H Deliveroo στο 1o Omnichannel Retail Conference

Το case study της Deliveroo θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του 1ου Omnichannel Retail Conference, το οποίο διοργανώνει η Boussias Events. Το case θα παρουσιάσει ο Szymon Kikla, Head of Product Platform Engineer της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, θα παρουσιαστεί η omnichannel στρατηγική της πλατφόρμας Deliveroo και πώς, μέσω αυτής, διασφαλίζεται η εξαιρετική εμπειρία για τους χρήστες, ξεκινώντας από τον εσωτερικό πελάτη και καταλήγοντας στον τελικό καταναλωτή.

Το συνέδριο είναι προγραμματισμένο για την Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου, στο ξενοδοχείο Wyndham Grand Athens. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να γνωρίσουν τους ομιλητές και τη θεματολογία του συνεδρίου στο www.omnichannel-retail.gr.

Η ΣΕΚΑΠ Ξάνθης με πιστοποιήσεις σε θέματα ΥΑΕ, Περιβάλλοντος και Ενέργειας

Ολοκληρώθηκαν επιτυχώς, όπως αναφέρει η JTI, οι εξωτερικοί έλεγχοι πιστοποίησης της DNV στο εργοστάσιό της στην Ξάνθη (ΣΕΚΑΠ), θυγατρική του ομίλου.

Συγκεκριμένα, το εργοστάσιο έλαβε τις πιστοποιήσεις ISO 45001:2018 για τη διαχείριση υγείας και ασφάλειας στην εργασία, ISO 14001:2015 για την περιβαλλοντική διαχείριση και ISO 50001:2018 για την ενεργειακή διαχείριση.

«Η JTI θα συνεχίσει να ενισχύει τη διαχείριση της περιβαλλοντικής και ενεργειακής απόδοσης, καθώς και της υγείας και ασφάλειας στο εργοστάσιο της Ξάνθης, συμβάλλοντας στους βασικούς παγκόσμιους στόχους βιωσιμότητας του ομίλου JT», σημείωσε ο Cleber Da Rodda, επικεφαλής του εργοστασίου JTI στην Ξάνθη.

Ικανοποίηση στον χώρο εργασίας: Ευρώπη Ή ΗΠΑ επιλεγουν οι εργαζομενοι;

Τα στερεότυπα σχετικά με τις αντιλήψεις τις οποίες τρέφουν οι εργαζόμενοι στις δύο πλευρές του Ατλαντικού για την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής έρχεται να επιβεβαιώσει νέα έρευνα της Kickresume σε 1.200 εργαζόμενους σε ΗΠΑ και Ευρώπη.

Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε ότι οι Αμερικανοί εργαζόμενοι δήλωσαν ότι εργάζονται περισσότερες ώρες, ενώ οι Ευρωπαίοι εργαζόμενοι διαθέτουν μεγαλύτερο χρόνο για διακοπές. Παράλληλα, οι Αμερικανοί τείνουν να αισθάνονται περισσότερο στρεσαρισμένοι στην εργασία τους, ενώ οι Ευρωπαίοι συνάδελφοί τους ότι αισθάνονται πιο ικανοποιημένοι από το work-life balance τους.

Ειδικότερα, 40% των Αμερικανών και 26% των Ευρωπαίων εργαζομένων δήλωσαν ότι εργάζονται 41-50 ώρες την εβδομάδα, ενώ 33% των Αμερικανών αισθάνονται ενοχές να πάρουν άδεια, σε αντίθεση με το 18% των Ευρωπαίων και σχεδόν 19% πιέζουν τον εαυτό τους να μην λάβουν καν αναρρωτική άδεια.

Από πλευράς διακοπών, 60% των Αμερικανών σημειώνουν ότι δεν παίρνουν ποτέ άδεια μεγαλύτερη των δύο εβδομάδων, ενώ 30% των Ευρωπαίων δηλώνουν ότι πήραν περισσότερες από 25 ημέρες άδειας.

