To Personal Branding ήταν το θέμα της πρώτης εκπαιδευτικής συνάντησης του νέου κύκλου Leaders Academy της Startup Pathways που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, με τη στήριξη της The Flow Partners και εισηγητή τον Δημήτρη Παπαδημητρίου, Startup Pathways Founder & The Flow Partners co-Founder. Στη συνάντηση οι συμμετέχοντες σχεδίασαν ένα ολοκληρωμένο personal branding strategy χωρίζοντας το σε 3 φάσεις, στο παρόν, στο μέλλον και στην ανάπτυξη της στρατηγικής του. Οι συμμετοχές ήταν πολλές και προέρχονταν και από άλλες χώρες.

Το θέμα της επόμενης συνάντησης του Leaders Academy θα είναι το Time Management και θα διεξαχθεί με τη στήριξη της Game Tree. Σχολιάζοντας το θέμα της πρώτης συνάντησης, ο Δημήτρης Παπαδημητρίου τόνισε ότι το Personal Branding δεν είναι δεξιότητα, ούτε ταλέντο. «Είναι μία στρατηγική αξιοποίησης των δυνατών σημείων μας, των ταλέντων, της αυθεντικότητας και της προσήλωσης σε συγκεκριμένους στόχους ώστε με άνεση και ευκολία να επικοινωνούμε με τους γύρω μας και να μιλάμε στο υποσυνείδητό τους.

Απαιτεί στρατηγική, ειλικρίνεια, ευγενή σκοπό, πειθαρχία και εκπαίδευση». Όπως είπε, στη συνέχεια της Ακαδημίας οι συμμετέχοντες θα συλλέγουν εργαλεία και συμπεριφορές που τους ταιριάζουν από τις εκπαιδεύσεις και το coaching εμπλουτίζοντας την προσωπική στρατηγική personal branding τους. Υπενθυμίζεται ότι η Leaders Academy είναι η μοναδική εθελοντική πρωτοβουλία στην Ελλάδα που στοχεύει στην υποστήριξη των Ιδρυτών μέσω της αναβάθμισης των Ηγετικών Δεξιοτήτων τους σε θέματα όπως Ηγεσία, Επικοινωνία, Διαπραγματεύσεις, Personal Branding, Service Design, Διοίκηση Προσωπικού, Βασικές Αρχές HR και Προσωπική Ευεξία.