Βρετανία: Επενδύει 240 εκατ. λίρες για την επανεισδοχή στην εργασία

Την επένδυση 240 εκατ. λιρών, με στόχο να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να επανεισαχθούν στο εργατικό δυναμικό, ως απάντηση στα υψηλά επίπεδα οικονομικής αδράνειας και στο «διογκούμενο» ποσό των επιδομάτων, παρουσίασε πρόσφατα η βρετανική κυβέρνηση. Η πρωτοβουλία, με την ονομασία «Get Britain working», αποκαλύφθηκε πριν από την κατάθεση προϋπολογισμού, χθες 31 Οκτωβρίου, από την καγκελάριο Rachel Reeves, η οποία υποσχέθηκε «να οικοδομήσει μια Βρετανία, όπου οι άνθρωποι οι οποίοι μπορούν να εργαστούν, θα εργάζονται».

Προσέθεσε ότι το σχέδιο αυτό θα αντιστρέψει την πρόσφατη αύξηση της οικονομικής αδράνειας, προς ένα μέλλον όπου οι άνθρωποι θα έχουν καλές θέσεις εργασίας και τα «διογκούμενα» ποσά των επιδομάτων θα βρίσκονται υπό έλεγχο. Μέρος της χρηματοδότησης θα χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη των ομώνυμων προγραμμάτων σε τοπικό επίπεδο, παρέχοντας εργασία, υγειονομική περίθαλψη και υποστήριξη δεξιοτήτων σε ΑμΕΑ και μακροχρόνια ασθενείς.

Τα προγράμματα αυτά αναμένεται ότι θα εστιάσουν στην προσέγγιση ατόμων τα οποία δεν έρχονται συνήθως σε επαφή με το σύστημα, ενώ θα δοκιμάσουν και νέες παρεμβάσεις κατά των ειδικών εμποδίων τα οποία αντιμετωπίζουν στην εργασία οι συγκεκριμένες ομάδες.

(Πηγή: People Management)

Η Mastercard ενισχύει τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα στον κινηματογράφο

Στο πλαίσιο της δέσμευσής της για την προώθηση της καλλιτεχνικής έκφρασης και της διαφορετικότητας, η Mastercard είναι, για 6η συνεχή χρονιά, επίσημη κάρτα πληρωμών του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, στις 31 Οκτωβρίου έως και τις 10 Νοεμβρίου.

Φέτος, εγκαινιάζει ένα νέο πρόγραμμα υποτροφίας για τη συμμετοχή ενός ελληνικού έργου στο Midpoint Intensive Queer Workshop, με το Midpoint Institute.

Καλεί τους λάτρεις του κινηματογράφου να αγοράσουν το εισιτήριό τους με Mastercard κάρτα από τα φυσικά σημεία πώλησης, ώστε να κερδίσουν μία από τις 200 διπλές προσκλήσεις για τις προβολές των ταινιών.

Απονέμει, για τρίτη χρονιά, το mermaid award, με έπαθλο 3.000 ευρώ, ενώ διοργανώνει ένα masterclass με τον σκηνοθέτη του queer σινεμά, Πάνο Χ. Κούτρα.

Η ΚΟΝΒΑ συμμετείχε στην πανευρωπαϊκή δράση #pinkatwork

Στην πανευρωπαϊκή δράση #pinkatwork συμμετείχε η ΚΟΝΒΑ με σκοπό να στείλει, όπως επισημαίνει η ίδια η εταιρεία, ένα αισιόδοξο μήνυμα για τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού στην υγεία κάθε γυναίκας.

Στο πλαίσιο αυτό, στήριξε το έργο του πανελλήνιου συλλόγου γυναικών με καρκίνο του μαστού, Άλμα Ζωής και συμμετείχε ενεργά στην εκστρατεία ευαισθητοποίησης «The Pink Ribbon campaign», προσφέροντας στις εργαζόμενές της μια ροζ κορδέλα, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο, ώστε να μην ξεχάσουν το προσωπικό ραντεβού εξέτασης με τον γιατρό τους, καθώς και τη δωρεάν μαστογραφία που τους προσφέρει κάθε χρόνο.

