Συνεργασία Kaizen Gaming και Evalion – SHL Greece & Cyprus

Μία νέα συνεργασία με την Evalion – SHL Greece & Cyprus πραγματοποίησε η Kaizen Gaming, με στόχο τη συνεχή βελτίωση των ηγετικών ικανοτήτων των στελεχών της. Στο πλαίσιο της, σχεδιάστηκε ένα πολυεπίπεδο πρόγραμμα Potentiality and Development Center, με βασική επιδίωξη να έρθουν στο προσκήνιο οι ικανότητες και τα χαρακτηριστικά που χρειάζεται ένας Kaizen leader. Η υλοποίηση του προγράμματος διήρκησε 1,5 μήνα και συμμετείχαν σε αυτό περίπου 30 στελέχη της Kaizen Gaming.

Αναλυτικότερα, μέσω ποικίλων μεθοδολογιών, όπως τεστ γνωστικών ικανοτήτων, ερωτηματολόγια επαγγελματικής προσωπικότητας και υποκίνησης, ασκήσεις ανάλυσης παρουσίασης, ασκήσεις ρόλων και συνεντεύξεις εγκυρότητας αποτελεσμάτων, αξιολογήθηκαν οι ικανότητες στελεχών από τρία ιεραρχικά επίπεδα (heads, managers και team leaders), ενώ έλαβαν χώρα τόσο ένα Development Center όσο και One-to-one feedback session.

Μετά τον εντοπισμό των development areas, δημιουργήθηκαν ατομικά πλάνα ανάπτυξης, πραγματοποιήθηκαν 4ωρα εστιασμένα training sessions ανά level, με σκοπό την ενδυνάμωση, αλλά και one to one coaching sessions. Χάρη στο εν λόγω πρόγραμμα, η Kaizen Gaming διαθέτει πλέον αναλυτική αποτύπωση του προφίλ των συμμετεχόντων, ενώ οι ίδιοι πήραν πλήρη ατομική ανατροφοδότηση για τα δυνατά σημεία και τις περιοχές βελτίωσης.

Four Seasons: Διοργάνωσε Wellbeing Week για τους ανθρώπους της

Μια εβδομάδα αφιερωμένη στο Wellbeing των ανθρώπων της διοργάνωσε η Four Seasons, γεμάτη με δραστηριότητες που είχαν ως στόχο τη βελτίωση της υγείας, τη χαλάρωση αλλά και τη διασκέδαση των εργαζομένων. Η αρχή έγινε με το ξενοδοχείο, σε συνεργασία με την ομάδα του “Wanna Flirt”, να προσφέρει σε πάνω από 250 εργαζομένους του φρέσκα και αναζωογονητικά smoothies.

Παράλληλα, καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, οι εργαζόμενοι απόλαυσαν ενεργειακές μπάρες, ενώ σε συνεργασία με την Apivita, η Four Seasons τους δώρισε ένα κουτί με όλα τα απαραίτητα προϊόντα ενόψει του καλοκαιριού.

Επιπρόσθετα, στο πλαίσιο της εν λόγω Wellbeing Week, διοργανώθηκαν συνεδρίες μασάζ, γελωτοθεραπεία με την Ελένη Κοντοράβδη, συνεδρίες για διατροφικές συμβουλές με την Βάλια Γρηγορίου, αλλά και εκπαιδεύσεις για το Financial Wellbeing σε συνεργασία με την Aon και τη διαχείριση του στρες με την Χριστίνα Καραπάνου.

Επιπλέον, η Recreation Team του ξενοδοχείου υλοποίησε συνεδρίες Yoga και αγώνες Padel. Τέλος, κάποιοι τυχεροί εργαζόμενοι κέρδισαν μοναδικά δώρα, όπως συνεδρία με διατροφολόγο, συνεδρία personal training, θεραπευτικό μασάζ στο Spa του ξενοδοχείου και μηνιαία συνδρομή σε γυμναστήριο.

