Terracom: Εφαρμόζει τετραήμερη εβδομάδα εργασίας για 3η συνεχή χρονιά

Στην υιοθέτηση 4ημερης εβδομάδας εργασίας για τους μήνες Ιούνιο και Ιούλιο προχωρά, για 3η συνεχή χρονιά, η Terracom, εστιάζοντας στην ενίσχυση του εργασιακού περιβάλλοντος και της ευημερίας των εργαζομένων της.

Η εν λόγω πρωτοβουλία, η οποία υλοποιείται με γνώμονα την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, δεν επηρεάζει τα εργασιακά δικαιώματα των εργαζομένων, τις ώρες εργασίας ή τις παροχές. «Συνδυάζοντας την τετραήμερη εβδομάδα εργασίας με το υβριδικό μοντέλο που ακολουθούμε, προσφέρουμε στους εργαζομένους μας ευελιξία και ενισχύουμε την ικανότητά τους να επιτυγχάνουν ισορροπία μεταξύ επαγγελματικών και προσωπικών υποχρεώσεων.

Ταυτόχρονα, διατηρούμε υψηλά επίπεδα παραγωγικότητας και εξυπηρέτησης πελατών» ανέφερε ο Δημήτρης Ζαχαράκης, CEO της Terracom και πρόσθεσε: «Κάθε εταιρική μας απόφαση λαμβάνεται με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας των εργαζομένων μας και την ενίσχυση της ευημερίας τους. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η τετραήμερη εβδομάδα εργασίας συμβάλλει προς αυτή την κατεύθυνση και ωφελεί αμοιβαία τόσο τους εργαζόμενους όσο και την εταιρεία». Σημειώνεται ότι η εν λόγω κίνηση εντάσσεται στο πλαίσιο των γενικότερων πρωτοβουλιών που υλοποιεί η Terracom για τους ανθρώπους της, όπως ιδιωτική ασφάλεια υγείας, 24ωρη γραμμή υποστήριξης για θέματα διατροφής, οικονομικών, ψυχολογίας κ.ά., αλλά και διατακτικές σίτισης.

Roche Ελλάς: Νέα Διευθύνουσα Σύμβουλος για Ελλάδα και Κύπρο η Kavita Patel

Καθήκοντα Διευθύνουσας Συμβούλου της Roche Ελλάς, για την Ελλάδα και την Κύπρο, ανέλαβε από την 1η Ιουνίου η Kavita Patel, διαδεχόμενη τον Ezat Azem, ο οποίος συνεχίζει την καριέρα του ως Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Roche Pharma Κορέας.

Η K. Patel έρχεται στη Roche Ελλάς με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στη φαρμακευτική βιομηχανία και με 13 χρόνια εμπειρίας στις πωλήσεις, στο μάρκετινγκ και στην πρόσβαση σε νέες θεραπευτικές επιλογές στις Η.Π.Α., ενώ είναι κάτοχος PharmD και MBA από το Πανεπιστήμιο Drake στις Η.Π.Α. και μέλος της Ομάδας Γυναικών Επαγγελματιών της Roche, αλλά και της διεθνούς Ένωσης Γυναικών Επιχειρηματιών Υγείας (Healthcare Businesswomen’s Association).

«Η Ελλάδα και η Κύπρος είναι χώρες στρατηγικής σημασίας για τη Roche και η δέσμευση του οργανισμού μας – και η δική μου προσωπικά – είναι να προσπαθούμε διαρκώς να συμβάλλουμε στην προαγωγή της φροντίδας υγείας μέσω καινοτόμων λύσεων που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής όλων των ασθενών που λαμβάνουν τα φάρμακά μας» επισήμανε η K. Patel, η οποία αναμένεται να εγκατασταθεί στην Ελλάδα και να αναλάβει πλήρως τα καθήκοντά της μετά την ολοκλήρωση όλων των απαιτούμενων νομικών διαδικασιών.

Henkel: Νέα Πρόεδρος Ελλάδας και Κύπρου η Karolina Markiewicz-Kuskowska

Καθήκοντα Προέδρου της Henkel για την Ελλάδα και την Κύπρο ανέλαβε, από την 1η Ιουνίου, η Karolina Markiewicz-Kuskowska, συμπληρωματικά με τον ρόλο της ως Γενική Διευθύντρια της Henkel Consumer Brands (HCB).

Η K. Markiewicz-Kuskowska διαδέχεται τον Γιώργο Τσουνάκη, ο οποίος αποχωρεί στις 30 Ιουνίου, λόγω συνταξιοδότησης, μετά από 27 χρόνια θητείας σε διάφορες θέσεις ευθύνης στη Henkel Hellas.

Η Κ. Markiewicz-Kuskowska διαθέτει 20+ χρόνια εμπειρίας σε marketing, trade marketing και πωλήσεις για εταιρείες καταναλωτικών αγαθών, ενώ βρίσκεται στην εταιρεία από το 2013.

