Burberry: Περικοπή έως και 400 θέσεων εργασίας

Εκατοντάδες θέσεις εργασίας, κυρίως στο Ηνωμένο Βασίλειο, αναμένεται να καταργήσει ο βρετανικός οίκος μόδας Burberry, μετά την απότομη πτώση της χρηματιστηριακής του αξίας, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η Telegraph. Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια μίας συνάντησης Zoom στα τέλη Ιουνίου, οι εργαζόμενοι ενημερώθηκαν ότι αντιμετωπίζουν την απόλυση ή ότι πρέπει να υποβάλουν εκ νέου αίτηση για τους ρόλους τους, ενώ η εταιρεία φέρεται να έχει ξεκινήσει μια διαβούλευση 45 ημερών, σηματοδοτώντας ότι εκατοντάδες θέσεις θα μπορούσαν να περικοπούν.

Παράλληλα, οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι συντονίζουν τους διακανονισμούς για τις απολύσεις με μια επιλεγμένη ομάδα εργαζομένων και υπάρχουν φόβοι ότι μπορεί να κινδυνεύσουν έως και 400 θέσεις εργασίας.

Επισημαίνεται ότι η Burberry απασχολούσε κατά μέσο όρο 9.169 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2023-24, βάσει της πιο πρόσφατης ετήσιας έκθεσή της, ενώ οι επικείμενες περικοπές θα ακολουθήσουν τις 500 θέσεις εργασίας που καταργήθηκαν το 2020, όταν η εταιρεία προσπάθησε να εξοικονομήσει 55 εκατ. λίρες, εν μέσω πιέσεων από την πανδημία.

(Πηγή: Fashion Network)

Beat: Εγκαίνια για το νέο της εκπαιδευτικό κέντρο στο Χαϊδάρι

Το νέο της εκπαιδευτικό κέντρο στο Χαϊδάρι (Λ. Αθηνών 282) εγκαινίασε, την Τετάρτη 26 Ιουνίου, η Beat snack & coffee, γιορτάζοντας με franchisee και λοιπούς συνεργάτες. Στο νέο αυτό κέντρο, έκτασης 150 τ.μ., παρέχονται ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα σε όλο το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας, ενώ διαθέτει προσομοίωση καταστήματος, καθώς και χώρο πραγματοποίησης σεμιναρίων και εκπαιδευτικών παρουσιάσεων.

Αναλυτικότερα, όλοι οι νεοεισερχόμενοι εργαζόμενοι, είτε πρόκειται να εργαστούν σε κατάστημα Beat, είτε στα κεντρικά γραφεία στη διοίκηση, λαμβάνουν πλήρη εκπαίδευση στον τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων του δικτύου, με πρακτική άσκηση, αλλά και με θεωρητική παρουσίαση των εγχειριδίων λειτουργίας. Στα εν λόγω εγχειρίδια υπάρχει πλήρης καταγραφή διαδικασιών, κανόνων, οδηγιών παρασκευής και διαχείρισης προϊόντων, καθώς και ευρύτερης λειτουργίας του καταστήματος και της κουλτούρας της εταιρείας.

Επιπρόσθετα, σε όλο το προσωπικό παρέχονται εκπαιδευτικά προγράμματα σε διαφορετικά πεδία, όπως για παράδειγμα σεμινάρια για την εξυπηρέτηση πελατών, για τους διευθυντές καταστημάτων, για το Σύστημα Διαχείρισης Υγιεινής & Ασφάλειας τροφίμων, με πρακτικές πωλήσεων κ.ά.. Όλες οι παραπάνω ενέργειες έχουν ως στόχο την κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού στο μέγιστο δυνατό βαθμό, ώστε να παρέχει άριστη εξυπηρέτηση πελατών, αλλά και άριστη παρασκευή προϊόντων και υπηρεσιών.

Επισημαίνεται, τέλος, ότι η Beat επενδύει διαρκώς στην εξέλιξη και στην ανάπτυξη των ανθρώπων της, καθώς θεωρεί τον ανθρώπινο παράγοντα κινητήριο δύναμή, ενώ αυτή τη στιγμή απασχολεί 450 εργαζόμενους.

Επιθεώρηση Εργασίας: Επέβαλε 8.261 κυρώσεις το α’ 6μηνο 2024

38.220 ελέγχους πραγματοποίησε η Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου 2024, όπως ενημέρωσε χθες ο διοικητής της Αρχής, Γιώργος Τζιλιβάκης την Υπουργό Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης, Ν. Κεραμέως κατά τη διάρκεια επίσκεψής της στα γραφεία της Αρχής.