Αντίστοιχα, μόλις 5% των Ευρωπαίων δήλωνουν ότι έλαβαν πέντε ή και λιγότερες ημέρες άδειας σε σχέση με το 26% των Αμερικανών.

(Πηγή: HR Dive)

Pfizer: 3.900 θέσεις εργασίας στη Θεσσαλονίκη μέχρι το 2030

Θετικές επιπτώσεις στην αγορά εργασίας επιφέρει η επένδυση της Pfizer στη Θεσσαλονίκη, η οποία ξεκίνησε το 2020 και σήμερα αποτελείται από τέσσερις διεθνείς οργανισμούς: το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας, το Κέντρο Οικονομικών και Επιχειρησιακών Λειτουργιών, το Safety Surveillance & Risk Management και το Pfizer Research & Development.

Στους οργανισμούς αυτούς αναμένεται να απασχολούνται, μέχρι το τέλος του 2024, σύμφωνα με την εταιρεία, περισσότεροι από 1.200 εργαζόμενοι, με το 15% αυτών να είναι επιστήμονες οι οποίοι έφυγαν στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια της κρίσης και επέστρεψαν στην Ελλάδα για να εργαστούν στη Pfizer στη Θεσσαλονίκη.

Σε ειδική μελέτη, την οποία επικαλείται η εταιρεία, το Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ), επισημαίνει ότι η δραστηριότητα της Pfizer στην Ελλάδα υπολογίζεται ότι υποστηρίζει συνολικά -άμεσα και έμμεσα- περίπου 3.900 θέσεις εργασίας κατά μέσο όρο για την περίοδο 2020-2030. Σύμφωνα με τη μελέτη, η επίδραση στο ΑΕΠ της περιφερειακής ενότητας Θεσσαλονίκης υπολογίζεται σε 1,14 δισ. ευρώ συνολικά την περίοδο 2020-2030, στηρίζοντας κατά μέσο όρο 1.750 θέσεις εργασίας πλήρους απασχόλησης.

Σημειώνεται ότι το 55% των εργαζόμενων στη Pfizer σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι γυναίκες, συγκριτικά με 43% γυναικών στο σύνολο της ελληνικής οικονομίας. Παράλληλα, το ποσοστό των εργαζόμενων στη Pfizer με μεταπτυχιακές σπουδές είναι περίπου επτά φορές υψηλότερο συγκριτικά με τον μέσο όρο στην ελληνική οικονομία.

Το Publicis Groupe Greece αναδείχθηκε Great Place to Work

Την πιστοποίηση Great Place To Work έλαβε, για πέμπτη συνεχή χρονιά, το Publicis Groupe Greece, διάκριση η οποία βασίζεται στις απόψεις των εργαζομένων για την εμπειρία τους στον όμιλο.

Ενδεικτικά, βρέθηκε, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση, ότι το 78% του προσωπικού δήλωσε φέτος ότι το Publicis Groupe Greece είναι ένα εξαιρετικό μέρος εργασίας, ενώ το 95% ότι είχε μια ιδιαίτερα θετική εμπειρία ένταξης στον οργανισμό.

«Οι προσπάθειές μας θα συνεχιστούν, ώστε, με επίκεντρο πάντα τους ανθρώπους μας, να γίνουμε η κορυφαία επιλογή απασχόλησης στον κλάδο της επικοινωνίας και της διαφήμισης», σημείωσε, μεταξύ άλλων, η Άρτεμις Καπουράλου, Chief Talent Officer, Publicis Groupe Greece & Southeastern Europe.

Linkage Greece: Διήμερο Open Workshop στισ 28-29/11

Η Linkage διοργανώνει, στις 28 και 29 Νοεμβρίου, διήμερο open workshop με θέμα «HRBP: Becoming a Trusted Partner – Enhancing your Strategic Contribution».

