Ένας πρακτικός οδηγός για επαγγελματική ανάπτυξη, που σας επιτρέπει να σπάσετε τα ιεραρχικά εμπόδια και να καλλιεργήσετε μία αμφίδρομη σχέση με τους ανωτέρους σας.
Κάθε στέλεχος που θέλει να σταδιοδρομήσει στον οργανισμό χρειάζεται συμμάχους, με κυριότερο τον προϊστάμενό του, καθώς αυτός/η κρατά το κλειδί για ενδιαφέροντα έργα, μία προαγωγή, σημαντική τεχνογνωσία και πολλά ακόμη. Ετσι, μία πολύ καλή εργασιακή σχέση μαζί του, αλλά και με άλλους ανωτέρους σε ιεραρχία, αποτελεί σημαντικό στόχο. Το βιβλίο του John Baldoni
«Lead Your Boss, The Subtle Art of Managing Up» αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό για την τέχνη του «managing up», αντίθετα με τις παραδοσιακές αντιλήψεις που το θεωρούν είδος χειραγώγησης. Πλούσιο σε πραγματικά παραδείγματα και μελέτες περιπτώσεων, αποτελεί ανεκτίμητο βοήθημα για τα στελέχη που φιλοδοξούν να ενδυναμωθούν και να γίνουν πιο αποτελεσματικοί στους οργανισμούς τους. Βασικές έννοιες που πραγματεύεται το βιβλίο:
Στρατηγική επιρροή: Το βιβλίο διδάσκει τη σημασία της κατανόησης της ευρύτερης εικόνας, της ευθυγράμμισης των καθηκόντων και των δικών σας έργων με τους στόχους του οργανισμού.
Αποτελεσματική επικοινωνία: Η σαφής, συνοπτική και έγκαιρη επικοινωνία είναι απαραίτητη όταν αλληλεπιδράτε με τους ανώτερους στν ιεραρχία. Ο Baldoni παρέχει πρακτικές συμβουλές για το πώς να επικοινωνείτε αποτελεσματικά και να μεταφέρετε τις ιδέες σας, διασφαλίζοντας ότι ευθυγραμμίζονται με τους στόχους των ανωτέρων σας και του οργανισμού.
Πρωτοβουλία και αυτονομία: Η επίδειξη πρωτοβουλίας και η ανάληψη ευθύνης είναι χαρακτηριστικά που εκτιμώνται ιδιαίτερα σε κάθε στέλεχος. Το βιβλίο προσφέρει οδηγίες για το πώς να λύνετε τα προβλήματα και να λαμβάνετε αποφάσεις που θα κερδίσουν την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό.
Οικοδόμηση σχέσεων – συμμαχιών: Το βιβλίο εκπαιδεύει στον εντοπισμό συμμάχων και στον τρόπο αποτελεσματικής συνεργασίας.
Προσαρμοστικότητα: Πώς μπορείτε να παραμείνετε ευέλικτοι και να προσαρμοστείτε στις νέες προκλήσεις, χτίζοντας έτσι πλεονέκτημα για την ομάδα σας και τον διευθυντή σας;