Ανακοινώθηκαν τα πρώτα Best Workplaces in Professional Services & Consulting Hellas

Τη λίστα Best Workplaces in Professional Services & Consulting Hellas 2025, με τις εταιρείες οι οποίες διακρίνονται ως οι καλύτεροι εργοδότες στην Ελλάδα στους κλάδους Professional Services & Consulting, παρουσιάζει, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σήμερα Πέμπτη 16 Ιανουαρίου, το Great Place To Work Hellas.

Οι διακριθείσες εταιρείες επιλέχθηκαν μεταξύ αυτών όσων συμμετείχαν στην ετήσια έρευνα εργασιακού περιβάλλοντος Trust Index και πιστοποιήθηκαν για το καλό εργασιακό τους περιβάλλον, την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2024. Απασχολούν δε από 20 εργαζόμενους και πάνω και δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο κλάδο Professional Services & Consulting.

Η ανάδειξη των καλύτερων εταιρειών βασίζεται στην ανώνυμη και εμπιστευτική αξιολόγηση την οποία πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι των εταιρειών οι οποίες συμμετέχουν στην έρευνα, σε συνάρτηση με τη μεθοδολογία «For All». Ειδικότερα, στη λίστα εντάσσονται οι ακόλουθες 20 επιχειρήσεις και οργανισμοί:

O Γεώργιος Μαύρος, Country Head του Great Place To Work Hellas, δήλωσε σχετικά: «Παρουσιάζουμε την πρώτη λίστα Best Workplaces in Professional Services & Consulting στην Ελλάδα.

Ο θεσμός αυτός αναδεικνύει τις εταιρείες οι οποίες θέτουν πρότυπα αριστείας, δημιουργώντας εξαιρετικά εργασιακά περιβάλλοντα στον δυναμικό και απαιτητικό τομέα των συμβουλευτικών και επαγγελματικών υπηρεσιών. Η λίστα αποτελεί έναν “καθρέφτη” των καλύτερων πρακτικών που αναγνωρίζουν τη σημασία της επαγγελματικής εξέλιξης, της ομαδικότητας και της ευημερίας των ανθρώπων στον εργασιακό χώρο.

Σε έναν κλάδο ο οποίος χαρακτηρίζεται από ανταγωνισμό, καινοτομία και υψηλές απαιτήσεις, οι εταιρείες οι οποίες διακρίθηκαν δείχνουν τον δρόμο για τη βιώσιμη επιτυχία μέσα από τη φροντίδα και την ενδυνάμωση των εργαζομένων τους». Περισσότερες πληροφορίες και το αναλυτικό report / αφιέρωμα, διατίθενται στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.greatplacetowork.gr/best-workplaces-in-professional-services-amp-consulting/

Positivity: «The Ultimate Coaching Retreat» στο Σοφικό Κορινθίας

Eκπαιδευτικό τριήμερο πρόγραμμα ενδυνάμωσης και έμπνευσης στελεχών διοργανώνει στις 14-16 Μαρτίου, στην κοιλάδα του Σοφικού Κορινθίας, η Positivity.

Στο πρόγραμμα, με τίτλο «The Ultimate Coaching Retreat», θα παρουσιαστούν, για πρώτη φορά, ειδικές θεματικές ενότητες ενδυνάμωσης στελεχών, με τίτλους όπως, «Where am I?», «Leading without authority», «Empowering direct reports», «Leadership and self-deception», «A leader’s legacy».

Εισηγητής θα είναι ο Άγγελος Δερλώπας, ένας από τους έμπειρους Master Certified Coaches (MCC) παγκοσμίως. Μέσα από τις πέντε παραπάνω ενότητες, κάθε μία από τις οποίες είναι σχεδιασμένη για να ενισχύσει τις δεξιότητες των συμμετεχόντων ως ηγέτες και coaches, «θα προσφέρει πρακτικά εργαλεία και νοήματα τα οποία μπορούν να εφαρμόσουν άμεσα στην καθημερινότητά τους», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

Η Meta περικόπτει πάνω από 3.500 θέσεις εργασίας παγκοσμίως

Το 5% του ανθρώπινου δυναμικού της επιδιώκει να απολύσει η ιδιοκτήτρια των Facebook, Instagram και WhatsApp, Meta, σύμφωνα με memo του Mark Zuckerberg προς το προσωπικό, επιδιώκοντας, όπως σημείωσε, να αποβάλει ταχύτερα τους εργαζόμενους «χαμηλών επιδόσεων» ενόψει μίας, όπως τη χαρακτήρισε, «έντονης χρονιάς».

