Deloitte Ελλάδος: Ενδυναμώνεται με πέντε νέους Partners

Στην προαγωγή πέντε διευθυντικών στελεχών της σε Partners προχώρησε η Deloitte Ελλάδος, με το σύνολο των Partners να ανέρχεται τον Ιούνιο του 2021 στους 44, έναντι 33 που ήταν τον Ιούνιο του 2020, μια σημαντική αύξηση 33%. Συγκεκριμένα, πρόκειται για τους: Σπύρο Βαμβακούση Partner στο τμήμα Tax & Legal, Ηλία Μακρή Partner στο τμήμα Audit & Assurance, Θεόδωρο Παπακωνσταντίνου Partner στο τμήμα Consulting, Μιχάλη Στεργίου Partner στο τμήμα Audit & Assurance και Βασίλη Χριστόπουλο Partner στο τμήμα Audit & Assurance.

Ο Δημήτρης Κουτσόπουλος, CEO της Deloitte Ελλάδος σχετικά με τις προαγωγές των 5 νέων Partners ανέφερε « Πιστοί στην στρατηγική της Deloitte να επενδύει και να εξελίσσει τους ανθρώπους της, αλλά και να εξελίσσεται ως οργανισμός μέσω αυτών, είμαι σίγουρος ότι τα νέα διοικητικά στελέχη με την εμπειρία τους και τις γνώσεις τους θα συμβάλλουν στην προσφορά αποτελεσματικών και πρωτοποριακών λύσεων στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών μας , ιδιαίτερα στο σημερινό δυναμικό περιβάλλον»

WFA: Έρευνα για τη διαφορετικότητα και την ισότιμη ένταξη στο Marketing και στην Επικοινωνία

H Διεθνής Ένωση Διαφημιζομένων (WFA) σχεδίασε και ξεκινά την πρώτη παγκόσμια έρευνα για την διαφορετικότητα και την ισότιμη επαγγελματική ένταξη στους κλάδους του Marketing και της Επικοινωνίας. Στην έρευνα αυτή συμμετέχει και ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ). Σχολιάζοντας την συμμετοχή του ΣΔΕ στην σημαντική αυτή έρευνα, η Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου ανέφερε τα εξής: «Η διαφορετικότητα και η ισότιμη ένταξη δεν εξαντλούνται στην αναλογία γυναικών και ανδρών που εργάζονται σε κάθε εταιρεία. Αν μείνουμε σε αυτό, υπάρχει κίνδυνος να εφησυχάσουμε.

Ως επιδραστικός κλάδος, έχουμε μια θαυμάσια ευκαιρία να συμπεριλάβουμε στη σκέψη μας όλες τις μορφές διαφορετικότητας, το φύλο, τη φυλή, την εθνότητα, την ικανότητα των ανθρώπων με αναπηρία, τη σεξουαλικότητα, την ταυτότητα φύλου, την θρησκεία, την ηλικία κ.λπ. να φέρουμε ριζική αλλαγή». Η σημαντική αυτή έρευνα αναμένεται να ξεκινήσει σύμφωνα με πληροφορίες του Workforce, την Δευτέρα 21 Ιουνίου και ο ΣΔΕ ελπίζει να συμμετάσχουν σε αυτή το σύνολο των στελεχών που ασχολούνται με το marketing και την επικοινωνία στη χώρα μας. Η έρευνα ολοκληρώνεται στις 2 Ιουλίου.

Η Blueground λανσάρει το Blueground Nomads

Η Blueground, εταιρεία real estate και τεχνολογίας (prop-tech), η οποία ξεκίνησε στην Αθήνα το 2013 και πλέον έχει παρουσία σε Ελλάδα, Η.Π.Α., Μ. Βρετανία, Γαλλία, Αυστρία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Τουρκία, εισάγει το Blueground Nomads. Πρόκειται για ένα νέο μοντέλο εργασίας, πρωτοποριακό και ευέλικτο, το οποίο δίνει τη δύναμη της επιλογής στον εργαζόμενο. To Blueground Nomads περιλαμβάνει τρία διαφορετικά μοντέλα ευέλικτης εργασίας, τα οποία έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να μπορεί ο εργαζόμενος να επιλέγει τις ιδανικές συνθήκες εργασίας τόσο για τις ανάγκες του ρόλου του, όσο και για εκείνον προσωπικά.

Παράλληλα, για όσους επιλέξουν να εργαστούν σε μία από τις 14 πόλεις στις οποίες δραστηριοποιείται η Blueground, το Blueground Nomads προσφέρει έκπτωση στα διαμερίσματά της, προκειμένου να προσαρμοστούν στο νέο τους πόστο ακόμα πιο ομαλά. Τα τρία αυτά μοντέλα ευέλικτης εργασίας του Blueground Nomads είναι τα Work From Anywhere, Short – or Long – Term Assignment και International Transfer.