Ενισχύστε την απόδοση του ανθρώπινου δυναμικού σας με το FlexLearn Talent Explorer

Έχετε παρατηρήσει ποτέ έναν συνάδελφο να λύνει αβίαστα ένα περίπλοκο πρόβλημα ή έχετε ακούσει μια λαμπρή ιδέα να αναδύεται σε μια απλή συζήτηση; Αυτές οι στιγμές αποκαλύπτουν τις κρυμμένες δυνατότητες της ομάδας σας. Αντί να αναζητάτε ταλέντα εκτός της επιχείρησής σας, γιατί να μην αξιοποιήσετε τον πλούτο των δεξιοτήτων και της εμπειρίας που ήδη υπάρχει στο ανθρώπινο δυναμικό σας;

Σκεφτείτε πόσο αποδοτικό είναι να επενδύσετε σε κάποιον που ήδη γνωρίζει την κουλτούρα της επιχείρησής σας και διαθέτει τις βασικές δεξιότητες για έναν νέο ρόλο.

Ξεκλειδώστε τις δυνατότητες της ομάδας σας με το FlexLearn Talent Explorer!
Η FlexLearn Business Solutions κατανοώντας ότι οι παραδοσιακές μέθοδοι δεν ικανοποιούν τις απαιτήσεις της σημερινής ανταγωνιστικής αγοράς εργασίας, ανέπτυξε μια καινοτόμο λύση, το FlexLearn Talent Explorer.

Το FlexLearn LMS/LXP εισάγει το πρωτοποριακό εργαλείο Talent Explorer, το οποίο συμβάλλει στην ανάπτυξη και εξέλιξη της επιχείρησής σας, εντοπίζοντας άτομα της ομάδας σας με τις κατάλληλες δεξιότητες και την εμπειρία, που αναζητάτε για την κάλυψη των ανάγκων σας.

Το FlexLearn Talent Explorer δεν είναι απλά ένα εργαλείο. Είναι μια στρατηγική επένδυση για την αναβάθμιση της επιχείρησής σας. Εξασφαλίζει:

  • Μειωμένο κόστος: Εξοικονομείτε χρόνο και πόρους που σχετίζονται με την πρόσληψη νέου ανθρώπινου δυναμικού, αξιολογώντας τις υπάρχουσες γνώσεις και δεξιότητες της ομάδας σας ώστε να ανταποκριθούν σε νέους ρόλους.
  • Ομαλότερες μετακινήσεις ανθρώπινου δυναμικού: Μέσω του training & development, η ομάδα αποκτά τις κατάλληλες δεξιότητες για να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες της αγοράς εργασίας.
  • Εmployee engagement: Επενδύετε στην επαγγελματική εξέλιξη της ομάδας σας και δημιουργήστε μια κουλτούρα υψηλής δέσμευσης των εργαζομένων σας.
  • Προώθηση καινοτομίας: Αξιολογείτε τις υπάρχουσες γνώσεις και δεξιότητες της ομάδας σας ώστε να ανταποκριθούν σε νέους ρόλους.

Είστε έτοιμοι να ανακαλύψετε τα «διαμάντια» που υπάρχουν στην επιχείρησή σας; Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να μάθετε περισσότερα για το FlexLearn Talent Explorer!

ΕΣΕΕ: Ζητά παράταση στην επιβολή κυρώσεων για την ψηφιακή κάρτα εργασίας

Η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας απέστειλε Επιστολή προς την Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, υποβάλλοντας αίτημα παράτασης στην επιβολή διοικητικών κυρώσεων για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, ενόψει της πλήρους εφαρμογής της στο λιανεμπόριο από την 1η Ιουλίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η ΕΣΕΕ στην επιστολή της αναφέρεται σε μία σειρά προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου τα οποία, πρακτικά και ρεαλιστικά, καθιστούν αναγκαία την αποδοχή του αιτήματος παράτασης.

Συγκεκριμένα, η ΕΣΕΕ τονίζει πως η τελευταία διευκρινιστική εγκύκλιος εκδόθηκε μόλις πριν λίγα 24ωρα, – χωρίς όπως λέει, «να απαντά σε αρκετές από τις απορίες των εμπόρων και των λογιστικών γραφείων».

