Προφανώς θα έχετε ακούσει την έκφραση «τα πιο ακριβά αρώματα βρίσκονται σε μικρά μπουκάλια». Αν αυτό ισχύει και για τα βιβλία τότε το «It’s not how good you are, it’s how good you want to be» είναι σίγουρα ένας από τους καλύτερους μικρούς έντυπους θησαυρούς που μπορείτε να αποκτήσετε και το φίνο «άρωμα» από τις «προκλητικές» του ιδέες θα σας δίνει έμπνευση για πολύ καιρό.

Αυτό το pocket book είναι ένα απόσταγμα του τρόπου σκέψης και της νοοτροπίας ενός από τους σημαντικότερους creative directors στο χώρο της διαφήμισης. Όμως, παρά το διαφημιστικό background του συγγραφέα, το βιβλίο απευθύνεται σε όλους όσοι ενδιαφέρονται να αναπτύξουν και να εμπλουτίσουν τη δημιουργικότητα είτε στην προσωπική τους ζωή είτε στην επαγγελματική τους δραστηριότητα.

Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι και το βαθύτερο νόημα του βιβλίου: ο καθένας, σε οποιοδήποτε στίβο και αν αγωνίζεται, αναπτύσσοντας τον προσωπικό ζήλο για επιτυχία και καλλιεργώντας τη δημιουργικότητά του, είναι σε θέση να ενεργήσει έξω από τα καθιερωμένα, να δραπετεύσει από τη μετριότητα και να δημιουργήσει το δικό του ξεχωριστό επίπεδο επιτυχίας.

Ένα από αυτά που μου άρεσαν διαβάζοντάς το, είναι ότι τα κεφάλαιά του είναι ιδιαίτερα σύντομα, μία ή δύο σελίδες το πολύ το καθένα. Το μήνυμα αποκαλύπτεται άμεσα χωρίς να χρειάζεται να το αποκρυπτογραφήσεις μέσα από δυσνόητα κείμενα. Σε αυτό βοηθούν οι εικόνες που συνοδεύουν το κάθε κεφάλαιο και ενίοτε οι πραγματικές ιστορίες-εμπειρίες του συγγραφέα.

Είχατε ποτέ την εμπειρία να «κολλήσετε» σε κάποιο project; Να είστε σε ένα mental block όπως αναφέρει και ο Paul Arden, όπου τίποτα δεν προχωράει όπως θα θέλατε; Αν τέτοιες στιγμές ψάχνετε να βρείτε μία άμεση πηγή έμπνευσης που θα σας βοηθήσει να «ανοίξει» το μυαλό και να δείτε τα πράγματα από μία άλλη οπτική γωνία, τότε αυτό το μικρό διαμάντι των 127 σελίδων είναι ένα από τα βιβλία της κατηγορίας «must have»!

Καθώς λοιπόν αυτό είναι ένα βιβλίο που σίγουρα θα θελήσετε να το διαβάσετε ξανά και ξανά, σας προτείνω ανεπιφύλακτα να επενδύσετε τα μόλις 8 ευρώ που κοστίζει και να το προσθέσετε στη συλλογή σας. Μάλιστα πάρτε ακόμα ένα για δώρο σε ένα φίλο ή συνεργάτη σας!

It’s not how good you are, it’s how good you want to be | Paul Arden, Εκδόσεις: Phaidon Press 2003, σελ.127