Revoil: Αύξηση 35% στις ώρες εκπαίδευσης εργαζομένων το 2023

Την Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξής της για το 2023 έδωσε στη δημοσιότητα η Revoil. Σύμφωνα με αυτήν, η εταιρεία απασχολεί 107 εργαζόμενους, με το 23,4% να είναι γυναίκες, ενώ το 100% των εργαζομένων είναι πλήρους απασχόλησης και με συμβάσης εργασίας αορίστου χρόνου.

Ως προς τις προσλήψεις, το 2023 η εταιρεία προέβη στην πρόσληψη 28 ατόμων, με τους 26 να ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα 30-50 ετών και τους 2 στους 51+, ενώ από τις 28 προσλήψεις, οι 5 αφορούσαν σε γυναίκες. Αναφορικά με τις αποχωρήσεις, το 2023 σημειώθηκαν συνολικά 20 αποχωρήσεις, με τις 17 να αφορούν άνδρες και τις 3 γυναίκες, ενώ η πλειοψηφία (16) αφορούσαν την ηλικιακή ομάδα 30-50 και μόνο οι 4 τα άτομα κάτω των 30 ετών.

Επιπρόσθετα, βάσει της εν λόγω Έκθεσης, η Revoil προσφέρει μία σειρά από προνόμια στους εργαζομένους της, όπως χρηματικά bonus βάσει των στόχων, ομαδικά ασφαλιστήρια προγράμματα, δωροεπιταγή 100 ευρώ για τη γέννηση τέκνου, 3.000 ευρώ ετησίως για το 3ο και το 4ο παιδί μέχρι την ενηλικίωσή του, Διατακτικές επιταγές και βραβεία στα παιδία των εργαζομένων που αριστεύουν ή εισάγονται σε Πανεπιστήμια.

Επιπλέον, η Έκθεση τονίζει την εστίαση της εταιρείας στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της. Έτσι, το 2023 πραγματοποιήθηκαν συνολικά 578 ώρες εκπαίδευσης, σημειώνοντας αύξηση 35%, ενώ πενταπλασιάστηκαν οι δαπάνες εκπαίδευσης των εργαζομένων. Παράλληλα, ο μέσος όρος των ωρών εκπαίδευσης των εργαζομένων διαμορφώθηκε στις 5,4 ώρες με τον αντίστοιχο μέσο όρο στους άνδρες να καταγράφεται στις 5,2 ώρες και στις γυναίκες τις 6 ώρες. Τέλος, η Έκθεση αναφέρεται και στις κοινωνικές δράσεις που αναλαμβάνει η Revoil, όπως τον καθαρισμό παραλίας από τους εργαζομένους, τη διοργάνωση της Κοινωνικής Κουζίνας και τη συμμετοχή στο 15ο Greece Race for the Cure.

GEP: Εκπαιδεύσεις Πρώτων Βοηθειών για την Tsomokos Communications

Η εταιρεία Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία GEP παρείχε μια σειρά από εξειδικευμένες εκπαιδεύσεις Πρώτων Βοηθειών στην εταιρεία επικοινωνίας Tsomokos Communications.

Πιο συγκεκριμένα, η GEP παρείχε σεμινάρια ενημέρωσης και εκπαίδευσης πρώτων βοηθειών στα στελέχη της Tsomokos Communications, εξοπλίζοντάς τα με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών (εγκαύματα, αιμορραγίες, συχνά ατυχήματα κ.λπ.).

Το πρόγραμμα των συναπτών εκπαιδεύσεων περιλάμβανε CPR, AED, πρώτες βοήθειες με προσομοιώσεις αληθινών σεναρίων, ενώ με το πέρας των σεμιναρίων, οι συμμετέχοντες απέκτησαν πιστοποίηση διάρκειας τριών ετών.

ΣΑΕΚ: Ξεκινούν οι εγγραφές σε 41 ειδικότητες υψηλής ζήτησης

Σήμερα Παρασκευή και ώρα 11:00 ξεκινά η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων για την εισαγωγή στις 30 Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΣΑΕΚ) της ΔΥΠΑ, για το έτος 2024-2025, σε 41 ειδικότητες με υψηλή ζήτηση στην αγορά εργασίας.

