Ολοκληρώθηκε το 20ο Συμπόσιο Ανθρώπινου Δυναμικού της KPMG στο πλαίσιο του οποίου η εταιρεία πραγματοποίησε την ευχή ενός παιδιού από το Make A Wish Ελλάδος με τη συμμετοχή όλων των παρευρισκομένων κατά τη διάρκεια μιας διαδραστικής ενότητας.

Παράλληλα, στο πλαίσιο του Συμποσίου, απονεμήθηκαν για 16η συνεχή χρονιά τα Βραβεία Ανθρώπινου Δυναμικού της KPMG σε εταιρείες που ανέλαβαν σημαντικές και καινοτόμες πρωτοβουλίες στο χώρο του Ανθρώπινου Δυναμικού. Οι τρεις εταιρείες που βραβεύτηκαν φέτος είναι οι: HENKEL στην κατηγορία «Δημιουργία τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού», METRO AEBE στην κατηγορία «Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού σε περιπτώσεις εξαγορών και συγχωνεύσεων», και ΟΜΙΛΟΣ ΟΤΕ στην κατηγορία «Επιλογή & Διακράτηση Προσωπικού».

Ο κεντρικός ομιλητής του συνεδρίου, Javier Bajer, Cultural Architect και CEO του “The Talent Foundation”, τόνισε ιδιαίτερα ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να εγκαταλείψουν την πρακτική με το «καρότο και το μαστίγιο» εάν θέλουν να κερδίζουν τη δέσμευση των εργαζομένων τους. Ανέφερε ότι οι έρευνες δείχνουν ότι μόλις το 9% των εργαζομένων παγκοσμίως θέλει να πάει στη δουλειά του το πρωί, γεγονός που αποδεικνύει πώς οι «παραδοσιακές μέθοδοι» έχουν αποτύχει. Τόνισε επίσης, ότι οι συμπεριφορές των ανθρώπων δεν αλλάζουν όταν απλά τους λέει κάποιος να αλλάξουν. Αλλάζουν μόνο όταν υπάρχει η βαθιά πεποίθηση από το ίδιο το άτομο ότι η αλλαγή είναι αναγκαία. Και για να συμβεί αυτό, ο J. Bajer πρότεινε στις επιχειρήσεις να επικεντρωθούν στο «σκοπό» (purpose) που δίνουν στους εργαζομένους τους, ο οποίος, όπως δήλωσε με σαφήνεια, «σε καμία περίπτωση δεν εξαντλείται στις παροχές, ή στο καλό εργασιακό περιβάλλον.