Το 30% των εμπορικών ακινήτων θα γίνουν ευέλικτοι χώροι εργασίας έως το 2030

Η International Workplace Group (IWG) εγκαινίασε νέο κέντρο γραφείων στην Ομόνοια, επί της οδού Δώρου, τα οποία, σύμφωνα με την ίδια, «συνιστούν ένα πρωτοποριακό περιβάλλον εργασίας, πλήρως εξοπλισμένο με συνεργατικούς χώρους (coworking spaces), ιδιωτικά γραφεία, αίθουσες συναντήσεων και δημιουργικούς χώρους».

Πρόκειται για ένα ανακαινισμένο νεοκλασικό κτίριο, το οποίο συνδυάζει, όπως αναφέρεται, την κλασική αρχιτεκτονική με τις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων. Στα 550τμ του, διατίθεται μια ποικιλία επιλογών από ιδιωτικά γραφεία, κοινόχρηστους χώρους εργασίας έως και αίθουσες συσκέψεων.

Η IWG δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να προσαρμόσουν πλήρως τον χώρο τους βάσει των αναγκών τους, μέσω της υπηρεσίας «Σχεδιάστε το δικό σας γραφείο».

Σύμφωνα με την International Workplace Group, οι εταιρείες, ανεξαρτήτως μεγέθους, υιοθετούν μακροπρόθεσμα το υβριδικό μοντέλο εργασίας και προβλέπεται ότι το 30% των εμπορικών ακινήτων θα διαμορφωθούν σε ευέλικτους χώρους εργασίας μέχρι το 2030. Σημειώνει δε ότι η υβριδική εργασία προσφέρει στις εταιρείες σημαντική μείωση του κόστους, με μέση εξοικονόμηση της τάξης των 10.500 ευρώ (9.000 λίρες) ανά εργαζόμενο.

ΗΠΑ: Μεγάλες εταιρείες εντάσσουν τη φροντίδα παιδιού στα benefits τους

Δεδομένης της δυσκολίας να βρουν τους κατάλληλους ανθρώπους για να προσέχουν τα παιδιά τους, την οποία αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι γονείς κατά την επιστροφή τους στην on-site εργασία, της έλλειψης κατάλληλα εκπαιδευμένου προσωπικού παιδικής μέριμνας και του υψηλού κόστους το οποίο προκύπτει από αυτήν, κάποιοι από τους μεγαλύτερους εργοδότες του εξωτερικού αποφασίζουν
να εγκαταστήσουν σταθμούς παιδικής φροντίδας στους χώρους τους.

Μεταξύ αυτών και η Walmart, η οποία, προκειμένου να επιστρέψει ομαλά το προσωπικό της στο γραφείο, εγκαινίασε παιδικό σταθμό στο νέο home office campus της, αρχικά στην πολιτεία του Αρκάνσας. Το κέντρο εκτείνεται σε έκταση δύο μεγάλων κτιρίων και μπορεί να υποδεχθεί πάνω από 500 παιδιά, ηλικίας από μηδέν έως έξι ετών.

Την ίδια περίοδο, η αλυσίδα ανακοίνωσε και τη return-to-office πολιτική της, καλώντας τους ανθρώπους της να επιστρέψουν για εργασία στα κεντρικά γραφεία της στο Αρκάνσας ή σε άλλα hubs στο Νιου Τζέρσεϊ και την Καλιφόρνια. Η Walmart φαίνεται ότι ακολούθησε, σε επίπεδο RTO, το παράδειγμα της Amazon, η οποία απαιτεί την επιστροφή του προσωπικού στα γραφεία πέντε ημέρες την εβδομάδα από τις αρχές του επόμενου έτους.

(Πηγή: Worklife News)

NN Hellas: Συνεχίζει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «My Career» με το JA Greece

Για έκτη συνεχή χρονιά υλοποιείται το πρόγραμμα σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού «My Career», το οποίο διεξάγουν το Junior Achievement Greece και η NN Hellas. Το πρόγραμμα στοχεύει στον επαγγελματικό προσανατολισμό μαθητών γυμνασίου και λυκείου, ενώ, παράλληλα, εστιάζει στις νέες τεχνολογίες και την καριέρα σε σχετικά επαγγέλματα.

