Στο πλαίσιο της Εταιρικής Υπευθυνότητας και επιδιώκοντας τη διασφάλιση ενός υγιούς και ασφαλούς περιβάλλοντος εργασίας, η Lidl Ελλάς ανακοίνωσε πως προχωρά σε ένα επιπλέον μέτρο φροντίδας και στήριξης για το σύνολο των εργαζομένων της ανεξαρτήτως βαθμίδας.

Ειδικότερα, από τις 23 Μαρτίου και για τους επόμενους 3 μήνες προσφέρεται τόσο στους περισσότερους από 6000 εργαζομένους όσο και στα άμεσα μέλη των οικογενειών τους, πρόσβαση σε 24ωρη Τηλεφωνική Γραμμή Συμβουλευτικής και Υποστήριξης για τις επιπτώσεις του κορωνοϊού Covid-19.

Επισημαίνεται ότι η εν λόγω γραμμή παρέχει ανώνυμη και εμπιστευτική υποστήριξη από εξειδικευμένους συμβούλους, σε θέματα όπως καλύτερη διαχείριση των αρνητικών σκέψεων και συναισθημάτων, προσέγγιση της οικογένειας, των συναδέλφων και των οικείων, καθώς και σε άλλα προσωπικά και εργασιακά θέματα που μπορεί να προκύψουν λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών.