Περισσότεροι από 8 στους 10 εργαζόμενους στον Ιδιωτικό και Δημόσιο τομέα υποστηρίζουν ότι είναι αρκετά σημαντικό έως πολύ σημαντικό για αυτούς, η εταιρεία ή ο οργανισμός στον οποίο απασχολούνται να διαθέτει κοινωνικό ή περιβαλλοντικό έργο.

Αυτό ήταν ένα από τα κύρια συμπεράσματα του Κοινωνικού Βαρόμετρου A.S.B.I.-2009 που υλοποίησε, για 7η χρονιά, η ΜEDA Communication σε συνεργασία με το Ινστιτούτο ερευνών VPRC. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του Βαρόμετρου πραγματοποιήθηκε στο διάστημα Ιανουαρίου-Απριλίου 2009.

Πάντως, αρκετά υψηλό παραμένει ακόμη το ποσοστό των εργαζομένων που δηλώνουν άγνοια για το αν η εταιρεία ή ο οργανισμός που εργάζονται αναλαμβάνει κοινωνικές ή περιβαλλοντικές δραστηριότητες (6,5 στους 10 εργαζόμενους). Η αναγκαιότητα, λοιπόν, από μέρους των επιχειρήσεων να ερμηνεύσουν, να αντιληφθούν σωστά και να προωθήσουν την έννοια της Ε.Κ.Ε., καταρχήν στο εσωτερικό τους περιβάλλον, και ιδιαίτερα στους εργαζόμενους παραμένει σημαντική.

Με βάση το σύνθετο δείκτη της υποστήριξης της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης για το 2009, διαχρονικά παρατηρείται ότι 6 από τις 10 εταιρείες ξεχωρίζουν για τη σταθερή παρουσία τους τα τελευταία έξι χρόνια. Αυτές είναι η Goody’s, η Cosmote, η Coca-Cola, η Vodafone, ο ΟΤΕ και η Alpha Bank. Αξιόλογη είναι η εμφάνιση, σε επίπεδο τιμών για δεύτερη χρονιά, της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ που καταλαμβάνει τη 3η θέση, η διατήρηση στην 4η θέση της Coca Cola και η είσοδος της Vodafone στην πρώτη πεντάδα μετά από δύο χρόνια. Ακόμα, αξίζει να αναφερθεί η επανεμφάνιση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος στην 8η θέση της κατάταξης και η νέα είσοδος του ΟΠΑΠ στην 9η θέση.