Το Hill Athens, κορυφαία επιλογή για εταιρικές εκδηλώσεις

Με φόντο την Ακρόπολη και τους ιστορικούς λόφους της περιοχής, το Hill Athens συνδυάζει μοναδική αισθητική, εξαιρετική τοποθεσία και εξειδικευμένες υπηρεσίες φιλοξενίας, καθιστώντας το κορυφαία επιλογή για κάθε είδους επαγγελματική συνάντηση, παρουσίαση ή εταιρικό δείπνο.

Οι πολυεπίπεδοι χώροι του μπορούν να προσαρμοστούν πλήρως στις ανάγκες κάθε εταιρικής εκδήλωσης. Το ισόγειο, το οποίο φιλοξενεί το Wine Bar του Hill Athens, μπορεί να εξυπηρετήσει έως και 60 άτομα, προσφέροντας μια ιδιαίτερη εμπειρία γευσιγνωσίας κρασιών από τον ελληνικό και παγκόσμιο αμπελώνα. Αυτή η γευσιγνωστική εμπειρία μπορεί να ενσωματωθεί στη δική σας εκδήλωση, προσθέτοντας μια επιπλέον διάσταση στην εταιρική σας συνάντηση.

Ο πρώτος όροφος του Hill Athens, με χωρητικότητα 80 ατόμων, είναι εξοπλισμένος με σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα, καθιστώντας τον ιδανικό για παρουσιάσεις εταιρειών, φαρμακευτικών συνεδρίων και εκπαιδευτικών σεμιναρίων. Η τεχνολογία αιχμής, σε συνδυασμό με την κομψή αισθητική του χώρου, προσφέρει ένα επαγγελματικό περιβάλλον που συνδυάζει άνεση και αποτελεσματικότητα.

Στον δεύτερο όροφο, ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει έως και 55 άτομα, η θέα στην Ακρόπολη και τον Λυκαβηττό προσθέτει έναν μοναδικό χαρακτήρα στις εταιρικές σας εκδηλώσεις. Ο χώρος αυτός προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία φιλοξενίας. O Restaurant Director Γιώργος Σπύρου με την ομάδα του εστιατορίου είναι πάντα έτοιμοι να παρέχουν άψογες γαστρονομικές επιλογές, ειδικά σχεδιασμένες από τον βραβευμένο chef Δημήτρη Δημητριάδη και υλοποιείται με μαεστρία από τον chef Κωνσταντίνο Μπρίνια και την ομάδα του, που μεριμνούν για κάθε λεπτομέρεια.

Το απόλυτο highlight του Hill Athens είναι ο τρίτος όροφος, το υπέροχο Roof Top. Αυτός ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει επίσης έως και 55 άτομα, ενώ τους χειμερινούς μήνες παραμένει προστατευμένος, προσφέροντας εξαιρετικές συνθήκες για τις εκδηλώσεις σας. Τους καλοκαιρινούς μήνες, το Roof Top βρίσκεται κυριολεκτικά κάτω από τα αστέρια, με θέα που εκτείνεται από την Ακρόπολη έως τον Λυκαβηττό, προσφέροντας ένα σκηνικό που συνδυάζει ιστορικότητα και μοντέρνα αισθητική.

Η κουζίνα του Hill Athens είναι αφιερωμένη στη σύγχρονη ελληνική γαστρονομία. Με μια φιλοσοφία που βασίζεται στην απλότητα και την ποιότητα της πρώτης ύλης, τα πιάτα αποπνέουν μεσογειακό αέρα, ιδανικά για εταιρικές εκδηλώσεις που επιθυμούν να προσφέρουν κάτι το ξεχωριστό στους καλεσμένους τους.

Το Hill Athens δεν είναι απλώς ένας πολυχώρος, αλλά μια εμπειρία που συνδυάζει γαστρονομία, αισθητική και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Από τη γευσιγνωσία κρασιών μέχρι τις εταιρικές παρουσιάσεις και τα ειδυλλιακά καλοκαιρινά δείπνα στο Roof Top, το Hill Athens προσφέρει την απόλυτη ευελιξία για να καλύψει τις ανάγκες κάθε εταιρικής εκδήλωσης.

