Westnet: Πρόγραμμα ανάπτυξης Leadership Skills σε συνεργασία με την Impact

Tο πρόγραμμα «Leading Projects and Teams» σχεδίασε η Westnet, σε συνεργασία με την Impact, με στόχο την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των People Managers σχετικά με τη διαχείριση των ομάδων τους.

Ειδικότερα, σκοπός του εν λόγω προγράμματος είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός Development & Training Plan, το οποίο αφενός υποστηρίζει τους ανθρώπους της εταιρείας στο να αποκτήσουν νέες δεξιότητες για την τρέχουσα εργασία τους, αλλά αφετέρου διευρύνει και τα ταλέντα τους, ούτως ώστε να αναλάβουν και νέους ρόλους μέσα στην εταιρεία.

Ως εκ τούτου, βάσει της ανάλυσης των skills gaps που προηγήθηκε, αναπτύχθηκε το συγκεκριμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, το οποίο απαρτίζεται από 4 workshops των 4 ωρών για την ενδυνάμωση των Leadership Skills.

Το πρώτο workshop αφορά στο Communication, δηλαδή τη λεκτική και τη μη λεκτική επικοινωνία, τη θετική γλώσσα, το πλαίσιο συμφωνίας κ.ά, το δεύτερο το Data Collection and Decision Making, ήτοι τη συλλογή δεδομένων περιεχομένου και διαδικασίας, τη συνειδητή και την ασυνείδητη λήψη αποφάσεων κ.ά, το τρίτο workshop σχετίζεται με το Feedback and Conflict Management, ενώ το τέταρτο με το Influence and Motivation.

Επισημαίνεται, τέλος, ότι πρωταρχικός στόχος του προγράμματος είναι η δημιουργία μιας κοινής κουλτούρας, σύμφωνα με τους στόχους της εταιρείας, ενώ η εταιρική ταυτότητα που η Westnet επιθυμεί να χτίσει βασίζεται στην καθοδήγηση και την ηγεσία μέσω της συνεργασίας.

Isomat: Νέα HR Generalist η Άσπα Μπάκα

Καθήκοντα HR Generalist στην Isomat ανέλαβε η Άσπα Μπάκα, η οποία μέχρι πρότινος ήταν Senior Recruitment Consultant στην Adecco.

Η Α. Μπάκα είναι κάτοχος Bachelor στο Business Administration & Management από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, ενώ έχει υπάρξει HR Intern στην Alumil.

TMF Group: Στον ρόλο της HR Director- Global Functions προήχθη η Μαρία Μυρτώ Πηγαδιώτη

Στον ρόλο της HR Director- Global Functions της TMF Group προήχθη η Μαρία Μυρτώ Πηγαδιώτη, η οποία μέχρι πρότινος κατείχε τη θέση της Regional HR Director -EMEA. H M.M.

Πηγαδιώτη είναι απόφοιτη του Deree και του University of La Verne και βρίσκεται στην TMF Group από το 2018, ενώ στην επαγγελματικής της πορεία έχει, μεταξύ άλλων, διατελέσει HR Manager στην PeopleCert και στην Oteplus.

Socialab: Καθιερώνει μια Work from Anywhere πολιτική

Την υιοθέτηση μιας Work from Anywhere πολιτικής υιοθέτησε και επίσημα η Socialab, παρέχοντας τη δυνατότητα στους εργαζομένους της να εργαστούν όχι μόνο από το σπίτι τους, αλλά πραγματικά από οπουδήποτε επιθυμούν. Ειδικότερα, όπως επισημαίνει στο Workforce ο Γιάννης Αρμπής, CEO της εταιρείας, πρόκειται για μια πρωτοβουλία που απλώς επισημοποίησε μια ήδη υπάρχουσα πρακτική που εφαρμοζόταν.

«Βασικός στόχος αποτελεί το Worklife Balance των εργαζομένων, αλλά και η διατήρησή τους, μέσα από τη δημιουργία ενός υγιούς εργασιακού περιβάλλοντος, ενώ σημείο κλειδί στην υλοποίηση του Work From Anywhere είναι η εμπιστοσύνη που υπάρχει μεταξύ των συναδέλφων» τόνισε χαρακτηριστικά ο Γ. Αρμπής. Επιπλέον, ο κ. Αρμπής υπογράμμισε ότι η συγκεκριμένη πολιτική αναμένεται να καθιερωθεί, καθώς «σημασία έχει το αποτέλεσμα της εργασίας κάποιου και όχι απαραίτητα το μέρος από το οποίο θα εργάζεται».

Βέβαια, η εν λόγω πολιτική έρχεται σε συνέχεια μιας σειράς παροχών που προσφέρει η εταιρεία στους ανθρώπους της. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Χριστίνα Μπούσουλα, HR Executive της Socialab, η εταιρεία παρέχει στους ανθρώπους της ιδιωτική ασφάλιση υγείας, εσωτερικές εκπαιδεύσεις, αλλά και τη δυνατότητα συμμετοχής στο Professional Diploma in Digital Marketing, χάρη στην αποκλειστική συνεργασία της εταιρείας με το Alba.

Επιπλέον, απαντώντας σε σχετική ερώτηση για την προσέλκυση υποψηφίων, η ίδια τόνισε πως υπάρχουν υποψήφιοι στην αγορά, ωστόσο, λόγω και της φύσης του κλάδου, απαιτείται επιβεβαίωση των skills των υποψηφίων. Επισημαίνεται, τέλος, ότι η εταιρεία βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από την αύξηση του ανθρώπινου δυναμικού της, το οποίο προ κορωνοϊού αριθμούσε 40 εργαζόμενους, ενώ πλέον το προσωπικό της είναι 70 άτομα.