Tη δική της πλατφόρμα εξυπηρέτησης των εργαζομένων δημιούργησε, σε συνεργασία με την Epsilon Net, η Κρι Κρι, με στόχο την ψηφιοποίηση των διαδικασιών, η οποία είναι συνυφασμένη με την ευελιξία, τη διαφάνεια, την ευκολία και τη μείωση της πολυπλοκότητας.

Ειδικότερα, πρόκειται για μία πλατφόρμα self service των εργαζομένων, η οποία αποτελεί μετεξέλιξη της συνεργασίας της εταιρείας με την Epsilon Net, αναφορικά με το πρόγραμμα μισθοδοσίας. Μέσω της εν λόγω πλατφόρμας, οι εργαζόμενοι μπορούν να ενημερώνονται για το υπόλοιπο των αδειών τους, να αιτούνται και να προγραμματίζουν τις άδειές τους, να υποβάλλουν αιτήσεις για βεβαιώσεις, να αναθεωρούν τα προσωπικά τους στοιχεία, αλλά και να ενημερώνονται μέσω των ανακοινώσεων της εταιρείας.

Σκοπός είναι η μεγαλύτερη ταχύτητα και διαφάνεια, καθώς και η εξοικονόμηση χαρτιού, γεγονός που θα συμβάλλει και στην προστασία του περιβάλλοντος, ενώ απαραίτητη είναι η αλλαγή της κουλτούρας προς μία περισσότερο ψηφιακή καθημερινότητα.

Η υλοποίηση και τα μελλοντικά σχέδια
Η νέα αυτή πλατφόρμα, με τίτλο «My KriKri», ξεκίνησε μόλις πρόσφατα τη λειτουργία της, απευθυνόμενη αρχικά στους 120 εργαζόμενους γραφείων της εταιρείας, ενώ με την επέκτασή της και στους εργαζόμενους της αγοράς, ο αριθμός φτάνει ήδη στα 160 άτομα. Φυσικά, για την αποτελεσματική αξιοποίηση της πλατφόρμας, η εταιρεία πραγματοποίησε ειδική εκπαίδευση στους ανθρώπους της και προχώρησε στην έκδοση ενός αναλυτικού οδηγού.

Στόχος είναι από την 1η Ιανουαρίου του 2024 η πλατφόρμα να αξιοποιείται και από τους 600 εργαζόμενους της εταιρείας. Για τον λόγο αυτό, σε λίγο καιρό, η πλατφόρμα θα είναι διαθέσιμη και από σχετικό application στο κινητό, ενώ θα δημιουργηθούν ειδικά booths με τάμπλετ για εύκολη πρόσβαση. Τέλος, το επόμενο βήμα είναι στο μέλλον η εν λόγω πλατφόρμα να περιλαμβάνει και το κομμάτι του performance management.