Η Συνομοσπονδία αναφέρεται επίσης στις σύνθετες τεχνικές παραμέτρους και απαιτήσεις του μέτρου που δημιουργούν σοβαρές δυσκολίες προσαρμογής των ΜμΕ, εν μέσω μάλιστα του αυξημένου φόρτου εργασίας τους λόγω της τουριστικής περιόδου. Η ΕΣΕΕ υπενθυμίζει πως «πρόκειται για τις ίδιες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου που, ενώ καλούνται να εφαρμόσουν τη Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, συμμετέχουν παράλληλα και στην δεύτερη απαιτητική και κοστοβόρα διαδικασία ψηφιακού μετασχηματισμού, υποχρεούμενες να διασυνδέσουν τα POS με τα ταμειακά συστήματα και να συμμορφωθούν με την διαβίβαση των δεδομένων των συναλλαγών τους στην ΑΑΔΕ σε πραγματικό χρόνο».

Mars Hellas: Εκδήλωση για τη διεθνή ημέρα «Take your Dog to Work Day»

Εσωτερική εκδήλωση προκειμένου να γιορτάσει τη διεθνή ημέρα «Take your Dog to Work Day» οργάνωσε, την Τετάρτη 26 Ιουνίου, η Mars Hellas, ενισχύοντας τη φιλοσοφία της συντροφικότητας στον χώρο εργασίας και τονίζοντας τα πλεονεκτήματα ενός φιλικού προς τα κατοικίδια εργασιακού περιβάλλοντος.

«Η εκδήλωση αυτή υπογραμμίζει την πεποίθησή μας για την προώθηση ενός φιλικού προς τα κατοικίδια περιβάλλοντος που ωφελεί τόσο τους υπαλλήλους μας όσο και τα αγαπημένα τους ζώα» δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο Άλκης Γέραλης, General Manager της εταιρείας, ενώ από την πλευρά της η Χριστίνα Γιαπιτζάκη, HR Manager South Europe People & Organization, ανέφερε:

«Ένα ζώο στο γραφείο βελτιώνει την τεταμένη ατμόσφαιρα. Ακόμα και αν έχουμε περάσει μια δύσκολη μέρα και είμαστε σε κακή διάθεση, η απλή παρουσία του θα φέρει ένα χαμόγελο στα πρόσωπα όλων των συναδέλφων μας».

Σημειώνεται ότι η εταιρεία έχει δημιουργήσει την ανοιχτή εργαλειοθήκη Pets Work at Work, η οποία περιέχει αναλυτικές οδηγίες και βέλτιστες πρακτικές για να βοηθήσει άλλες εταιρείες να καταστήσουν τον εργασιακό τους χώρο φιλικό προς τα κατοικίδια, ενώ σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Cesar, επωνυμία της Mars, το 93% των ιδιοκτητών σκύλων σε χώρους εργασίας φιλικούς προς τα κατοικίδια ανέφερε θετική στάση για τη μετάβασή του στον χώρο εργασίας και το 87% των εργοδοτών με πολιτικές γραφείων φιλικών προς τους σκύλους δηλώνει ότι οι πολιτικές αυτές αύξησαν την πιθανότητα οι άνθρωποί τους να επιστρέψουν στο γραφείο με φυσική παρουσία.

Απεβίωσε ο Stephen Bevan

Έφυγε από τη ζωή ο Stephen Bevan, πρωτοπόρος σε θέματα ευημερίας των εργαζομένων και στην έρευνα σχετικά με το HR. O S. Bevan ήταν τα τελευταία 15 χρόνια επικεφαλής Ανάπτυξης και Έρευνας Ανθρώπινου Δυναμικού του Institute for Employment Studies, ενώ διέθετε εξειδικευμένη τεχνογνωσία στην ευημερία, στην απόδοση και στην παραγωγικότητα των εργαζομένων, με περισσότερα από 40 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της Έρευνας Ανθρώπινου Δυναμικού.

Είχε ηγηθεί μεγάλου αριθμού έργων για οργανισμούς του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο όσο και διεθνώς, ενώ παράλληλα είχε συμβουλεύσει κυβερνήσεις σε θέματα πολιτικής σε πολλά κράτη μέλη της ΕΕ.

Το 2023 ο ίδιος έγινε πρεσβευτής της κοινωνικής επιχείρησης Working With Cancer, η οποία διεξάγει εκστρατείες για τη βελτίωση της εργασιακής υποστήριξης των επιζώντων από καρκίνο, ενώ εισήχθη και στο HR Most Influential the Hall of Fame, ως αναγνώριση της συμβολής του στον κόσμο της εργασίας. Σημειώνεται, τέλος, ότι ο Stephen Bevan είχε πραγματοποιήσει ομιλία στο Future of Work Conference 2022 της Boussias Events, με τίτλο «How to manage mental health in the future workforce».