Προσέθεσε δε ότι η εταιρεία έχει σκοπό να αναπληρώσει τις κενές αυτές θέσεις μέσα στο 2025. Παρ’ όλα αυτά, ο τεχνολογικός γίγαντας, ο οποίος απασχολεί περίπου 72.000 άτομα σε όλον τον κόσμο, δεν διευκρίνισε με ποιον τρόπο θα κατανεμηθούν στον κόσμο οι θέσεις τις οποίες θα περικόψει. Οι εργαζόμενοι που επηρεάζονται στις ΗΠΑ θα έχουν ενημερωθεί έως τις 10 Φεβρουαρίου και οι εκτός ΗΠΑ θα ενημερωθούν «αργότερα», αναφέρει το memo.

«Αποφάσισα να ανεβάσω τον πήχη στη διαχείριση των επιδόσεων και να απομακρύνω πιο γρήγορα τους ανθρώπους με χαμηλές επιδόσεις», ανέφερε ο M. Zuckerberg, ενώ τα άτομα που θα επηρεαστούν ανέρχονται σε περίπου 3.600. Υπενθυμίζεται ότι, το 2023, η Meta είχε προχωρήσει ξανά σε περίπου 10.000 απολύσεις με σκοπό τότε τη μείωση του κόστους, ενώ το 2022 σε περίπου 11.000.

(Πηγή: BBC)

Τράπεζα Πειραιώς: Συνεχίζει το πρόγραμμα Equall Hoops για το DE&I στον αθλητισμό

H Τράπεζα Πειραιώς και η Eurohoops Academy συνεχίζουν το πρόγραμμα Equall Hoops για δεύτερη χρονιά στην Αθήνα. Η Eurohoops συνεχίζει έτσι τη δράση της για την ανάδειξη της ισότητας και της συμπερίληψης μέσω του αθλητισμού, μέσα από την παροχή δωρεάν προπονήσεων ειδικής καλαθοσφαιρικής αγωγής για παιδιά, νέους και νέες ηλικίας 12 έως 22 ετών στο φάσμα του αυτισμού.

Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος «Equall – Για μια Κοινωνία Ισότιμων Ανθρώπων» και στον πυλώνα των Ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων.

Στις 11 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε η πρώτη προπόνηση του Equall Hoops, στη Λεόντειο Σχολή Αθηνών, καθώς και η κοπή της βασιλόπιτας παρουσία των συμμετεχόντων παιδιών και νέων, των οικογενειών τους και στελεχών της Πειραιώς και της Eurohoops Academy.

H Vantage Towers αναβαθμίζει την Κατερίνα Δρακούλη

Τη θέση της People Director ανέθεσε η Vantage Towers στην Κατερίνα Δρακούλη, αναβαθμίζοντάς την από εκείνη της Head of People Partnering (GR, HU, RO, CZ, PT, IE, ES).

Η ίδια διαθέτει μία μακρά πορεία στην εταιρεία, ξεκινώντας από τον ρόλο της Head of HR Greece και περνώντας, επίσης, από τους ρόλους Head of HRBP Eastern Cluster (GR, HU, RO, CZ) και Head of People Partnering (GR, HU, RO, CZ, PT, IE).

Η Κατερίνα Δρακούλη ξεκίνησε την καριέρα της από τη Chrostiki SA και ακολούθησαν οι συνεργασίες της με τις MetLife, Stanton Chase International, Upstream. Επίσης, έχει συνεργαστεί με την Persado, ενώ τελευταία της συνεργασία πριν την ένταξη στη Vantage Towers ήταν με τη Workable.

