Έναν χρόνο συνεργασίας συμπληρώνουν η Lidl Ελλάς και η Jetdrops στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού και της δημιουργικής διαχείρισης του employer branding λογαριασμού «Teamlidl.gr» στο Instagram. Μέσα από τη συνεργασία αυτήν, «ο λογαριασμός αναδεικνύει τις αξίες και τη μοναδικότητα της Lidl Ελλάς ως κορυφαίου εργοδότη στην Ελλάδα», με ambassadors τους ίδιους τους εργαζόμενούς της, οι οποίοι παρουσιάζουν την καθημερινότητά τους στην εταιρεία, αναδεικνύοντας την κουλτούρα και τις αξίες της, αναφέρει σχετική ανακοίνωση.
Η Jetdrops έχει αναλάβει εξ ολοκλήρου τον λογαριασμό, από την καμπάνια λανσαρίσματος μέχρι τη σταθερή παραγωγή και δημοσίευση περιεχομένου, καθώς και το community management. Υπογραμμίζει δε ότι με τη στρατηγική αυτήν, η οποία βασίζεται στην αυθεντικότητα και τη συνέπεια, ο λογαριασμός προσέλκυσε περισσότερους από 3.500 followers μέσα στις πρώτες τέσσερις εβδομάδες λειτουργίας του και διαθέτει, σήμερα, πάνω από 9.000 followers, ενώ απέσπασε πέντε βραβεία, εκ των οποίων ένα Gold στην κατηγορία «Most Effective Use of Employer Branding» στα HR Awards 2024.
Ας σημειωθεί ότι οι λοιπές διακρίσεις της εταιρείας αφορούν ένα Gold και ένα Bronze βραβείο στα Content Marketing Awards 2024, στις κατηγορίες «Best Content Strategy for Employees» και «Best Use of Instagram» αντίστοιχα, καθώς και δύο Silver βραβεία στα Social Media Awards 2024 στις κατηγορίες: «Best Use of Reels» και «Use of Stories».