Δικαίωμα αίτησης έχουν όσοι είναι κάτοχοι Απολυτηρίου Λυκείου (Γενικού ή Επαγγελματικού), όλων των ηλικιών. Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται αποκλειστικά μέσω gov.gr με τους κωδικούς Taxis. Σύμφωνα με τη ΔΥΠΑ, οι 30 ΣΑΕΚ «παρέχουν ποιοτική αρχική επαγγελματική κατάρτιση που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της οικονομίας και εξασφαλίζουν στους καταρτιζόμενους τα ανάλογα προσόντα μέσω της παροχής επιστημονικών, τεχνικών, επαγγελματικών και πρακτικών γνώσεων, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αναπτύξουν ικανότητες και δεξιότητες για την ένταξή τους στην αγορά εργασίας». Η φοίτηση είναι διάρκειας πέντε συνολικά εξαμήνων, επιμερισμένη σε τέσσερα εξάμηνα (2 χρόνια) θεωρητικής και εργαστηριακής κατάρτισης, συνολικής διάρκειας έως 1.200 διδακτικές ώρες ειδικότητας, και σε ένα εξάμηνο αμειβόμενης Πρακτικής Άσκησης, συνολικής διάρκειας 960 ωρών.

Οι ΣΑΕΚ της ΔΥΠΑ εξασφαλίζουν στους αποφοίτους (μετά από εξετάσεις πιστοποίησης αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης) Δίπλωμα Επαγγελματικής Ειδικότητας Επιπέδου 5.

«Η ανεργία στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια έχει μειωθεί κατά σχεδόν 8% και έχουν δημιουργηθεί 400.000 νέες θέσεις εργασίας, εκ των οποίων οι 310.000, σύμφωνα με τα στοιχεία, είναι καλύτερα αμειβόμενες απ’ ότι στο παρελθόν» ανέφερε σχετικά ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Πέτρος Μαρινάκης χθες, κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης των δημοσιογράφων.

Ινστιτούτο Ερευνών ΚΕΕΕ: Έρευνα για κενές θέσεις εργασίας και κενά ειδικοτήτων

Στην πλήρη χαρτογράφηση των αναγκών της αγοράς εργασίας, τόσο ως προς τις κενές θέσεις εργα¬σί¬ας, όσο και ως προς τις συγκεκριμένες ειδικότητες και δεξιότητες που αναζητούν οι επιχειρήσεις, προ¬χώρησε το Ινστιτούτο Ερευνών της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος μέσα από την πα¬νελ¬λαδική έρευνα Πεδίου που διενήργησε, σε συνεργασία με την εταιρεία Δημοσκοπήσεων και Έρευ¬νας Αγο¬ράς Palmos Analysis, το χρονικό διάστημα Φεβρουαρίου – Μαΐου 2024.

Στην έρευνα Πεδίου συμμετείχαν 5.076 επιχειρήσεις και τα αποτελέσματα σταθμίστηκαν ως προς την Περιφέρεια και τον Τομέα Δραστηριότητας, ώστε να προκύψουν αντιπροσωπευτικά αποτελέσματα για το σύνολο της χώρας. Τα δεδομένα της έρευνας αναλύθηκαν ως προς το μέγεθος (αριθμός εργαζο¬μέ¬νων), την Περιφέρεια, τον Τομέα κύριας δραστηριότητας, το μονοψήφιο ΚΑΔ, τη νομική μορφή, τον κύ¬κλο εργασιών και τον εάν η επιχείρηση έχει ή όχι εξαγωγικό χαρακτήρα. Προκύπτει, με τον τρόπο αυτό, η πλήρης εικόνα των αναγκών εργασίας των επιχειρήσεων της χώρας, με βάση όλες τις βασικές παραμέτρους και τα χαρακτηριστικά των επιχειρήσεων.

Για την καταγραφή των αναγκών σε επαγγελματικές ειδικότητες χρησιμοποιήθηκε το σύστημα κατά¬τᬬξης των επαγγελμάτων ESCO (European Skills, Competences and Occupations). Σύμφωνα με τα α¬πο¬τελέσματα της έρευνας, στο ερώτημα για τη σημαντικότερη ειδικότητα για τη λειτουργία των επιχει¬ρήσεων, η κατάταξη στο σύνολο των επιχειρήσεων της χώρας είναι η εξής (Πρωτοβάθμια Κατάταξη ΕSCO):

BrainRocket – Elabet: Νέα Regional HR Manager η Ασπασία Κούντρια

Καθήκοντα Regional HR Manager για την Elabet της BrainRocket ανέλαβε η Ασπασία Κούντρια, η οποία μέχρι πρότινος ήταν HR Business Partner Operations & Learning and Development στην Arηs Developments Hellas.

Η Α. Κούντρια είναι απόφοιτη του ΕΚΠΑ και κάτοχος Master και Διδακτορικού από το Πάντειο Πανεπιστήμιο, ενώ στην επαγγελματική της πορεία έχει, μεταξύ άλλων, διατελέσει HR Business Partner & Talent Development Manager στην Vertoyo.