BAT Hellas: Υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας

Στην υπογραφή της Χάρτας Διαφορετικότητας προέβη η η BAT Hellas.

«Για την BAT η εφαρμογή της ουσιαστικής συμπερίληψης αποτελεί αδιαπραγμάτευτη αξία, δημιουργώντας ένα περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς, στο οποίο ευδοκιμεί η μοναδικότητα, ενθαρρύνεται ο ανοιχτός διάλογος και διαφορές γύρω από το φύλο, την ηλικία, την εθνικότητα, τη θρησκεία, ή τον σεξουαλικό προσανατολισμό είναι αποδεκτές και αγκαλιάζονται από το σύνολο των εργαζομένων. Η ποικιλομορφία ενδυναμώνει την εταιρεία και, παράλληλα, εμπνέει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία των εργαζομένων που την απαρτίζουν» αναφέρει χαρακτηριστικά η σχετική ανακοίνωση.

Οικογενειακές επιχειρήσεις και εργαζόμενοι: Προκλήσεις και ευκαιρίες

Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες για την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών οικογενειακών επιχειρήσεων τέθηκαν στο επίκεντρο συζήτησης, που διεξήχθη στο 12ο Συνέδριο Περιφερειακής Ανάπτυξης που πραγματοποιήθηκε στην Πάτρα. Στη συζήτηση συμμετείχαν η Πρόεδρος του ΔΣ NED Club, «Ελληνική Λέσχη Μη – Εκτελεστικών μελών Διοικητικών Συμβουλίων», Λήδα Κοντογιάννη, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της OnLine Data A.E., πρώην Πρόεδρος EEL, μέλος ΔΣ του ΣΕΠΕ, Νίκος Ροδόπουλος, η Διευθύντρια του Τομέα Διεθνών Σχέσεων και Περιφερειακής Ανάπτυξης του ΣΕΒ, Βίκυ Μακρυγιάννη και η IBBA, MSc, Consciousness Coach & Business transformational, Μάρω Παναγιωτίδου.

Η εταιρική διακυβέρνηση ξεκίνησε σε διάφορες χώρες του κόσμου, ύστερα από σκάνδαλα που έγιναν στην Αγγλία το 1992 και δέκα χρόνια αργότερα στις ΗΠΑ, σημείωσε η Λήδα Κοντογιάννη. Όπως εξήγησε, ο τρόπος που εφαρμόζεται η εταιρική διακυβέρνηση είναι μέσω της νομοθεσίας και της αυτορρύθμισης, δηλαδή με ειδικούς κανόνες που οικειοθελώς εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις. «Οι εταιρείες πιέζονται για εφαρμογή της εταιρικής διακυβέρνησης από τη νομοθεσία, αλλά και από τους επενδυτές, οι οποίοι απαιτούν διαφάνεια και καλή λειτουργία» ανέφερε, ενώ εξήγησε τις δυσκολίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι οικογενειακές επιχειρήσεις και τους τρόπους αντιμετώπισης αυτών. Όπως τόνισε εξάλλου, ο Ν. Ροδόπουλος, ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη δικαιοσύνη και στον χρηστό τρόπο διακυβέρνησης της επιχείρησης. Ειδικότερα, επεσήμανε την ανάγκη αξιοκρατίας και δικαιοσύνης στην αξιολόγηση των ανθρώπων, άσκησε αυστηρή κριτική όσον αφορά στις γραφειοκρατικές διαδικασίες της Ε.Ε., ενώ υπογράμμισε την ανάγκη διευκόλυνσης της λειτουργίας και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ΜμΕ.

«Όσο οι επιχειρήσεις γίνονται εξωστρεφείς τόσο ενισχύεται η περιφερειακή ανάπτυξη και κατ’ επέκταση η οικονομία της χώρας μας», επεσήμανε η Βίκυ Μακρυγιάννη, προσθέτοντας ότι η εξωστρέφεια στην Ελλάδα ήρθε αρκετά αργά, ενώ ενισχύθηκε κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης. Σημείωσε δε ότι οι εξαγωγές είναι ένα «ακριβό σπορ», που χρειάζεται χρόνο και υπομονή, ενώ ανέλυσε και τις βασικές παραμέτρους προκειμένου μία ΜμΕ να ανταπεξέλθει στον ανταγωνισμό στο εξωτερικό. Για τη συνειδητότητα και την ενσυναίσθηση στις επιχειρήσεις μίλησε από την πλευρά της η Μάρω Παναγιωτίδου, τονίζοντας ότι αυτό που είναι η τεχνητή νοημοσύνη για την τεχνολογία, είναι η συνειδητότητα για τον ανθρώπινο νου. Επεσήμανε μάλιστα ότι, δεν μπορούμε να δούμε αλλαγές και εξέλιξη στην επιχειρηματικότητα από τη στιγμή που δεν εξελισσόμαστε ως άνθρωποι. Ανέλυσε τις προκλήσεις στις οικογενειακές επιχειρήσεις και τόνισε ότι την αλλαγή δεν πρέπει να την αντιμετωπίζουμε δογματικά, καθώς σε πολλές περιπτώσεις ενδεχομένως να απαιτείται η διατήρηση των βασικών αξιών. Η εξέλιξη είναι κάτι που μπορεί να υιοθετήσει ο κάθε ένας οργανισμός, ανέφερε η Μ. Παναγιωτίδου, ενώ ανέλυσε τη μεθοδολογία που χρησιμοποιεί. Τη συζήτηση συντόνισε ο Γενικός Γραμματέας NED Club, Διευθυντής του τομέας ΜΜΕ και Ενημέρωσης ΣΕΒ, Δημήτρης Βέργαδος.