Στην Metro ο Πέτρος Προβολισιάνος

Καθήκοντα Recruiter στην Metro ανέλαβε ο Πέτρος Προβολισιάνος.

Ο Π. Προβολισιάνος είναι κάτοχος Bachelor οf Business Administration από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ενώ στην επαγγελματική του πορεία έχει εργαστεί και στην Mondelez International.

ΕΒΕΑ: Πρόσκληση ένταξης γυναικείων επιχειρηματικών ομάδων στη Θερμοκοιτίδα Νεοφυών Επιχειρήσεων Αθήνας

Το ΕΒΕΑ και το Εθνικό Επιμελητηριακό Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών (ΕΕΔΕΓΕ) απευθύνουν ανοιχτή πρόσκληση στις ενδιαφερόμενες να υποβάλλουν αίτηση για την ένταξή τους στη δομή τής «Θερμοκοιτίδας νεοφυών Επιχειρήσεων Αθήνας – Θ.Ε.Α.», του «Κέντρου Επιχειρηματικότηταs – Κωνσταντίνος Μίχαλος» και να ενταχθούν στο πρόγραμμα φιλοξενίας της Θερμοκοιτίδας του Ε.Β.Ε.Α.

Η πρόσκληση αφορά νεοσύστατες επιχειρήσεις με γυναίκες ιδρύτριες ή και συνιδρύτριες, καθώς και επιχειρήσεις στις οποίες οι γυναίκες κατέχουν την πλειοψηφία των μεριδίων/μετοχών της επιχείρησης και συμμετέχουν με ποσοστό πάνω από το 50% στην εκτελεστική διοίκηση/διαχείριση της επιχείρησης. Επίσης, αφορά νεοφυείς επιχειρηματικές ομάδες, στις οποίες τα μέλη τους αποτελούνται από γυναίκες σε ποσοστό τουλάχιστον 50%.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η ΘΕΑ παρέχει στις νεοφυείς επιχειρήσεις/επιχειρηματικές ομάδες που θα ενταχθούν στο πρόγραμμα υποστήριξης, τις εξής υπηρεσίες: Συμβουλευτικές υπηρεσίες (business planning, marketing planning, νομικά, λογιστικά θέματα κ.ά.), εξειδικευμένες υπηρεσίες εκπαίδευσης/κατάρτισης, ενέργειες δικτύωσης για τη στήριξη των επιχειρηματικών ομάδων, πρόσβαση σε χώρους συναντήσεων στο κτίριο της Θερμοκοιτίδας.

Στο ίδιο πλαίσιο, η ΘΕΑ παρέχει στις επιχειρήσεις που θα ενταχθούν στο Πρόγραμμα Φιλοξενίας της και τις παρακάτω υπηρεσίες: Φιλοξενία των ομάδων στους χώρους της Θερμοκοιτίδας, σύγχρονο περιβάλλον λειτουργίας, με κατάλληλα διαμορφωμένους χώρους γραφείων, χώρους συναντήσεων και κοινόχρηστους χώρους, σύγχρονες υποδομές και παροχή εξοπλισμού, υπηρεσίες φύλαξης, καθαριότητας και γραμματειακής υποστήριξης, ενώ επιπρόσθετα, εξασφαλίζεται η κάλυψη παγίων λειτουργικών δαπανών, αναλωσίμων και λοιπών εξόδων.

Πάτα σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, τα οφέλη που εξασφαλίζουν όλες οι επιχειρηματικές ομάδες από τη συμμετοχή τους στη ΘΕΑ, περιλαμβάνουν παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης σε θέματα διοίκησης, μάρκετινγκ – προώθησης πωλήσεων, νομικών και φοροτεχνικών θεμάτων κ.ά., προώθηση συνεργειών μεταξύ των επιχειρηματικών ομάδων, υποστήριξη για την πρόσβαση σε επενδυτικά κεφάλαια που αφορούν στη χρηματοδότηση της νεοφυούς επιχείρησης, συμμετοχή σε επιμορφωτικά σεμινάρια, δράσεις επιχειρηματικής δικτύωσης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, διαμόρφωση κοινών ενδιαφερόντων και στόχων σε επιχειρησιακό επίπεδο. Περισσότερα στην ιστοσελίδα www.theathensincube.gr.

