Unison: Εσωτερική καμπάνια υπέρ του εμβολιασμού

H εταιρεία παροχής υπηρεσιών Facility Management και Human Resources, Unison, σχεδίασε και υλοποίησε εσωτερική καμπάνια εμβολιασμού κατά της Covid-19 με στόχο να αναδείξει ακόμα περισσότερο την αξία και την αναγκαιότητά του στους εργαζομένους της. Με κύριο μήνυμα «It starts with U-NISON! Η προστασία όλων μας ξεκινάει από εσένα», η εσωτερική καμπάνια εμβολιασμού της εταιρείας απευθύνθηκε στους 2.200 εργαζομένους της, με έμφαση σε όσους απασχολούνται στην πρώτη γραμμή της παροχής υπηρεσιών, όπως οι εργαζόμενοι της καθαριότητας και της τεχνικής υποστήριξης.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η καμπάνια, η οποία «έτρεξε» για δύο μήνες, συνέβαλλε σημαντικά στον εμβολιασμό των εργαζομένων, με το συνολικό ποσοστό πλέον να υπερβαίνει το 86% και την πλειοψηφία των πελατών να επιβραβεύει την πρωτοβουλία της εταιρείας. Ο Κωνσταντίνος Μωραϊτάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Unison, δήλωσε σχετικά: «Οι άνθρωποί μας είναι το κλειδί της επιτυχίας μας και η εγγύηση της ποιότητας των υπηρεσιών μας.

Η υγεία και η ασφάλεια τους ήταν ανέκαθεν πολύ σημαντική για εμάς, γι’ αυτό και την προστατεύουμε με κάθε τρόπο. Με συνέπεια και δέσμευση προς την κοινωνία, η πρωτοβουλία αυτή ενισχύει την εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τον περιορισμό της διάδοσης της COVID-19, προκειμένου να επιταχυνθεί η επιστροφή στην κανονικότητα».

Kevin + Marshall Athens: Εκπαίδευση σε συνεργασία με τη Ζωή Φράγκου

Μια εκπαίδευση για το σύνολο των εργαζομένων της οργάνωσε την Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου η Kevin + Marshall Athens, σε συνεργασία με την Οργανωσιακή Ψυχολόγο και Business Coach Ζωή Φράγκου.

Συγκεκριμένα, οι 8 εργαζόμενοι της διαφημιστικής εταιρείας συμμετείχαν στο training session που οργανώθηκε και αφορούσε την εταιρική κουλτούρα, ενώ στη συνέχεια η εκπαίδευση περιλάμβανε team building δραστηριότητα, η οποία στόχευε στην ενδυνάμωση και στην καλύτερη γνωριμία μεταξύ των μελών της ομάδας.

ΣΕΠΕ: Πρόκληση η εξεύρεση του κατάλληλου ανθρώπινου δυναμικού

Σε μια από τις πιο σημαντικές προκλήσεις των επιχειρήσεων της ψηφιακής τεχνολογίας, την εξεύρεση του κατάλληλου ανθρώπινου δυναμικού, αλλά και τον επαναπατρισμό των νέων επιστημόνων στη χώρα, αναφέρθηκαν οι συμμετέχοντες στο πάνελ «Το μέλλον της εργασίας – Αναζητώντας το ταλέντο», στο πλαίσιο του digital economy forum 2021 που διοργάνωσε ο ΣΕΠΕ. Η Ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου, αναφέρθηκε στην Ψηφιακή Πυξίδα της ΕΕ, σημειώνοντας ότι η ακίδα αυτής της πυξίδας δεν μπορεί παρά να στρέφεται αποφασιστικά προς την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων. Όπως είπε, στόχος της Ψηφιακής Πυξίδας είναι το 70% των ενηλίκων να έχουν τις βασικές ψηφιακές δεξιότητες έως το 2025. Το ποσοστό αυτό είναι 58% σήμερα στην ΕΕ και 51% στην Ελλάδα. «Έχουμε δρόμο ακόμη να διανύσουμε. Δεν είναι τυχαίο ότι σήμερα  1 στους 4 Ευρωπαίους, σύμφωνα με το Ευρωβαρόμετρο, ανησυχεί σοβαρά για τις ψηφιακές τους δεξιότητες» σημείωσε κατά την παρέμβασή της η κυρία Ασημακοπούλου.

K. Γεράρδος: Να δημιουργήσουμε μηχανισμούς απορρόφησης εξειδικευμένης γνώσης
Στην έλλειψη στελεχών με τις κατάλληλες δεξιότητες, αλλά και στην ευθύνη των ίδιων των εταιρειών να βοηθήσουν στην κάλυψη αυτού του κενού, αναφέρθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Plaisio, Κώστας Γεράρδος. «Οφείλουμε ως επιχειρήσεις να δημιουργήσουμε τους κατάλληλους μηχανισμούς, ώστε να απορροφούμε την απαραίτητη εξειδικευμένη γνώση και να τη μεταφέρουμε στη συνέχεια στους ανθρώπους μας. Ως επιχειρήσεις έχουμε την ευθύνη να στήνουμε τέτοιους μηχανισμούς» σημείωσε ο K. Γεράρδος. Η Marketing & Operations Director της Microsoft Greece, Cyprus, Malta, Χριστίνα Λεϊμονή, υπογράμμισε την ανάγκη αλλαγής νοοτροπίας και κουλτούρας στο εργασιακό επίπεδο. Όπως, είπε σήμερα μόνο 1 στους 3 Ευρωπαίους νιώθει ότι μπορεί να είναι ο εαυτός του όταν βρίσκεται στον χώρο εργασίας. Η ίδια τόνισε ότι οι μεγάλες επενδύσεις,  όπως αυτές της Microsoft στην Ελλάδα, δεν εξαντλούνται σε επίπεδο υποδομών, αλλά αφορούν στενά το ίδιο το ανθρώπινο δυναμικό. Η ίδια τόνισε ότι «τα digital skills δεν είναι κάτι εφήμερο. Είναι μια διαδικασία διαρκείας. Πρέπει να δίνουμε χρόνο στους υπαλλήλους μας» είπε χαρακτηριστικά.

Ο Επικεφαλής Τμήματος Συσκευών Κινητής Τηλεφωνίας, Ελλάδος & Κύπρου της Samsung Electronics Άρης Παρασκευόπουλος, σχολίασε, από την πλευρά του, ότι η Ελλάδα κινείται σε καλό δρόμο προς την κατεύθυνση του brain regain, ωστόσο, όπως είπε, είναι σημαντικό να κάνουμε πιο γρήγορο τον βηματισμό μας. Ο ίδιος στάθηκε στην ανάγκη να δοθούν κίνητρα, όπως για παράδειγμα, φορολογικά ώστε να καταφέρει η Ελλάδα να επαναπατρίσει το ταλαντούχο εργατικό δυναμικό. Η Senior Public Relations Manager της Huawei, Τόνια Πέτροβιτς, αναφέρθηκε στην ανάγκη reskilling του εργατικού δυναμικού, τονίζοντας, ότι η ηλικία δεν θα έπρεπε να είναι απαγορευτικός παράγοντας για τα συγκεκριμένα προγράμματα, αφού το skilling είναι μια διαχρονική διαδικασία καθώς θα πρέπει να επενδυθούν και πόροι για την αναβάθμιση των υποδομών.

Σ. Πατρίκης, Cube RM: «Βασικό μας μέλημα να προσθέτουμε διαρκώς αξία σε όλους τους εμπλεκόμενους»

«Θέλουμε να αναπτυχθούμε ολοκληρωμένα και με σωστά βήματα, για να προσφέρουμε ολοκληρωμένες, νέες και μοναδικές λύσεις τεχνολογίας στους πελάτες μας, έχοντας όμως και χαρούμενους τους ανθρώπους που εργάζονται μαζί μας, για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, παγκόσμιο και διαφορετικό». Αυτό τόνισε ο Στάθης Πατρίκης, HR Head, της Cube RM στο Workforce, με αφορμή την ανακοίνωση της εταιρείας για την ολοκλήρωση ενός επενδυτικού κύκλου Series A, ύψους 8 εκατομμυρίων ευρώ.