Υπ. Εργασίας: Σε εφαρμογή ο Μηχανισμός Διάγνωσης των αναγκών της αγοράς εργασίας

Διαδοχικές συναντήσεις με εκπροσώπους του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Αθηνών, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στον Επισιτισμό – Τουρισμό και του Συνδέσμου Εξαγωγέων ΣΕΒΕ, πραγματοποίησε η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως με τους Υφυπουργούς Κώστα Καραγκούνη και Πάνο Τσακλόγλου.

Επί τάπητος τέθηκαν, μεταξύ άλλων, η πιστή εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας για την προστασία των δικαιωμάτων των εργαζομένων, καθώς και τρόποι βελτίωσης του εφαρμοστικού της πλαισίου, το οποίο πρόκειται να επεκταθεί, πιλοτικά, και στους κλάδους του επισιτισμού και του τουρισμού από το φθινόπωρο. Παράλληλα, συζητήθηκαν ζητήματα κάλυψης των αναγκών των επιχειρήσεων σε ανθρώπινο δυναμικό μέσω και της αξιοποίησης του Μηχανισμού Διάγνωσης των αναγκών της αγοράς εργασίας όπως επίσης και η ενσωμάτωση της ευρωπαϊκής οδηγίας για τον καθορισμό επαρκών κατώτατων μισθών και τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας.

«Η ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου διαλόγου με τους κοινωνικούς εταίρους, ενώ παράλληλα συνεχίζονται οι επί μέρους επαφές με κοινωνικούς φορείς και εκπροσώπους επαγγελματικών κλάδων, καταδεικνύει την προτεραιότητα που δίνει η νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου στην επίλυση των ζητημάτων που απασχολούν την αγορά εργασίας» επισημαίνει μεταξύ άλλων σχετική ανακοίνωση, η οποία καταλήγει λέγοντας ότι πρόθεση της Ν. Κεραμέως είναι «να παραμείνει ενεργός και διαρκής ο κοινωνικός διάλογος με τη συμμετοχή όλων των συντελεστών της αγοράς εργασίας».

Google: Κατάρτιση των δημοσίων υπαλλήλων σε θέματα Τεχνητής Νοημοσύνης

Εκπαίδευση σε θέματα Τεχνητής Νοημοσύνης ξεκίνησαν ήδη 500 εργαζόμενοι στον δημόσιο τομέα. Η εν λόγω εκπαιδευτική πρωτοβουλία, με τίτλο «Al for All», πραγματοποιείται από το Υπουργείο Εσωτερικών, σε συνεργασία με την Google και το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης και αποτελεί μόνο την αρχή ενός προγράμματος που θα επεκταθεί από τον Σεπτέμβριο σε όλες τις υπηρεσίες του Δημοσίου Τομέα. Ειδικότερα, το πρώτο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Υπουργείου Εσωτερικών και της Google, περιλαμβάνει τρεις ημερίδες από εξειδικευμένους και έμπειρους εκπαιδευτές της εταιρείας.

Οι δύο από αυτές θα απευθύνονται στους δημόσιους υπαλλήλους συνολικά και ξεδιπλώνονται μέσα από τις θεματικές ενότητες «Ενισχύστε την Παραγωγικότητά σας με την Τεχνητή Νοημοσύνη (Al)» και «Μέθοδοι επίλυσης Προβλημάτων», ενώ η τρίτη, με θέμα «Ηγεσία για την Ψηφιακή Εποχή», αφορά στελέχη που έχουν θέσεις ευθύνης στον δημόσιο τομέα.