Για να σχεδιάσετε την επόμενη σας εταιρική συνάντηση σε έναν χώρο που προσφέρει πολυτέλεια, ιστορικότητα και κορυφαία εξυπηρέτηση, το Hill Athens είναι η ιδανική επιλογή. Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να δημιουργήσουμε μαζί την εκδήλωση που θα μείνει αξέχαστη στους καλεσμένους σας.

ΣΕΒ: Πρόταση για διασφάλιση «ευέλικτου εργασιακού πλαισίου»

Την πρότασή του για διασφάλιση «ευέλικτου εργασιακού πλαισίου, ταυτόχρονα με σεβασμό των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζομένων», επανέφερε ο Πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, κατά τη διάρκεια συνάντησης εργασίας για εργασιακά θέματα, εκπροσώπων των κοινωνικών εταίρων με τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, Νίκο Ανδρουλάκη.

Ειδικότερα, ο Σπ. Θεοδωρόπουλος τόνισε τα εξής: «Η αύξηση της παραγωγικότητας είναι θεμέλιο για τη σταθερή βελτίωση των εισοδημάτων και τη δημιουργία ακόμα περισσότερων καλών θέσεων εργασίας. Σε ένα περιβάλλον μεγάλων αλλαγών, κλειδί για την αύξηση της παραγωγικότητας αποτελεί η διασφάλιση ενός ευέλικτου εργασιακού πλαισίου, ταυτόχρονα με τον σεβασμό των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζομένων».

Ο Πρόεδρος του ΣΕΒ κατέληξε: «Σε αυτήν την κατεύθυνση, πρέπει να δουλέψουμε όλοι μαζί, εργαζόμενοι, επιχειρήσεις και πολιτεία για ένα νέο κοινωνικό συμβόλαιο το οποίο θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εποχής και θα επιτρέψει την περαιτέρω ενίσχυση της οικονομικής και κοινωνικής ευημερίας, επ’ ωφελεία όλων».

Deree: Διοργανώνει συζήτηση για την έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού στην Ελλάδα

Με αφορμή την έλλειψη εργαζομένων και δεξιοτήτων σε κρίσιμους τομείς της ελληνικής οικονομίας, το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος θα φιλοξενήσει τον Υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου, Νίκο Παναγιωτόπουλο και εκπροσώπους φορέων και εταιρειών, όπως ΣΕΒ, ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ, WorkInGreece.Io, EY, Goldair Handling κ.ά. σε μια συζήτηση για το θέμα.

Η εκδήλωση, με τίτλο «Έλλειψη εργατικού δυναμικού στην Ελλάδα: Είναι οι διεθνείς εργαζόμενοι μέρος της λύσης;», θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου, στο Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος, στην Αγία Παρασκευή. Θα αναλυθούν οι ευκαιρίες και προκλήσεις της πρόσκλησης νόμιμων μετακλητών εργαζομένων, οι ανάγκες των ελληνικών επιχειρήσεων σε εργατικό δυναμικό και δεξιότητες και οι αρνητικές επιπτώσεις του δημογραφικού ζητήματος στη χώρα μας.

Τη συζήτηση διοργανώνει η Σχολή Οικονομικών και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Deree – The American College of Greece, σε συνεργασία με τον σύλλογο φοιτητών Management του Κολλεγίου.

Η Johnson & Johnson στα Healthcare Business Awards

Διπλή διάκριση στα φετινά Healthcare Business Awards απέσπασε η Johnson & Johnson Innovative Medicine Ελλάδος.

Συγκεκριμένα, έλαβε ένα Gold και ένα Silver βραβείο, στις κατηγορίες «Ψηφιακός Μετασχηματισμός & Χρήση Νέων Τεχνολογιών» και «Community Engagement», αντίστοιχα.

«Διαμορφώνουμε έναν νέο τρόπο σύνδεσης γνώσης και πρακτικής, ο οποίος προσβλέπει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής του Έλληνα ασθενή», σημείωσε ο Μάνος Κουταλάς, Medical Affairs Director.

