Foodlink: Δωρεάν διάθεση μετοχών σε εργαζόμενους και συνεργάτες

Ολοκληρώθηκε, την Παρασκευή 17 Μαΐου, η δωρεάν διάθεση 285.751 ιδίων μετοχών σε εργαζόμενους και συνεργάτες της Foodlink, καθώς και των συνδεδεμένων με αυτήν εταιρειών, με κριτήριο την ατομική εργασιακή τους απόδοση και προσφορά στην εταιρεία και στον Όμιλο FDL.

Ειδικότερα, το πρόγραμμα δωρεάν διάθεσης μετοχών υλοποιήθηκε, κατόπιν της σχετικής απόφασης της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων της 10ης Σεπτεμβρίου 2023 και της αντίστοιχης εξουσιοδότησης που είχε δοθεί στο Δ.Σ. της εταιρείας, ενώ οι κύριοι μέτοχοι της εταιρείας δεν συμμετείχαν στο πρόγραμμα.

Η συνολική αξία των μετοχών που διατέθηκαν ανέρχεται σε €138.303,48, λαμβάνοντας υπόψη την τιμή κλεισίματος €0,4840 της προηγούμενης εργάσιμης ημέρας. Επισημαίνεται ότι η Foodlink εφαρμόζει για περισσότερο από 10 χρόνια το πρόγραμμα δωρεάν διάθεσης μετοχών, θέλοντας με τον τρόπο αυτό να επιβραβεύσει τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες που συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων του Ομίλου.

altoValue: Lead Management Consultant η Αντιγόνη Παγουλάτου

Tην ανάληψη των νέων καθηκόντων του ρόλου Lead Management Consultant από την Αντιγόνη Παγουλάτου, ανακοίνωσε η altoValue, Strategy & Business Performance Management Consultancy.

Η Α. Παγουλάτου αποτελεί ένα πολύτιμο στέλεχος για την altoValue, αφού έχει 25 χρόνια εμπειρίας στις αγορές των FMCGs και της Ενέργειας, τόσο σε μεγάλες πολυεθνικές, όσο και σε ελληνικές εταιρείες, όπως οι The Coca-Cola Company, Coca- Cola Τρία Έψιλον, Bacardi, όμιλος Σαράντη, WATT +VOLT και Volton Ελληνική Ενεργειακή.

«Με τις εξαιρετικές δεξιότητες, την τεχνογνωσία και την αφοσίωση που επέδειξε, είμαστε σίγουροι ότι η Αντιγόνη θα διαπρέψει στο νέο της ρόλο και θα οδηγήσει τις ομάδες των εταιρειών με τις οποίες συνεργαζόμαστε σε ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες», δήλωσε ο Founder της εταιρείας, Μάνος Κουμαντάκης.

Η altoValue είναι η 1η OKRs Consultancy στη Νότια Ευρώπη, Partner με την Microsoft και την OKRs.com, ενώ έχει καθοδηγήσει αποτελεσματικά πάνω από 2.000 Επιχειρηματίες και C-level Executives κορυφαίων, αλλά και ταχέως αναπτυσσόμενων εταιρειών στη διαμόρφωση της Στρατηγικής τους και στη βελτίωση του Performance τους.

Όμιλος Σφακιανάκη: Υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας

Στην υπογραφή της Χάρτας Διαφορετικότητας προέβη ο Όμιλος Σφακιανάκη. «Με την υπογραφή της Χάρτας Διαφορετικότητας, επισφραγίζουμε τη σημασία της καλλιέργειας ενός περιβάλλοντος όπου οι διαφορετικές απόψεις, προσεγγίσεις και πεποιθήσεις είναι ευπρόσδεκτες και αποδεκτές.

Είμαστε υπερήφανοι που, από σήμερα, αποτελούμε μέλος της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας για την προώθηση της διαφορετικότητας στις Ελληνικές επιχειρήσεις» ανέφερε χαρακτηριστικά η Ζέτα Ζιόβα, CHRO και Corporate Affairs του Ομίλου, ενώ από την πλευρά του, ο Σταύρος Μηλιώνης, Πρόεδρος του ΚΕΑΝ και Ιδρυτής του Diversity Charter Greece, δήλωσε:

«Ο Όμιλος έχει μεγάλη ευαισθητοποίηση σε θέματα Διαφορετικότητας και Ένταξης και είμαστε σίγουροι ότι η συμμετοχή του στο μεγάλο δίκτυο των επιχειρήσεων -Μελών της Χάρτας Διαφορετικότητας θα συνεισφέρει σημαντικά στο στόχο της υγιούς ενσωμάτωσης όλων, ανεξάρτητα από την όποια διαφορετικότητα τους».