«Η ενίσχυση της παραγωγικότητας στο Δημόσιο με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη, αποτελεί προτεραιότητα του Υπουργείου Εσωτερικών για την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Είμαστε περήφανοι που στο πλευρό μας βρίσκονται τεχνολογικοί κολοσσοί όπως η Google, με τη στήριξη της οποίας ενισχύουμε τις ψηφιακές δεξιότητες των υπαλλήλων, μειώνουμε αποφασιστικά τη γραφειοκρατία και έτσι στρέφουμε το έμψυχο δυναμικό του δημοσίου σε πιο παραγωγικές δραστηριότητες, αυτές που έχουν ανάγκη όλοι οι πολίτες» ανέφερε σχετικά η Υφυπουργός Εσωτερικών, Βιβή Χαραλαμπογιάννη, ενώ από την πλευρά της η Μαρία Φουντά, Head of Marketing της Google για την Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, σημείωσε:

«Είναι γεγονός πως η Τεχνητή Νοημοσύνη διαδραματίζει ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο, αλλάζοντας τα δεδομένα στον τρόπο λειτουργίας των υπηρεσιών και προσφέροντας πληθώρα από οφέλη για όλους. Μόνο εάν συνεργαστούμε μπορούμε να αναπτύξουμε το ΑΙ με υπευθυνότητα».

Ολυμπία Οδός: Δράσεις στο πλαίσιο της Εβδομάδας Υγείας & Ασφάλειας

Στην Εβδομάδα Υγείας & Ασφάλειας του Ομίλου Vinci συμμετείχε, για ακόμα μία χρονιά, η Ολυμπία Οδός, πραγματοποιώντας δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τους εργαζομένους και τους συνεργάτες, με σκοπό την προώθηση του κύριου στόχου της, που είναι τα «Μηδενικά Ατυχήματα».

Η φετινή Εβδομάδα είχε μήνυμα “SPOT & STOP”, ενώ οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν γύρω από τους πυλώνες της κλιματικής αλλαγής και της ραγδαίας εξέλιξης της τεχνολογίας και της επιστήμης. Ειδικότερα, η Ολυμπία Οδός πραγματοποίησε εκπαιδεύσεις στα γραφεία για την προστασία από τη φωτιά, το σεισμό, τις αρχές εκκένωσης κτηρίων καθώς και Ημερίδα Υγείας & Ασφάλειας με τη συμμετοχή εργαζομένων, υπεργολάβων και συνεργατών. Παράλληλα, διοργάνωσε διαγωνισμό φωτογραφίας με θέμα τις καλές πρακτικές για την ασφάλεια στις εργασίες πεδίου.

«Η Εβδομάδα Υγείας και Ασφάλειας της Vinci αποτελεί μία εξαιρετική ευκαιρία να δούμε σε τι επίπεδο βρισκόμαστε στα θέματα αυτά και να θέσουμε νέους στόχους. Καλούμαστε να διαμορφώσουμε ένα πλαίσιο εργασίας παρεμβαίνοντας και αλλάζοντας διαδικασίες όπου χρειάζεται. Αξιοποιούμε τα εργαλεία της νέας εποχής και υιοθετούμε νέες πρακτικές, σεβόμενοι το περιβάλλον» δήλωσε ο Παναγιώτης Παπανικόλας, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού.

Chiesi Hellas: Έμφαση σε εκπαιδευτικά προγράμματα χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς

Η βιοφαρμακευτική εταιρεία Chiesi Hellas, για 3η χρονιά, διακρίθηκε στο θεσμό των «Diversity & Inclusion Awards» κατακτώντας δύο Βronze βραβεία. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία έλαβε υψηλή αξιολόγηση στις κατηγορίες «Learning & Development» και «Unconscious Bias-Fighting Stereotypes Training», για τα προγράμματα που σχεδιάζει και υλοποιεί για την εξέλιξη των δεξιοτήτων των ανθρώπων της, καθώς και για τη γυναικεία ενδυνάμωση.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν τα προγράμματα με τίτλο «Chiesi Customer Centricity Campus» και «Understanding Unconscious Bias_Play Τhe Bias Buzzer», τα οποία υλοποιούνται με την επιμέλεια των μελών της Επιτροπής Διαφορετικότητας, Δικαιοσύνης και Ενσωμάτωσης της Chiesi Hellas, που δημιουργήθηκε το 2020. Ειδικότερα, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Chiesi Customer Centricity Campus» διάρκειας 6 μηνών, έχει θεματολογία την παραδοχή της ειλικρινούς περιέργειας και τη σημασία της ενεργητικής ακρόασης, κατά την ανατροφοδότηση του πελάτη.