Έμφυλη ισότητα: Στρατηγική ισότητας, κατάρτιση και συμπεριληπτική γλώσσα

Στην Ελλάδα, όπως και σε πολλές άλλες χώρες, τα έμφυλα στερεότυπα εξακολουθούν να υφίστανται στο εργασιακό περιβάλλον, διαμορφώνοντας τόσο τις ευκαιρίες οι οποίες προσφέρονται, όσο και τη συνολική εργασιακή κουλτούρα. Διαιωνίζουν δε την ανισότητα και εμποδίζουν την ανάπτυξη ενός πραγματικά ποικιλόμορφου και χωρίς αποκλεισμούς χώρου εργασίας. Η αντιμετώπιση αυτών των στερεοτύπων είναι ζωτικής σημασίας για την προώθηση της ισότητας των φύλων στον επαγγελματικό κλάδο της Ελλάδας.

Οι γυναίκες στην Ελλάδα εξακολουθούν να υποεκπροσωπούνται σε ορισμένους κλάδους, ιδιαίτερα στον τομέα της τεχνολογίας και στους ηγετικούς ρόλους. Επιπλέον, αντιμετωπίζουν συχνά τη διαδικτυακή παρενόχληση και τον σεξισμό στα social media, γεγονός το οποίο μπορεί να τις αποθαρρύνει από την περαιτέρω συμμετοχή τους σε ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης ή δικτύωσης, ενώ και η προκατάληψη μέσα από οπτικές αναπαραστάσεις, διαδραματίζει επίσης ρόλο στην ενίσχυση των στερεοτύπων φύλου στον χώρο εργασίας.

Για την αντιμετώπιση αυτών των διάχυτων στερεοτύπων φύλου, τόσο οι εταιρείες, όσο και η κοινωνία πρέπει να υιοθετήσουν ολοκληρωμένες στρατηγικές. Βασικό πρώτο βήμα είναι να διασφαλιστεί ότι οι αγγελίες εργασίας χρησιμοποιούν ουδέτερη ως προς το φύλο γλώσσα και συμπεριληπτικές οπτικές αναπαραστάσεις. Επιπλέον, οι επιχειρήσεις χρειάζεται να εφαρμόσουν προγράμματα κατάρτισης του προσωπικού σχετικά με τις ασυνείδητες προκαταλήψεις, ειδικά για το τμήμα προσλήψεων.

Παράλληλα, οι social media πλατφόρμες θα πρέπει να υιοθετήσουν συμπεριληπτικούς αλγορίθμους για τις αγγελίες εργασίας, διασφαλίζοντας ότι οι ευκαιρίες απασχόλησης φτάνουν σε ένα ευρύ φάσμα ατόμων. Άλλο κρίσιμο στοιχείο είναι η δημιουργία ασφαλών και υποστηρικτικών εργασιακών περιβαλλόντων, ενώ η ενθάρρυνση του ανοικτού διαλόγου σχετικά με θέματα φύλου και η προώθηση μιας κουλτούρας σεβασμού και ένταξης μπορεί να συμβάλει στη μείωση των περιπτώσεων σεξισμού. Τα δε οφέλη από την επίτευξη της ισότητας των φύλων στον χώρο εργασίας είναι τεράστια, όχι μόνο για τις γυναίκες, αλλά και για τις επιχειρήσεις και την οικονομία.

Ένα ποικιλόμορφο εργατικό δυναμικό φέρνει ένα ευρύ φάσμα προοπτικών, ιδεών και προσεγγίσεων επίλυσης προβλημάτων. Εξάλλου, η προώθηση της ισότητας των φύλων συμβάλλει στη δημιουργία μιας πιο θετικής και χωρίς αποκλεισμούς κουλτούρας στον χώρο εργασίας και συμβάλει σημαντικά στη γεφύρωση του μισθολογικού χάσματος μεταξύ των φύλων.

Στο πλαίσιο αυτό, το πρόγραμμα HeyPeople!, το οποίο υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ε.Ε, σκοπεύει να αντιμετωπίσει τα στερεότυπα φύλου μεταξύ των νέων ατόμων, με έμφαση στις στερεότυπες αναπαραστάσεις επαγγελματικών ρόλων και ευκαιριών σταδιοδρομίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επηρεάζοντας τις επιλογές σταδιοδρομίας.