Ergo Ασφαλιστική: Ταξίδι επιβράβευσης στη Μαδρίτη για τους συνεργάτες της

Στη Μαδρίτη πραγματοποιήθηκε φέτος το ταξίδι επιβράβευσης των Δικτύων Ανεξάρτητων Συνεργατών και Μεσιτών της Ergo Ασφαλιστικής, για τη συμβολή τους στην επίτευξη των στόχων της εταιρείας για το 2023.

Oι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν την πόλη, αλλά και να επισκεφτούν το Τολέδο και τη γενέτειρα πόλη του Μιγκέλ ντε Θερβάντες, Αλκαλά ντε Ενάρες, συνοδεία στελεχών της εταιρείας, μεταξύ των οποίων ήταν τόσο ο τέως Διευθύνων Σύμβουλος, Νίκος Αντιμησάρης, όσο και ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος, Ερρίκος Μοάτσος.

Επιπρόσθετα, στο πλαίσιο του Gala Dinner, που διοργανώθηκε στο Casino de Madrid, πραγματοποιήθηκαν και οι βραβεύσεις των συνεργατών για τα παραγωγικά αποτελέσματα του 2023, ενώ οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να αποχαιρετήσουν από κοντά τον απερχόμενο Διευθύνοντα Σύμβουλο, αλλά και να γνωρίσουν τον νέο.

Συμμετοχή 14 εταιρειών στο «Virtual Πανόραμα- Meet our company»

Την εκδήλωση «Virtual Πανόραμα- Meet our company» διοργανώνει, την Παρασκευή 5 Ιουλίου, το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας.

Oι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν 14 επιχειρήσεις, μέσω 30λεπτων webinars των HR τμημάτων κάθε εταιρείας, ενώ ορισμένες θα οργανώσουν και break-out rooms, προσφέροντας τη δυνατότητα για προσωπική γνωριμία με τα στελέχη τους.

Oι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν και για το πώς να ετοιμάσουν ένα CV που θα ξεχωρίσει και πώς να κάνουν θετική εντύπωση σε μία πιθανή συνέντευξη.

Κιβωτός του Κόσμου: Χρυσό Βραβείο Διαχείρισης Αλλαγών και Καινοτομίας

Tο Χρυσό Βραβείο Διαχείρισης Αλλαγών και Καινοτομίας απέσπασε η Κιβωτός του Κόσμου στα «HR Community Awards 2024». Ειδικότερα, η Κιβωτός του Κόσμου βραβεύτηκε για την υλοποίηση στοχευμένου, εμπεριστατωμένου και καινοτόμου Πλάνου Διαχείρισης Αλλαγών, οι οποίες, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν αποτελεσματική συμμόρφωση με την κείμενη εργατική νομοθεσία, στελέχωση και οnboarding νέων εργαζομένων, εφαρμογή νέας φιλοσοφίας επιλογής προσωπικού, αναδιάρθρωση οργανωτικής δομής και μισθολογικών κλιμακίων, αναβάθμιση της εσωτερικής επικοινωνίας, του feedback culture και των διαδικασιών αξιολόγησης στον οργανισμό, αλλά και δράσεις wellbeing, reskilling και upskilling.

Το Χρυσό Βραβείο για την Κιβωτό του Κόσμου παρέλαβαν ο Ιωάννης Παπαδάτος, μέλος του Δ.Σ., η Μαρία Χατζηνικολάκη, Γενική Διευθύντρια, και ο Δημήτρης Σταυρόπουλος, Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού.

«Στην Κιβωτό, αυτόν τον 1,5 χρόνο, διανύουμε μαραθώνιο με ταχύτητα sprint. Με γνώμονα το βέλτιστο συμφέρον των παιδιών, ο εκσυγχρονισμός, η εξυγίανση και η αναδιάρθρωση ήταν για εμάς μονόδρομος και η διάκριση αυτή είναι μια πρώτη αναγνώριση της δουλειάς που έχει γίνει», δήλωσε η Μ. Χατζηνικολάκη, ενώ από την πλευρά του ο Δημήτρης Σταυρόπουλος σημείωσε:

«Η σταδιακή αύξηση της ικανοποίησης των εργαζομένων και το κλίμα συνεργασίας που βελτιώνεται καθημερινά, ορίζουν ένα νέο εργασιακό περιβάλλον, προσαρμοσμένο στις ανάγκες των ανθρώπων μας και τις συνθήκες που προστάζει το όραμα προσφοράς μας στην παιδική προστασία».