Οι έλεγχοι αυτοί είχαν σαν αποτέλεσμα την επιβολή 8.261 κυρώσεων, ενώ το συνολικό ποσό των προστίμων που επιβλήθηκαν ανέρχεται στα 22.187.259 ευρώ. Η Υπουργός ζήτησε ακόμη μεγαλύτερη εντατικοποίηση των ελέγχων και πρότεινε και αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων για τη μεγαλύτερη στόχευσή τους.

Εξάλλου, κατά τη συνάντηση συζητήθηκαν και οι αρμοδιότητες της Ανεξάρτητης Αρχής ως προς την υγεία και ασφάλεια των εργαζομένων στους χώρους εργασίας, όπως επίσης και ο σημαντικός υποστηρικτικός ρόλος της Αρχής σε ό,τι αφορά την πιστή εφαρμογή της εργατικής νομοθεσίας.

Lidl Ελλάς: Απέσπασε 7 βραβεία και την κορυφαία διάκριση στα Diversity, Equity & Inclusion Awards 2024

Με 7 βραβεία, αλλά και την κορυφαία διάκριση «D&I Champion of the Year» τιμήθηκε η Lidl Ελλάς στα Diversity, Equity & Inclusion Awards 2024.

Αναλυτικότερα, η εταιρεία απέσπασε 3 Gold βραβεία και 1 Silver βραβείο για τη συμμετοχή της στο Athens Pride και τις ολοκληρωμένες δράσεις εσωτερικής ενημέρωσης, Gold βραβείο, για τα προγράμματα Lidl UP, Silver βραβείο για το πρόγραμμα Lidl Restart και Bronze βραβείο για το σύστημα Metrics & KPIs που χαρτογραφεί τους δείκτες σχετικά με το Gender Equality.

«Η ανάδειξή μας ως Diversity, Equity & Inclusion Champion of the Year για δεύτερη συνεχή χρονιά, αποτελεί ακόμη έναν λόγο για να γιορτάζουμε ότι το #teamLidl είναι στα καλύτερά του. Στα 25α γενέθλιά μας ως εταιρεία, νιώθουμε υπερηφάνεια γιατί μπορούμε να εκφραζόμαστε ελεύθερα, να συνυπάρχουμε αρμονικά, χωρίς προκαταλήψεις» δήλωσε η Νικολέττα Κολομπούρδα, CHRO & Member of the Board της Lidl Ελλάς.

Αγγελάκης: καθήκοντα HR & CSR Director Ανέλαβε και επισήμως η Ξένια Γιαννάκη

Την προσθήκη τεσσάρων νέων στελεχών στο οργανόγραμμά της, ανακοίνωσε η Αγγελάκης.

Όπως είχε γράψει παλαιότερα το Workforce, η Ξένια Γιαννάκη αναλαμβάνει HR & CSR Director, ενώ η Μάγδα Ντελέκου αναλαμβάνει Supply Chain Supervisor και οι Δημήτρης Κνίφης και Φώτης Μπίθας είναι οι νέοι Key Accounts Managers στην Εμπορική Διεύθυνση.

Reborrn: Οι 10 προκλήσεις των Ελλήνων εργαζομένων

Στο ερώτημα κατά πόσο οι ηγετικές ομάδες των εταιρειών γνωρίζουν τελικά τις πραγματικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι τους επιχειρεί να απαντήσει η νέα έρευνα της Reborrn σε Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο και Νότια Κορέα, με δείγμα πάνω από 800 εργαζόμενους μεγάλων εταιρειών (<250 άτομα), ισάριθμα κατανεμημένους ανάμεσα στις τρεις αγορές. Σύμφωνα με αυτήν, το 72,3% το ερωτηθέντων εξήγησε ότι «δεν αναγνωρίζεται η συνεισφορά των εργαζομένων αρκετά συχνά», με ένα 67,7% να τονίζει ότι «το σκεπτικό των αποφάσεων δεν είναι πάντα ξεκάθαρο» και ένα 63,1% ότι «ακούγονται μόνο όσοι είναι πιο εξωστρεφείς. (63.1%), ενώ το 60% απάντησε ότι «η εταιρεία δίνει προτεραιότητα στους μετόχους έναντι των εργαζομένων».

Επιπρόσθετα, το 59,2% των εργαζομένων υπογράμμισε ότι λειτουργεί σαν όλα να είναι επείγοντα, το 56,2% σημειώνει ότι δεν αφιερώνεται αρκετός χρόνος για να πειραματιστεί με καινοτόμες λύσεις και το 54,6% επισήμανε ότι οι ομάδες λειτουργούν σαν κλειστά συστήματα, δίχως να υπάρχει διαφάνεια μεταξύ τους. Τέλος, το 53,8% εστίαση στην έλλειψη ειλικρίνειας και άμεσης ανατροφοδότησης, το 53,1% στο ότι δίνεται μεγαλύτερη προτεραιότητα στις υποκειμενικές απόψεις απ’ ό,τι στα αντικειμενικά δεδομένα και το 51,9% ότι δίνεται προτεραιότητα στα βραχυπρόθεσμα έργα αντί στα μακροπρόθεσμα.