Ergonomia: Webinar με τίτλο «Εργονομικές βελτιώσεις στην επιχείρηση»

Τα ενημερωτικά webinars συνεχίζει η Ergonomia, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Διαδίδουμε την Θεωρία και τις Εφαρμογές της στην Επαγγελματική & Βιομηχανική Ασφάλεια», με ελεύθερη συμμετοχή.

Το επόμενο webinar έχει τίτλο «Εργονομικές βελτιώσεις στην επιχείρηση» και θα λάβει χώρα την Τρίτη, 13 Ιουνίου, στις 15:00, με εισηγητή τον Δρ Ναθαναήλ Δημήτριο, Εργονόμο Μηχανικό, Αναπληρωτή Καθηγητή Σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ, Πρόεδρο της Ελληνικής Εταιρείας Εργονομίας.

PwC-Microsoft: Νέο κέντρο αριστείας στη Θεσσαλία

Στη δημιουργία ενός νέου γραφείου – δορυφόρου στον Βόλο προχωρά η PwC Ελλάδας, σε συνεργασία με τη Microsoft, με σκοπό την προώθηση της καινοτομίας, της τεχνολογίας και της εκπαίδευσης, αλλά και την υποστήριξη της τοπικής κοινωνίας μέσω νέων θέσεων εργασίας στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας. Ειδικότερα, η πρωτοβουλία αναμένεται αρχικά να δημιουργήσει 50 νέες θέσεις εργασίας, υψηλής ειδίκευσης, υποστηρίζοντας την προσπάθεια για αποκέντρωση και διακράτηση του εγχώριου ταλέντου.

Το νέο αυτό κέντρο αριστείας στοχεύει στην ανάπτυξη πρωτοποριακών λύσεων στους τομείς των Data Analytics & AI, Security & Cloud Engineering και στην προσφορά ολοκληρωμένων τεχνολογικών λύσεων σε κρίσιμα πεδία. Η έναρξη της λειτουργίας του τοποθετείται στις αρχές του φθινοπώρου, ενώ ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία στελέχωσής του, με τις ομάδες της PwC και της Microsoft να πραγματοποιούν σειρά συναντήσεων με την τοπική κοινωνία και την ακαδημαϊκή κοινότητα, στοχεύοντας στην ανάπτυξη και στη διεύρυνση συνεργειών.

«Η επένδυση φιλοδοξεί να λειτουργήσει ως καταλύτης εξελίξεων για τη δημιουργία και ανάδειξη ενός οικοσυστήματος στη Θεσσαλία, εστιασμένου στην καινοτομία και την πληροφορική που θα προσελκύσει και άλλες, αντίστοιχες επενδύσεις» τόνισε ο Κυριάκος Ανδρέου, Territory Strategy, Clients & Markets Leader της PwC Ελλάδας, ενώ η Γιάννα Ανδρονοπούλου, Γενική Διευθύντρια Microsoft για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα, δήλωσε: «Στόχος μας είναι να στηρίξουμε την τεχνολογική εξέλιξη που έχει τη δυναμική να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας σε όλη τη χώρα, προωθώντας την καινοτομία και τον ψηφιακό μετασχηματισμό παντού». Το νέο γραφείο της PwC στη Θεσσαλία είναι το τέταρτο κατά σειρά στη χώρα μας, καθώς ήδη λειτουργούν το Tech & Innovation Hub στην Πάτρα, το Digital Center στα Ιωάννινα και το Sustainability Hub στη Ρόδο.

Prosvasis: Χρυσό βραβείο για την υπηρεσία Prosvasis Cloud ERGANI

Χρυσό βραβείο στα Cloud Computing Awards 2024 απέσπασε, για ακόμα μία φορά, η Prosvasis, για την web υπηρεσία Prosvasis Cloud ERGANI.