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης, «οι HR business partners θα έχουν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με τις απαιτήσεις του ρόλου τους και να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους, ώστε να ενισχύσουν τη στρατηγική τους αξία και να αναδειχθούν ως απαραίτητοι συνεργάτες των ηγετικών στελεχών του οργανισμού», αναφέρει η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωση.

Το workshop θα καλύψει θεματικές, όπως ευθυγράμμιση των HR στρατηγικών με επιχειρησιακούς στόχους, καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης και ανάπτυξη στρατηγικών επιρροής. θα προηγηθεί, στις 13 Νοεμβρίου, διαδικτυακή ενημέρωση για πληροφορίες και απαντήσεις σε τυχόν απορίες των ενδιαφερομένων.

Συνεδρίασε στις Βρυξέλλες το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Δημόσιων Υπηρεσιών Απασχόλησης

Πραγματοποιήθηκε, στις Βρυξέλλες, το συνέδριο του Ευρωπαϊκού Δικτύου Δημόσιων Υπηρεσιών Απασχόλησης (PES Network) για την υποστήριξη των ανέργων οι οποίοι βρίσκονται πιο μακριά από την αγορά εργασίας, με την παρουσία του Διοικητή της ΔΥΠΑ, Σπύρου Πρωτοψάλτη.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η συμμετοχή της ΔΥΠΑ επισφραγίστηκε από την παρουσίαση της Υποδιοικήτριας, Γιάννας Χορμόβα, σε workshop, όπου ενημέρωσε μέλη του δικτύου για τις παρεμβάσεις και την ανάπτυξη της στρατηγικής της ΔΥΠΑ, «μέσω της οποίας χιλιάδες πολίτες έχουν ενδυναμωθεί, συμμετέχοντας σε δράσεις απασχόλησης, απόκτησης και αναβάθμισης δεξιοτήτων, επαγγελματικής καθοδήγησης, έχοντας λάβει πιστοποιήσεις οι οποίες ισχυροποιούν το βιογραφικό τους και ανοίγοντας νέες εργασιακές προοπτικές».

Η Γιάννα Χορμόβα στάθηκε ιδιαίτερα στο πρόγραμμα κατάρτισης το οποίο υλοποιεί η ΔΥΠΑ, με πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, μέσω του οποίου 500.000 πολίτες θα έχουν αναβαθμίσει τις δεξιότητές τους, ειδικά τις ψηφιακές και πράσινες, μέχρι το τέλος του 2025.

Παράλληλα, αναφέρθηκε στις συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες στον τεχνολογικό τομέα και πανεπιστήμια της χώρας, στα προγράμματα τα οποία υποστηρίζουν τις ειδικές και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, στο νέο γραφείο εξυπηρέτησης Ειδικών Κοινωνικών Ομάδων (ΕΚΟ), καθώς και στο έργο της στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (ΕΕΚ).

Το Kaizen Foundation με νέα Senior Advisor

Το Kaizen Foundation, ο κοινωφελής οργανισμός της Kaizen Gaming, εντάσσει στο δυναμικό του την Αγγελική Κοσμοπούλου στον ρόλο της Senior Advisor. Η Αγγελική Κοσμοπούλου διαθέτει μακρά εμπειρία στη διαχείριση μη κερδοσκοπικών φορέων, την εταιρική υπευθυνότητα, τη συμβουλευτική στον τομέα της φιλανθρωπίας και στο storytelling.

Έχει δε διατελέσει συνεργάτης ΜΚΟ όπως το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης και το Cycladic Identity. Παράλληλα, έχει ιδρύσει τη μη κερδοσκοπική οργάνωση Storymentor.

«Το όραμά μας είναι να συμβάλλουμε στη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου μέλλοντος συμπερίληψης και ίσων ευκαιριών για όλους σε κάθε χώρα όπου το Kaizen Foundation ξεδιπλώνει τη δράση του», δήλωσε σχετικά ο Πρόεδρος του Kaizen Foundation, Πάνος Κωνσταντόπουλος.