Impact Diploma: Ολοκληρώθηκε η 16ετής πορεία του με masteclass από την J. Marshal

Το masterclass «Excellence in Coaching» παρουσίασε η επικεφαλής του Universal Coaching Alliance και συνεργάτιδα της Impact, Jeannette Marshal, στις 16-17 Νοεμβρίου, στις εγκαταστάσεις της OTE Academy, σε μια ομάδα 25 συμμετεχόντων.

Στο masterclass συμμετείχαν απόφοιτοι του προγράμματος, υψηλόβαθμα στελέχη, αναγνωρισμένοι σύμβουλοι και η ομάδα της Impact, οι οποίοι εργάστηκαν και συνεργάστηκαν για δύο ημέρες, υπό την καθοδήγησή της.

H εκδήλωση περιελάμβανε στοιχεία τα οποία αφορούσαν βασικές και εξελιγμένες θεματικές, όπως το συμφωνητικό coach και coachee, ηθικά διλήμματα και μοντέλα μετασχηματισμού και αλλαγής.

Με αυτήν την τελετή, έλαβε και επίσημα τέλος, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η διαδρομή 16 ετών του Diploma της Impact. Το καινούργιο πρόγραμμα της Impact, σχεδιασμένο από τον Βασίλη Αντωνά, θα ξεκινήσει τον Απρίλιο του 2025.

Amazon: Βάζει «τρικλοποδιές» σε εργαζόμενούς της με αναπηρία;

Τη διαδικασία απονομής άδειας για εργασία από το σπίτι καθιστά πιο περίπλοκη η Amazon, με σκοπό να υπογραμμίσει την έμφαση την οποία δίνει στο να επαναφέρει το ανθρώπινο δυναμικό της στο γραφείο για πέντε ημέρες την εβδομάδα.

Συγκεκριμένα, ενημέρωσε πρόσφατα τους εργαζόμενους με αναπηρία ότι εφαρμόζει πιο αυστηρή διαδικασία ελέγχου τόσο για τα νέα αιτήματα για εργασία από το σπίτι, όσο και για τα αιτήματα επιμήκυνσης της διάρκειάς της.

Σημείωσε δε ότι εργαζόμενοι οι οποίοι επηρεάζονται θα χρειαστεί να υποβληθούν σε μια «πολυεπίπεδη αξιολόγηση από την ηγεσία», ενώ ενδέχεται να τους ζητηθεί να επιστρέψουν στο γραφείο δοκιμαστικά για έναν μήνα, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν οι εγκαταστάσεις ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους.

Πηγές, μάλιστα, αναφέρουν ότι η αναθεωρημένη πολιτική της για την αναπηρία επιτείνει την αναστάτωση σε ένα ανθρώπινο δυναμικό το οποίο ήδη διαφωνεί με την εντολή για πενθήμερη επιστροφή στο γραφείο, από τον Ιανουάριο. Η δε Amazon αρνείται τους ισχυρισμούς περί συρρίκνωσης του δυναμικού της μέσω παραιτήσεων και επιμένει ότι η νέα πολιτική της για εργαζόμενους με αναπηρία αντικατοπτρίζει την ευρύτερη RTO φιλοσοφία της.

(Πηγή: Benefit News)

Υπ. Εργασίας: 50% μείωση φορολογίας στους επαναπατριζόμενους εργαζόμενους

Τις τελευταίες εξελίξεις στον επαναπατρισμό Ελλήνων εργαζόμενων, οι οποίοι έφυγαν από τη χώρα κατά τη διάρκεια της κρίσης, σχολίασε, σε συνέντευξή της στο ERTNews, η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, αναφερόμενη παράλληλα στις σχετικές πρωτοβουλίες της πολιτείας.

«Είναι μια προσπάθεια, προκειμένου οι συμπατριώτες μας οι οποίοι έφυγαν τα χρόνια της κρίσης να δουν ότι υπάρχουν επαγγελματικές ευκαιρίες στη χώρα μας για να δούμε εάν θα θέλουν να επιστρέψουν στην Ελλάδα. Υπάρχει ήδη μια τάση επιστροφής».