Συγκριτικά αποτελέσματα
Ενδιαφέροντα συμπεράσματα εξάγονται και από τη σύγκριση των αποτελεσμάτων μεταξύ των τριών συμμετεχουσών χωρών. Έτσι, παρατηρείται ότι η επιλογή «Δεν αναγνωρίζεται η συνεισφορά των εργαζομένων αρκετά συχνά» επιλέχθηκε από το 62% των ερωτηθέντων στο σύνολο του δείγματος. Επιπλέον, στην Ελλάδα η κυρίαρχη επιλογή ήταν η «Έλλειψη αναγνώρισης», σε αντίθεση με το Ηνωμένο Βασίλειο που ήταν το «Λειτουργούμε σαν όλα να είναι επείγοντα» και τη Νότια Κορέα που ήταν το «Δεν είναι σαφές ποιος έχει την ευθύνη της λήψης αποφάσεων».

Παράλληλα, το ηλικιακό group 25-34 στο σύνολο του δείγματος επέλεξε ως βασικό προβληματισμό το ότι «οι υποκειμενικές απόψεις προτεραιοποιούνται σε σχέση με τα αντικειμενικά δεδομένα», ενώ η έρευνα ανέδειξε ότι η σημαντικότερη πρόκληση στον τομέα της καινοτομίας για τους εργαζόμενους δεν αποτελεί η «αδυναμία πειραματισμού» ή «ο φόβος αποτυχίας», όπως συχνά πιστεύουν οι εταιρικές ηγεσίες, αλλά η «αδυναμία υλοποίησης των υφιστάμενων πλάνων», εγείροντας ερωτήματα σχετικά με το πώς προσεγγίζουν οι εταιρείες την στρατηγική καινοτομίας τους.

Demo: Υποδέχτηκε μεταπτυχιακούς φοιτητές του ΕΚΠΑ

Τις «πόρτες» της στο ΕΚΠΑ άνοιξε, για ακόμη μια φορά, η Demo, υποδεχόμενη 30 μεταπτυχιακούς φοιτητές του προγράμματος «Οργανική Σύνθεση & Οργανική Χημεία».

Στην ολοήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη που έλαβε χώρα στις κεντρικές εγκαταστάσεις της φαρμακοβιομηχανίας στο Κρυονέρι, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τη δράση της εταιρείας στους τομείς της Έρευνας & Ανάπτυξης και Παραγωγής πρώτων υλών φαρμάκων χημικής προέλευσης, να ξεναγηθούν στους χώρους της παραγωγής και των εργαστηρίων αιχμής, να μιλήσουν με υψηλόβαθμα στελέχη αλλά και να ανταλλάξουν απόψεις με εξειδικευμένους επιστήμονες της εταιρείας.

Τους συμμετέχοντες καλωσόρισε ο Κωνσταντίνος Κοτσίφης, HR Director της Demo, ο οποίος μοιράστηκε το όραμα της εταιρείας για έναν κόσμο με πρόσβαση σε όλα τα φάρμακα, ανεξαρτήτως περιοχής και οικονομικών δυνατοτήτων και, για ακόμη μια φορά, τόνισε τη σπουδαιότητα της σύνδεσης μεταξύ των ακαδημαϊκών ιδρυμάτων και επιχειρήσεων, με στόχο την ολοκληρωμένη κατάρτιση των φοιτητών, σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο.

Υγεία: Στις Most Sustainable Companies in Greece και για το 2024

Στη λίστα «The 50 Most Sustainable Companies in Greece 2024» αναδείχθηκε και φέτος το Υγεία, μέλος του Ομίλου HHG.

«Η εν λόγω διάκριση μας δίνει ακόμη μεγαλύτερη ώθηση να συνεχίσουμε να καινοτομούμε και να εξελισσόμαστε, με γνώμονα την άριστη φροντίδα των ασθενών, την ασφάλεια και την υποστήριξη των εργαζομένων μας, με θετικό περιβαλλοντικό, κοινωνικό και οικονομικό αποτύπωμα» ανέφερε ο Ανδρέας Καρταπάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Υγεία.

Εurobank: Στα 100 άτομα ανθρώπινου δυναμικού, τα 10-11 αναζητούν εργασία

Σύμφωνα με τη μηνιαία έρευνα εργατικού δυναμικού της ΕΛΣΤΑΤ, το εποχικά διορθωμένο ποσοστό ανεργίας διαμορφώθηκε στο 10,6% του εργατικού δυναμικού τον Μάιο από 10,7% τον Απρίλιο και 11,2% τον Μάιο του 2023, όπως επισημαίνει το τελευταίο report “7 Ήμερες Οικονομία” της Eurobank. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι για κάθε 100 άτομα που ανήκουν στο ανθρώπινο δυναμικό περίπου 10 με 11 δεν εργάζονται, αλλά αναζητούν εργασία.

