάνουμε το σωστό Match το οποίο δεν αντικαθίσταται από κανένα μηχάνημα» υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

Στο δεύτερο, ο Νίκος Βασιλός, Director, People & Culture, People for Business αναφέρθηκε στη meta covid εποχή, κατά την οποία καταγράφεται ανισορροπία στη ζήτηση και στην προσφορά, αλλά και η ανάδειξη νέων μοντέλων εργασίας, με το remote working να θεωρείται προαπαιτούμενο. «Ένα στοχευμένο talent acquisition θα φέρει ένα αποτελεσματικό talent retention» εξήγησε ο ίδιος. Το συνέδριο έκλεισε με ένα πάνελ συζήτησης για την ελληνική πραγματικότητα του Talent Acquisition, με τη συμμετοχή στελεχών που δραστηριοποιούνται στον ελλαδικό χώρο.

EY Ελλάδος: Στη λίστα των Best WorkplacesTM Hellas για το 2024

Μία θέση μεταξύ των 10 κορυφαίων εταιρειών, στη μεγάλη κατηγορία μεγέθους (με περισσότερους από 250 εργαζόμενους), της εθνικής λίστας Best WorkplacesTM Hellas 2024 κατέκτησε η EY Ελλάδος.

«Η κορυφαία αυτή διάκριση από τον οργανισμό Great Place to Work®, μας κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους, καθώς έρχεται να επιβεβαιώσει ότι η διαρκής προσπάθειά μας να δημιουργήσουμε έναν καλύτερο εργασιακό κόσμο, αναγνωρίζεται τόσο από έναν έγκριτο διεθνή οργανισμό, αλλά και από τους ίδιους τους ανθρώπους μας. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε τη διαρκή προσπάθειά μας να εξασφαλίζουμε για τους ανθρώπους μας μία κορυφαία εργασιακή εμπειρία και ένα περιβάλλον που θα τους βοηθά να πραγματώσουν τους πιο φιλόδοξους στόχους τους και να εξελιχθούν προσωπικά και επαγγελματικά» δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο Γιώργος Παπαδημητρίου, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.

ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη πέντε προγράμματα επιδότησης εργασίας

Πέντε προγράμματα επιδότησης εργασίας για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας βρίσκονται σε εξέλιξη αυτή την περίοδο, σύμφωνα με την ΔΥΠΑ. Πρόκειται για προγράμματα που καλύπτουν όλες τις ηλικιακές ομάδες και όλη την επικράτεια, με ποσοστά επιχορήγησης έως 100% και συνολική επιδότηση έως 17.000 ευρώ ανά θέση. Συγκεκριμένα, αυτή τη στιγμή υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις στις εξής δράσεις:

  1. Πρόγραμμα απασχόλησης 7.000 ανέργων που αντιμετωπίζουν σημαντικά εμπόδια στην ένταξη ή επανένταξή τους στην αγορά εργασίας, όπως μητέρες που επιστρέφουν στην αγορά εργασίας, μακροχρόνια άνεργοι άνω των 55 ετών, άνεργα μέλη μονογονεϊκών οικογενειών κ.ά. Η επιχορήγηση καλύπτει έως το 75% του μισθού και των εισφορών για 12-24 μήνες, μέχρι 16.800 ευρώ ανά νέα θέση εργασίας.
  2. Πρόγραμμα απασχόλησης 10.000 μακροχρόνια ανέργων 45 ετών και άνω.
    Η επιχορήγηση καλύπτει έως το 80% του μισθού και των εισφορών για 18 μήνες, έως 13.709 ευρώ ανά νέα θέση εργασίας.
  3. Πρόγραμμα απασχόλησης 3.000 ανέργων ηλικίας 56 ετών και άνω, που ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα επιχορήγησης για την απασχόληση μακροχρόνια ανέργων, ηλικίας 55 ετών και άνω. Η επιχορήγηση μισθού και εισφορών ανέρχεται σε 715 ευρώ μηνιαία για 15 μήνες, έως 8.580 ευρώ ανά νέα θέση εργασίας.
  4. Πρόγραμμα απασχόλησης 1.000 ανέργων 30-66 ετών στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Η επιχορήγηση καλύπτει έως το 70% του μισθού και των εισφορών για 12 μήνες με δυνατότητα επέκτασης για άλλους 12, έως 17.170 ευρώ ανά θέση εργασίας.
  5. Πρόγραμμα απασχόλησης 3.000 ανέργων που ανήκουν σε ειδικές και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως ΑμεΑ, γυναίκες θύματα βίας, άτομα που ολοκλήρωσαν πρόγραμμα απεξάρτησης, αποφυλακισμένα άτομα, διεμφυλικά πρόσωπα, θύματα εμπορίας ανθρώπων, κλπ. Η επιχορήγηση καλύπτει έως το 75% του μισθού και των εισφορών για 24 μήνες, μέχρι 16.800 ευρώ ανά νέα θέση εργασίας.
  6. Πρόγραμμα απασχόλησης 7.500 ανέργων ηλικίας 25-45 ετών που έχουν ολοκληρώσει πρόγραμμα κατάρτισης σε ψηφιακές ή πράσινες δεξιότητες. Η επιχορήγηση καλύπτει έως το 100% του μισθού και των εισφορών για την πρόσληψη ανέργων ηλικίας 25-30 ετών για 6 μήνες, δηλαδή 6.132 ευρώ, και 80% για την πρόσληψη ανέργων 31-45 ετών, δηλαδή 4.906 ευρώ ανά νέα θέση εργασίας.