Ο Όμιλος Σφακιανάκη απασχολεί περίπου 1500 εργαζόμενους σε 14 χώρες της Ευρώπης.

Emirates: Πτήση εξοικείωσης για οικογένειες με παιδιά με νευροποικιλομορφία

Συνολικά 30 οικογένειες με παιδιά με νευροποικιλομορφία από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ) υποδέχτηκε η Emirates, προκειμένου να ζήσουν την εμπειρία του check-in και να συμμετάσχουν σε πτήση εξοικείωσης, στον Τερματικό Σταθμό 3 του Διεθνούς Αεροδρομίου του Ντουμπάι (DXB).

Στόχος της εν λόγω πρωτοβουλίας ήταν να προετοιμάσει τους επιβάτες με αυτισμό και αισθητηριακές διαταραχές, καθώς και τις οικογένειές τους, για τα επόμενα ταξίδια τους, αλλά και να παρέχει ολοκληρωμένη εκπαίδευση και κατανόηση της νευροποικιλότητας σε όλα τα μέλη της ομάδας της Emirates. Επισημαίνεται ότι περισσότερα από 29.000 μέλη του πληρώματος καμπίνας και του προσωπικού εδάφους παγκοσμίως έχουν ολοκληρώσει την εκπαίδευση της Emirates «Εισαγωγή στον αυτισμό και τις “κρυφές” αναπηρίες (hidden disabilities)».

Η εν λόγω διαδικτυακή εκπαίδευση ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2022 και καλύπτει μια σειρά θεμάτων βάσει των πολιτικών των ΗΑΕ για τα άτομα με αναπηρία (People of Determination) για την αναγνώριση του αυτισμού, τις πρακτικές συμβουλές για την παροχή βοήθειας στους επιβάτες με «κρυφές» αναπηρίες, την ανταπόκριση με ενσυναίσθηση και πληροφορίες σχετικά με τα επίσημα συστήματα υποστήριξης για την παροχή βοήθειας σε επιβάτες στο χώρο του αεροδρομίου.

Korinthian Foods: Πιστοποιήθηκε ως Great Place to Work

Tην πιστοποίηση του Great Place to Work έλαβε η Korinthian Foods, έπειτα από μεθοδική και διεξοδική αξιολόγηση των εργαζομένων της.

«Η διάκριση αυτή αποτελεί μια ακόμη επιβεβαίωση της υψηλής ποιότητας του εργασιακού περιβάλλοντος της Korinthian Foods, αλλά και μια υπόσχεση για το μέλλον. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να στηρίζουμε με το ίδιο πάθος και την ίδια αφοσίωση ένα περιβάλλον εργασίας όπου κάθε φωνή ακούγεται, κάθε πρωτοβουλία ενθαρρύνεται και κάθε επιτυχία γιορτάζεται. Ευχαριστούμε όλη την οικογένεια της Korinthian Foods για τη μεγάλη συνεισφορά της σε αυτή την τόσο σημαντική διάκριση, καθώς με μεθοδική εργασία και προσήλωση στη δημιουργία ενός θετικού περιβάλλοντος εργασίας, ανέδειξε την εταιρεία μας ως “Great Place to Work”» δήλωσε σχετικά η Μαριάννα Νικολάου, HR Manager της εταιρείας.

Επισημαίνεται, τέλος, ότι η Korinthian Foods απασχολεί περισσότερους από 130 εργαζομένους.

Κρι Κρι: Δράση γνωριμίας με υποψήφιους εργαζόμενους στις Σέρρες

Δράση με τίτλο “ΨΑΧΝΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ; Έλα hashtag#ΜΑΖΙ μας στην ΚΡΙ ΚΡΙ» οργάνωσε, το Σάββατο 27 Απριλίου, η Κρι Κρι, με αφορμή τα 70 χρόνια ιστορίας της. Ειδικότερα, στελέχη της εταιρείας βρέθηκαν στο κέντρο των Σερρών, προκειμένου να υποδεχτούν πιθανούς υποψηφίους από την πόλη και τον νομό Σερρών.