Ανάμεσα στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης των 27 κρατών μελών η Ισπανία εμφάνισε το υψηλότερο ποσοστό ανεργίας με 11,7% και ακολούθησαν (εξαιρουμένων των οικονομιών της Ιρλανδίας και του Λουξεμβούργου): Ελλάδα (10,6%), Φινλανδία (8,2%), Σουηδία (8,2%), Λιθουανία (7,7%), Εσθονία (7,4%), Γαλλία (7,4%), Ιταλία (6,8%), Λετονία (6,7%), Πορτογαλία (6,5%), Ευρωζώνη (6,4%), ΕΕ-27 (6,0%), Βέλγιο (5,9%), Δανία (5,8%), Σλοβακία (5,5%), Ρουμανία (5,4%), Κροατία (5,3%), Αυστρία (5,0%), Βουλγαρία (4,4%), Ουγγαρία (4,3%), Κύπρος (4,1%), Ολλανδία (3,6%), Γερμανία (3,3%), Μάλτα (3,2%), Σλοβενία (3,2%), Πολωνία (3,0%) και Τσεχία (2,7%).

Μικρότερος ο ετήσιος ρυθμός πτώσης του μέσου ποσοστού ανεργίας στο α’ 5μηνο 2024
Σύμφωνα με την Eurobank, η μεγάλη απόκλιση σε όρους ποσοστού ανεργίας ανάμεσα στην ελληνική οικονομία και τους μέσους όρους της Ε.Ε. και της Ευρωζώνης μειώθηκε σημαντικά τα 10 τελευταία χρόνια, ωστόσο εξακολουθεί να είναι υψηλή, αναδεικνύοντας την ύπαρξη δομικών προβλημάτων στην ελληνική αγορά εργασίας (π.χ. αναντιστοιχίες ανάμεσα στη ζήτηση εργασίας εκ μέρους των επιχειρήσεων και την προσφορά εργασίας εκ μέρους των νοικοκυριών). Στο 5μηνο Ιανουάριος-Μάιος 2024 το μέσο ποσοστό ανεργίας στην Ελλάδα διαμορφώθηκε στο 11,0% του ανθρώπινου δυναμικού παρουσιάζοντας ελαφρά πτώση κατά 0,2 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι ο ετήσιος ρυθμός πτώσης του μέσου ποσοστού ανεργίας στο 5μηνο αυτό ήταν ο μικρότερος από όλα τα αντίστοιχα 5μηνα των τελευταίων 10 ετών. Σε ό,τι αφορά την πορεία της απασχόλησης, αποδεικνύεται ότι η οριακή μέση ετήσια μείωση του αριθμού των ανέργων στο 5μηνο Ιανουαρίου-Μαϊου 2024 κατά 2,3 χιλ. άτομα ή 0,4% δεν συνοδεύτηκε από αντίστοιχη οριακή αύξηση του αριθμού των απασχολούμενων. Αντίθετα, η μέση ετήσια αύξηση της απασχόλησης επιταχύνθηκε στο 1,9% (79,9 χιλ. άτομα) από 1,5% (60,9 χιλ. άτομα) το συγκεκριμένο 5μηνο.

KPMG: Τριπλή διάκριση στα Diversity, Equity & Inclusion Awards 2024

Mε δύο Ασημένια βραβεία και ένα Χάλκινο διακρίθηκε η KPMG στην Ελλάδα στα Diversity, Equity & Inclusion Awards 2024. Συγκεκριμένα, η εταιρεία έλαβε ένα Silver βραβείο στην κατηγορία «Consulting/Services» της ενότητας «Best Companies», για τη φετινή καμπάνια KPMG International Women’s Day, καθώς και Silver βραβείο στην κατηγορία «Corporate Events/Conferences» της ενότητας «Accelerating Female Professionals», για την έρευνα και την εκδήλωση Global Female Leaders Outlook 2023.

Επιπλέον, η εταιρεία απέσπασε Bronze βραβείο στην κατηγορία «Gender» της ενότητας «Best Key Area Practices/Initiatives» για τη φετινή καμπάνια KPMG International Women’s Day.

«H σημερινή διάκριση μας δίνει μεγάλη χαρά, αλλά και την ώθηση για να συνεχίσουμε να προωθούμε ένα περιβάλλον ίσων ευκαιριών όχι μόνο στο εσωτερικό της KPMG, αλλά και στις εταιρείες τις οποίες υποστηρίζουμε συμβουλευτικά» δήλωσε σχετικά η Πέγκυ Βελλιώτου, Partner & Head of People, People Services.