Η Eurobank με νέο Assistant General Manager, Head of HR Business Partnering

Τον ρόλο του Assistant General Manager, Head of HR Business Partnering, αναθέτει η Eurobank στον Διονύση Πέττα, ο οποίος είχε διατελέσει νωρίτερα Group Head of HR Business Partnering Transformation, IT, Digital & Operations και Wellbeing Officer.

Ο ίδιος έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με τη Γενική Τράπεζα και τη Marfin Εγνατία του ομίλου Πειραιώς, αλλά και με την Coca-Cola HBC σε ποικίλους ρόλους.

Η Ελένη Ντουλαβέρη σε νέο ρόλο στην Qatar Airways

Η Qatar Airways προήγαγε την Ελένη Ντουλαβέρη σε Senior Manager HR Business Partners. Η ίδια αποτελούσε αρχικά τη Human Resources Business Partner – Corporate και, ακολούθως, τη Senior Human Resources Business Partner της αεροπορικής εταιρείας.

Η Ελένη Ντουλαβέρη είχε εργαστεί και νωρίτερα στο Κατάρ, ούσα, προηγουμένως, Human Resources Business Partner, Group Learning and Development Lead, καθώς και Group Learning and Development Manager στον όμιλο εταιρειών Ali Bin Ali.

Η καριέρα της ξεκίνησε από τον οργανισμό «Γιατροί Χωρίς Σύνορα», όπου εργάστηκε ως Recruiting Officer και ακολούθησαν οι συνεργασίες της με τις εταιρείες Citi, επίσης ως Recruiting Officer και Mellon Technologies ως Group Recruiting, Training and Development Manager.

Η Agrohellas με νέα HR Supervisor

Τη θέση της HR Supervisor ανέθεσε στην Αναστασία Νικάκη η Agrohellas, αναβαθμίζοντάς την από τη θέση της HR Recruiter.

Προηγουμένως, η ίδια είχε εργαστεί ως Human Resources Generalist στη The Met Hotel, ως Project Manager στη Thessaloniki Brand και ως Sales Representative στον οργανισμό CTG.

Η Gefsinus ενισχύει την ομάδα της

Τη Βασιλική Βασιλοπούλου, με προέλευση από τη Variety Cruises, εντάσσει στην ομάδα της η Gefsinus, αναθέτοντάς της τον ρόλο της HR Manager.

Η Βασιλική Βασιλοπούλου ξεκίνησε τη επαγγελματική σταδιοδρομία της από τη Hellenic Duty Free Shops, όπου ξεκίνησε ως HR Coordinator και, στη συνέχεια, ανέλαβε τους ρόλους Country L&D Manager, Deputy HR Director και Human Resources Manager, AIA – Country L&D Manager.

Πριν τη μετακίνησή της στην Gefsinus, συνεργαζόταν με τη Variety Cruises ως Chief People Officer.

Randstad Hellas: Webinar για το treasury στην αγορά εργασίας

Η Randstad Hellas, στο πλαίσιο των «World of work webinars by Randstad», τα οποία έχει λανσάρει, διοργανώνει, την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου, webinar για το treasury στη σημερινή αγορά εργασίας.

Στο πλαίσιο του webinar, θα επιχειρηθεί να δοθούν απαντήσεις σε ερωτήματα όπως τι είναι το treasury, πώς έχει εξελιχθεί, ποιες είναι οι προκλήσεις του κλάδου, ποια είναι τα απαραίτητα προσόντα για τον ρόλο, ποια η επίδραση της τεχνολογίας και του AI και τι αλλαγές έχεις επιφέρει κ.ά.

Καλεσμένη της Randstad για το webinar αυτό θα είναι η Μαριάννα Πολυκράτη, Co-Founder and Managing Partner, Tetraktys Treasury, ενώ παρουσιάστρια θα είναι η Ιωάννα Ματούλα, Specialty Leader, Finance & Accounting.