Alba – ΣΕΒ: Διαδικτυακό συνέδριο για το Diversity & Inclusion

Διαδικτυακό συνέδριο με θέμα «Diversity and Inclusion» διοργάνωσαν ο ΣΕΒ και το Alba Graduate Business School, με την ολοκλήρωση του προγράμματος «Women in Leadership», της πρωτοβουλίας «Μαζί στη Γνώση». Στην εισαγωγή του, ο Στέλιος Αργυρός, Πρόεδρος του Δ.Σ. του Alba, τόνισε πως είναι χρέος όλων να αναπτύξουμε οικουμενικές ιδιότητες όπως η διανοητική εντιμότητα, η αλληλεγγύη, και η συναισθηματική νοημοσύνη.

«Η διαφορετικότητα είναι μία πραγματικότητα. Η συμπερίληψη, όμως, είναι μία επιλογή που οφείλουμε να κάνουμε καθημερινά. Συμπερίληψη σημαίνει να υποστηρίζουμε έμπρακτα τη διαφορετικότητα» ανέφερε χαρακτηριστικά η Ντόρα Οικονόμου, Διευθύντρια στον Τομέα Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού στο ΣΕΒ και πρόσθεσε: «Στον ΣΕΒ αναγνωρίζουμε την αξία της για τις επιχειρήσεις και ευαισθητοποιούμε, ενημερώνουμε και προτρέπουμε τα μέλη μας, ώστε να αναλάβουν πρωτοβουλίες και δράσεις για τη δημιουργία ενός συμπεριληπτικού εργασιακού περιβάλλοντος, όπου η διαφορετικότητα φέρνει καινοτόμες ιδέες και νέες προοπτικές, αυξάνοντας την παραγωγικότητα, την ανταγωνιστικότητα και την “εικόνα” της κάθε επιχείρησης».

Από την πλευρά του, ο Δρ Κώστας Αξαρλόγλου, Πρύτανης του Alba, τόνισε: «Η συνεχής (δια βίου) μάθηση, ως αναγκαιότητα της νέας οικονομίας, απαιτεί σημαντικούς πόρους, η έλλειψη των οποίων οδηγεί στην αδυναμία πρόσβασης μεγάλων ομάδων της κοινωνίας μας σε αυτήν. Έτσι, η συμπερίληψη στη συνεχή μάθηση επιτυγχάνεται πλέον με οικοσυστήματα μάθησης όπου οι stakeholders – από κοινού – προσφέρουν πρόσβαση στη συνεχή μάθηση σε αυτές τις ομάδες». Επιπρόσθετα, πραγματοποιήθηκε εκτενής συζήτηση για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Thessaloniki Future Leaders Lab», με στελέχη των εταιρειών που απαρτίζουν το οικοσύστημα γνώσης, να μοιράζονται την εμπειρία τους από τη συμβολή και τη συμμετοχής τους. Τέλος, διεξήχθη session με θέμα τη συμπεριληπτική μακροβιότητα στον εργασιακό χώρο και την αντιμετώπιση του ηλικιακού ρατσισμού, ενώ το συνέδριο ολοκληρώθηκε με ένα Art Masterclass.

Jabra: Το 50% των εργαζομένων αγχώνεται από τον θόρυβο που υπάρχει στο γραφείο

Έρευνα σε σχέση με το πώς επηρεάζει ο ήχος και η φασαρία τη συγκέντρωση και την απόδοση των εργαζομένων πραγματοποίησε η Jabra, με δείγμα 2.000 εργαζόμενους από τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ. Σύμφωνα με αυτήν, το 71% των εργαζομένων στον Ηνωμένο Βασίλειο εξηγεί ότι το κουράζει η εργασία σε ένα περιβάλλον με φασαρία, ενώ το 50% υποστηρίζει ότι αγχώνεται από τον θόρυβο που υπάρχει στο γραφείο και δεν μπορεί να συγκεντρωθεί.

Επιπρόσθετα, το 47% τονίζει ότι είναι δύσκολο να είναι παραγωγικό όταν οι συνάδελφοί του απαντούν σε κλήσεις στα γραφεία τους χωρίς ακουστικά, με ένα 49% να υπογραμμίζει ότι είναι εξίσου δύσκολο να συμμετέχει σε κλήσεις. Ως εκ τούτου, το 53% καταφεύγει στο να απαντά στις κλήσεις ή να μπαίνει σε διαδικτυακές συναντήσεις σε κάποιον ξεχωριστό χώρο, ενώ ένα 66% χρησιμοποιεί επαγγελματικά ακουστικά.