Επιπρόσθετα, ερωτηθείς για τη συνεργασία που ξεκίνησε πρόσφατα η εταιρεία με την Bryq, ο Σ. Πατρίκης απάντησε πως η κίνηση αυτή θα παρέχει τη δυνατότητα μεγαλύτερης αξιοπιστίας και εγκυρότητας της διαδικασίας επιλογής και ανάπτυξης των ανθρώπων της Cube RM, βασιζόμενη σε cognitive, personality και cultural aspects. «Η συμφωνία προβλέπει πλήρη αξιοποίηση της πλατφόρμας της Bryq και μας δυναμώνει όσον αφορά την τοποθέτηση του πιο ταιριαστού υποψήφιου στην κατάλληλη θέση» τόνισε χαρακτηριστικά και σημείωσε πως «οδηγηθήκαμε σε αυτήν την απόφαση και επιλογή, λόγω της σύγκλισης του οράματός μας με τον συγκεκριμένο οργανισμό, αλλά και της επιστημονικής ανάλυσης που παρέχει».

Συνεργασία με Hibob και οι στόχοι για το 2022
Επιπλέον, ο HR Head της εταιρείας αναφέρθηκε στο τι προβλέπει το πλάνο για τη νέα χρονιά, εστιάζοντας στη νέα συνεργασία με την Hibob. «Έχουμε ήδη υπογράψει συμφωνία με την ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία και εφαρμογή HRMS HiBob και αυτή τη στιγμή είμαστε σε φάση ανάπτυξης και υλοποίησης, ώστε τον Ιανουάριο του 2022 να ξεκινήσουμε δυναμικά, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη λύση στους ανθρώπους μας, με ευκολία και φιλικότητα χρήσης, για τη διοίκηση των ομάδων μας» επισήμανε και υπογράμμισε ότι πρόκειται για ένα νέο σύστημα HRMS που προσαρμόζεται συνεχώς στις νέες επιταγές της εποχής και περιλαμβάνει σύγχρονες ενότητες, πλήρως διαχειρίσιμες και παραμετροποιήσιμες.

Τέλος, ως προς τους στόχους για το 2022, ο κ. Πατρίκης υποστήριξε ότι οι βασικοί άξονες στους οποίους θα κατευθυνθούν άμεσα οι ενέργειες του τμήματος είναι η Οργανωσιακή Ανάπτυξη και Κουλτούρα, με σκοπό τη διεθνή εξέλιξη, την προσέλκυση και διοίκηση ταλέντου, το employer branding, τη διοίκηση απόδοσης και δέσμευσης των εργαζομένων καθώς και την εκπαίδευση και ανάπτυξη των ανθρώπων της εταιρείας, με πλάνα ανάπτυξης κ.ά. «Βασικό μας μέλημα είναι να προσθέτουμε διαρκώς αξία σε όλους τους εμπλεκόμενους, είτε αυτοί είναι οι εργαζόμενοι μας, οι υποψήφιοι για εργασία, η διοίκηση, οι πελάτες, οι μέτοχοι, οι επενδυτές, οι συνεργάτες, οι κοινότητές γύρω από εμάς ή η κοινωνία που ζούμε. Προσφέρουμε κάτι πραγματικά διαφορετικό, το οποίο προσθέτει αξία και έχει νόημα και σημασία για την κάθε πλευρά» κατέληξε.

Σημειώνεται ότι η Cube RM παρέχει μια αυτοματοποιημένη λύση, η οποία αξιοποιεί το AI και το Machine Learning για να βοηθήσει τις εταιρείες να διαχειριστούν αποτελεσματικά τη διαδικασία υποβολής προσφορών και στοχεύει κυρίως σε πολυεθνικές εταιρείες φαρμάκων και ιατρικού εξοπλισμού, με στόχο να επεκταθεί σύντομα σε άλλες βιομηχανίες, ενώ η πλατφόρμα της χρησιμοποιείται ήδη από εταιρείες όπως η Boston Scientific, η Takeda, η Bavarian Nordic και άλλες Fortune 500 εταιρείες.