ΑSD: 2ⁿ βράβευση φοιτητών απο το «Stavroulias Actions»

Εκδήλωση βράβευσης των παιδιών των εργαζομένων της τα οποία εισήχθησαν στο Πανεπιστήμιο μέσω των πανελλαδικών εξετάσεων διοργάνωσε η εταιρεία ASD.

Η βράβευση αφορούσε τέσσερις φετινούς επιτυχόντες και δύο φοιτητές οι οποίοι συνεχίζουν τις σπουδές τους. Κάθε συμμετέχων έλαβε έπαινο και χρηματική επιβράβευση για την έναρξη της φοιτητικής του πορείας.

Η εκδήλωση εντάσσεται στο πρόγραμμα «Stavroulias Actions: Βράβευση Φοιτητών», στο πλαίσιο του οποίου η ASD παρέχει ετήσια οικονομική ενίσχυση στους φοιτητές, παιδιά των εργαζομένων της, σε όλη τη διάρκεια των επίσημων σπουδών τους.

Μεσοπρόθεσμο: Προβλέπει ανεργία στο 8,5% έως το 2028

Την πτωτική πορεία της ανεργίας τα επόμενα χρόνια προβλέπει, μεταξύ άλλων, το Μεσοπρόθεσμο Δημοσιονομικό – Διαρθρωτικό Πρόγραμμα 2025-2028 το οποίο παρουσίασε η ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών στο Υπουργικό Συμβούλιο. Σύμφωνα με τα στοιχεία, η ανεργία μειώθηκε από 17,9 % το 2019 στο 11,1 % στα τέλη του 2023, διάστημα στο οποίο δημιουργήθηκαν 500.000 νέες θέσεις εργασίας.

Η πορεία αυτή αναμένεται να συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια και, το 2028, η ανεργία προβλέπεται να φθάσει στο 8,5%, δηλαδή στα επίπεδα προ οικονομικής κρίσης. Όσον αφορά στον κατώτατο μισθό, το Μεσοπρόθεσμο επισημαίνει ότι ο κατώτατος μισθός, από 650 ευρώ το 2019 και 830 ευρώ που είναι σήμερα, προβλέπεται να διαμορφωθεί στα 950 ευρώ το 2027, ενώ ο μέσος μισθός από 1.046 ευρώ το 2019 και 1.258 ευρώ στο τέλος του 2023, προβλέπεται να φθάσει το 2027 στα 1.500 ευρώ.

Παράλληλα, παρουσιάστηκε και μια σειρά φορολογικών ελαφρύνσεων οι οποίες επηρεάζουν την αγορά εργασίας άμεσα ή έμμεσα, όπως η πλήρης κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος για τους ελεύθερους επαγγελματίες.

Τέλος, ορίζεται ως αφορολόγητη η παροχή του εργοδότη μέχρι 5.000 ευρώ προς εργαζόμενο με αφορμή τη γέννηση τέκνου (το αφορολόγητο προσαυξάνεται κατά 5.000 ευρώ για κάθε επιπλέον τέκνο).

Dynargie Greece: Bridging the knowing-doing gap

Η Dynargie παρουσίασε, στο συνέδριο Learning and Development 2024, τα αποτελέσματα της νέας έρευνας την οποία πραγματοποίησε, αναφορικά με την εφαρμογή των soft skills στην πραγματική ζωή μετά την εκπαίδευση. Παρά τις πολυάριθμες εκπαιδεύσεις soft skills οι οποίες διεξάγονται καθημερινά, το ποσοστό εφαρμογής τους, μετά το τέλος της εκπαίδευσης, παραμένει χαμηλό.

Ο Παναγιώτης Μόρφης, Managing Partner της εταιρείας, αναφέρθηκε στους παράγοντες οι οποίοι αποδεικνύονται εμπόδια, καθώς και σε αυτούς οι οποίοι λειτουργούν ως παράγοντες επιτάχυνσης σε αυτήν τη διαδικασία, ενώ επισήμανε τον ρόλο των βασικών stakeholders (συμμετέχοντες-εταιρεία-provider) στην εφαρμογή αυτών των δεξιοτήτων στην πράξη.

Τέλος, είχε την ευκαιρία να αναλύσει τα συμπεράσματα τα οποία διεξήχθησαν από την έρευνα σχετικά με τον αντίκτυπο τον οποίο έχουν οι παραπάνω παράγοντες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την εκπαιδευτική διαδικασία.

Τα αποτελέσματα της έρευνας συνολικά τονίζουν τη σημασία της επιτυχημένης μεταφοράς της μάθησης στην καθημερινότητα, καθώς αυτή όχι μόνο ενισχύει την ατομική απόδοση, αλλά συμβάλλει και στην ανάπτυξη και επιτυχία του οργανισμού.

Στην έρευνα έλαβαν μέρος 415 ανώτερα στελέχη από 11 χώρες, τα οποία επιλέχθηκαν βάσει της εκτεταμένης εμπειρίας και εξειδίκευσής τους σε διάφορους κλάδους.

Women on Top: Στον «αέρα» το β΄ μέρος για τις γυναίκες της περιφέρειας

Την παραβατικότητα, την έλλειψη υποδομών και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, την εσωστρέφεια της τοπικής κοινωνίας, την απουσία κουλτούρας συνεργασίας και αποδοχής, τις περιορισμένες προοπτικές και ευκαιρίες επιμόρφωσης και τον σεξισμό ανέδειξε ως τις κυριότερες προκλήσεις για τις γυναίκες της Περιφέρειας, η έρευνα πεδίου του Women On Top.

Στο πλαίσιο του δεύτερου αυτού μέρους της, σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν τέσσερα δίωρα εργαστήρια στις Μοίρες του Δήμου Φαιστού, με την υποστήριξη της Παγκρήτιας Τράπεζας, στα οποία συμμετείχαν 35 γυναίκες από όλες τις δημοτικές ενότητες.

Επίσης, οι συμμετέχουσες κατέληξαν και σε σειρά πιθανών λύσεων, όπως τη δημιουργία κοινοτήτων υποστήριξης, την ατομική επιμόρφωση, μέσω αξιόπιστων εκπαιδευτικών προγραμμάτων και την υλοποίηση προγραμμάτων mentoring.

Η DPort Services στο 160 Greece Race for the Cure

Άνω των 100 εργαζομένων και συνεργατών της DPort Services και συνεργαζόμενων εταιρειών της συμμετείχαν στο 16ο Greece Race for the Cure, στις 29 Σεπτεμβρίου.

Παράλληλα, η DPort έχει αναλάβει και πρωτοβουλίες οι οποίες αφορούν την ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο, όπως εγγραφή εθελοντών δοτών μυελού των οστών στις εγκαταστάσεις της, με τη συμμετοχή των εργαζομένων της και τη συνεργασία της Be My Hero και συνεργασία με το Metropolitan Hospital για μία δωρεάν ψηφιακή μαστογραφία και διάγνωση από ειδικό ιατρό μαστολόγο, στις συζύγους των εργαζομένων στις Προβλήτες ΙΙ & ΙΙΙ.

Oracle: Ξεκίνησε το πρόγραμμα κατάρτισης πολιτών για ψηφιακές δεξιότητες

Οι πολίτες μπορούν από σήμερα να συμμετέχουν δωρεάν στα διαδικτυακά μαθήματα κατάρτισης για προχωρημένες και εξειδικευμένες ψηφιακές δεξιότητες, τα οποία παρέχονται από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνηση, στο πλαίσιο συνεργασίας με την Oracle Ελλάς.

Πιο συγκεκριμένα, οι πολίτες που διαμένουν στην Ελλάδα έχουν πρόσβαση στην εκπαιδευτική πλατφόρμα μέσω της ιστοσελίδας της Εθνικής Συμμαχίας για τις Ψηφιακές Δεξιότητες και την Απασχόληση και μπορούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα της επιλογής τους στο εκπαιδευτικό περιβάλλον τoυ Οracle University.

Η πλατφόρμα προσφέρει 16 θεματικές ενότητες με συνολική διάρκεια άνω των 400 ωρών ασύγχρονης εκπαίδευσης (on demand). Οι εκπαιδευτικές ενότητες καλύπτουν καινοτόμες τεχνολογίες όπως cloud computing, τεχνητή νοημοσύνη, ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά κ.ά.

Τα μαθήματα θα ανανεώνονται κατά τη διάρκεια της τριετούς συνεργασίας και, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της εκπαίδευσης, ο εκπαιδευόμενος θα μπορεί να λάβει σχετική πιστοποίηση συμμετέχοντας σε εξετάσεις. Η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση η οποία συνεργάζεται με την Oracle για δωρεάν διάθεση μαθημάτων κατάρτισης σε εξειδικευμένες δεξιότητες στους πολίτες της.

Η Beverage World χορηγός του φετινού Greece Race for the Cure

Η Beverage World στήριξε και φέτος τον αγώνα Greece Race for the Cure, με 24 στελέχη της από όλη την Ελλάδα να συμμετέχουν σε αυτόν, την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου.

Παράλληλα, ως χορηγός, προσέφερε τα νέα Ready to Drink από τη Lavazza, δίνοντας τη δυνατότητα στους δρομείς να δοκιμάσουν την ιταλική συνταγή espresso σε κρύα μορφή, με έμφαση στον καφέ.

Η συμμετοχή και στήριξη της Beverage World υπογραμμίζει την προσήλωσή της στην ενδυνάμωση της κοινωνίας και τη στήριξη των ευπαθών ομάδων, καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Παρείχε 460.000 ώρες εκπαίδευσης στους εργαζόμενους

Tη στρατηγική ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού της ΑΒ Βασιλόπουλος αποτυπώνουν τα στοιχεία τα οποία έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των οικονομικών της αποτελεσμάτων για το 2023.

Όπως αναφέρεται, η εταιρεία επένδυσε σε περισσότερες από 460.000 ώρες εκπαίδευσης στους εργαζόμενούς της, ενώ τους προσέφερε επιπλέον παροχές ύψους 18,5 εκατ. ευρώ.

Τέλος, αντιμετωπίζει σημαντική πρόκληση η οποία αφορά στην εύρεση προσωπικού, έχοντας ανοιχτές πολλές θέσεις εργασίας στα καταστήματά της. Στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης δε υλοποιεί εκτενή προγράμματα εκπαίδευσής τους για την ευαισθητοποίησή τους σε θέματα περιβαλλοντικής ευθύνης.

H CampeÓn Gaming στα Best Workplaces στην Ευρώπη

Τη διάκριση Best Workplaces in Europe, στην κατηγορία επιχειρήσεων από 50 μέχρι 499 εργαζόμενους, έλαβε από το Great Place to Work, για το 2024, η Campeόn Gaming.

Η διάκριση απονέμεται για πρώτη φορά στο ελληνικό igaming hub.

«Η φιλοσοφία μας, “Είμαστε οι άνθρωποί μας”, είναι η κινητήριος δύναμη η οποία μας εμπνέει και μας καθοδηγεί να παρέχουμε ένα ευέλικτο εργασιακό περιβάλλον, με ιδιαίτερη έμφαση στην εργασιακή εμπειρία των ανθρώπων μας», σημείωσε ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder, Campeόn Gaming.

Project Agora: Εκπαίδευση στελεχών του ΕΟΤ

Το Project Agora φιλοξένησε στα γραφεία του στελέχη της Διεύθυνσης Τουριστικής Προβολής του ΕΟΤ για μία εκπαίδευση με θέμα τις βασικές αρχές της native διαφήμισης, ειδικά σχεδιασμένη για premium πελάτες.

Η εκπαίδευση προσαρμόστηκε για να καλύψει συγκεκριμένα τις ανάγκες της ομάδας του ΕΟΤ και εστίασε στην παροχή προστιθέμενης αξίας, καλύπτοντας κρίσιμα θέματα για την καθημερινή τους εργασία. Σύμφωνα με τους διοργανωτές, «από τη βασική ορολογία και το media planning, μέχρι την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης (AI) στη native διαφήμιση, το training αυτό προσέφερε μία σε βάθος ανάλυση γύρω από τις χρήσεις και τις στρατηγικές του native γενικά και των δυνατότητων και των βέλτιστων πρακτικών για τη χρήση της Taboola, ειδικότερα».

«Ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία να συνεργαστούμε στενά με την ομάδα από τη Διεύθυνση Τουριστικής Προβολής του ΕΟΤ και να ανταλλάξουμε γνώσεις οι οποίες θα συμβάλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη των διαφημιστικών ενεργειών τους», δήλωσε η Έλενα Τσικνάκου, Director of Advertiser Business του Project Agora. Από την πλευρά της, η Έφη Στυλιδιάδη, Head of Advertising Department του ΕΟΤ, σχολίασε:

«Οι πληροφορίες και οι γνώσεις τις οποίες αποκτήσαμε θα μας βοηθήσουν πολύ στην αναβάθμιση των διαφημιστικών μας ενεργειών και την επίτευξη των στόχων μας». Σημειώνεται ότι το Project Agora και η Taboola συνεργάζονται αποκλειστικά στην Ελλάδα και σε άλλες 21 αγορές, υποστηρίζοντας τους συνεργάτες τους με εξειδικευμένες εκπαιδευτικές δράσεις.