Το Business of Fashion έκανε έρευνα σε περισσότερους από 2.600 επαγγελματίες του χώρου, που αντιπροσώπευαν περισσότερες από 190 κορυφαίες εταιρείες μόδας από όλο τον κόσμο, για το πρώτο τους annual report σχετικά με τις καλύτερες εταιρείες που μπορεί κανείς να εργαστεί στον χώρο της μόδας.

Στην έρευνα του Business of Fashion, «Καλύτερες Εταιρείες εργασίας στον χώρο της μόδας για το 2017», πολλές από τις πιο διάσημες επιχειρήσεις στον χώρο της μόδας δεν κατάφεραν να συμπεριληφθούν στην καταγραφή. Και αυτό γιατί, σύμφωνα με την έρευνα, η εργασιακή πραγματικότητα σε αυτές απέχει κατά πολύ από το λαμπερό προφίλ που έχουν ως brands.

Καθώς όμως, έως το 2020, οι Millennials θα αποτελούν το μεγαλύτερο ποσοστό του εργατικού δυναμικού, οι εταιρείες θα πρέπει να προσαρμόσουν τις τακτικές προσλήψεων στελεχών στα νέα δεδομένα και ζητούμενά τους. Ανάμεσα σε αυτά, οι ευκαιρίες εξέλιξης, η διαφάνεια στην ηγεσία και η εργασιακή κουλτούρα που έχουν πολύ μεγαλύτερη σημασία για τους Millennials, από ότι είχαν για τις προηγούμενες γενιές.

To report περιέχει μια αντικειμενική αξιολόγηση για τους κορυφαίους εργοδότες στο χώρο της μόδας, βασισμένη σε 29 διαφορετικά στοιχεία και σε αναλυτικό ποιοτικό feedback που δόθηκε. Τα συναισθήματα των εργαζομένων μετρήθηκαν ανάμεσα σε τρεις κύριους δείκτες: ανταμοιβές και οφέλη, ηγεσία και ανάπτυξη και εργασιακή κουλτούρα και περιβάλλον.

Με βάση τις συνολικές επιδόσεις, 16 εταιρείες αναγνωρίστηκαν ως κορυφαίες σε έναν ή περισσότερους από αυτούς τους βασικούς τομείς και συγκεκριμένα οι: Adidas, Berluti, Calvin Klein, Cotton on Group, Farfetch, Galeries Lafayette, GAP Inc., Gucci, H&M, Levi Strauss & Co., Loewe, Nordstrom, Tommy Hilfiger, Warby Parker, Zalando και Zara.