Οι υποψήφιοι που συμμετείχαν είχαν την δυνατότητα να γνωρίσουν την οικογένεια της εταιρείας, να συζητήσουν για τις ευκαιρίες καριέρας στην Κρι Κρι, αλλά και να λάβουν προσωπική καθοδήγηση για τη σύνταξη του προσωπικού τους CV.

Επισημαίνεται ότι η Κρι Κρι έχει θέσει ως σημαντική προτεραιότητα τη στήριξη της τοπικής κοινωνίας, ενώ αυτή τη στιγμή απασχολεί πάνω από 650 εργαζόμενους.

ΔΥΠΑ: Νέα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης ευάλωτων ομάδων

Ξεκίνησε χθες, Τετάρτη 22 Μαΐου, η υλοποίηση εξειδικευμένου προγράμματος επαγγελματικής κατάρτισης στην κομμωτική τέχνη, συνολικής διάρκειας 250 ωρών, στο Σωφρονιστικό Κατάστημα Μαλανδρίνου, για 20 κρατούμενους. Την ευθύνη υλοποίησης του προγράμματος έχει το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης Λαμίας της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ).

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα εντάσσεται στο πλαίσιο συνεργασίας της ΔΥΠΑ με τη Γενική Γραμματεία Αντεγκληματικής Πολιτικής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, με στόχο την απόκτηση δεξιοτήτων των κρατουμένων σε επαγγελματικά πεδία που έχουν ζήτηση στην αγορά εργασίας, ώστε να επανενταχθούν στην κοινωνία και στην αγορά εργασίας, έπειτα από την αποφυλάκισή τους.

«Τα εκπαιδευτικά προγράμματα της ΔΥΠΑ στοχεύουν, μεταξύ άλλων, στην επαγγελματική κατάρτιση ευάλωτων πληθυσμιακών ομάδων, που απειλούνται με αποκλεισμό από την αγορά εργασίας», αναφέρει η ΔΥΠΑ στη σχετική της ανακοίνωση.

KPMG: Η υιοθέτηση της τεχνητης νοημοσυνης ενισχύει την παραγωγικότητα των εργαζομένων

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) ήδη υιοθετείται σε ευρεία κλίμακα στις διαδικασίες χρηματοοικονομικής πληροφόρησης των εταιρειών, με σχεδόν τα τρία τέταρτα (72%) των επιχειρήσεων να την εφαρμόζουν πιλοτικά ή να την χρησιμοποιούν ήδη, κάτι που αναμένεται να αυξηθεί σε σχεδόν καθολικά επίπεδα (99%) την επόμενη τριετία, σύμφωνα με τη νέα παγκόσμια έρευνα της KPMG.

Ταυτόχρονα, βάσει της εν λόγω έρευνας, οι εταιρείες αναμένουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα χρησιμοποιείται ολοένα περισσότερο από τους ελεγκτές τους, παρέχοντες περισσότερες δυνατότητες πρόληψης και πρόγνωσης.

Οι εταιρείες που υιοθετούν την τεχνητή νοημοσύνη για την χρηματοοικονομική πληροφόρηση καταγράφουν μια σειρά από οφέλη. Τα δύο τρίτα των εταιρειών ως κορυφαίο όφελος θεωρούν την ικανότητα πρόβλεψης τάσεων και επιπτώσεων (65%), ενώ η εξαγωγή συμπερασμάτων σε πραγματικό χρόνο για τους κινδύνους (60%), οι καλύτερες αποφάσεις βάσει δεδομένων και η αυξημένη ακρίβεια δεδομένων (57% αντιστοίχως) επίσης βρίσκονται ψηλά στη λίστα.