Ο απώτερος εκπαιδευτικός στόχος του προγράμματος ήταν να αισθανθούν οι εκπαιδευόμενοι ασφαλείς στην εφαρμογή του νέου λειτουργικού μοντέλου της Chiesi Hellas με τίτλο «Η Φωνή του Πελάτη» (Voice Of The Customer).

Επιπλέον, η Chiesi Hellas εφάρμοσε το πρόγραμμα «Understanding Unconscious Bias_Play Τhe Bias Buzzer», μέσω του οποίου όλα τα μέλη του οργανισμού, εξοικειώθηκαν με την έννοια των Ασυνείδητων Προκαταλήψεων και με τους τρόπους αποδόμησης στερεοτύπων κατά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Παράλληλα, οι υπεύθυνοι ομάδων συμμετείχαν σε εξειδικευμένο σεμινάριο ηγεσίας, ώστε να ενισχύσουν τη συμπερίληψη και το αίσθημα του ανήκειν στην ομάδα τους, παρέχοντας ψυχολογική ασφάλεια.

Ην. Βασίλειο: 6 ημέρες της άδειας επενδύονται στη φροντίδα της οικογένειας

Το 51% των εργαζομένων στο Ηνωμένο Βασίλειο εξηγεί ότι η καριέρα του έχει επηρεαστεί από τα καθήκοντα φροντίδας που έχει. Αυτό δείχνει η νέα έρευνα Bupa Wellbeing Index, σύμφωνα με την οποία οι εργαζόμενοι Millennials επηρεάζονται περισσότερο, αφού το 40% των ατόμων ηλικίας 25-44 ετών τονίζει ότι η καριέρα του έχει «πληγεί» από το γεγονός πως πρέπει να φροντίσει τους γονείς, τους παππούδες, τα αδέρφια ή τα παιδιά του.

Το ίδιο υποστηρίζει και το 25% των γυναικών, το οποίο βλέπει τα εν λόγω καθήκοντα ως εμπόδιο στην εξέλιξη της καριέρας του. Επιπρόσθετα, η εν λόγω έρευνα αποκαλύπτει ότι οι εργαζόμενοι Millennials «χάνουν» κατά μέσο όρο 6 εργάσιμες ημέρες ετησίως σε αναρρωτική άδεια ή άδεια άνευ αποδοχών, λόγω της παροχής φροντίδας, ενώ αξιοποιούν 6 ημέρες της ετήσιας άδειάς τους για να φροντίσουν μέλη της οικογένειάς τους.

Επιπλέον, το 14% των ερωτηθέντων απείχε από κάποια εταιρική εκδήλωση λόγω των καθηκόντων φροντίδας, με το ποσοστό αυτό για τους Millennials να ανεβαίνει στο 20%. Την ίδια στιγμή, το 14% των ατόμων (18% για τους Millennials) παραδέχεται ότι τα καθήκοντα φροντίδας επηρεάζουν την ικανότητά του να συγκεντρωθεί στην εργασία του, ενώ το 45% των εργαζομένων αναφέρει ότι δεν μπορεί να κοιμηθεί λόγω της ανησυχίας του για τα μέλη της οικογένειάς του.

Βάσει της έρευνας, η παροχή εργαλείων και καθοδήγησης στους εργαζομένους αποτελεί τη μεγαλύτερη προτεραιότητα των ατόμων (68%), ενώ ένα 58% επιθυμεί πρόσβαση σε ιδιωτικές υπηρεσίες υγείας για το ίδιο και την οικογένειά του. Τέλος, ως προς τις παροχές που θα εκτιμούσαν περισσότερο ψάχνοντας για νέα εργασία, το 31% επιζητά ευέλικτες επιλογές εργασίας και το 20% ιδιωτική ασφάλεια υγείας.

LearnWorlds: Νέος Senior Talent Acquisition Manager o Κωνσταντίνος Σημαιοφορίδης

Καθήκοντα Senior Talent Acquisition Manager στην LearnWorlds ανέλαβε από τον τρέχοντα μήνα ο Κωνσταντίνος Σημαιοφορίδης, ο οποίος μέχρι πρότινος ήταν Senior Talent & Purpose Manager στην Atcom.