Με αφορμή δε τη συμπλήρωση των πέντε ετών του προγράμματος, στελέχη της ασφαλιστικής εταιρείας επισκέφθηκαν σχολεία, προκειμένου να συνομιλήσουν με μαθητές σχετικά με τη δική τους επαγγελματική πορεία και να μοιραστούν μαζί τους τη δική τους εμπειρία στην ηλικία τους.

Σκοπός των επισκέψεων αυτών ήταν, επίσης, να ενθαρρύνουν τα παιδιά να σχεδιάσουν το επαγγελματικό τους μέλλον σύμφωνα με τις κλίσεις και τα ταλέντα τους. Ειδικότερα, ανώτερα στελέχη της NN Hellas, καθώς και στελέχη του JA επισκέφθηκαν το 1ο ΓΕΛ Καλύμνου, ενώ η Πρόεδρος Δ.Σ και Διευθύνουσα Σύμβουλος, NN Hellas, Φιλίππα Μιχάλη, επισκέφθηκε το ΓΕΛ Αβδήρων στην Ξάνθη.

Eurostat: Πρώτη η Πελοπόννησος σε ποσοστό απασχόλησης στην Ελλάδα το 2023

H Πελοπόννησος ανέβηκε το 2023 στην πρώτη θέση, όσον αφορά στο ποσοστό απασχόλησης, μεταξύ των 13 ελληνικών περιφερειών, από την τρίτη θέση την οποία κατείχε το 2022. Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία τα οποία έδωσε στη δημοσιότητα η Eurostat, σύμφωνα με τα οποία το ποσοστό απασχόλησης στις ηλικίες 20-64 ετών αυξήθηκε στην Πελοπόννησο σχεδόν κατά τρεις ποσοστιαίες μονάδες (στο 70,5% από 68,3% το 2022), αφήνοντας στη δεύτερη θέση την περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, η οποία σημείωσε μία ακόμη μεγαλύτερη αύξηση, στο 69,8% από 66,6%. Στην τρίτη θέση εντάχθηκε η Κρήτη με αύξηση σε 69,4% από 68,8%.

Στην τέταρτη θέση βρίσκεται το Βόρειο Αιγαίο (69,2% από 67,3% το 2022) και ακολουθεί στην πέμπτη θέση η Αττική, όπου η απασχόληση μειώθηκε στο 69% από 69,3% το 2022. Στην προτελευταία θέση της κατάταξης εντάχθηκε η Θεσσαλία, όπου επίσης μειώθηκε η απασχόληση πέρυσι στο 63,7% από 64,8% το 2022, ενώ στην τελευταία είναι, όπως και το 2022, η περιφέρεια της Δυτικής Ελλάδας παρά τη σημαντική αύξηση του ποσοστού απασχόλησης (62,3% από 58,8%).

Πάντα σύμφωνα με τη Eurostat, συνολικά, το ποσοστό απασχόλησης στην Ελλάδα το 2023 στις ηλικίες 20-64 ετών ήταν 67,4%, αυξημένο περισσότερο από μία ποσοστιαία μονάδα σε σχέση με το 2022 (66,3%), αλλά χαμηλότερο από τον μέσο όρο της ΕΕ, το οποίο αυξήθηκε κατά 0,7 μονάδες στο 75,3%.

Εθελοντές της Lidl Ελλάς στήριξαν τα παιδιά του Make-A-Wish

Με αφορμή τα 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, η Lidl Ελλάς στήριξε το έργο του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), εκπληρώνοντας 25 ευχές παιδιών, τριών έως 18 ετών, τα οποία πάσχουν από σοβαρή ασθένεια.

Στις ευχές που εκπληρώθηκαν, περιλαμβάνονταν αμαξίδια, κονσόλες βιντεοπαιχνιδιών, ανανεωμένα δωμάτια και εμπειρίες, όπως ταξίδια στην Disneyland και το UEFA Champions League.

Οι ευχές πραγματοποιήθηκαν με τη συμβολή εθελοντών της εταιρείας και του οργανισμού Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), συνεισφέροντας ανάλογα με τον χρόνο που διαθέτουν, την εμπειρία τους, τις ικανότητές τους και τις υπηρεσίες που μπορεί ο καθένας τους να προσφέρει.