Ταυτόχρονα, η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης μεταφράζεται σε μεγαλύτερη παραγωγικότητα για την ομάδα χρηματοοικονομικής πληροφόρησης, σε συνδυασμό με την προσέλκυση ταλαντούχου ανθρώπινου δυναμικού και την ανάπτυξη δεξιοτήτων. Περισσότερες από 4 στις 10 εταιρείες αναφέρουν ήδη μεγαλύτερη παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα των εργαζομένων, ενώ αναμένεται το ποσοστό αυτό να αυξηθεί σε 6 στις 10 σε τρία χρόνια.

Apivita: Οι εργαζόμενοι τίμησαν την Παγκόσμια Ημέρα Μέλισσας

Την Παγκόσμια Ημέρα Μέλισσας γιόρτασε, στις 20 Μαΐου, η Apivita, στο πλαίσιο του προγράμματος Billion Bees, το οποίο προωθεί την προστασία των ζωτικής σημασίας επικοινιαστών.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία οργάνωσε μία σειρά από διαδραστικά παιχνίδια στις εγκαταστάσεις της, όπως παιχνίδι μνήμης, ζωγραφική, αναγνώριση διάφορων βοτάνων, αλλά και των τροφίμων που βασίζονται στην επικονίαση των μελισσών.

Μέσω των εν λόγω δραστηριοτήτων, οι εργαζόμενοι της Apivita μπόρεσαν να συγκεντρώσουν πόντους, προσφέροντας 1 ευρώ για κάθε πόντο, προκειμένου να ενισχύσουν τις δράσεις του προγράμματος Billion Bees.

Freenow: Δύσκολες οι συνθήκες εργασίας των οδηγών ταξί

Το Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου διεξήγαγε έρευνα για τις συνθήκες εργασίας των οδηγών ταξί στην Ελλάδα, τα ευρήματα της οποίας ανέλυσε η Freenow.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι 7 στους 10 οδηγούς στην Αττική και σχεδόν οι 9 στους 10 οδηγούς στην υπόλοιπη Ελλάδα εργάζονται τουλάχιστον 10 ώρες την ημέρα και τουλάχιστον 6 ημέρες την εβδομάδα. Αντίστοιχα, η εν λόγω έρευνα επιβεβαιώνει ότι οι ψηφιακές εφαρμογές τυγχάνουν σημαντικής ζήτησης από τους επιβάτες, αλλά συμβάλλουν καθοριστικά και στη βελτίωση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας των οδηγών ταξί.

Όσον αφορά στο προφίλ των οδηγών, στην Αττική, το 54% δηλώνει πως οδηγεί και έχει στην ιδιοκτησία του ταξί, με το 46% να είναι οδηγοί. Τρεις στους πέντε οδηγούς στην Αττική έχουν επαγγελματική εμπειρία ως οδηγοί ταξί από 6 έως 20 χρόνια, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στην υπόλοιπη Ελλάδα έχει εμπειρία από 16 έως 30 χρόνια. Επιπρόσθετα, στην Αττική, το 65% των οδηγών εργάζεται τουλάχιστον 10 ώρες την ημέρα, ενώ στην υπόλοιπη Ελλάδα το ποσοστό αυτό αγγίζει το 88%.

Ανεξαρτήτως γεωγραφικής κατανομής σχεδόν εννιά στους δέκα οδηγούς ταξί εργάζονται τουλάχιστον 6 ημέρες την εβδομάδα, με το 46% στην Αττική και το 44% στην υπόλοιπη Ελλάδα να εργάζεται 7 ημέρες την εβδομάδα. Έξι στους δέκα οδηγούς διανύουν καθημερινά στην Αττική από 150 έως 220 χιλιόμετρα, ενώ ένα ποσοστό της τάξης του 15% διανύει από 220 έως 250 χιλιόμετρα. Στην υπόλοιπη Ελλάδα οι περισσότεροι οδηγοί (περίπου 70%) δεν ξεπερνούν τα 150 χιλιόμετρα ημερησίως. Κατά δήλωση των οδηγών, στην Αττική, οι κούρσες που αναλαμβάνονται είναι περισσότερες συγκριτικά με την υπόλοιπη Ελλάδα, αφού ένας στους δύο οδηγούς αναλαμβάνει 10 με 14 κούρσες, σε αντίθεση με την υπόλοιπη Ελλάδα που ένα αντίστοιχο ποσοστό οδηγών αναλαμβάνει μόλις 5 με 9 κούρσες.