Πρόκειται για μία υπηρεσία που υποστηρίζει πλήρως τις ανάγκες εφαρμογής της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας και του Ψηφιακού Ωραρίου, διασυνδέοντας σε πραγματικό χρόνο επιχειρήσεις, εργαζόμενους και λογιστές με το πληροφοριακό σύστημα ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ.

Επιπλέον, οι επιχειρήσεις λαμβάνουν ενημερώσεις για τους κανόνες που διέπουν τα χτυπήματα της Ψηφιακής Κάρτας, αλλά και ειδοποιήσεις, μειώνοντας το ενδεχόμενο λάθους.

Alpha Bank: Υποδέχτηκε σπουδαστές του Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής Μαργαρίτα

Σπουδαστές του Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής Μαργαρίτα υποδέχτηκε, για δεύτερη χρονιά, στα γραφεία της, η Alpha Bank, προκειμένου να δουν στην πράξη τον τρόπο λειτουργίας και να παρακολουθήσουν μία τυπική ημέρα εργασίας.

Οι 5 σπουδαστές συναντήθηκαν με τον Πρόεδρο του Δ.Σ., Βασίλειο Ράπανο, και την CHRO, Φραγκίσκη Μελίσσα, και συμμετείχαν σε job-shadowing, περνώντας χρόνο με εργαζόμενους σε υποστηρικτικές εργασίες στο γραφείο του Προέδρου, το τμήμα διεκπεραίωσης, το κυλικείο και τη βιβλιοθήκη, ενώ συναντήθηκαν και με τον Γιάννη, απόφοιτο του Μαργαρίτα, που μοιράστηκε την εμπειρία του ως εργαζόμενος πλέον στην Τράπεζα.

«Στην Alpha Bank υποστηρίζουμε την καλλιέργεια ενός εργασιακού περιβάλλοντος συμπερίληψης, σεβασμού και αποδοχής, προσφέροντας την κατάλληλη υποστήριξη σε συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη. Νιώθουμε ευγνώμονες για το έργο της οργάνωσης και τους ξεχωριστούς ανθρώπους που γνωρίσαμε» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

ΔΥΠΑ: Ξεκίνησε το πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού εργαζόμενων-ανέργων

Ξεκίνησε χθες, Δευτέρα 3 Ιουνίου η υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων δικαιούχων και παρόχων για τη συμμετοχή τους στο «Πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού Εργαζομένων-Ανέργων περιόδου 2024-2025» της ΔΥΠΑ. Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει την 1η Ιουλίου και θα αφορά σε 300.000 επιταγές, με προϋπολογισμό 50 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 43% από πέρυσι, ενώ συνολικά, ο προϋπολογισμός έχει τετραπλασιαστεί την τελευταία 5ετία.

Οι δικαιούχοι-ωφελούμενοι μπορούν να πραγματοποιήσουν έως 6 διανυκτερεύσεις σε τουριστικό κατάλυμα που επιλέγουν από το «Μητρώο Παρόχων» της ΔΥΠΑ, κατόπιν συνεννόησής τους με τον πάροχο, με μικρή ιδιωτική συμμετοχή. Φέτος, μοριοδοτούνται όσοι πολίτες δεν έχουν λάβει επιταγές στο παρελθόν ή δεν πήραν επιταγή εξαιτίας μοριοδότησης στα δυο τελευταία προγράμματα. Επιπλέον, δημιουργείται μητρώο παρόχων στο οποίο συμμετέχουν αυτόματα οι πάροχοι του προηγούμενου έτους. Δικαιούχοι είναι:

  1. Εργαζόμενοι με εξαρτημένη σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου κατά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων ή
  2. Ασφαλισμένοι στον eEΦΚΑ στην επαγγελματική τους κατηγορία με εισφορές υπέρ του κλάδου ανεργίας της ΔΥΠΑ οποτεδήποτε στο διάστημα από 01.01.2023 έως την προηγουμένη της λήξης της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων ή
  3. Άνεργοι με συνεχόμενο χρονικό διάστημα ανεργίας τουλάχιστον τριών μηνών κατά την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων.

Το οικογενειακό εισόδημα δεν μπορεί να ξεπερνά τις 30.000 ευρώ, ενώ για τους μακροχρόνια ανέργους (12 και άνω μήνες ανεργίας) το εισόδημα δεν μπορεί να ξεπερνά τα 16.000 ευρώ για τους άγαμους, τα 24.000 ευρώ για τους έγγαμους (προσαυξανόμενο κατά 5.000 ευρώ ανά παιδί) ή 29.000 ευρώ για τις μονογονεϊκές οικογένειες (προσαυξανόμενο κατά 5.000 ευρώ για κάθε τέκνο μετά το πρώτο). Οι αιτήσεις θα υποβάλλονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά.