3ο «Work in Greece» για τον κλάδο κατασκευών

H ΔΥΠΑ διοργανώνει στις 16 Δεκεμβρίου, μέσω του Εθνικού Γραφείου Συντονισμού EURES, την τρίτη διαδικτυακή Ευρωπαϊκή Ημέρα Καριέρας «Work in Greece» για τον κλάδο των κατασκευών.

Οι επιχειρήσεις οι οποίες θα συμμετάσχουν χρειάζεται να δημιουργήσουν προφίλ online και να αναρτήσουν τις θέσεις εργασίας που διαθέτουν, ενώ οι υποψήφιοι χρειάζεται να εγγραφούν ή να συνδεθούν δωρεάν στην πλατφόρμα για να καταχωρήσουν το βιογραφικό τους, να δουν τις θέσεις και να συνομιλήσουν με τους εργοδότες.

Η εκδήλωση υποστηρίζεται από το European Online Job Days.

Amnis Learning and Growth & SOL HELLAS Βιωματική εκπαίδευση σε Αυτο-Ηγεσία, Αποτελεσματική Διαχείριση Χρόνου και Δεξιότητες Επικοινωνίας

Η εκπαίδευση σχεδιάστηκε με βάση τις ανάγκες ανάπτυξης των στελεχών της εταιρείας και είχε ως στόχο την ενδυνάμωση της αυτο-ηγεσίας, τη βελτίωση της διαχείρισης χρόνου και την καλλιέργεια δεξιοτήτων επικοινωνίας.

Μέσα από μια διαδραστική διαδικασία μάθησης, οι συμμετέχοντες εξοικειώθηκαν με τη μεθοδολογία SELF Leadership Mindset & Skillset της Blanchard, εξάσκησαν βασικές δεξιότητες επικοινωνίας σύμφωνα με τις αρχές της Blanchard και ανακάλυψαν το επαγγελματικό προφίλ της προσωπικότητάς τους, χρησιμοποιώντας το εργαλείο Wiley DiSC.

Σημαντικά οφέλη της εκπαίδευσης:

  • Ανάπτυξη αυτο-ηγεσίας μέσω πρωτοβουλιών και SMART στόχων.
  • Εξάσκηση στην αποτελεσματική διαχείριση χρόνου.
  • Δημιουργία προσωπικού πλάνου δράσης για επαγγελματικούς στόχους.
  • Ενίσχυση δεξιοτήτων ενεργής ακρόασης και ανοιχτής επικοινωνίας.
  • Κατανόηση διαφορετικών προφίλ προσωπικοτήτων και βελτίωση συνεργασίας.
  • Εφαρμογή στρατηγικών για επιτυχημένες συζητήσεις και αλληλεπιδράσεις.

Η συγκεκριμένη εκπαίδευση συνέβαλε ουσιαστικά στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης, της επικοινωνιακής ικανότητας και της συνεργασίας μεταξύ των στελεχών, προάγοντας ένα πιο αποτελεσματικό και συνεργατικό εργασιακό περιβάλλον.

Η συνεργασία της SOL HELLAS με την Amnis Learning and Growth ενισχύει τη δέσμευσή της στη διαρκή ανάπτυξη και ενδυνάμωση των ανθρώπων της μέσα από στοχευμένες, βιωματικές εκπαιδευτικές εμπειρίες.

Ο Αναστάσης Λουκίσης, HR Manager, αναφέρει σχετικά: «Για εμάς, στη SOL HELLAS, η εκπαίδευση παίζει έναν ζωτικής σημασίας ρόλο για την επιχείρηση, αφού χωρίς αυτή δεν θα είναι εφικτό να υλοποιηθούν οι στόχοι μας. Ένα σωστό και αποτελεσματικό πρόγραμμα εκπαίδευσης του ανθρώπινου δυναμικού μας μπορεί να συμβάλει στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης των ανθρώπων μας, ώστε να έχουν την ικανότητα να μαθαίνουν και να αφομοιώνουν τη γνώση καθ’ όλη τη διάρκεια του εργασιακού τους βίου, στην προσφορά καλύτερων υπηρεσιών, στην ενδυνάμωση της αυτοεκτίμησής τους, ώστε να αναλαμβάνουν κοινωνικές, επαγγελματικές και άλλες ευθύνες, στην κατανόηση των προβλημάτων και την εύρεση βέλτιστων ή εναλλακτικών λύσεων και στη συνειδητοποίηση ότι έχουν τη δύναμη να κάνουν τη διαφορά. Η συνεργασία μας με την AMNIS έδωσε αυτήν την προστιθέμενη αξία στην εκπαίδευση των ανθρώπων μας σε βασικά θέματα επικοινωνίας και διαχείρισης χρόνου και προσβλέπουμε και σε αντίστοιχες συνεργασίες στο μέλλον».

Orgvue: Απρόθυμοι μέχρι… παραιτήσεως οι CEOS σε σχέση με το workforce transformation

Παρά τις διαρκείς αλλαγές στον εργασιακό χώρο, σχεδόν δύο στους πέντε CEOs δηλώνουν ότι θα προτιμούσαν να παραιτηθούν, παρά να ηγηθούν οποιουδήποτε μετασχηματισμού μεγάλης κλίμακας στο ανθρώπινο δυναμικό των εταιρειών των οποίων ηγούνται. Αυτό ήταν ένα από τα βασικά συμπεράσματα παγκόσμιας έρευνας της organizational design and planning software platform, Orgvue.

Επίσης, βρέθηκε ότι περίπου 60% των CEOs δήλωσαν ότι πιστεύουν πως οι αποφάσεις σχετικά με τον μετασχηματισμό «καθοδηγούνται από το ανθρώπινο συναίσθημα και όχι από την ορθολογική ανάλυση», ενώ 61% ότι «δεν ασχολούνται ιδιαίτερα» με τέτοια projects.

«Το transformation fatigue εμφανίζεται έντονα στα C-suite στελέχη», δήλωσε ο Oliver Shaw, CEO, Orgvue. Απέδωσε δε το φαινόμενο στο ότι μόνο 23% των transformation projects επιτυγχάνουν και στο ότι πολλοί οργανισμοί αναγκάζονται σε crisis-response event-based μετασχηματισμούς.

(Πηγή: HR Dive)

Walmart: Υιοθετεί πράγματι Anti-DE&I στρατηγική;

Στην κατάργηση μίας σειράς από DE&I προγραμμάτων της προχωρά η Walmart, ακολουθώντας την τακτική μίας σειράς μεγάλων εργοδοτών στις ΗΠΑ.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία υπαναχωρεί από την ανανέωση της πενταετούς δέσμευσής της να δημιουργήσει ένα Κέντρο για τη φυλετική ισότητα, τερματίζοντας και τους στόχους της αναφορικά με το diversity σε επίπεδο προμηθευτών. Επιπλέον, σταμάτησε τη συμμετοχή της στον Corporate Equality Index της Human Rights Campaign. Τα «εύσημα» για τη συγκεκριμένη εξέλιξη διεκδίκησε, με ανάρτησή του στο X, την περασμένη Τρίτη, ο anti-DEI&I ακτιβιστής Robby Starbuck.

«Κάθε απόφαση προέρχεται από την επιθυμία να ενισχύσουμε την αίσθηση του ανήκειν, να ανοίξουμε τις πόρτες για ευκαιρίες σε όλους τους συνεργάτες, πελάτες και προμηθευτές μας και να είμαστε μια Walmart για όλους», επέμεινε η εταιρεία, σε e-mail της.

Η απόφαση της Walmart αποτελεί ορόσημο για όσους επί σειρά ετών αντιστέκονταν στη δυναμική των DE&I, με τον R. Starbuck να την αποκαλεί «τη μεγαλύτερη νίκη μας μέχρι στιγμής για να τερματιστεί η woke κουλτούρα στις επιχειρήσεις των ΗΠΑ».

(HR Dive)

«Η κουλτούρα συνεχούς αριστείας χτίζει ισχυρές και στενές σχέσεις με το δυναμικό»

Τη δέσμευση στην υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση πελατών και στην αριστεία έρχονται να επιβραβεύσουν και φέτος τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), τα οποία θα ανακοινωθούν στο πλαίσιο τελετής στις 10 Δεκεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Στο πλαίσιο αυτό, ο Κώστας Σιγαλός, Μέλος Δ.Σ ΕΙΕΠ και CEO, Global Link, μίλησε στο Workforce για τον θεσμό και την τελετή, τις δύο νέες και επίκαιρες κατηγορίες οι οποίες αφορούν την τεχνητή νοημοσύνη και το ESG, καθώς και τα πλεονεκτήματα, τα οποία μπορεί να αποκομίσει μία εταιρεία απλώς και μόνο από τη συμμετοχή της στον θεσμό. Εξήγησε ότι σημαντική παράμετρος για μία εταιρεία και για την αποδοχή της από το κοινό είναι η φήμη της προς τα έξω, αλλά και προς το εσωτερικό της. Αναφέρθηκε δε σε παραμέτρους όπως customer loyalty, ενίσχυση του employee performance και, κατ’ επέκταση, του performance της ίδιας της εταιρείας, καθώς και καινοτομία, εκπαίδευση των ανθρώπων της και χρήση σύγχρονων εργαλείων τεχνολογίας. Συνόψισε δε όλα αυτά υπό την ομπρέλα του corporate culture με προσανατολισμό τη συνεχή αριστεία.

