Τα ευρήματα της μελέτης του τμήματος Employer Branding Solutions δημοσιοποίησε το kariera.gr, η οποία αναδεικνύει τους εργοδότες επιλογής στη λιανική, όπως αυτοί επιλέχθηκαν από τους υποψήφιους και επαγγελματίες του κλάδου στην Ελλάδα.

Ειδικότερα, η εταιρεία αξιολόγησε 86 εταιρείες, βάσει τεσσάρων πυλώνων: Τι ξεχωρίζει τον κάθε εργοδότη (Employer Value Proposition), Συνέπεια και συνοχή στην παρουσία σε κανάλια προβολής (Channel Effectiveness), Career Site και Candidate Experience. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε έρευνα, με 1805 επαγγελματίες και πιθανούς υποψηφίους του κλάδου της να ρίχνουν φως στο τι είναι αυτό που πραγματικά κάνει ελκυστικό έναν εργοδότη, κατηγοριοποιώντας τις 86 εταιρείες σύμφωνα με 8 διαφορετικά κριτήρια: Εργασιακό Περιβάλλον, Ευκαιρίες Εξέλιξης & Ανάπτυξης, Κοινωνική Ευθύνη, Μισθοί/Παροχές, Εργασιακή Ασφάλεια, Ακεραιότητα Οράματος & Αξιών, Ισορροπία Επαγγελματικής και Προσωπικής ζωής, Εξωστρέφεια στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Ως εκ τούτου, το top 10 διαμορφώθηκε ως εξής: 1. Σκλαβενίτης, 2. Lidl Ελλάς, 3. ΑΒ Βασιλόπουλος, 4. Vodafone, 5. adidas Hellas, 6. ΙΚΕΑ, 7. Toyota Ελλάς (μέλος του Ομίλου Inchcape), 8. Διαμαντής Μασούτης, 9. Avis Greece και 10. Κωτσόβολος. Σημειώνεται πως, σύμφωνα με την έρευνα, το 69,7% των εργαζομέν θα παραιτούνταν λόγω μη ικανοποιητικού εργασιακού περιβάλλοντος, ενώ το 95,7% ακόμη και αν δεν αναζητούσε μια νέα θέση εργασίας, θα εξέταζε μια πρόταση από μια εταιρεία με καλή φήμη. Επιπλέον, το 73,6% αναζητά πληροφορίες για την εταιρεία από άτομα που την γνωρίζουν ως εργοδότη.

Όσον αφορά στις εταιρείες, το 34,9% δήλωσε ότι αναλύει τις παροχές στους εργαζομένους του, το 13,9% το πώς θα γίνει η πρόσληψη στο career site του και το 15,1% τα προγράμματα για νέους αποφοίτους, αλλά και τα internships που προσφέρει.