Randstad: Webinar για τις νέες τάσεις στο HR

Σε συνέχεια της ετήσιας έρευνας HR Trends 2024, η Randstad διοργανώνει webinar με θέμα «Τάσεις στο HR & τους μισθούς 2024», την Πέμπτη 16 Μαΐου στις 11.00, με τη Λήδα Σγουράκη, Director, Professional Talent Solutions, Randstad Ελλάδας, και τον Γρηγόρη Αναστασιάδη, Commercial Director, Randstad Ελλάδας.

Oι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν για τη στάση των εταιρειών ως προς τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, τις πιο δημοφιλείς παροχές προς το ανθρώπινο δυναμικό και τα εμπόδια που συναντούν οι εταιρείες κατά τη διαδικασία στελέχωσης, σύμφωνα με τα πορίσματα της τελευταίας έρευνας HR Trends της Randstad.

Σύμφωνα με την εταιρεία, «σκοπός του webinar είναι να αναλύσει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού, να παρουσιάσει τις πρακτικές που χρησιμοποιούνται για την πρόσληψη νέων ταλέντων και να εξετάσει τις παροχές που προσφέρονται από τις εταιρείες για την προσέλκυση και διατήρηση των εργαζομένων τους».

Έπαφος: Ημερίδα με θέμα «Εκπαίδευση και Τεχνολογία»

Hμερίδα τεχνολογίας διοργανώνει την Πέμπτη 23 Μαΐου, η εταιρεία Έπαφος, μέλος του Ομίλου Quest, στο Ίδρυμα Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», με στόχο να φέρει σε επαφή τους εκπαιδευτικούς οργανισμούς με τις πιο εξελιγμένες ψηφιακές λύσεις και πρακτικές, που θα αναβαθμίσουν τη διδασκαλία και τη μάθηση στον 21ο αιώνα.

Μεταξύ άλλων, οι συμμετέχοντες θα εξερευνήσουν την εφαρμογή της AI στην εκπαίδευση, τις δυνατότητες των διαδραστικών οθονών, την online οργάνωση του εκπαιδευτηρίου, καθώς και πρωτοποριακές πρακτικές για την ανάπτυξη της εκπαίδευσης μέσω STEM ή VR/AR τεχνολογιών.

Π. Τσακλόγλου: Καμία μεταβολή στα συνταξιοδοτικά την επόμενη τριετία

«Αναμέναμε μία αύξηση του αριθμού των εργαζομένων συνταξιούχων, όχι τόσο γρήγορα και όχι τόσο μεγάλη. Ήδη, σύμφωνα με την τελευταία πληροφόρηση από τον ΕΦΚΑ, το νούμερο των ατόμων τα οποία έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα του ΕΦΚΑ για τους εργαζόμενους συνταξιούχους έχει ξεπεράσει τις 80.000 ενώ, μέχρι και την περσινή χρονιά τα άτομα τα οποία ήταν δηλωμένα ως εργαζόμενοι συνταξιούχοι ήταν περίπου 36.000». Αυτά δήλωσε μεταξύ άλλων ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Π. Τσακλόγλου μιλώντας στο One Channel.

Kαι συνέχισε: «Υπάρχει νομοθεσία στην Ελλάδα σύμφωνα με την οποία εξετάζεται ανά τριετία η μεταβολή στο προσδόκιμο της επιβίωσης των ατόμων στα 65 χρόνια τους και αντιστοίχως προσαρμόζεται και το συνταξιοδοτικό όριο. Αυτή η άσκηση έγινε πέρυσι και έδειξε ότι η διαφορά κατά την περίοδο αναφοράς ήταν μηδαμινή. Επομένως, την επόμενη τριετία δεν πρόκειται να γίνει καμία μεταβολή».

Ο Π. Τσακλόγλου αποκάλυψε δε ότι σύντομα θα έρθει στη Βουλή νομοθετική ρύθμιση ώστε το Ταμείο Επικουρικής Κεφαλοποιητικής Ασφάλισης (ΤΕΚΑ) να ξεκινήσει την αυτόνομη επενδυτική του λειτουργία.

«Στο ΤΕΚΑ έχουν ήδη εγγραφεί πάνω από 350.000 άτομα τα οποία έχουν εγγραφεί και σχεδόν 150.000 επιχειρήσεις που τους απασχολούν, ενώ τα υπό διαχείριση κεφάλαια είναι ακόμα σχετικά χαμηλά, περίπου 140 εκατ. ευρώ – ποσό που αυξάνει με γοργούς ρυθμούς. Αυτή τη στιγμή προετοιμάζεται το default χαρτοφυλάκιο για τους ασφαλισμένους του ΤΕΚΑ και χρειάζεται μια νομοθετική ρύθμιση που θα φέρουμε σύντομα στη Βουλή για να μεταφερθούν τα κεφάλαια του Ταμείου από το Κοινό Κεφάλαιο της Τράπεζας της Ελλάδος και να ξεκινήσει η αυτόνομη επενδυτική λειτουργία του ΤΕΚΑ».