Η Υπουργός αναφέρθηκε στις Ημέρες Καριέρας τις οποίες διοργανώνουν το Υπουργείο και η ΔΥΠΑ σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, ενώ, αναφερόμενη στην Ημέρα Καριέρας στο Άμστερνταμ, στις 30 Νοεμβρίου, επισήμανε ότι εκεί υπάρχουν πολλοί Έλληνες οι οποίοι έφυγαν τα χρόνια της κρίσης. «Επίσης, έρχονται στην Ολλανδία και από όμορες χώρες. Έρχονται από το Βέλγιο, από το Λουξεμβούργο.

Και εκεί πηγαίνουμε μαζί με ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες αναζητούν προσωπικό και θα γίνουν εκατοντάδες συνεντεύξεις επιτόπου. Ήδη η καθεμία από τις εταιρείες που συμμετέχουν μπορεί να έχουν λάβει 200, 300, 400 βιογραφικά για θέσεις στις οποίες έχουν ανοίξει και να φέρουν κόσμο από το εξωτερικό», τόνισε. Τέλος, αναφέρθηκε στο φορολογικό κίνητρο της πολιτείας σε όσους εργαζόμενους επαναπατρίζονται, το οποίο αφορά στη μείωση κατά 50% της φορολογίας εισοδήματος για επτά χρόνια.

ΔΥΠΑ: Νέο πρόγραμμα κατάρτισης και απασχόλησης

Νέο πρόγραμμα κατάρτισης και απασχόλησης για 10.000 ανέργους, εγγεγραμμένους στα μητρώα της, αναμένεται να προκηρύξει σήμερα η Δημόσιια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ). Οι δικαιούχοι ανήκουν σε όλες τις κατηγορίες του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος, μονοπρόσωπα νοικοκυριά, πολυπρόσωπα νοικοκυριά και άστεγοι.

Το πρόγραμμα τελεί υπό την εποπτεία του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας και επιχορηγεί επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα για την πρόσληψη 10.000 δικαιούχων για διάστημα 12 μηνών. Οι ωφελούμενοι χρειάζεται να έχουν παρακολουθήσει και να έχουν λάβει πιστοποίηση από το πρόγραμμα συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης. Το έργο χρηματοδοτείται από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας σε ετήσια βάση, με 113,8 εκατ. ευρώ το 2024 και 37,8 εκατ. ευρώ το 2025.

Προϋπόθεση για την επιχορήγηση των επιχειρήσεων είναι να μην έχουν προχωρήσει σε μείωση προσωπικού τουλάχιστον έναν μήνα πριν από την υποβολή της αίτησης. Τέλος, το ύψος της επιχορήγησης ανέρχεται σε έως 13.416 ευρώ (12 μήνες x 1.118 ευρώ) για κάθε ωφελούμενο.

«Manager of the Year 2024»: Αύριο η Τελετή Απονομής

Αύριο Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, θα διεξαχθεί η τελετή απονομής των βραβείων «Manager of the Year 2024», στην οποία αναμένεται να παρευρεθούν περισσότεροι από 650 επιχειρηματίες, υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων, υπουργοί και εκπρόσωποι της πολιτείας και θεσμικών φορέων.

Στην εκδήλωση θα απονεμηθούν 23 βραβεία σε επαγγελματίες οι οποίοι ξεχώρισαν σε τομείς όπως business development, ψηφιακός μετασχηματισμός, ανθρώπινοι πόροι και κοινωνική ευθύνη.

Η κριτική επιτροπή περιλαμβάνει προσωπικότητες, όπως τους Μηνά Τάνε, τον πρώτο Manager of the Year, του 2002 και Πρόεδρο της επιτροπής, Δημήτρη Πισιμίση (Manager of the Year 2014) και Δημήτρη Βιδάκη (Manager of the Year 2009), Λήδα Φουρλή, Άγι Πιστιόλα, Ντέπη Τζιμέα, Αλέξανδρο Ζιώμα, Παναγιώτη Τσινάβο και Μαρίνα Παπατσώνη.