Η Randstad Hellas αναβαθμίζει τη Λήδα Σγουράκη

Στη θέση της Director Professionals & Enterprise HR Services αναβαθμίζει η Randstad Hellas τη Λήδα Σγουράκη, η οποία, προηγουμένως, διατελούσε Director, Professionals στην εταιρεία.

Η ίδια διαθέτει μακρά θητεία στη Randstad Hellas, ξεκινώντας την καριέρα της εκεί από τη θέση της Senior Consultant, Sales & Marketing Specialty, Professionals Branch και αναλαμβάνοντας, στη συνέχεια, πολλαπλούς ρόλους στο Professionals Branch και, συγκεκριμένα, τους Team Leader, Sales & Marketing Specialty, Deputy Branch Manager, Regional Manager και τελευταίο εκείνον της Director.

Στο παρελθόν είχε συνεργαστεί επίσης με τις ManpowerGroup και Πειραιώς.

Σ. Ζαχαράκη: Απαλλάσσεται το 20% μισθωτής εργασίας από τα κριτήρια επιδόματος στέγασης

Σημαντικό στοιχείο του προγράμματος «Σπίτι μου ΙΙ» του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας είναι ο μη υπολογισμός σημαντικού ποσοστού του εισοδήματος, 20% από μισθωτή εργασία στο τελικό εισόδημα για να καταστεί κάποιος δικαιούχος.

Αυτό σημαίνει ότι κάποιος ο οποίος έλαβε π.χ. μια μικρή αύξηση και 1.000 ευρώ τον χρόνο δεν θα χάνει το στεγαστικό επίδομα.

Αυτό ανέφερε, μεταξύ άλλων, η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Σοφία Ζαχαράκη, μιλώντας στην εκπομπή «Mega Σαββατοκύριακο».

ManpowerGroup: Ξεκινά η πρώτη Salesforce Ακαδημία

Οι tech academies της ManpowerGroup Ελλάδας ξεκινούν την πρώτη Salesforce Ακαδημία, πρωτοβουλία η οποία απευθύνεται σε επιχειρήσεις και οργανισμούς, με στόχο να στελεχώσουν τις ομάδες τους με πιστοποιημένους Salesforce Developers ή να αναβαθμίσουν τις δεξιότητες του υπάρχοντος προσωπικού τους στον κλάδο της Τεχνολογίας. Η Ακαδημία η οποία θα ξεκινήσει τον Φεβρουάριο του 2025 θα έχει διάρκεια εννέα εβδομάδων.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τρία στάδια:

  1. Την αρχική βασική εκπαίδευση τριών εβδομάδων (120 ώρες) σε virtual classroom,
  2. Την πιστοποίηση Platform Developer I με δύο εβδομάδες εκπαίδευσης και ασκήσεων (80 ώρες) και
  3. Την πιστοποίηση Platform Developer II, διάρκειας τεσσάρων εβδομάδων (160 ώρες), με συγχρονισμένα μαθήματα και ατομική μελέτη.

Η ανάγκη για εξειδικευμένο προσωπικό Πληροφορικής είναι κρίσιμη, με 74% των εργοδοτών -ίδιο με πέρυσι- να δηλώνουν δυσκολία εύρεσης ταλέντων, αναφέρει η τελευταία έρευνα Έλλειψης Ταλέντου για το 2025.

Eurobank: Μνημόνιο συνεργασίας με το ΕΚ Αθήνα

Μνημόνιο συνεργασίας διετούς διάρκειας υπέγραψαν η Eurobank και το Ερευνητικό Κέντρο Αθηνά, το οποίο εποπτεύεται από τη ΓΓ Έρευνας και Καινοτομίας του Υπουργείου Ανάπτυξης.

Το μνημόνιο στοχεύει στην παροχή προς την Eurobank εξειδικευμένης τεχνογνωσίας στην ΤΝ και την επιστήμη δεδομένων & αλγορίθμων, για την ανάπτυξη συνεργατικών σχέσεων και την ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού της.

Στόχος είναι η βελτίωση της καθημερινότητας των πελατών της τράπεζας με την αξιοποίηση και της τεχνολογίας αιχμής. Η συνεργασία θα εστιάσει, μεταξύ άλλων, στην ενίσχυση έρευνας και καινοτομίας, με επίκεντρο τη διαμόρφωση συνεργατικού περιβάλλοντος το οποίο προάγει την τεχνολογική ανάπτυξη, αλλά και στην οργάνωση εκπαιδευτικών διαλέξεων, ενημερωτικών εκδηλώσεων, θεματικών ημερίδων ανοικτού διαλόγου από το ΕΚ Αθηνά για την ανταλλαγή απόψεων σε θέματα τα οποία άπτονται της AI και της επιστήμης των δεδομένων και των αλγορίθμων.