Επιπλέον, το 72% επισημαίνει ότι το να υπάρχει καθαρός ήχος στις κλήσεις το βοηθά περισσότερο να συγκεντρωθεί, με ένα 58% να δηλώνει ότι ο κακός ήχος επηρεάζει αρνητικά το wellbeing του. Ταυτόχρονα, οι εργαζόμενοι θεωρούν ότι η καλή ποιότητα ήχου βοηθά στην καλύτερη επικοινωνία (46%), καλύτερη συνεργασία (44%) και βελτιωμένες επικοινωνιακές δεξιότητες (39%), ενώ οι λύσεις που προτείνουν είναι η παροχή κατάλληλων ακουστικών από τον εργοδότη (36%), η δυνατότητα να δουλεύουν πιο συχνά από το σπίτι (39%) και η δημιουργία ειδικών χώρων στα γραφεία (34%).

HR: Σταθεροποιείται η χρήση ΑΙ και VR εργαλείων για τις προσλήψεις

Τα HR στελέχη αξιοποιούν σιγά σιγά τις νέες τεχνολογίες, όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η εικονική πραγματικότητα, στη διαδικασία των προσλήψεων και του onboarding.

Αυτό δείχνει νέα έρευνα της ECI Partners στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με την οποία, το 15% των HR στελεχών χρησιμοποιεί εργαλεία εικονικής πραγματικότητας (VR) και το 18% εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης, ούτως ώστε να βοηθηθεί στις προσπάθειές του σε σχέση με την εύρεση των κατάλληλων υποψηφίων.

Παράλληλα, η έρευνα εξηγεί ότι το 45% των HR στελεχών αξιοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την εύρεση κατάλληλων υποψηφίων και το 38% χρησιμοποιεί onboarding πλατφόρμες.

OTS: Summer Party στη Θεσσαλονίκη για όλους τους ανθρώπους της

Mε ένα Summer Party στη Θεσσαλονίκη υποδέχτηκε το καλοκαίρι η OTS, με καλεσμένους όλους τους εργαζόμενους της εταιρείας από τις διάφορες περιοχές της Ελλάδας.

Με καλοκαιρινή διάθεση, όλοι οι άνθρωποι της OTS είχαμε την ευκαιρία να διασκεδάσουν εκτός γραφείου, να απολαύσουν την παρέα των συναδέλφων τους, να γνωριστούν καλύτερα με μέλη από άλλες ομάδες της εταιρείας, αλλά και με συναδέλφους που εργάζονται σε διαφορετικές πόλεις.

«Σε μια βραδιά γεμάτη με χαμόγελα, χορό, φαγητό και ποτό, δημιουργήσαμε νέες αναμνήσεις, που θα μείνουν αξέχαστες για όλους μας. Με το OTS Summer Party γιορτάσαμε την αξία της ομαδικότητας και της συνεργασίας, θεμελιώδη στοιχεία της καθημερινής μας εργασίας» επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

ΔΥΠΑ: 812.958 οι εγγεγραμμένοι άνεργοι τον Ιούνιο

Σε 812.958 άτομα ανήλθε το σύνολο των εγγεγραμμένων στο μητρώο της ΔΥΠΑ ανέργων για τον Ιούνιο του 2024, εκ των οποίων τα 451.016 (55,5%) άτομα είναι εγγεγραμμένα στο μητρώο για χρονικό διάστημα ίσο ή και περισσότερο των 12 μηνών και τα 361.942 (44,5%) είναι εγγεγραμμένα στο μητρώο για χρονικό διάστημα μικρότερο των 12 μηνών, με τους άνδρες να αποτελούν το 32,2% (262.114) και τις γυναίκες το 67,8% (550.844).

Ως προς το σύνολο των επιδοτούμενων ανέργων, δηλαδή των δικαιούχων που πληρώθηκαν εντός του Ιουνίου, ανέρχεται σε 105.374 άτομα, από τα οποία τα 96.709 (91,8%) είναι κοινοί άνεργοι και λοιπές κατηγορίες επιδοτούμενων ανέργων και τα 8.665 (8,2%) είναι εποχικοί τουριστικών επαγγελμάτων, με τους άνδρες να αποτελούν το 41,9% (44.190) και τις γυναίκες το 58,1% (61.184).

Τέλος, από το σύνολο των επιδοτούμενων ανέργων, το 87,5% (92.216) είναι κοινοί, το 2,2% (2.269) οικοδόμοι, το 8,2% (8.665) εποχικοί τουριστικών επαγγελμάτων, το 1% (1.042) εποχικοί λοιποί (αγροτικά), το 1% (1.071) εκπαιδευτικοί και το 0,1% (111) λοιποί.