Η Knowcrunch ολοκλήρωσε τη διήμερη ενδοεταιρική εκπαίδευση των 32 στελεχών της Attp Advertising σε δύο ΑΙ εργαλεία, το ChatGPT και το Midjourney.

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι εκπαιδευόμενοι είχαν τη δυνατότητα να αποκτήσουν πρακτική γνώση για τη χρήση των εργαλείων αυτών, τα οποία θα συμβάλουν να βελτιώσουν τις εσωτερικές τους διαδικασίες και να προσφέρουν προστιθέμενη αξία στους πελάτες τους.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της εκπαίδευσης, η Αιμιλία Τσεϊμαζίδου, Chairperson της Attp Advertising, ανέφερε: «Αυτή η πρωτοβουλία αποτελεί ένα ακόμα βήμα προς την κατεύθυνση της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και εξέλιξης του ανθρώπινου δυναμικού στο agency, ενισχύοντας έτσι την ανταγωνιστικότητα και την καινοτομία στην αγορά».