WF: Ποια είναι η σημαντικότητα και τα οφέλη για μια εταιρεία η οποία συμμετέχει στον διαγωνισμό του ΕΙΕΠ;

H επιδίωξη μιας εταιρείας να διακριθεί στον θεσμοθετημένο διαγωνισμό του ΕΙΕΠ είναι ιδιαίτερα σημαντική, γιατί υπογραμμίζει τη δέσμευσή της στην υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση των πελατών της και στην αριστεία. Η προσπάθειά της να διακριθεί έχει άμεσο αντίκτυπο στην εικόνα και τη φήμη της εταιρείας, αλλά και στην ανάπτυξη διαδικασιών οι οποίες οδηγούν στην ικανοποίηση του πελάτη και τη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό. Συγκεκριμένα, η διάκριση την οποία μια εταιρεία μπορεί να επιτύχει την τοποθετεί σε ηγετική θέση στο κλάδο της και, μέσα από την ενίσχυση της πιστότητας των πελατών της, βελτιώνει τα αποτελέσματα της λειτουργίας της. Παράλληλα, η διάκριση αυτή λειτουργεί και ως παροχή δημόσιας αναγνώρισης του προσωπικού της, οδηγώντας το σε μια σπειροειδή ανάπτυξη της απόδοσής του. Επιπλέον, η επιδίωξη διάκρισης έχει ως αποτέλεσμα την αναζήτηση και εφαρμογή καινοτόμων διαδικασιών, συνεχή εκπαίδευση των στελεχών και εφαρμογή αξιόπιστων εργαλείων, όπως η μέσω έρευνας συνεχής παρακολούθηση της απόδοσής της σε όλες τις διαστάσεις της εξυπηρέτησης και ο εντοπισμός σημείων βελτίωσης. Καταληκτικά, η επιδίωξη διάκρισης της εταιρείας στην εξυπηρέτηση πελατών είναι μια στρατηγική κίνηση η οποία ενσωματώνει σύγχρονες εξελίξεις, όπως το ΑΙ και το ESG, οι οποίες εμπλέκουν την εταιρεία στη δημιουργία μιας κουλτούρας συνεχούς αριστείας η οποία τη βοηθά να κτίσει ισχυρές και στενές σχέσεις με το προσωπικό της και να κερδίζει την εμπιστοσύνη των πελατών της, παραμένοντας έτσι διαχρονικά ανταγωνιστική.

Ποιες είναι οι νέες κατηγορίες βράβευσης για το 2024;

Για το 2024, εκτός από τις κατηγορίες των προηγουμένων ετών, το ΕΙΕΠ, παρακολουθώντας τις διεθνείς εξελίξεις και ανταποκρινόμενο στις πραγματικότητα και τη δυναμική της ελληνικής αγοράς και των εταιρειών, φέτος προσέθεσε τις ακόλουθες δύο νέες κατηγορίες:

  • Καλύτερη εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στην εμπειρία του πελάτη: Οι τεχνικές AI βελτιώνουν την ταχύτητα, την ακρίβεια και την εξατομίκευση στην εμπειρία του πελάτη. Μέσω chatbot και εικονικών βοηθών, μειώνονται οι χρόνοι αναμονής, ενώ η ανάλυση μεγάλων δεδομένων για την κατανόηση των αναγκών προσφέρει στοχευμένες λύσεις και προτάσεις. Επιπλέον, η τεχνητή νοημοσύνη ανιχνεύει τη διάθεση του πελάτη, συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας αποδοτικής και ευχάριστης εμπειρίας.
  • Καλύτερος οργανισμός για ESG πρακτικές στην εξυπηρέτηση του πελάτη: Η συμμόρφωση με τις αρχές ESG δεν είναι μόνο κανονιστική υποχρέωση, αλλά αποτελεί σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Έρευνα της Global Link στην Ελλάδα και άλλες 16 χώρες έδειξε ότι οι καταναλωτές προτιμούν προϊόντα και εταιρείες οι οποίες δεσμεύονται στην αειφορία, την κοινωνική ευθύνη και την ηθική διακυβέρνηση. Επιπλέον, οι εταιρείες μπορούν, με αυτόν τον τρόπο, να προσελκύσουν και να διατηρήσουν κορυφαίους εργαζόμενους.

Πότε και πού θα ανακοινωθούν οι μεγάλοι νικητές; Τι να περιμένουμε τη βραδιά της απονομής;

Παραμένουμε σταθεροί στο ραντεβού μας, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, για μία λαμπερή τελετή απονομής των βραβείων στις 10 Δεκεμβρίου. Παρουσιαστής θα είναι ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης και θα υπάρχουν πολλά happenings, εκπλήξεις και δώρα.

HR Trends 2025: AI, wellbeing και skill-based προσλήψεις οι κύριες τάσεις

Τις κυριότερες τάσεις οι οποίες θα επικρατήσουν στο HR το 2025 περιγράφει η πάροχος λύσεων HR, ADP. Το employee experience παραμένει στο επίκεντρο των διαρθρωτικών προτεραιοτήτων με την εξατομίκευση να αποτελεί βασική στρατηγική, επιτρέποντας στους εργοδότες να προσαρμόζουν την ανάθεση καθηκόντων και το recognition στα ξεχωριστά ισχυρά σημεία και στις δεξιότητες των εργαζομένων και να διατηρούν ρεαλιστικές προσδοκίες σχετικά με τον όγκο εργασίας.

Με τις δεξιότητες να συνιστούν πλέον καθοριστικό δείκτη της επιτυχίας των εργαζομένων, οι εργοδότες θα δίνουν προτεραιότητα σε εκείνες οι οποίες προσθέτουν αξία στους ρόλους τους, επενδύοντας σε πρωτοβουλίες upskilling και reskilling. Παράλληλα, όσο η ΤΝ ενσωματώνεται στις διαδικασίες του χώρου εργασίας, τόσο περισσότερη έμφαση δίνεται στις κανονιστικές αλλαγές σχετικά με τη χρήση της.

Στο πλαίσιο αυτό, οι οργανισμοί καλούνται να παρακολουθούν και να συμμορφώνονται με τους νέους νόμους οι οποίοι διέπουν τη χρήση data και AI systems, με την ADP να υπογραμμίζει τη σημασία της υπεύθυνης και αποτελεσματικής χρήσης της στις προσλήψεις, στις αξιολογήσεις και σε άλλες λειτουργίες του HR.

Σημαντική τάση είναι και η ισότητα και διαφάνεια στις αμοιβές με την ADP να τονίζει την ανάγκη οι εργοδότες να κατανοούν και να παρακολουθούν τα pay data τους, προκειμένου να αντιμετωπίζουν τις ανισότητες και να συμμορφώνονται με την εξελισσόμενη νομοθεσία περί διαφάνειας.

(Πηγή: HR Review)

Επτά στους 10 εργαζόμενοι άνω των 50 ετών νιώθουν ότι παραγκωνίζονται στις προαγωγές

Διακρίσεις αναφορικά με την ηλικία τους δηλώνουν ότι βιώνουν στον χώρο εργασίας τους οι εργαζόμενοι άνω των 50 ετών στη Βρετανία, σύμφωνα με ευρήματα νέας έκθεσης της Robert Walters.

Συγκεκριμένα, 73% των Βρετανών εργαζομένων άνω των 50 ετών αισθάνονται ότι τους έχουν αγνοήσει σε επίπεδο προαγωγών, ενώ 59% πιστεύουν ότι η ηλικία τους περιορίζει την πρόσβασή τους σε πρωτοβουλίες upskilling.

Η έρευνα διαπιστώνει ένα συναίσθημα ανασφάλειας σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, με 65% να δηλώνουν ότι είναι προτιμότερο να εξαιρούν πληροφορίες για την ηλικία τους από το βιογραφικό σημείωμα, ως τρόπο να βελτιώνουν τις προοπτικές πρόσληψής τους. Παράλληλα, πολλοί εργαζόμενοι άνω των 50 ετών αναφέρουν προκλήσεις κατά την αναζήτηση νέων ρόλων.

Οι συνηθέστερες είναι η αντίληψη περί «υπερεξειδίκευσης» (43%), περί πολύ υψηλών προσδοκιών στις απολαβές τους (25%), περί ακαταλληλότητας για μακροχρόνιες θέσεις (17%).

(Πηγή: HR Review)

Όμιλος Άβαξ: Σεμινάρια για την υγεία και την ασφάλεια στους χώρους εργασίας

Ο όμιλος Άβαξ πραγματοποιεί εξειδικευμένα σεμινάρια, με τίτλο «NEBOSH – HSE Health and Safety Leadership Excellence» στα εργοτάξια και τους χώρους εργασίας του ανά τον κόσμο.

Στα σεμινάρια συμμετέχουν διευθυντές έργων, εργοταξιάρχες, μηχανικοί πεδίου και εργοδηγοί.

Οι συμμετέχοντες αποκτούν γνώσεις και δεξιότητες για την αναγνώριση και διαχείριση κινδύνων, για την πρόληψη ατυχημάτων και την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών, αναπτύσσοντας μια ισχυρή κουλτούρα πρόληψης και συνεργασίας. Όπως αναφέρει ο όμιλος σε σχετική ανακοίνωση, «η επιλογή του διεθνώς αναγνωρισμένου οργανισμού πιστοποίησης στον τομέα της ασφάλειας και υγείας NEBOSH, επιβεβαιώνει τη δέσμευση του ομίλου Άβαξ στην εφαρμογή διεθνών προτύπων και βέλτιστων πρακτικών στον κλάδο των κατασκευών με στόχο πάντα την υγεία και την ευημερία των εργαζομένων».

Η πρωτοβουλία υλοποιείται στο πλαίσιο της καμπάνιας «We are all Safety», σε συνεργασία με τη Management Force, πιστοποιημένο golden learning partner του NEBOSH.

ManpowerGroup: Ξεκινά η 3n Ακαδημία ServiceNow

Η ManpowerGroup Ελλάδας, ως επίσημος ServiceNow placement partner, ξεκινά την τρίτης κατά σειρά Ακαδημία ServiceNow, τον Φεβρουάριο του 2025.

Η Ακαδημία απευθύνεται τόσο σε εταιρείες οι οποίες επιθυμούν να εντάξουν στις ομάδες τους εξειδικευμένους πιστοποιημένους ServiceNow consultants και developers, όσο και σε οργανισμούς οι οποίοι στοχεύουν στην περαιτέρω κατάρτιση του υφιστάμενου προσωπικού τους. Η εκπαίδευση θα διαρκέσει 2,5 μήνες και θα πραγματοποιηθεί στην αγγλική γλώσσα.

Οι συμμετέχοντες θα προετοιμαστούν και θα πιστοποιηθούν στις πιστοποιήσεις CSA και CIS-ITSM, ενώ θα έχουν πρόσβαση στο NowLearning portal και σε όλα τα σχετικά micro-certifications της ServiceNow. Η προθεσμία υποβολής ενδιαφέροντος των εταιρειών είναι η 31η Ιανουαρίου 2025.

Σημειώνεται ότι οι Tech Academies της ManpowerGroup Ελλάδας αποτελούν επίσημο συνεργάτη του προγράμματος RiseUp της ServiceNow, το οποίο στοχεύει στην εκπαίδευση ενός εκατομμυρίου επαγγελματιών στην πλατφόρμα μέχρι το τέλος του 2024.

«Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ

Μετά την «Ημέρα Καριέρας» τους στο Άμστερνταμ, η ΔΥΠΑ, το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και το Υπουργείο Εξωτερικών, συνδιοργανώνουν «Ημέρα Καριέρας» και στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας, το Σάββατο 14 Δεκεμβρίου.

Στην εκδήλωση αναμένεται η συμμετοχή άνω των 40 επιχειρήσεων από ένα ευρύ φάσμα κλάδων στην Ελλάδα, οι οποίες προσφέρουν περισσότερες από 1.000 θέσεις εργασίας στη χώρα μας σε ειδικότητες όπως μηχανικοί, οικονομολόγοι, επαγγελματίες υγείας και πληροφορικής, αναλυτές, στελέχη πωλήσεων κ.ά.

Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να συνομιλήσουν απευθείας και δωρεάν με εκπροσώπους. Η εκδήλωση υποστηρίζεται από το εκεί Γενικό Προξενείο της Ελλάδας.