Όσον αφορά στις μετακλήσεις ο Υφυπουργός Εργασίας έκανε λόγο για θεαματική μείωση της ανεργίας η οποία, όμως, παραμένει σε σχετικά υψηλό επίπεδο ενώ, ταυτόχρονα, παρατηρούνται ελλείψεις και σε κλάδους όπως ο αγροτικός, ο τουριστικός και οι κατασκευές. Όπως εξήγησε ο Π. Τσακλόγλου, πρώτα γίνεται προσπάθεια να καλυφθούν τα κενά με εγχώριο ανθρώπινο δυναμικό και όταν αυτό δεν είναι δυνατό τότε γίνονται μετακλήσεις.

«Προωθούμε διακρατικές συμφωνίες, ώστε να είναι εξασφαλισμένοι και οι εργοδότες αλλά και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι, ως προς το μισθό τους, τα εργασιακά τους δικαιώματα και την άδειά τους» κατέληξε.

Bristol Myers Squibb Ελλάδας: Στην πρώτη θέση της λίστας Best Workplaces™ 2024

Με την πρώτη θέση στην κατηγορία των εταιρειών που απασχολούν 50-250 εργαζόμενους, της λίστας Best Workplaces™ Hellas 2024, τιμήθηκε η Bristol Myers Squibb Ελλάδας (BMS). «Νιώθουμε ευθύνη προς τους συνεργάτες μας.

Η πρώτη θέση αποτελεί κίνητρο και υπόμνηση. Η επόμενη ημέρα απαιτεί να εντείνουμε τις προσπάθειές μας, να επενδύσουμε περαιτέρω στην ανάπτυξη και συνεχή εκπαίδευσή τους, αλλά κυρίως να συνεχίσουμε να τιμούμε αδιαπραγμάτευτα τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει» ανέφερε η Ελισάβετ Προδρόμου, γενική διευθύντρια της εταιρείας, ενώ από την πλευρά του, ο επικεφαλής του τμήματος εταιρικών υποθέσεων, Γιώργος Τσιακαλάκης, δήλωσε:

«Η διάκριση αυτή αποδεικνύει πως έχουμε όλοι μαζί καταφέρει να δημιουργήσουμε ένα εργασιακό περιβάλλον χωρίς διακρίσεις, που διέπεται από αξίες όπως η ακεραιότητα και η αξιοκρατία, που μετουσιώνει το πάθος σε επιτεύγματα, που δίνει ευκαιρίες συνεχούς ανάπτυξης, αλλά ταυτόχρονα σέβεται και προάγει την ποιότητα της προσωπικής ζωής και ευημερίας των εργαζομένων μας».

Nutrigem: Λύσεις για μία ολοκληρωμένη στρατηγική wellbeing

Στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των εργαζομένων, στην αύξηση της παραγωγικότητας του ανθρώπινου δυναμικού και στη μείωση των προβλημάτων υγείας και του στρες στην εργασία, στοχεύει η Nutrigem, προσφέροντας μία ολιστική προσέγγιση της υγείας και του wellbeing, μέσω διαιτολόγων, ιατρών, health coaches, γυμναστών και chefs της εταιρείας.

Με γνώμονα το τρίπτυχο «Διατροφή- Ψυχολογία- Άσκηση», η Nutrigem έχει συνεργαστεί με περισσότερους από 40 οργανισμούς, έχοντας εξυπηρετήσει συνολικά πάνω από 16.000 εργαζόμενους. Συγκεκριμένα, αναφορικά με τη διατροφή, η ομάδα της πραγματοποιεί συνεδρίες και προγράμματα διατροφής δια ζώσης και εξ’ αποστάσεως στον χώρο των εταιρειών, εκπαιδεύει τους εργαζόμενους στις βασικές αρχές διατροφής και ευαισθητοποιεί σε θέματα υγείας, ενώ ως προς τη σωματική δραστηριότητα, είναι σε θέση να οργανώσει ομαδικά προγράμματα άσκησης για άντρες και γυναίκες, ανάλογα με τις επιθυμίες και το ωράριο των εργαζομένων της κάθε εταιρείας.

Επιπρόσθετα, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, η εταιρεία οργανώνει webinars και courses, δίνοντας έμφαση στη σχέση διατροφής και απόδοσης στην εργασία, στη διαχείριση του εργασιακού στρες, στην καλύτερη ενδοεταιρική επικοινωνία και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής και της ψυχικής υγείας. Σημειώνεται ότι η Nutrigem διαθέτει μία σειρά από λύσεις για το ναυτιλιακό, το φαρμακευτικό και τον τουριστικό κλάδο, καθώς και για τον κλάδο της εστίασης.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε στο [email protected].