Ανθρώπινη Συμπεριφορά και Διοίκηση: Το Πρωτοποριακό Πρόγραμμα MSc Psychology & HRM του BCA College

Σε μια εποχή που η κατανόηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς στον εργασιακό χώρο αποτελεί κλειδί για την επιτυχία, το BCA College παρουσιάζει το πρωτοποριακό μεταπτυχιακό πρόγραμμα MSc Psychology & HRM. Σύμφωνα με μελέτες, το 75% των επαγγελματιών του HR πιστεύει ότι οι γνώσεις ψυχολογίας είναι απαραίτητες για την αποτελεσματική διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού. Οι σύγχρονες επιχειρήσεις απαιτούν από τα στελέχη τους να είναι εξοπλισμένα όχι μόνο με τις παραδοσιακές δεξιότητες διοίκησης, αλλά και με βαθιά κατανόηση των ανθρώπινων συμπεριφορών. Η ανάδυση των ανθρωποκεντρικών προσεγγίσεων στις επιχειρήσεις επιβάλλει ένα νέο εκπαιδευτικό μοντέλο που συνδυάζει τη διοίκηση με την ψυχολογία, προσφέροντας πολύτιμα εργαλεία για την επαγγελματική επιτυχία και την προσωπική ευτυχία των εργαζομένων.

Τι Προσφέρει το MSc Psychology & HRM;
Το πρόγραμμα MSc Psychology & HRM συνδυάζει την επιστήμη της ψυχολογίας με τη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, προσφέροντας ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πλαίσιο που καλύπτει:

  • Ψυχολογία: Συμβουλευτική, ψυχομετρία και άλλα εργαλεία κατανόησης και διαχείρισης της ανθρώπινης συμπεριφοράς.
  • Διοίκηση Επιχειρήσεων: Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, εταιρική στρατηγική και άλλα κρίσιμα πεδία της επιχειρηματικής διοίκησης.

Απευθύνεται σε ψυχολόγους, στελέχη HR και managers που επιθυμούν να εμβαθύνουν στις γνώσεις τους και να προωθήσουν την επαγγελματική τους καριέρα.

Μοναδικά Πλεονεκτήματα και Ευέλικτες Επιλογές Παρακολούθησης
Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί από κορυφαίους ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες πολυεθνικών ομίλων και έχει την επικύρωση της Βρετανικής Αρχής QAA (Quality Assurance Agency).
Η επιτυχής ολοκλήρωσή του οδηγεί στην απόκτηση του Master’s Degree in Business Psychology & HRM από το πολυβραβευμένο University of West London. Το MSc Psychology & HRM προσφέρεται σε δύο μορφές: Full-time: Διάρκεια 1 έτος & Part-time: Διάρκεια 2 έτη. Επιπλέον, για όσους εργάζονται ήδη, προσφέρεται η δυνατότητα εξ αποστάσεως παρακολούθησης μέσω του συστήματος Blended Learning, που χρησιμοποιεί προηγμένα συστήματα ψηφιακής διδασκαλίας. Τα μαθήματα προσφέρονται στην Ελληνική ή Αγγλική γλώσσα.

Επικοινωνήστε Μαζί Μας
Ανακαλύψτε πώς το πρόγραμμα MSc Psychology & HRM μπορεί να ενισχύσει τις επαγγελματικές σας δεξιότητες και να σας ανοίξει νέους ορίζοντες.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για περισσότερες πληροφορίες:

Μην χάσετε την ευκαιρία να προχωρήσετε την καριέρα σας στο επόμενο επίπεδο με το εξειδικευμένο και πρωτοποριακό πρόγραμμα MSc Psychology & HRM του BCA College.

Συνεργασία webhotelier | primalres και WorkWell

Μία πρωτοβουλία αφιερωμένη στην ευεξία των εργαζομένων του πραγματοποίησε, λίγο πριν τις καλοκαιρινές διακοπές, ο όμιλος webhotelier | primalres, σε συνεργασία με την WorkWell.

Στο πλαίσιο της εν λόγω πρωτοβουλίας, όλοι οι εργαζόμενοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ειδικές συνεδρίες χαλάρωσης μέσω Chair Massage, διαθέσιμες για δύο ημέρες, προσφέροντας αναζωογόνηση και ανακούφιση από το στρες της εργασιακής καθημερινότητας. Ο όμιλος webhotelier | primalres, με στόχο την προαγωγή της ευεξίας, μετέφερε έτσι ένα ισχυρό και έμπρακτο μήνυμα αναγνώρισης και εκτίμησης προς τους ανθρώπους του, ενώ τα σχόλια των εργαζομένων, οι οποίοι αγκάλιασαν με ενθουσιασμό τη δράση, ήταν ιδιαίτερα θετικά.

Επισημαίνεται, τέλος, ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής του ομίλου για τη δημιουργία ενός υποστηρικτικού και υγιούς περιβάλλοντος εργασίας, ενισχύοντας παράλληλα το προφίλ ενός ελκυστικού εργοδότη και επηρεάζοντας θετικά το turnover της.

Στην Αθήνα ο Peter Cappelli, διεθνούς φήμης καθηγητής HR

O Peter Cappelli, Professor of Management, The Wharton School, University of Pennsylvania θα είναι κεντρικός ομιλητής στο 20th People Management Executive Seminar, που θα πραγματοποιηθεί στις 5 Δεκεμβρίου στο Συνεδριακό Κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής από την Boussias Events.

Στο πλαίσιο της διαδραστικής του ομιλίας ο Καθηγητής θα μιλήσει, μεταξύ άλλων, για το νέο ρόλο του HR, ο οποίος περιλαμβάνει την εκπαίδευση των στελεχών για τα πραγματικά κόστη από το turnover και το burn out των εργαζομένων.

Ο Peter Cappelli, είναι καθηγητής Διοίκησης στο Πανεπιστήμιο Wharton και Διευθυντής του Κέντρου Ανθρώπινου Δυναμικού του ίδιου πανεπιστημίου. Διακρίνεται για την εκτεταμένη έρευνα, η οποία χαρακτηρίζεται από μια βαθιά κατανόηση των διακυμάνσεων στον τομέα των εργασιακών σχέσεων και των επιπτώσεών τους.

Έχει αναγνωριστεί ως αυθεντία για το μέλλον της εργασίας στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης, είναι αναγνωρισμένος εμπειρογνώμονας για την απομακρυσμένη και υβριδική εργασία και αξιόπιστος σύμβουλος για τη διαχείριση των ηλικιωμένων εργαζομένων.

Μάλιστα για το τελευταίο σχετικό έργο, κατέχει περίοπτη θέση στους Top 50 Influencer on Aging. Είναι βραβευμένος συγγραφέας για τα βιβλία «The Future of the Office» (2021) και «Our Least Important Asset» (2023), ενώ έχει αποσπάσει πολλά βραβεία και διακρίσεις για τη συνεισφορά του στον χώρο της διοίκησης και της εκπαίδευσης.

Συνεργασία ΔΕΗ και theHappyLab

Σε μία νέα συνεργασία προχώρησαν η ΔΕΗ και η theHappyLab.

Στο πλαίσιό της, υλοποιήθηκε ένα βιωματικό πρόγραμμα, με εργαστήρια και ατομικές συνεδρίες, για το πώς μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη ομάδα, με κρίσιμο ρόλο, μπορεί να ενισχύσει τη δέσμευση και την απόδοσή της, μέσα από την ενίσχυση της σύνδεσης των μελών της, την ψυχολογική ασφάλεια και την εμπιστοσύνη.

Α. Χατζόπουλος: Εκπαίδευση Α’ Βοηθειών με την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης

Ένα εκτενές σεμινάριο πρώτων βοηθειών στις εγκαταστάσεις της διοργάνωσε η Α. Χατζόπουλος, σε συνεργασία με το Τμήμα Α’ Βοηθειών της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης (ΕΟΔ). Η εν λόγω εκπαίδευση, διάρκειας 8 ωρών, είχε ως στόχο να προσφέρει στους εργαζόμενους βασικές δεξιότητες και γνώσεις που μπορούν να σώσουν ζωές, με 35 εξ αυτών να συμμετέχουν στον πρώτο γύρο των εκπαιδευτικών σεμιναρίων.

Ειδικότερα, οι εργαζόμενοι συμμετείχαν σε πρακτικές ασκήσεις που κάλυπταν ένα ευρύ φάσμα διαδικασιών, όπως η Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ), η χρήση απινιδωτή και η λαβή Heimlich, έμαθαν πώς να τοποθετούν άτομα σε θέση ανάνηψης, να διαχειρίζονται αιμορραγίες και να αντιμετωπίζουν διάφορους τραυματισμούς, να ανταποκρίνονται σε περιστατικά λιποθυμίας, εγκαυμάτων, κρίσεων σπασμών και θερμικής καταπόνησης, ενώ έλαβαν οδηγίες για τη διαχείριση τσιμπημάτων και αναφυλακτικών αντιδράσεων, εξασφαλίζοντας ότι είναι προετοιμασμένοι για ένα ευρύ φάσμα ιατρικών επειγόντων περιστατικών.

Παράλληλα, η εταιρεία έχει δύο διαθέσιμους απινιδωτές, στρατηγικά τοποθετημένους σε κάθε ένα από τα εργοστάσιά της στο Καλοχώρι, Θεσσαλονίκης. «Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για τη συμμετοχή και την αφοσίωσή των εργαζομένων μας σε αυτή την εκπαίδευση.

Οι δεξιότητες που απέκτησαν είναι ανεκτίμητες όχι μόνο για τον χώρο εργασίας αλλά και για την αντιμετώπιση καθημερινών έκτακτων περιστατικών που μπορεί να συμβούν οπουδήποτε. Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας με την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης και να διευρύνουμε αυτή την εκπαίδευση ώστε να συμπεριλάβει περισσότερους εργαζομένους στο μέλλον. Καλλιεργώντας μια κουλτούρα ετοιμότητας και ασφάλειας, στοχεύουμε στο να δημιουργήσουμε έναν ασφαλέστερο χώρο εργασίας για όλους» επισημαίνει χαρακτηριστικά η σχετική ανακοίνωση.

Unilever Hellas: Oργανωτικές αλλαγές εξαιτίας της διεθνούς αναδιάρθρωσης της μητρικής

Η Unilever Hellas με σχετική της ανακοίνωση και σε συνέχεια δημοσιευμάτων σχετικά με το πλάνο αναδιοργάνωσης της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο και τον αντίκτυπο που αυτή η αλλαγή θα επιφέρει στις θέσεις εργασίας στην ελληνική εταιρεία, διευκρινίζει ότι δεν έχει ακόμα καθοριστεί η νέα οργανωτική δομή για τη χώρα μας και, αντίστοιχα, δεν υπάρχουν πληροφορίες για τον αριθμό των θέσεων εργασίας που θα επηρεαστούν από την εφαρμογή αυτής της νέας δομής.

Επιπλέον, η εταιρεία διευκρινίζει ότι το Πρόγραμμα Παραγωγικότητας δεν αφορά στο σύνολο της Unilever αλλά συγκεκριμένα τους ρόλους υπαλλήλων γραφείων, καθώς εξαιρούνται οι εργαζόμενοι που υπάγονται στο εργοστάσιο του Ρέντη και στα κέντρα διανομής Ρέντη και Σχηματαρίου. Πάντα σύμφωνα με την Unilever Hellas, οι επίσημες διαβουλεύσεις με το Σωματείο Εργαζομένων στη χώρα μας έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο, «στο πλαίσιο της ουσιαστικής επικοινωνίας που υπάρχει διαχρονικά μεταξύ της Διοίκησης της εταιρείας και των εκπροσώπων του Σωματείου, με κοινό στόχο την αμοιβαία συνεργασίας προς όφελος των εργαζομένων».

Η ανακοίνωση αναφέρει ότι η βασική προτεραιότητα της Unilever Hellas είναι «να διασφαλιστεί ότι αυτή η αλλαγή θα είναι όσο τον δυνατόν πιο ομαλή για όλους τους εργαζομένους των οποίων οι θέσεις θα επηρεαστούν. Σε άμεση επικοινωνία και διάλογο με το Σωματείο Εργαζομένων, και σεβόμενη την εμπιστευτικότητα αυτών των διαβουλεύσεων, η Διοίκηση της εταιρείας παραμένει προσανατολισμένη στην ουσιαστική στήριξη όλων των εργαζομένων κατά τη διάρκεια αυτής της μετάβασης, με υπηρεσίες και παροχές πέραν των απαιτήσεων της νομοθεσίας».

Το νέο μοντέλο λειτουργίας και οργανωτικής δομής αναμένεται να ξεκινήσει από τον Ιανουάριο του 2025 και να ολοκληρωθεί μέσα στο ερχόμενο έτος. «Σύμφωνα με τους στόχους του παγκόσμιου Προγράμματος, θα εστιάζει σε μια πιο ενοποιημένη οργάνωση ως “One Unilever” και στην περαιτέρω ενίσχυση της τεχνογνωσίας και της ανταγωνιστικότητας της εταιρείας, υποστηρίζοντας τη σταθερότητα και την ευημερία της, μακροπρόθεσμα» καταλήγει η ανακοίνωση της Unilever Hellas.

e-shop.gr: Διοργάνωσε σεμινάριο πρώτων βοηθειών στις εγκαταστάσεις του

Σεμινάριο πρώτων βοηθειών διοργάνωσε, στις κεντρικές του εγκαταστάσεις, το e-shop.gr, σε συνεργασία με την Ανθρωπιστική Οργάνωση KIDS SAVE LIVES – Τα Παιδιά Σώζουν Ζωές. Όσοι από τους εργαζόμενους του e-shop.gr δήλωσαν ενδιαφέρον, παρακολούθησαν το συγκεκριμένο σεμινάριο, συμμετέχοντας σε 6 σταθμούς πρακτικής εξάσκησης που βασίζονται σε νέες τεχνολογίες διάσωσης μιας ζωής.

«Το συγκεκριμένο σεμινάριο αποτελεί πολύτιμο εφόδιο, καθώς η παρουσία όλο και περισσότερων ανθρώπων που γνωρίζουν να δώσουν τις πρώτες βοήθειες σε ένα επείγον περιστατικό, μπορεί να κάνει τη διαφορά υπέρ της ζωής!» αναφέρει χαρακτηριστικά η σχετική ανακοίνωση.

Η Οργάνωση KIDS SAVE LIVES απευθύνεται σε ενηλίκους, εφήβους και παιδιά και αναπτύσσει καινοτόμα εθνικά συστήματα που σώζουν ζωές σε Ελλάδα και Κύπρο, με στόχο την ανάπτυξη δικτύων Community First Responders και Αυτόματων Εξωτερικών Απινιδωτών.

Π. Τσακλόγλου: Στο 0,076% οι επιχειρήσεις που ζήτησαν επέκταση ωραρίου

Δεν υφίσταται εξαήμερη εργασία στην Ελλάδα τόνισε ο Yφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Πάνος Τσακλόγλου σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό Σκάι, κάνοντας λόγο για «fake news».

Ειδικότερα, ο Υφυπουργός επισήμανε, ότι σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου οι αιτήσεις για έκτακτη βάρδια εργασίας που εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Εργασίας αντιστοιχούσαν σε λιγότερο από το 0,1% του συνόλου των επιχειρήσεων στη χώρα, – για την ακρίβεια ήταν μόλις το 0,076%.

Σε ό,τι αφορά στο επίδομα μητρότητας ο Υφυπουργός επισήμανε πως στόχος του Υπουργείου Εργασίας παραμένει η συμφιλίωση της οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής, προκειμένου να μειωθεί η ανασφάλεια της εργαζόμενης μητέρας η οποία θέλει να δημιουργήσει οικογένεια χωρίς ωστόσο, να κινδυνεύσει η θέση εργασίας της ή το βιοτικό της επίπεδο.

Τέλος, για τη απασχόληση των συνταξιούχων ο Υφυπουργός σημείωσε ότι παρόλο μειώθηκαν σημαντικά τα ποσοστά ανεργίας κατά την προηγούμενη πενταετία, βλέπουμε ότι παρουσιάζονται μεγάλες στενότητες στην αγορά εργασίας. «Στόχος μας είναι η ενθάρρυνση της συμμετοχής στην αγορά εργασίας ομάδων που το ποσοστό συμμετοχής τους στο εργατικό δυναμικό είναι πολύ χαμηλότερο στην Ελλάδα από ότι στην Ευρώπη όπως νέοι, γυναίκες, άτομα με αναπηρία και ηλικιωμένοι» δήλωσε.

MSD Greece: Πραγματοποίησε εθελοντική αιμοδοσία

Εθελοντική αιμοδοσία διοργάνωσε, τη Δευτέρα 8 Ιουλίου, στα γραφεία της η MSD Greece.

Στην εν λόγω αιμοδοσία συμμετείχαν εργαζόμενοι της εταιρείας, καταφέρνοντας να συγκεντρώσουν 32 μονάδες αίματος.

ΟΠΑ, Εργαστήριο Ανάπτυξης Δεξιοτήτων ΔΑΔ: Τριήμερο workshop στις Σπέτσες

Το Εργαστήριο Ανάπτυξης Δεξιοτήτων ΔΑΔ από το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών διοργάνωσε το τριήμερο 12-14 Ιουλίου στις Σπέτσες, και συγκεκριμένα στην Αναργύρειο & Κοργιαλένειο Σχολή, workshop με τίτλο «How to design and implement an onboarding plan».

Το workshop αφορούσε απόφοιτες κι αποφοίτους, φοιτήτριες και φοιτητές, διδάσκοντες και διδάσκουσες του Προγράμματος και είχε στόχο την ανάδειξη των χαρακτηριστικών που ισχυροποιούν τις ομάδες ανθρώπινου δυναμικού, μέσα από σειρά δράσεων, εκπαιδευτικού αλλά και ψυχαγωγικού χαρακτήρα.

Ιδιαίτερα σημαντική ήταν και η στήριξη του Συλλόγου Αποφοίτων HR Society AUEB, τον οποίο εκπροσώπησαν οι Igor Bobryk, Μάλαμα Σταυράκη και Μελίνα Τσίλιου. Από τις ενδιαφέρουσες στιγμές του τριήμερου workshop ήταν και η συμμετοχή του μαέστρου Κωνσταντίνου Σημάτου, Συμβούλου Επιχειρήσεων-Εκπαιδευτή Ανθρώπινου Δυναμικού, που με την ομαδική άσκηση «Κύκλο Κρουστών», ανέδειξε έννοιες όπως το κοινό όραμα, η αρμονική ευθυγράμμιση, η αποτελεσματική επικοινωνία και η επίτευξη στόχων.