H Attrattivo (AXF A.E.) επιλέγει το OPTISHIFT της PRIMARY

Η Attrattivo (AXF A.E.), η κορυφαία ελληνική εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων, επέλεξε το σύστημα OPTISHIFT για τον προγραμματισμό βαρδιών των εργαζομένων σε όλα τα καταστήματα της. Το OPTISHIFT βοηθά την Attrattivo να ανταποκριθεί στις λειτουργικές ανάγκες της διασφαλίζοντας το επιθυμητό επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών της.

Μέσω της διασύνδεσης του με τρίτα συστήματα (HRMS), καθώς και με την αυτόματη δημιουργία αρχικών και τροποποιητικών προγραμμάτων για το σύστημα Εργάνη, το OPTISHIFT διασφαλίζει την αυτοματοποιημένη ροή της απαραίτητης πληροφορίας και την καθημερινή προσαρμογή στις αλλαγές. Όπως αναφέρει και ο Δημήτριος Μπάβας, Management Consultant της AXF A.E.: «Το OPTISHIFT έχει ελαχιστοποιήσει τον χρόνο ενασχόλησης με τον προγραμματισμό και τη μισθοδοσία των εργαζομένων.

Οι αυτοματοποιημένοι μηχανισμοί ελέγχου νομιμότητας, δημιουργίας των αναφορών προς το σύστημα Εργάνη και ενημέρωσης των χρηστών σχετικά με αλλαγές στο πρόγραμμα, σε συνδυασμό με τους μετρητές καταγραφής επιπλέον ωρών, εργασίας σε αργίες/Κυριακές κ.ά διασφαλίζουν την ορθότητα, την πληρότητα και την αμεσότητα της πληροφορίας».

Έλενα Στυλιανού: «Απαραίτητη η κουλτούρα συμπερίληψης και ποικιλομορφίας στις επιχειρήσεις»

«Το βασικότερο όλων είναι οι επιχειρήσεις να χτίσουν μια κουλτούρα συμπερίληψης και ποικιλομορφίας, ώστε όλοι οι εργαζόμενοι να αισθάνονται άνετα και να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό», ανέφερε η Έλενα Στυλιανού, Managing Partner της RSM Greece, στο CEO Initiative Forum.

Ειδικότερα, μιλώντας σε συζήτηση με τίτλο «Redesigning the Workplace» η Έ. Στυλιανού τόνισε ότι οι εταιρείες θα πρέπει να ενθαρρύνουν έμπρακτα το D&I, χτίζοντας μια αντίστοιχη κουλτούρα που θα ενθαρρύνει τις διαφορετικές οπτικές και θα έχει ως βάση ένα κοινό όραμα και σύνολο αξιών, ενώ ανακοίνωσε ότι η RSM Greece ήδη πραγματοποιεί τη δεύτερη έρευνά της με τίτλο «The RSM Board Diversity Survey».

Παράλληλα,  υπογράμμισε πως ένας συγκερασμός hard, soft και human skills συμβάλλουν στην καλύτερη απόδοση ενός στελέχους ενώ ενισχύουν την ολοκληρωμένη εξέλιξή του σε ηγετικές θέσεις. Τα human skills, όμως, είναι εκείνα που παίζουν καθοριστικό ρόλο ώστε ένας εργαζόμενος να συμβαδίζει με τις μεταβαλλόμενες ανάγκες, με τον αξιακό κώδικα της εταιρείας και την κουλτούρα της.

Υπεγράφη η απόφαση αποζημίωσης εργαζομένων για τηλεργασία

Με απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη και σε εφαρμογή του νόμου 4808/2021 για την Προστασία της Εργασίας, καθορίστηκε το ελάχιστο ύψος της αποζημίωσης που οφείλουν να καταβάλλουν οι εργοδότες στους εργαζόμενους που απασχολούνται με τηλεργασία για την κάλυψη του κόστους του εξοπλισμού, των τηλεπικοινωνιών και της χρήσης του οικιακού χώρου εργασίας.

Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι ο συγκεκριμένος νόμος προβλέπει για πρώτη φορά αποζημίωση των τηλεργαζόμενων για το κόστος που επωμίζονται εξαιτίας της τηλεργασίας. Σύμφωνα με την απόφαση, το ελάχιστο ποσό που θα καταβάλλουν μηνιαίως οι εργοδότες στους τηλεργαζόμενους είναι 13 ευρώ για τη χρήση του οικιακού χώρου εργασίας, 10 ευρώ για την κάλυψη του κόστους επικοινωνιών και 5 ευρώ για την συντήρηση του εξοπλισμού. Το ελάχιστο ύψος της αποζημίωσης για κάθε περίπτωση, καθορίστηκε με βάση σχετική ειδική έκθεση (μελέτη κόστους) της PWC, που εκπονήθηκε για λογαριασμό του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Όπως προβλέπεται στην απόφαση, η αποζημίωση για το κόστος των επικοινωνιών δεν καταβάλλεται αν ο εργοδότης το καλύπτει απ’ ευθείας, μέσω χωριστής σύμβασης με τον πάροχο διαδικτύου – κινητής και σταθερής τηλεφωνίας. Αντίστοιχα, δεν καταβάλλεται η αποζημίωση για τη συντήρηση του εξοπλισμού αν οι συσκευές παρέχονται από τον εργοδότη. Η απόφαση ορίζει επίσης ρητά ότι η αποζημίωση δεν επιτρέπεται να καταβάλλεται αντί αμοιβής του εργαζομένου, καθώς αποτελεί δαπάνη. Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με το νόμο για την Προστασία της Εργασίας (άρθρο 67), «οι σχετικές δαπάνες δεν αποτελούν αποδοχές, αλλά εκπιπτέα δαπάνη για την εργοδοτική επιχείρηση, δεν υπόκεινται σε οποιοδήποτε φόρο ή τέλος ούτε οφείλονται επί αυτών ασφαλιστικές εισφορές εργοδότη ή εργαζομένου». Τέλος, προβλέπεται ότι αν η τηλεργασία παρασχεθεί για λιγότερες από 22 ημέρες ανά μήνα, τότε, θα καταβάλλεται στον εργαζόμενο το 1/22 των δαπανών ανά ημέρα τηλεργασίας.

Συνεργασία της Wind Ελλάς με το Υπουργείο Τουρισμού για τους ψηφιακούς νομάδες

Η Wind Ελλάς σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού συμβάλλει, μέσα από την ανάπτυξη δικτύων νέας γενιάς, στην ενίσχυση των προορισμών με ψηφιακές υποδομές, ώστε να αποτελέσουν τόπους προσέλκυσης και εργασίας για Ψηφιακούς Νομάδες (Digital Nomads).

Το πιλοτικό πρόγραμμα ανακοινώθηκε χθες από τον Υπουργό Τουρισμού Βασίλη Κικίλια, κατά τη διάρκεια της Ημερίδας «Ελληνικός Τουρισμός, μια Εθνική Υπόθεση! Δυνατότητες και Προοπτικές» και έχει στόχο την προώθηση της Ελλάδας ως προορισμού εγκατάστασης Ψηφιακών Νομάδων (Digital Nomads) και παράλληλα την ενίσχυση της εικόνας του ελληνικού τουρισμού. Οι πόλεις που θα λάβουν μέρος στο πιλοτικό πρόγραμμα είναι το Ηράκλειο της Κρήτης, η Καλαμάτα και η Ερμούπολη της Σύρου.

Οι συγκεκριμένοι προορισμοί, μέσα από την παροχή εξειδικευμένων προϊόντων, υπηρεσιών και επικοινωνίας για ψηφιακούς νομάδες, καθώς και τη διαθεσιμότητα των ψηφιακών υποδομών, θα καταστούν ιδανικοί για απομακρυσμένη εργασία και υποδοχή ψηφιακών νομάδων, εκτιμά η Wind Eλλάς. Παράλληλα, συμπληρωματικά προνόμια «loyalty», θα διαμορφωθούν σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση και την επιχειρηματική κοινότητα (διαμονή, εστίαση, απλούστευση διαδικασιών, κ.ά.). Σύμφωνα με την εταιρεία αναλυτών Gartner, περισσότερο από το 80% των εταιρειών σχεδιάζει να επιτρέψει στους υπαλλήλους τους να εργάζονται εξ αποστάσεως τουλάχιστον με μερική απασχόληση μετά την πανδημία.