H Club Hotel Casino Loutraki, αναγνωρίζοντας πλήρως τον πρωταρχικό ρόλο του ανθρώπινου παράγοντα στην επιτυχημένη πορεία της, επενδύει με σεβασμό και συνέπεια στους συνεργάτες της.

Θέτει σαν αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα τη διασφάλιση άριστων εργασιακών σχέσεων,  βασισμένων στην άμεση και ειλικρινή επικοινωνία, στην αξιοκρατική και δίκαιη αξιολόγηση και ανταμοιβή και στη συνεχή ανάπτυξη και ενδυνάμωση των μελών της ομάδας της. Υλοποιεί ένα ευρύ πρόγραμμα παροχών προς τους εργαζόμενους στο πλαίσιο αναγνώρισης των προσπαθειών τους αλλά και υποστήριξής τους σε κάθε σημαντική στιγμή της επαγγελματικής και οικογενειακής τους ζωής. Μοιράζεται με τους συνεργάτες της, τις επιτυχίες και τις προκλήσεις και καλλιεργεί αίσθημα υπερηφάνειας στους ανθρώπους της μέσα από το ευρύ και πολύπλευρο κοινωνικό της έργο.

Υλοποιούμε ένα ευρύ πρόγραμμα παροχών προς τους εργαζόμενους στο πλαίσιο αναγνώρισης των προσπαθειών τους αλλά και υποστήριξής τους

Στην κουλτούρα της CHCL την πρώτη θέση κατέχουν οι δικοί της άνθρωποι, η κινητήρια δύναμή της … το προσωπικό της.

Στην CHCL παρέχουμε στους εργαζόμενους ένα πλήρες πακέτο ομαδικής ιατρικής ασφάλισης  και τη δική μας τράπεζα αίματος με το Πρόγραμμα Ιατρικής μέριμνας «Ιπποκράτης». Στο πλαίσιο του προγράμματος διοργανώνουμε τακτικές ενημερωτικές ημερίδες για θέματα υγείας με εξειδικευμένους επιστήμονες σε συνδυασμό με προληπτικές ιατρικές εξετάσεις.

Συμβάλλουμε στην ισορροπία μεταξύ εργασιακής & οικογενειακής ζωής με την ικανοποίηση αιτημάτων των εργαζομένων για εργασία σε συγκεκριμένες βάρδιες.
Διασφαλίζουμε την αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ μας με τη λειτουργία Τμήματος Εργασιακών Σχέσεων, με σταθερή «πολιτική Ανοιχτής Πόρτας», με τακτικές και έκτακτες τμηματικές και διατμηματικές συναντήσεις, με πίνακες ανακοινώσεων και με μηνύματα στις τηλεοπτικές οθόνες των χώρων διαλειμμάτων.
Διενεργούμε τακτικές έρευνες, προκειμένου να διαπιστωθούν θέματα – προβλήματα και να δοθούν λύσεις και προτάσεις αποσκοπώντας πάντα στη βελτίωση του εργασιακού μας περιβάλλοντος.

Με το πρόγραμμα επιβράβευσης «Δάφνη», χτίζουμε αμοιβαία σχέση εμπιστοσύνης και ανταπόδοσης επιβραβεύοντας την προσπάθεια του κάθε εργαζόμενου για την επιτυχία της ομάδας μας με το πρόγραμμα «Υπάλληλος του μήνα».

Επίσης, ενθαρρύνουμε την απόδοση των “top performers”, μέσω ενός αξιοκρατικού συστήματος αξιολόγησης, σχεδιασμένου έτσι ώστε να ενισχύει το συνεχή διάλογο.

Με το πρόγραμμα εκπαίδευσης και ανάπτυξης «Αθηνά», καλωσορίζουμε τους νέους συνεργάτες μας με τα προγράμματα Νεοπροσληφθέντων. Επενδύουμε στους ανθρώπους μας με προγράμματα Ποιοτικής Εξυπηρέτησης του πελάτη, Πτυχιακών & Μεταπτυχιακών σπουδών, Τεχνικής κατάρτισης, Προσωπικής ανάπτυξης και ανάπτυξης Δεξιοτήτων.

Οργανώνουμε και λειτουργούμε εσωτερικές Σχολές. Αναπτύσσουμε αποτελεσματικές και αξιοκρατικές διαδικασίες διαχείρισης ταλέντων και δίνουμε απόλυτη προτεραιότητα στην εξέλιξη των συνεργατών μας με προγράμματα “cross training” και προαγωγών.

Με το πρόγραμμα «Διόνυσος» ενδυναμώνουμε τη συναδελφικότητα, το αισιόδοξο πνεύμα και την επικοινωνία και μοιραζόμαστε με τους συνεργάτες μας τις επιτυχίες και τις προκλήσεις, γιορτάζοντας όλες τις σημαντικές στιγμές και διοργανώνοντας ετήσιες γιορτές, ψυχαγωγικές και αθλητικές δραστηριότητες, παιδικά πάρτι και εκδρομές.
Παρέχουμε στους συνεργάτες μας πληθώρα προνομίων σχεδιασμένων με ιδιαίτερη φροντίδα. Εστιατόριο 24ωρης λειτουργίας με απεριόριστα γεύματα. Μεταφορά από και προς την εταιρεία. Εκπτωτική κάρτα για αγορές και υπηρεσίες στην CHCL αλλά και σε 350 καταστήματα και επιχειρήσεις. Δωρεάν αθλητική δραστηριότητα σε γυμναστήρια της περιοχής. Παρέχουμε επιπλέον αργίες και ημέρες αδείας, χριστουγεννιάτικα δώρα για όλους, σχολικά είδη και παιχνίδια για τα παιδιά μας.

Η CHCL με πλήρη συναίσθηση της εταιρικής κοινωνικής της ευθύνης, πραγματοποιεί ένα σημαντικό κοινωνικό έργο, με άξονες την ανθρωπιστική προσφορά, την ενεργή υποστήριξη του Πολιτισμού και του Αθλητισμού και την προστασία του Περιβάλλοντος . Η άμεση και συνεχής ενημέρωση όλων μας για όλες τις σχετικές δράσεις της εταιρείας, συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη αισθήματος επαγγελματικής υπερηφάνειας και στην ενδυνάμωση των δεσμών μας με την εταιρεία.

Best Workplaces 2009: Οι 20 επιχειρήσεις – αντικείμενο του πόθου κάθε εργαζόμενου