To remote working κορυφαία παροχή που ζητούν οι εργαζόμενοι

Η δυνατότητα για εξ αποστάσεως εργασία υπήρξε η πλέον περιζήτητη διευκόλυνση την οποία ζητούσαν από την εργασία τους οι εργαζόμενοι, το 2024, σύμφωνα με έρευνα της AbsenceSoft σε 2.400 ηγέτες και εργαζομένους του τομέα HR.

Το φαινόμενο αποδίδεται στο γεγονός ότι όλο και περισσότερες μεγάλες εταιρείες απομακρύνονται από τις υβριδικές ρυθμίσεις τις οποίες είχαν σε ισχύ πέρυσι, απαιτώντας από το προσωπικό να επιστρέψει στην εργασία από το γραφείο πέντε ημέρες την εβδομάδα. Παράλληλα, αναφέρεται ότι οι εργοδότες υποχρεούνται να παράσχουν εύλογες διευκολύνσεις στο προσωπικό με αναπηρία, βάσει του Americans with Disabilities Act.

Επίσης σχεδόν ένας στους δύο εργαζόμενους αναφέρονται απευθείας στους managers, οι οποίοι όμως δεν είναι κατάλληλα εφοδιασμένοι να αντιμετωπίσουν θέματα compliance, παρά στα τμήματα HR, σημειώνει η AbsenceSoft.

«Η απομακρυσμένη εργασία ως accomodation αναμένεται να αυξηθεί, με τα τμήματα HR να ηγούνται της διαδικασίας», δήλωσε ο Seth Turner, Chief Strategy Officer, AbsenceSoft.

(Πηγή: Work Life)

ΓΣΕΕ: Αιφνίδια αποχώρηση από τον διάλογο για τον κατώτατο μισθό

Ισχυρές αναταράξεις στην αγορά εργασίας προκαλεί η αιφνίδια αλλαγή στάσης της ΓΣΕΕ με την απόφασή της να αποσύρει τη συμμετοχή της από την Επιτροπή Διαβούλευσης, όπου συμμετέχουν εκπρόσωποι όλων των κοινωνικών εταίρων για να γνωμοδοτήσουν για το ύψος της αύξησης του κατώτατου μισθού. Ενώ, την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου, έστειλε στην Υπουργό Εργασίας, Νίκη Κεραμέως, τα ονόματα των τεσσάρων μελών τα οποία θα συμμετείχαν στη 11μελή επιτροπή, τη Δευτέρα 27 Ιανουαρίου, με επιστολή της προς τον Πρόεδρο του ΟΜΕΔ, Κώστα Παπαδημητρίου, ενημέρωσε για την ομόφωνη απόφασή της να μην συμμετάσχει.

«Εδώ και 13 χρόνια, ο καθορισμός του κατώτατου μισθού έχει καταλήξει να αποτελεί αποκλειστική απόφαση της εκάστοτε κυβέρνησης», αναφέρει η ΓΣΕΕ. Επισήμανε δε ότι ο προσδιορισμός του «οφείλει να αποτελεί αντικειμένου ουσιαστικού κοινωνικού διαλόγου μεταξύ των κοινωνικών εταίρων, βάσει της εξέλιξης των οικονομικών και κοινωνικών συνθηκών και κυρίως των μεταβαλλόμενων αναγκών αξιοπρεπούς διαβίωσης των μισθωτών και των οικογενειών τους».

Όπως αναφέρει η επιστολή, αυτό το διάστημα, η ΓΣΕΕ μέσω και της συμμετοχής του ΙΝΕ, «επέδειξε συστηματική συνέπεια λόγων και πρακτικών δεσμεύσεων, καταθέτοντας πλήρως τεκμηριωμένες προτάσεις, οι οποίες, όμως, ουδέποτε ελήφθησαν σοβαρά υπόψη». Και η επιστολή συνεχίζει: «Η κυβερνητική εξαγγελία των 950 ευρώ, έως το έτος 2027, υπολείπεται των πραγματικών αναγκών, δεν λαμβάνει επαρκώς υπόψη την κρίση κόστους διατροφής και στέγασης και δεν δημιουργεί συνθήκες αξιοπρεπούς διαβίωσης».

Hatzi Filax Group: Ενίσχυση της δανειστικής βιβλιοθήκης της Ακαδημίας Κρητικός

Η Hatzi Filax Group, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, προχώρησε σε ενίσχυση της δανειστικής βιβλιοθήκης της Ακαδημίας Κρητικός, αποτέλεσμα της δωρεάς 28 βιβλίων από τη Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO και Co-Founder της Hatzi Filax Group.

«Η πρωτοβουλία αποσκοπεί όχι μόνο στη διάδοση της γνώσης, αλλά και στην ενίσχυση της ικανότητας των εργαζομένων να κατανοούν και να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους, να συνεργάζονται με τους συναδέλφους τους και να αντιμετωπίζουν προκλήσεις με ενσυναίσθηση και ηγετική σκέψη», ανέφερε, μεταξύ άλλων, σχετική ανακοίνωση.

Η δε Χ. Σκευοφύλακα τόνισε ότι «η συναισθηματική νοημοσύνη είναι αυτή η οποία βοηθά να χρησιμοποιούμε τη γνώση με τρόπο ουσιαστικό και ανθρώπινο».

Ο Γιώργος Λάμπρου, προσωρινός CEO της Nova

Σε διοικητικές αλλαγές προχωρά η Nova, μέλος της United Group, καθώς εισέρχεται στην επόμενη, όπως υπογραμμίζει, φάση της ανάπτυξής της.

Ο Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, ο οποίος κατείχε τη θέση του CEO, Nova, αποχωρεί από το εκτελεστικό του ρόλο, παραμένοντας μέλος του ΔΣ.

Ο Γιώργος Λάμπρου, μέχρι πρότινος Γενικός Οικονομικός Διευθυντής, Nova, αναλαμβάνει καθήκοντα προσωρινού CEO. Η Ditka Maučec, Εκτελεστική Διευθύντρια Στρατηγικής Προϊόντων της United Group, αναλαμβάνει προσωρινά τη θέση του CMO, αντικαθιστώντας τον Μιχάλη Αναγνωστάκο, ενώ ο Tomaž Kampuš, Εκτελεστικός Διευθυντής Πωλήσεων και Εμπειρίας Πελατών της United Group, αναλαμβάνει προσωρινά καθήκοντα Chief Commercial Officer, διαδεχόμενος τον Χρήστο Νούλη.

Η DPort ανανεώνει το εκπαιδευτικό πλάνο

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εκπαίδευσης, η DPort Services προχώρησε σε εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού πλάνου για το 2025, με κύρια έμφαση την εισαγωγή νέων μέσων εκπαίδευσης και βασικούς άξονες την εισαγωγική εκπαίδευση και την ειδική κατάρτιση από τον διεθνή φορέα TÜV.

Ειδικότερα, από το 2025, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της εταιρείας θα περιλαμβάνει εκπαιδευτικά μέσα όπως video και εικονική περιήγηση 360° και διαδραστικές πλατφόρμες αξιολόγησης, ενώ αναθέτει σε εξειδικευμένους εκπαιδευτές και επιστήμονες την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού υλικού της εταιρείας.

Επιπλέον, από αυτόν τον Ιανουάριο, η εταιρεία προσφέρει, μεταξύ άλλων, σε όλους τους εργαζόμενους στον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων μαθήματα πρώτων βοηθειών και τα σεμινάρια οδικής ασφάλειας «Ιαβέρης».

Η IWG εγκαινιάζει τρεις νέους χώρους γραφείων στην Αθήνα

Τρεις νέους χώρους, τους Regus River West Open, Spaces Europa Plaza και Spaces Imeras, θα εγκαινιάσει, μέσα στο 2025, η International Workplace Group στην Αθήνα, σε συνέχεια της αύξησης της ζήτησης για υβριδική εργασία.

Οι νέες αυτές τοποθεσίες θα διαθέτουν, σύμφωνα με την εταιρεία, ιδιωτικά γραφεία, κοινόχρηστους χώρους εργασίας, αίθουσες συσκέψεων και χώρους έμπνευσης και δημιουργίας, τα οποία θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες τόσο μεγάλων επιχειρήσεων, όσο και των νεοφυών εταιρειών.

Αυτή η εξέλιξη είναι ενδεικτική της ταχείας επέκτασής της, η οποία σημείωσε, όπως αναφέρει, υψηλά έσοδα, ταμειακές ροές και κέρδη το α΄ εξάμηνο του 2024, επικυρώνοντας παράλληλα 465 νέες τοποθεσίες παγκοσμίως.

Επισημαίνεται, επίσης, η στρατηγική επέκτασης της IWG στην Ελλάδα, με βάση την έναρξη λειτουργίας τεσσάρων νέων εγκαταστάσεων το 2024 και τη λειτουργία πέντε επιπλέον ακόμη που προγραμματίζονται για το 2025.