Ο Κ. Σημαιοφορίδης είναι απόφοιτος του ΕΚΠΑ, αλλά και κάτοχος Master και Διδακτορικού από το ίδιο ίδρυμα, ενώ στην επαγγελματική του πορεία έχει, μεταξύ άλλων, διατελέσει Senior Talent & Purpose Manager στην Advengers.

Lidl Ελλάς: Στήριξη στο CTY Greece για 11η χρονιά

Μεγάλος δωρητής του Κέντρου για Χαρισματικά – Ταλαντούχα Παιδιά/Center for Talented (CTY) Greece του Κολλεγίου Ανατόλια παραμένει, για 11η συνεχή χρονιά, η Lidl Ελλάς, προσφέροντας 25 πλήρεις ή 50 μερικές υποτροφίες σε μαθητές με εξαιρετικές ακαδημαϊκές ικανότητες από όλη την Ελλάδα.

Παράλληλα, η εταιρεία στηρίζει και τη δημιουργία ειδικών μαθημάτων σε συνεργασία με το CTY Greece, ενώ, στο πλαίσιο της συμπλήρωσης των δέκα χρόνων λειτουργίας του Κέντρου στην Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε διαδραστική ενημέρωση στο Anna Papageorgiou STEM Center του Κολλεγίου Ανατόλια.

«Είμαστε υπερήφανοι που συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε το πρόγραμμα από το 2014 σε Ελλάδα και Κύπρο, με στόχο τη δημιουργία κοινωνικής αξίας και την προώθηση ποιοτικής εκπαίδευσης για όλους. Στη Lidl Ελλάς, δεσμευόμαστε να υποστηρίζουμε τους νέους στην ανάπτυξη των ικανοτήτων τους και να προχωράμε μαζί τους στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο» δήλωσε η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων & Βιωσιμότητας Lidl Ελλάς.

Σημειώνεται, τέλος, πως από το 2014, η εταιρεία έχει διαθέσει περισσότερα από 1 εκ. ευρώ για υποτροφίες, ενημερωτικές και επιμορφωτικές δράσεις στην Ελλάδα και στην Κύπρο, ενώ μέχρι το τέλος του 2024, προβλέπεται πως η Lidl Ελλάς θα έχει προσφέρει συνολικά πάνω από 520 υποτροφίες.

Interamerican: Ταξίδι επιβράβευσης στην Ιαπωνία για τους συνεργάτες της

Ένα ταξίδι στην Ιαπωνία διοργάνωσε, από τις 18 έως τις 26 Ιουνίου, η Interamerican, συνεχίζοντας την παράδοση της ετήσιας επιβράβευσης των συνεργατών του εταιρικού Δικτύου Πωλήσεών της.

Στο εν λόγω ταξίδι συμμετείχαν πάνω από 100 συνεργάτες του εταιρικού Δικτύου Πωλήσεων της εταιρείας, στελέχη της Διοίκησης, ασφαλιστικοί σύμβουλοι, Unit managers, συντονιστές καθώς και διοικητικό προσωπικό.

Οι συμμετέχοντες εξερεύνησαν εμβληματικές πόλεις και περιοχές της Ιαπωνίας, όπως το Τόκιο, το Κιότο, την Καμακούρα και τη Νάρα, ενώ είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις και να συζητήσουν με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Interamerican, Γιάννη Καντώρο, καθώς και με άλλα κορυφαία στελέχη της εταιρείας, όπως ο Rene Scholten, Γενικός Οικονομικός Διευθυντής, η Linda Nieuwenhuizen, Γενική Διευθύντρια Customer Value & Experience, ο Γιώργος Βελιώτης, Γενικός Διευθυντής Ζωής & Υγείας, ο Τάσος Ηλιακόπουλος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και ο Μανώλης Κούτης, Διευθυντής Πωλήσεων.